*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Keskiviikko 28.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 7/n.30...........yk 10........ kilppari
Hironea............35v.........kp 10/26............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 15/27............yk 20.........l
kaisaek............32v.........kp 22/25-28........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 27/28-30........yk 19.........lz
Tikru-78...........35v.........kp 30/28-31........yk 3..........luomu
Ricardina..........30v.........kp 32/31-32........yk 5..........lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Ricardina.........15..........29.5
Tikru-78..........10/11.......1.6



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Handis Tykkään, tykkään, tykkään!!! Ihanaa! :heart:

Bahama Tauko voi tehdä hyvääkin mielelle, vaikkei se heti siltä tuntuisikaan. :)

Yääääh! tätä keliä! Palelee vaan kokoajan. Mä yritän nyt panostaa ja asennoitua taas tikuttamaan ovista. Aamulla ois voinu jo aloittaa, mut unohdin... taas...
Hyvä, että tulee pitkä vapaa sopivasti niin voi talletella tosissaan (ja varmistaa tällä taas sen, että putoaa loppukierrosta korkeammalta...) On se ihmismieli jännä. Nyt on taas niin toiveikas ja innoissaan vaikka peruspessimisti yrittää suojella ja hillitä typeryyksiä. Enköhän mie kohta taas kattele ultravideoita jne. jne...
 
Oletteko muuten katselleet synnytysvideoita tai lukeneet synnytystarinoita? Mä ahmin niitä silloin joskus kun alettiin vauvaa yrittämään. Nyt olen jättänyt oikeastaan kaiken tuollaisen, kuten mm.blogit.

on: me päätettiin tää kierto mennä taas tikuttelematta. Tiedän suunnilleen koska ovulaatio iskee, joten se viikko yritetään olla ahkeria makkarin puolella. Varoitin jo miestä, että se on ensi viikolla. Lupasi hoitaa homman kotiin :)
 
Kyllä mä pahimmassa toivonpuuskassani olen katsellu synnytysvideoita sekä lueskellut blogeja jne. En mää sille mitää mahda, et haaveilla on kiva vaikka se sitten nostaa sitä tuskaa kun kuukautiset alkaa.
 
Hironea: Kuulostaa niiiiin tutulta. Tää on nii jännä, kun pidän itseäni välillä ihan hörhönä näiden ajatusten kanssa, mutta kyllä muutkin on ihan yhtä hölmöjä :) Ihan kaikella rakkaudella :LOL:

Mulla toki vielä sellainen lisä, että en pysty synnytysvideoita katsomaan itkemättä.
 
Hei rakkaat hömpät!

Ootte ollut oikeasti mielessäni tämän kiireen keskellä usein. Töissä on niin kova tahti, etten oikein ehdi tänne kirjoittelemaan ja kotona puolestaan en enää halua konetta mielelläni avata kun päivät istun sormet sauhuten päätteen edessä, mutta siis mielessäni olette :heart:

Täällä kun on ollut puhetta taikauskosta: miten tulevaisuutta voisi lukea seuraavasta kuulemastaan biisistä, jääkiekkojoukkueen pelaajien nimistä jne... :D No minä terävänä sain päähän piston kun aamuisin noustessani katson usein ensimmäisenä kännykälläni iltasanomien supersään, joka kertoo prosentein % millä todennäköisyydellä minäkin päivänä sataa. No nyt joku päivä se oli 11% ja satoi! :D Mietin siinä, että vaikka raskautumisen mahdollisuus olisikin pieni %, voi se silti tapahtua! :)) Täyspäistä, eikö!?

