*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

MelodyPop en oo testannu kuukuppia, mutta yks kaveri kehu sitä kovin. Oishan se varmaan kätevä, kun voi käyttää niukassakin vuodossa. Ainut mikä arveluttaa, on sen fuskaaminen? :confused: oishan se tietyst mukavampi kun naru roikkuen :LOL:

Lähetää tyttöjen kanssa Waterlandiin, oli jo sovittu ennen tätä vauvaprokkista, niin aion myös mennä. Mut kyl sellanen seksiloma lämpimässä miehen kanssaki ois kelvannu :cool:
 
Täällä testattu taas ihan oikeaoppinen nega, dpo 12. Lisäksi tiputtelu palasi ja eiköhän se tällä kertaa enteile menkkoja ihan lähipäiville. Niitä odotellessa, palailen varmaan vasta seuraavan oviksen aikaan kirjoittelemaan, nyt hermolepoa taas koko asiasta. :)
 
Lennis, kyllä mäkin suosittelen sitä kuukuppia kokeilemaan. Testasin itse kaverin suosituksesta pari vuotta sitten ja sen jälkeen en ole muuta käyttänyt. Mietin aluksi itsekin mahdollista fuskaamista, mutta ihan turhaan. Kun kupin laittaa sisään, niin sinne muodostuu pieni alapaine, joka pitää kupin tiiviisti paikoillaan "reunoja myöden". Ohivuotoja ainakaan minulla ei ole koskaan ollut. Ja olen tosiaan käynyt kupin kanssa uimassa ja loma-matkalla. Aluksi kupin paikalleen laittaminen vaati opettelea, mutta kannatti opetella. Kuulostaa vähän, että olen hurahtanut tähän, mutta kuukautisten aika on minulla oikeasti helpottunut paljon kupin ansiosta - yötkin voi nukkua levollisesti kun ei tarvitse miettiä mitään ohivuotoja. Ugh, olen puhunut. :D

Cheri :( :hug:

Itse en nyt tiedä mitä ajatella - testasin aamulla RFSU:n tavallisella testillä, ja siihen ilmestyi iiiiihan haalea punainen viiva. Kiikutin tikun kädet täristen miehelle, joka oli ollut kavereiden kanssa viihteellä. Herätin hänet ja törkkäsin tikun silmien eteen. Ei kuulemma nähnyt mitään. Pakotin juomaan lasin vettä ja katsomaan uudestaan, niin sitten mieskin myönsi, että kyllä siinä hento väriviiva on. Ja nyt en tosiaan tiedä mitä ajatella. Mitään ihmeellisiä oireita ei ole ollut - oviksen jälkeen vv on jatkunut jonkinlaisena ja rinnat ovat arat, vatsaa välillä turvottaa. Missään näistä ei tunnu olevan mitään ihmeellistä. Menkkojen pitäisi alkaa su-to välillä, joten pitää varmaan katsoa tilannetta uudestaan vaikka ihan digitestillä jos päästään siihen, että menkat ovat myöhässä. Ainakaan en vielä uskalla tästä innostua, etten sitten ihan hajoa jos menkat alkaakin.

Hämmentynyt MelodyPop, 26/28-31, DPO13
 
Viimeksi muokattu:
Cherille voimia!

UUUUUH!!! Melodypop! Viiva! Kyllä siinä on viiva jos mieskin sen näki. Voi vitsin vitsi että oon innoissaan sun puolesta! Jännää! :kiss:
Sitten kyllä heti ilmotat jos tulee uusia oireita tai teet testin uudelleen, itse en kyllä malttas odotella vaan pissaisin kymmeneen tikkuun :LOL:

Miehellekin aloin heti höyryymään, "täällä on plussaaja, täällä on plussaaja!"
Ihanaa! :flower:
 
MelodyPop! Mitääää?? :D Nyt kuvaa tänne heti! Monesti on näyttänyt, että vähemmän testailleet (joihin itsekin siis kuulun) eivät usko haamua oikeaksi viivaksi, vaikka se kuvan perusteella onkin ihan selkeä :) (itsellä ei siis kokemusta haamuistakaan) Että kuvaa vaan tänne niin me kyllä kerrotaan! Ja tosiaan, toi on hyvä merkki jos mieskin näkee - ne kai harvoin mitään 'haamujen esiäitejä' testeistä bongailee. ;) Voi että.. En kyllä halua sinua pois tästä keskustelusta, mutta toivottavasti viiva on sitä miltä näyttää! :heart:

