MelodyPop :heart: Täällä sitä ollaan..
Toivotaan tosiaan, että jotain tapahtuisi. Vähän on kyllä sellanen "herran haltuun" -fiilis
Alotin eilen Lugesteronit enkä enää testaa ovista. Ottais vaan melkoisesti päähän, jos sen plussan nyt saisinki kun lääke on jo aloitettu. Yritän nyt vaan uskoa, että ovulaatio oli ja meni ja ajoitus oli kohdallaan (vaikkei oikeasti ollutkaan). Ainakin on tuo lapsenteko ollut tässä kierrossa harvinaisen mukavaa, kun ei ehditty ottaa vielä mitään paineita.
Jospa tästä syntyisikin sitte yllättäen jotain hyvää..
Voi Dubai! Haluaisin itsekin sinne! Vaikuttaa niin erityiseltä/erikoiselta paikalta. Ehkä vielä joskus
Harmi kun ette saaneet kuunnella sykkeitä. Mut jos viimeeksi kaikki oli kunnossa, niin todennäköisesti on sitä vieläkin
:heart: Tosi nopeesti menee kyllä aika! Oot jo noin pitkällä! :O
Ymmärrän kyllä nuo kaikki sun pikkukommentit niistä pelkotiloista. Varmaan vähän samaa sarjaa kuin ne piinailupäivien itsepetokset
Kun kirjoiteltiin silloin jotain niistä oireista, "joita ei kuvittelekaan vaan ne on ihan oikeita, koska nyt on oireeton, jolloin jonkun ilmenevän oireen on oltava merkki raskaudesta" tms. ihme kuvio
Että varmasti sitä tuossa raskausvaiheessakin mieli osaa kääntää kaikenlaiset merkit päinvastaisiksi, meiltähän tämä sujuu
(Sinähän muuten plussasit tuossa spekulointikierrossa?!) Ja nyt en siis todellakaan tarkoita, että "oot todennäköisesti oikeassa epäilyksinesi"! Vaan nimenomaan sitä, että minkäs sitä ajatuksilleen mahtaa.. Ne elää omaa elämäänsä, mutta onneksi se vauvakin siellä sun kohdussasi aivan omaansa..
Tuosta
pahoinvoinnista. Silloin ku joku kysyi että onko se enemmän mahatautia vai krapulaa, mietin, että onko niillä jotain eroa. Ja onhan niillä - ehdin jo ajatella, että toivottavasti sellaista mahatautimaista! Sillon mulla ainakin oksentaminen auttaa, krapulassa se on pysyvää. Mut romutit nyt tän mun haavekuvan mahatautimaisesta raskauspahoinvoinnista
No parastahan ois, jos pahoinvointia ei olis ollenkaan.. Hyvä että sullakin jo helpotti! Nyt voit nauttia raskausajasta
:heart:
Raskaustesteistä. Mulla on muistaakseni Mammaksilta tilattuja halpistestejä, niitä herkimpiä. Muistelisin että olis OneStep mut voin olla väärässä. Enkä oo tosiaan saanu mitään edes viivanpaikkaan viittaavaa niihin! Että sitä viivaa odotellessa..
Kippu. Harmi negasta
Kierrot voi heitellä hämäävän paljon.. Oon kyllä sitä mieltä, et naisilla vois olla vaikka kainalossa joku valo, joka syttyy kun on raskaana
Ei tarttis miettiä onko-vai-eikö..