Merope: Sun täytyy pelata vähän peliä sen miehes kans, että sillä herää taas metsästysvietti ;)

Hironea ja Merope: ette kai te kato synnytysvideoita, jossa näytetään itse synnytys, niin että kuvakulma on suoraan sinne missä tapahtuu!? Mulla lähtis varmaan taju ja saattaisin tulla toisiin ajatuksiin :D

Handis: Onpa ihania uutisia!!!! Paljon tsemppiä sinne:hug:

ON: Täällä on vietelty kiihkeitä aikoja kun peitot on pöllynny ja talletuksia tehty. Kyllähän tuokin urheilusuorituksista käy, kun joka päivä usein rummuttaa :D Huhhuh.. Ovis testi näytti ma ja ti plussaa, tänään oli haalentunut.. Nyt luget käyttöön ja toivotaan parasta... Pitäis ottaa yhteyttä yksityisellekin, mutta jotenkin tässä kesäisissä merkeissä aika menee niin vauhdilla, ettei mukamas ehdi pysähtymään ja miettimään mille klinikalle sitä lähtis soittamaan..

Tänään lähdetään töiden jälkeen loppuviikoksi minilomalle minun kotipuoleeni, jossa viimeksi käytiin yli puoli vuotta sitten. Ihana nähdä läheisiä pitkästä aikaa!! :heart:

Rakastetaan toisiamme ja vietetään ihana loppu viikko... Eiks juu, naiset te hullunlaiset! :rolleyes:
 
yritys10 kiva kuulla että talletukset sujui, kauhean reippaita ootte jos monta kertaa päivässä ihan :D nyt sitten piinailemaan, mun mielestä oviksen jälkeinen viikko on kierron parasta aikaa, siis jos talletukset on osuneet. Voi toivoa, muttei tarvitse vielä panikoida.

merope ja hironea, mä en katso ultra- tai synnytysvideoita, mutta mulla on muutama blogi joita luen ja sitten itketän itseäni kaiken maailman muilla videoilla, kuten aiemmin tulikin jo kerrottua =)

handis :heart:

bahama tsemppiä taukoon, oln itsekin miettinyt et ei ois välttämättä huono vaihtoehto. Ei oikein pää ny kestä.

).( dpo 15, ei vieläkään menkkoja. Eilen alkoi menkkakrampit ja tein töiden jälkeen pc:n liuskatestin, nega tietenkin. Sitten illalla nukkumaan mennessä vilkaisin testiä - ja siinä oli joku roskishaamu tai -viivanpaikka! Tämä siis aivan kuiva testi ehkä 8h testauksesta, eli ei missään määrin luotettava. Se sai mut kuitenkin toivomaan, ja aamulla tein uuden testin, tällä kertaa ihan blanko nega, joka ei työpäivän jälkeenkään ole miksikään muuttunut =( menkkafiilikset on ihan täysillä ja uskon että huomenna alkaa uusi kierto, kyllä näillä dpo:illa pitäisi edes haamu aamupissasta saada jos raskaudesta ois kyse. Nyt vaan harmittaa kun eilen testin jälkeen ehdin jo itkeä itkut ja tsempata itseni uuteen kiertoon, ja sit illalla hölmöyksissäni menin innostumaan jostain viallisesta tikusta uudestaan enkä edes nukkunut kunnolla. Vaan pettyäkseni uudestaan. Väsyttää ja v*tuttaa. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Handis, mahtavia uutisia! :heart:
Yritys10 pisti kylla hymyilyttamaan taikausko ja toi logiikka. Jos tolla prosentilla satoi ni kylla kai se raskautuminenkin sit joku paiva onnistuu :D
one born every minute kuuluu ohjelmiin jota katon joka viikko.. uuden elaman ihme liikuttaa aina,oli se tuntemattoman tai tutun ihme.
 