..tässä samalla tilannetiedotusta, KP 11 ja ovistestissä ei mitään eloa. Maanantaille ovista ennusteltiin, mutta se nyt voi heittää siitä reilustikin eteenpäin. Mitään oireita (valkovuoto lähinnä) ei vielä ole, että saapa nähdä! Tilasin 30 ovistestiä jo valmiiksi, että nyt on millä tikuttaa ;)

Pakko muuten kysyä, että onko kellekään jäänyt aukiolotutkimuksesta yhdyntäkipuja? Mulle jäi ja on aika vaikeeta näin oviksen lähestyessä :x Jos nyt mennään likaisiin yksityiskohtiin, niin ns. syvät työnnöt sattuu ihan tajuttomasti. Eli tuntuu kuin kohdunsuu olis jotenki arka/alempana. Toivottavasti menee pian ohi!
 
Kiitos innostuksesta Lennis, Liljah ja Tilulilu =) En oikein vielä itse uskalla tuulettaa, kun ne menkat ei vielä edes ole myöhässä ja en ole varma mitä haalea viiva voi takoittaa. Mutta varovaisesti hymyilyttää kuitenkin.

Tässä olisi kännykkäkuva siitä aamun testistä. Olen sitä pitkin päivää katsellut kuin varmistellakseni, että kyllä siinä jotain näkyi. Mitäs olette mieltä?

Ja 30 tikkua Tilulilu? Jos ei sillä ovis löydy niin ei löydy sitten millään! :D Aukkarista mulla ei ole kokemusta, mutta kertomasi perusteella voi kyllä hyvinkin olla normaalia, että joitakin päiviä on paikat kipeinä. Toivottavasti helpottaa pian, niin ei tarvitse oviksen aikana sitten purra tyynyä ainakaan kivusta. :p
 
Viimeksi muokattu:
Kuule Melodypop, tuo on selkeä PLUSSA!
Että tuuleta vaan =)
Viiva varmaan vahvistuu ajan myötä. Mutta ei se viiva siihen tule jos ei ole raskaana. Tuo on sen verran vahva ettei kyllä ole haamu.

Onnittelut sinne! :flower:
 
Wow MelodyPop kyllä siinä ihan VIIVA on! :D Itse olen lueskellut muiden foorumeiden testailuketjuja ja siellä ei noissa tikkutesteissä juuri ton vahvemmaksi oo ne plussaviivat muuttuneetkaan. :D Eli digidigit kehiin vaan seuraavaksi!

Lisäys vielä: Tärkein siis meinasi unohtua, eli ONNEA! :hug:

Ja sitten kun tuo tuosta vahvistuu niin voit vielä laittaa pienen listan kaikista käytössä olleista kikkakolmosista. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Takavasemmalta mäkin huutelen, että ihan selvä plussa MelodyPopilla, onnea :heart: RFSU ei ole edes kovin herkkä testi, herkkyys muistaakseni 50, että Pregcheck ois jo vahva viiva :)

Meropelle ja Hironealle jaksuhalit täältä, olette usein mielessä :hug:
 
Voi iik! Kiitos tulkinta-avusta! :heart:

Kaikki tuntuu hyvin epätodelliselta - siltä, että tämä tapahtuisi jollekulle toiselle. Tai olisi unta. Ja toisaalta jos tämän uskoo, niin heti sisäinen pessimisti nostaa päätään ja ajattelee, että kyllä se vielä kesken menee. Eli nyt varmaan yritän chillailla pari päivää ja konsultoida sitten digitestiä. Pelottaa, että digi sanookin "ei raskaana", kun on jo ehtinyt toivoa. Eli pää pilvissä ja jalat maassa päivä kerrallaan. :)

Huh huh!!!
 
Cheri : Höh :( :hug:

Mietin kyllä, että pitäiskö tilata se huulipunaovistesti, mutta en vielä ole tilannut. :)
Täällä yrittää flunssa puskea päälle, kurkku karhea ja yskittää. Ja ensi viikko pitäisi jaksaa hyödyntää. Noh, eiköhän jossain välissä. :)
 
