Voi hyvänen aika mulla välillä tuskastuttaa tuon miehen kanssa. Se ei tienny, et mun pillerit on loppunu! Toiseksi viimesen liuskan aikana sanoin, et yks liuska jälellä enkä uusia aio hakee koska tuntuu, et pää sekoo aina vahvimpien pillereitten kohalla. Asia ok, siirrytään kumeihin. Viimesen liuskan viimenen viikko kun alkoi, kerroin sen. Viikolla muistutin asiasta ja viime lauantaina kun meni vika pilleri, sanoin taas. Ja silloin mies totesi, että hän ei kumeja ala käyttään. Sanoin, että no sillon pitää vauvan olla tervetullut ja joo,hän on samaa mieltä. Vahingossa tänään kun tuli puhe, niin hän kysyy, millon mun pillerit loppuu. Ööö... Olipahan mielenkiintonen keskustelu! Miehellä on ajatus, et kumia pitää käyttää kunnes eka menkat on ollu. Asia ok, ei ole ongelma mulle. Pointti asiassa hällä, että jos tulee heti pillerien jälkeen raskaaksi, niin on iso riski tulla kehitysvammanen lapsi?? En jaksanu alkaa asiasta vääntämään, mulle toi oli kyllä ihan uus juttu. Myöhemmin se totes, et jos nyt tulis raskaaksi niin lapsi syntys joulukuussa ja pitää tulla alkuvuonna
Alko se nimestäkin keskusteleen ja mulla oli jo aavistus tästä - me ei ikinä tulla löytämään lapselle nimeä joka miellyttää kumpaakin. Ja koska kumpikin ollaan aika joustamattomia, niin meidän lapsirukka tulee oleen nimetön.
Alko se nimestäkin keskusteleen ja mulla oli jo aavistus tästä - me ei ikinä tulla löytämään lapselle nimeä joka miellyttää kumpaakin. Ja koska kumpikin ollaan aika joustamattomia, niin meidän lapsirukka tulee oleen nimetön.