Voi, tänne on tullut niin paljon kirjoituksia. Olette kaikki mielessä, vaikka ei ole tullut niin paljoa kirjoiteltua. Hyviä uutisia Handikselta, onnea odotukseen. Ricardinalle tsemppiä menkkojen kanssa. Ja muillekin haleja :)
Mä oon siinä samassa olotilassa kuin viimeiset 8 vuotta lukuunottamatta viimeistä vuotta. Reilu vuosi sitten sain taas sen pienen toivon kipinän omasta vauvasta. Naivina ajattelin, että vuoden päästä voisin olla jo äiti. Elättelin toiveitä, että minustakin voisi tulla äiti. Suunnittelin jo äitiyslomaa ja elämää vauvan kanssa. Vuosi on mennyt ja kipinä on hävinnyt. Edelliset vuodet olin elänyt ajatuksessa, ettei minusta tule äitiä. Opettelin elämään elämää kahdestaan, opiskelin tein töitä. Täytin kaiken vapaa-ajan harrastuksilla ja kaikella muulla, ettei minun tarvinnut ajatella lapsettomuutta. Saatoin jopa valahdella puolitutuille, etten halua lapsia. Olin jo tottunut ajatukseen elämään lapsettomana pariskuntana, vaikka sisimmässä kaipasin syliini sitä omaa vauvaa. Keskenmeno, tuloksettomat lapsettomuushoidot ja adoptioneuvonta muistuttivat siitä, mitä en koskaan tule saamaan. Kaiken tuon kokeneena voin kertoa, etten toivo samanlaista kohtaloa kenellekään. Ehkä tuo kaikki on kasvattanut, mutta myös kovettanut. Kaikki tuo on muuttanut minua ihmisenä.
Nyt minulla on tuo sama periksiantamisen tunne. Uuden miehen kanssa aluksi oli kivaa ja jännittävää tikutella ovista ja jännittää tärppiä. Nyt on vain olo, että en enää jaksa. Olkoon, kun ei kerran onnistu. Ehkä on sitten tarkoitettu, että minusta ei tule äitiä.
Tämä ei ollut tarkoitus synkistelyksi vaikka synkältä kuullostaa. Seurailen täältä taustalta teitä ja stemppaan <3
 
Iitukka aika sanattomaksi veti tuo viestisi :hug: sulle toivon kyllä ihan sydämestäni omaa lasta, ja oikeasti uskon että se on vielä mahdollista. Lapsettomaksi jäämisen pelko kummittelee itselläkin mielessä, vaikka ei ollakaan koettu lähellekään yhtä paljon kuin sinä. Tsemppiä muru :heart:

Äsken alkoi vihdoin vuoto ja dpo16, kp 33 vaihtui

Ricardina..........30v.........kp 1/31-32........yk 6..........lz+ins

Pidetään kierron pituus tuossa 31-32 kuitenkin, koska tuossa edellisessä aloitin lääkkeet kahta päivää myöhemmin. Luteaalivaihe näyttää venyvän 16 päivään, täytyy yrittää olla iloinen siitä että jos hedelmöittyminen joskus tapahtuu, ainakin kiinnittymiselle on aikaa. Huomenna soittelen klinikalle ja varaan ultran kp12, ja inseminaatio tulee sitten tähän kiertoon jos ei mene viikonlopulle.

Eipä muuta kuin hyvää helatorstaita kaikille :heart:
 
Iitukka :hug:

Handikselle onnittelut helpottavista ultrakuulumisista.

Ricardina, pahoittelut uudesta kierrosta :( Me mennäänkin sun kanssa ihan käsikynkkää tämä kierto, silla mulla alkoi menkat myös eilen eli tänään on

kp 2/28........yk20..3.lz

Uusille kymmenille siis siirryttiin Yritys10:n seuraksi yrityskierroissa. Ei tuntunut menkkojen alku mitenkään erityisen pahalta, kun olin jo ehtinyt negan testata. Kierto lyheni 27 päivään joten keskimääräinen kierto lienee nykyään tuon 28, pidetään se siis listoilla. Mulla siis ovis aikaistunut parilla päivällä lääkekierroissa mutta menkat alkaa edelleen dpo 15-16 kuten aina ennenkin eli kiinnittymiselle olis täälläkin hyvää aikaa mut kun ei niin ei.

Kaikesta huolimatta ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
(.) Täällä vielä piinaillaan, hieman outo fiilis on. Tänään menossa 33/28-31 eikä tätiä kuulu, testasin kuitenkin tänään aamulla pc:llä ihan puhtaan negan. Dpo on ehkä 13-14. Lämpö edelleen n. 0,5 astetta koholla ja sellaista outoa aaltomaista paineen tunnetta on tuolla alavatsalla, erilaista kun menkkakipu. Kn on pieni, kova ja kiinni, perjantaina sitä tunnustellessa jäi sormen päähän ihan pieni tippa verta, ja oletinkin, et täti kurvaa paikalle täsmällisesti, mut sen jälkeen ei mitään.
Pessimisti kun ei pety, niin pähkäilin tässä kahta vaihtoehtoa; joko ovis on ollutkin luultua myöhemmin, joten menkat alkaa normaalia myöhemmin, tai sitä ei ole ollut ollenkaan. Huomenna en testaile, koska tänään oli niin puhdas nega, katsotaan maanantaina sitten jos menkat ei sitä ennen ala.
 
Maanantai 2.6.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Säihkiss............34v........kp 5/28..............yk20.........3.lz
Ricardina..........30v.........kp 5/31-32.........yk 6..........lz+ins
Merope............29v.........kp 12/n.30.........yk 10........ kilppari
Hironea............35v.........kp 15/26............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 20/27............yk 20.........l
kaisaek............32v.........kp 27/25-28........yk 4..........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 35/28-31........yk 3..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Tikru-78..........15/16.......1.6



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huomenta taas ihanaiset :heart:

Ricardina ja Säihkiss :hug:

Yritys10 En mä ole onneksi vielä ainakaan törmänny sellasseen videoon missä ihan "aitiopaikalta" näytettäis suoranaista toimintaa :D Ne videot mitä mä oon kattonnu on kuvattu ihan siveesti pääpuolesta käsin :D Eniten mä oikeastaan noista synnytysvideoista haen sitä ihmisten tunnelatausta ja kadehdin niitä aitoja reaktioita jne. En niinkään sitä verta, hikeä ja tuskaa. :D

ON: 4 Päivän vapaa takana ja niin on suoranaisesti paneskeltu kun kaniinit. :D Mies sanoi haluavansa kovin harjoitella nyt kun ovis on ihan hollilla, jotta osaa sitten kun on tosi kyseessä. Oli ketku laittannu jopa tänä aamuna kellonkin aikaisemmin soimaan, että ehtii ennen töihin lähtöä vähän harjoitella lisää.

Mä testasin eilen ja tänä aamuna mulle jopa poikkeuksellisen vahvat ovisplussat. Nyt ei ollut mitään epäselvää etteikö testiviiva olis kontrollia selkeästi vahvempi. Tottakai nämä liuskatestit nyt sitten loppuivat, mutta eiköhän toi huippu nyt osunnu tähän ja ovis on nyt niinkuin ihan sillään käsillä. Yritän kuulostella oireita, jotta bongaisin sen ja osaan laittaa dpo:t oikein jännärilistalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss ja Merope
Pettyi se pessimisti kuitenkin, tänään alkoi vuoto, voihan ketku täti minkä taas teki :-/ jotain outoa tässä kierrossa kyllä oli, kun yleensä on aika täsmällisesti menkat tulleet. Ovis luultavasti oli sen muutaman päivän myöhässä (jos ollenkaan), ja peitot heilui viimeisen kerran oletettuna ovispäivänä, ja seuraavan kerran vasta sitten sen "oikean oviksen" jälkeen.

Eli kp1/28-31 ja yk4 (en saa puhelimella punaiseksi).

Tähän kiertoon tikut taas tilaukseen ja miehelle ilmoitus ettei sovi normi duunien lisäksi mitään ohjelmaa itselleen tuohon kierron keskivaiheille :)
 
Yritys10: Hahaa, oliskoos vinkkejä tuohon pelin pelaamiseen miehen kanssa? Jotain oon jo yrittänytkin ja kovasti vannoo rakastavansa ja haluavansa. Mutta hän vaan on niin "rauhallinen" tyyppi, että kerta pari kuukaudessa riittäis. Nuista synnytysvideoista sen verran, että mä olen katsonut kaikki mahdolliset. Juuri nuo tunnevideot, sitten ihan raa'asti asiavideot ja opetusvideot. Ja oikeastaan se on vaan tuonu mulle uskon siitä, että pystyn siihen. Jos koskaan saan näyttää, että pystyn..

Hironea: Jee, teillähän on ihan mahtava yrityskuukausi menossa! Jotenkin sun kirjoituksesta paistaa läpi sellainen rentous ja iloisuus, onkohan kevättä rinnassa? Ja ihana mies, että on laittanut kellon herättämään ajoissa! Voih! Mun mielestä tuo on romanttista, jos mikään!

Tikru-78: Äh, voi mälsä! Tämän kierron suunnitelmat tosin kuulostavat lupaavilta!

(.): Täällä alkaa tärppiviikot olla vauhdissa, eilen liuskassa oli haalea viiva, ei siis ovista vielä. Mies kuitenkin innostui siitä pariin otteeseen illalla kokeilemaan, kun olen sanonut, että pitäisi olla kuitenkin ihan suht tuoreet simpat, jotta olis paremmat mahdollisuudet. Hän oli muutenki niin ihana.. Aktin jälkeen jäi paikoilleen ja kysyi, että pitäiskö olla näin hetki, jos se auttais. Sanoin, ettei siitä ole mitään varmuutta auttaako, joten voidaan mennä suihkuun :) Meillä siis menee hyvin ja mies koitti mua jo hoputtaa terveyskeskukseen ku gyne sanoi, että verikokeet voisi jo saada aluille. Sanoin, että mun mielestä voitais vielä odotella, kun on kerran kesä ja lomat edessä. Ettei paniikkia nyt. Joten nyt vaan nautitaan kesästä ja toisistamme. :heart:
 
Maanantai 3.6.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v........kp 2/28-31..........yk 4.........luomu
Säihkiss............34v........kp 6/28..............yk 20........3.lz
Ricardina..........30v.........kp 6/31-32.........yk 6..........lz+ins
Merope............29v.........kp 13/n.30..........yk 10....... kilppari
Hironea............35v.........kp 16/26............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 21/27............yk 20.........l
kaisaek............32v.........kp 28/25-28........yk 4..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huomenta taasen! Tulin kerjäämään sympatiaa, sillä heräsin aivan järkyttävään niskakramppiin yöllä. Tyynyn päälle oli päätä aivan mahdotonta saada ja perusasennossa nukkuminenkin sattui. Pakotin itseni sitkeästi vaan nukkumaan (unihan korjaa kaiken) ja aamulla herätessä kramppi oli kuitenkin jäljellä. Sitten vaan kipuisena pyörällä työmatkalle ja nyt pienikin kääntely sattuu. Ja sympatiaa tartten siihen, että kipulääkettä en varmanavarmana ota! Pidän kaulahuivia kaulalla ja yritän sillä mennä. En halua yhtään vähentää mahdollisuuksia tässä kuussa, jotenkin on muuten niin hyvä fiilis..

Kiittää ja kumartaa hän!

:saint:
 
Huh mikä hässäkkä aamu töissä. Nyt vihdoin kerkee vetää kaks kertaa henkeä peräkkäin ja tottakai tänne piti tulla tsemppaa Meropea! Hattua täytyy nostaa, että kärvistelet tuskissasi. Mutta tästä sen näkee ;) kun yritetään niin yritetään sitten tosissaan. :D
Jotenkin minäkin olen mieluummin valinnut nyt viikonlopun jäljiltä korkean pöydän läppärille... istumatyö ei nyt tunnu kovin houkuttelevalta :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss ja Merope
Merope Mahaa tasasesti nipistelee, mut en kyllä oo pystynny sanoo että olis mitää selviä oviksen oireita. Juuri itsekseni mietin, että minkähän päivän sitä nyt sitten ovikseksi laittaisi. Laskurin mukaan sen ois pitänny olla jo lauantaina. Testi oli vielä sunnuntai aamuna niiin vahvan tumma, että lauantai nyt on ainakin pois suljettu. Olisko se sitten niinku eilen vai tänään. Samperin liuskat kun meni loppumaan just ny. No jos laittaa maanantaille niin ei se paljoa heitä... kait :D

OT: Mä töissä istuskellessani katselen sivusilmällä läppäristä mare stare-web kameroita. Niissä eripuolilta maailmaa kantavana olevat tammat ovat silmien alla. Äsken näin ensimmäistä kertaa ihan reaaliajassa tän kameran välityksellä kuinka yksi hevonen varsoi. Aina se on yhtä ihmeellistä katsoa. Tässä mielentilassa pääsee yhtä liikuttuneeseen tilaan kuin että seisois itse siellä karsinassa. Olen aikoinani ollut ihan siittolassa töissä, joten varsojen syntyminen ei ole edes mitään uutta ja ihmeellistä, mutta ah! aina niin ihanaa <3
 
Mulla on kans aina onkelmia ton ovispäivän mittaamisessa. Kun en jaksa joka päivä mittailla niin koitan sit ku siltä tuntuu. Täällä pitäs olla varmaan ke ovis, joten sillon ainakin tikuttelen. Mies lupasi tänään hoitaa vastuunsa, saa nähdä kuin käy.

Voi sinua! Vaikka onhan tuo melkoinen ihme todistettavaksi! Mä taas kävin katselemassa kuvia raskausmasuista ja niiden kasvusta. En taidakka olla ihan niin "cool" tän asian kanssa ku kuvittelin :)
 
Tikrulle pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Ihana kunMerope ja Hironea pidätte pystyssä meidän hiljentynyttä ketjua :heart: itsekin olen nyt syyllistynyt hiljaisuuteen, jotenkin menkkojen aiheuttama notkahdus fiiliksissä ei ole palautunut ollenkaan ja oon ollut tosi herkkä itkemään ja olo on masentunut. Mietin että olisko letrojen sivuvaikutusta, koska ei oo mulle kovin tyypillistä tälläinen. Hirvittää että millainen musta tulee IVF-piikitysten myötä...

Kuten oon maininnut aiemminkin, iso osa tutuista odottaa lasta ja nyt ne vatsat näkyy jo. Ei yhtään helpota omaa oloa, ja kun nyt kesällä on monta menoa joissa toivoin jo olevani raskaana, niin se jotenkin iskee vasten kasvoja että ei tarvitsekaan miettiä miten alkaneen raskauden salaisi. No, ensi maanantaina folliultra ja mun laskujen mukaan ke tai to inssi. Sitten taas piinaillaan 2,5 viikkoa ja jos ei vieläkään tärppää niin IVF:ään. Haluaisin itse aloittaa jo heinäkuussa, niin ei tarvitsisi olla saikulla vaan lomalla, mutta saa nähdä ehditäänkö tehdä suunnittelukäyntiä niin että voisi aloittaa heti ensi kiertoon. Pitää kysellä ensi viikolla.

Anteeksi omanapaisuus, yritän taas vähän aktivoitua!
 
Kiitos tsempityksistä :)
Mun mielestä on täysin normaalia ja ymmärrettävää fiiliksien vaihtelut kierron eri vaiheissa, ja sitä kautta aktiivisuustaso täällä. Kiva pieni porukka täällä kirjoittelee, ja hyväkin ettei tule sivutolkulla tekstiä päivittäin, niin pysty hyvin kärryillä muiden kuulumisista :)

Minä kirjoittelinkin tuossa aiemmin että jotenkin outo oli tämä minun viivästynyt kiertoni. Eilen aamulla ennen kuin menkat alkoi, tein r-testin (pc:n liuska) ja kun siihen ei heti alkanut muodostua toista viivaa, nakkasin testin pöydälle ja lähdin töihin. Illalla testi sattui silmiini ja katsoin, että siihen oli ilmestynyt ihan hailurainen haamuntapainen viiva...? Menkat kuitenkin ihan normaalin oloiset, joten tuskinpa se mitään tarkoitti. Sen verran kuitenkin jäi vaivaamaan, että ajattelin nyt seurata tilannetta, jos vuoto lakkaa normaalia aiemmin, niin teen vielä yhden testin :)
 

Yhteistyössä