Kippu, eikös se huulipunaovistesti ollut sellainen, mitä voi käyttää uudestaan ja uudestaan? Että siinä mielessä olisi pitkäikäinenkin tarvittaessa. Googlasin nopeasti käyttökokemuksia ja vähän vaihtelevia kommentteja löytyi. Mitään ylisuurta hehkutusta ei näkynyt. Ehkä esiin nousi sylkikuvion tulkinta - se ilmeisesti vaatii hieman harjoittelua, mutta samahan pätee myös ovistikkujen tulkintaan. Ja käyttäjät kommentoivat, että sylkiovistesti näyttää hedelmällistä aikaa aiemmin kuin ovistestit. Joku oli kommentoinut, että samaa voi seurata ilmaiseksi tarkkailemalla valkovuodon muutoksia. Mutta jos se kiinnostaa, niin kokeilemallahan se selviää! Mulla toimi kyllä erittäin hyvin nuo CB:n digitaaliset ovistestit, kun ei tarvinnut tulkita mitään. :)

Toivottavasti et tule kunnolla kipeäksi, niin ei ainakaan sitten häiritse ovista. Villasukat jalkaan ja sohvalle viltin alle! :)
 
Heippa vaan kaikki vanhat ja uudet :) Ihan kamalan paljon uusia nimiä ja valitettavasti myös vanhojakin. Minä olen pidellyt taukoa ihan jo tämän tekniikan takia. Jokin aika sitten kirjoitin pitkän sepustuksen, ja eikös se hävinnyt jonnekin bittiavaruuteen. Sitten kännykkä viskasi minut pihalle, enkä päässyt kirjoittamaan ollenkaan. Katsotaan saanko nyt tekstiä tulemaan.
Oli pakko tulla katsomaan, mitä Meropelle kuuluu. Harmien harmi, ettet ole sinäkään päässyt plussapuolelle. Jotenkin jo ajattelin, että kyllä nyt olisi jo ilo uutisia.
Itse havahduin jokin aika sitten siihen, että omaa vauvaprojektia tuli täyteen hieman yli kymmenen vuotta. Siis KYMMENEN! Jos joku olisi alkuaikoina vinkannut tulevista vuosista, olisin nauranut päin naamaa. Se oma pikkuinen enkeli täyttäisi pian yhdeksän :( Ei tätä oikein ymmärrä, mitä tänä aikana on tapahtunutkaan. Silti sitä vaan jaksaa uskoa johonkin suuren suureen ihmeeseen.
Verestäydyn taas tänne, ihanaa lukea teidän kuulumisia. Täytyy oikein ajan kanssa lukea teidän uusimpien tarinat :)
 
Melodypop: Onnea!

Iitukka: ihana kuulla susta, muru! Kymmenen vuotta on kyllä kohtuuttoman pitkä aika :( Mitä sinne muuten kuuluu? Täällä tosiaan aukkari takana ja siinä uutiset. Niin paitsi hei, mun ihana mieheni kosi mua <3 jotenkin näiden vaikeuksien keskellä se merkitsi tosi paljon! On vaan reppana jo iha odottavis tunnelmis, niin kovin hänkin vauvaa toivoisi. Hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista!

Ricardina: sua olikin jo ikävä! Kerro jo kuulumisia?! Olet aina ja aina ajatuksissa!
 
  • Tykkää
Reactions: tamariini
Iitukka81, me ollaan keskusteltu tuosta Tilulilun nimeämästä "maailmanlopunnappulasta", joka poistaa kaiken kirjoitetun tekstin kun sitä yrittää lähettää. Siksi kannattaa kopioda se teksti leikepöydälle tai vaikka notepadiin ennen painamista. :) Kymmenen vuotta... huh.

Merope, onnea tulevalle rouvalle! :flower:
 
Onnea Merope kosinnasta! Meinaattekos kesä-vai talvihäät? :)

Iitukka81, tuo 10 vuotta on kyllä hurjan pitkä aika, hienoa että silti jaksat edelleen uskoa :heart:

Harmi nyt kyllä kun ketjusta putoaa aktiivisia keskustelijoita, kohta tarinoin yksinään täällä :LOL:

Täällä edelleen ootellaan miehen lääkityksen vaikutuksia, silti toiveet ei korkealla tärpin suhteen, yritys ei kuitenkaan ole unohtunut.
Kuvittelin aina tekeväni lapset nuorena (alle 23) mut niin se elämä vaan vei eikä asiat ole aina mahdollisia.
Kroppa antaa merkkejä ovulaatiosta, mutta itsepäisesti en aio testata. En ennen ku se perhanan lääkitys puree. Toisaalta, testaamattomuus pitää jalat maassa :D
 
No worries Lennis, oon täällä sun kanssa :wave: :LOL:

Mut harmi kyllä jos aktiivikirjoittelijat poistuu :( (Siis hyvä toki heidän kannaltaan, jos poistuvat raskauden vuoksi. Tietenkin.)

Iitukka81: Tosi pitkä projekti on teillä kyllä ollut! :O Tärkeintä, että vielä jaksaa uskoa plussaan.

Ainiiin ja onnea Merope!!! :heart: :)
 
Ihanaa Merope, onnea kihlauksesta! Mulle tuli ihan tippa linssiin :flower: :heart: nyt sitten häitä miettimään, sillä saa kivasti ajatukset hetkeksi sivuun vauvakuumeesta, terv. nimim. Kokemusta on :D

Mulle tai meille kuuluu oikein hyvää. Oon enemmän siirtynyt seuraamaan heinäkuisten fb-ryhmää kun jotenkin palstan ryhmä tuntuu vaikealta seurata. Kuitenkin useamman kerran viikossa käyn lukemassa teidän ja heidän kuulumiset. Viikko sitten oli rakenneultra, kaikki kunnossa ja tyttöä arvaili, varmaksi ei luvannut :heart: liikkeet tuntuu mutta aika heikosti, istukka on edessä vaimentamassa. Maha kasvaa toistaiseksi hitaasti, mutta kyllä muutama on kehdannut jo onnitella. Pari muuta on sitten mieheltä kysynyt mun käydessä esim vessassa et onko teille vauva tulossa :LOL: että kai se toistaiseksi aika elintasokeissiltä vielä näyttää :popcorn: tänään siis viikkoja 21+1 eli yli puolivälin ollaan jo, kyllä aika menee nopeasti!

iitukalle vielä erityistervehdykset, kiva kuulla sustakin vaikka tietenkin mieluummin kuulisi niitä toivottuja uutisia. Ihanaa kevättä sinulle :heart:
 
Melodypop: onhan se juu uudelleenkäytettävä. Sillä ainakin vähän pystyisi haarukoida otollisia aikoja. Tosin eiköhän tämä tästä normalisoidu kun antaa vaan aikaa pillerien jälkeen.:) ainoa mikä nyt ahdistaa on tämä flunssa.:( saa nähdä miten ovulaation käy. Kuumetta eilen noin 38.:(

Meropelle mahdottoman paljon onnea!!!:)
 
Huomenta ja kivaa alkanutta viikkoa!

Lennis, mäkin kuvittelin saavani lapsia nuorena - ajatus oli, että alle kolmekymppisenä olisi kaksi lasta. Mutta silloin parisuhdetilanne ei ikinä ollut sellainen, että lapsen tekeminen olisi ollut mahdollista. Tapasin nykyisen avomieheni vasta alle kaksi vuotta sitten ja alusta asti oli selvää, että tuo on sellainen mies, jonka kanssa ne lapset tehdään ja loppuelämä ihmetellään yhdessä. Ja uskoakseni tunne oli ja on molemminpuolinen. Jo tästä olen todella iloinen.

Mutta eikös ole aika hienoa, että sillä sun miehen lääkityksellä ne siimahännät saadaan taas toimintakuntoon! Jospa jo kevään edetessä joku virkistyisi niin, että uisi mestoille? :) Odottavan aika on pitkä, mutta onhan se aina parempi, kun on jokin konkreettinen asia, jota hoitaa. Omasta mielestä sellaisen kanssa on helpompi elää kuin täydellisen tietämättömyyden ja epävarmuuden. Ja tämän ajan voi sitten käyttää harjoitteluun, niin on pian tekniikkakin hiottu huippukuntoon! :p

Tilulilu, mä en ole täällä edes kamalan pitkään ollut, mutta olen kokenut, että moni on niin samalla aaltopituudella, että erittäin mielelläni jatkaisin teidän kanssa vauvaprojektia. Nyt vaan viivoja tikkuun kaikille! :heart:

Miten muuten sun kivut - onko hellittäneet jo?

Oma olo on edelleen epävarma ja ei oikein voi uskoa, että nyt kävisi hyvin. Aamulla testasin kaapissa olleella herkällä testillä ja kyllä siihen viiva tuli. Mutta menkat ei vieläkään ole ns. myöhässä, joten ainakin loppuviikkoon odottelen maltillisesti, ennenkuin uskallan olla varma ettei kyse ole biokemiallisesta. Oireet on edelleen ihan minimissä; vain pientä rintojen arkuutta ja turvotusta. Ja se vv jatkuu.

Testi, DPO15

MelodyPop, 33v., kp 28/28-31, DPO15, yk2
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä