*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tiistai 15.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 15/29-32.........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 17/24-26.........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 18/29-31.........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 19/32..............yk4............lz
Haave_ilija........33v.........kp 22/29..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 26/28..............yk11.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 31/28..............yk8...........luomu
Jofa.................30v........kp 36/29...............yk1..........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa................20...........8.4
Bahama...........14..........12.4
Mariah33..........10..........16.4
Ricardina..........4...........26.4
Hironea............2...........28.4



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Matahari Sydämelliset onnittelut vielä :heart:

Ricardina Voi ei :( Lähipiirin painostus on inhottavaa ja tuo on kertakaikkiseen vastenmielistä jos se tulee noin rajuna vielä. :hug:

Meillä ainoastaan miehen isä alkuun kyseli, että jokos kohta tulee lapsia. Sen pystyn hälle antamaan anteeksi, koska hän ei ole ihan tässä maailmassa. Sairastui aivoinfarktiin n. 6 vuotta sitten ja sairastaa vakavaa parkinsonia. Tästä syystä hän menee juttuinensa omaan kategoriaansa ja jotenkin ne puheet ei satuta. Osaa suodattaa kaiken muun ohella mitä hän välillä lipsauttelee. Omat vanhemmat on niin kiireiset systerin muksujen kanssa, että eivät varmaan edes muista minua ja meidän lapsenhankintoja.

Mariah Kyllä se kunnon plussa sieltä! ujostelee vaan ;)
 
Mun on pakko päästä täälläkin kertomaan. Eli näin viime yönä niiiiin ihanaa unta. Mulla oli tytär. Hän kyllä näytti ulkomaalaiselta, eikä meistä kumpikaan kyllä sellaisia piirteitä omaa.. Muttamutta. Hänellä oli tummat enkelikiharat ja paksut, tummat ripset. Ja mä vaan sanoin, että hän on ihan kaikkea sitä mitä toivoin :heart:

Onneksi edes unissa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea ja Jonniss
Pikainen päivitys tänne, ja samalla koitan päästä tänne vähän useamminkin kuin kerran kuussa :) Mulle voi siis päivittää kp 3, yk 9. Tuossa menneessä kierrossa oli piinapäivinä etovaa oloa joka päivä, ja menkat alkoikin kovien kipujen kera aivan liian aikaisin, joten epäilen että olisko ollut sitten varhainen keskenmeno kyseessä. Tietysti oli myös ensimmäinen kierto kun jätin kokonaan testaamatta joten en voi tietenkään olla varma :D

Aivan hurjasti onnea plussanneille, mahtavaa! :heart: Mennään me muut sitten perässä :)

Merope, jospa se oli enneuni :)
 
Keskiviikko 16.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Pienestä kii.......31v.........kp 4/28...............yk9...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 16/29-32.........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 18/24-26.........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 19/29-31.........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 20/32..............yk4............lz
Haave_ilija........33v.........kp 23/29..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 27/28..............yk11.........luomu
Jofa.................30v........kp 37/29...............yk1..........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa................21...........8.4
Bahama...........15..........12.4
Mariah33..........11..........16.4
Hironea............3...........25.4
Ricardina..........5...........26.4



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
pienestä kii: Voi, toivottavasti! :)

Hei mites täällä. Onko teillä niin, että jokainen kierto on samanlainen niinkuin ajatusten tasolla? Mulla oli tähän asti tosi samanlaisia. Juuri tädin tulon aiheuttama masennut, sitten välinpitämättömyys, sitten toivo ja yritys, sitten hirmuinen piinailu. Tämä kierto (päätin siis olla tikuttamatta ovista) on mennyt ihan tuossa mukana. Olen aktiivisesti lukenut juttuja, mutta muuten en ole oikein tietoinen kiertopäivistä tai mistään. Välillä oikein yllätyin kun kiertopäivät tänne merkittiin. Nyt tietenkin, kun ovis on takana, sitä hieman seurailee tuntemuksia. Mutta ei ole sellaista "toivootoivootoivoo" -oloa..
 
Hirwee hirwee häsä töissä ja nopeesti toisella kädellä eväitä syöden pitää Meropelle vastata.

Kyllä mullakin aika tuttu ja hyvin samanlainen kaava menee kierroissa. Ensialkuun harmitus, kiukku ja masennus. Siitä sitten hissuksiin kohti ovista toivo nousee. Oviksen jälkeen alkaa semmoinen sumussa haaveilu :D Milloin olis laskettuaika, naureskellaan miehen kanssa iltarutiinien lomassa, että tääkin on sit tehtävä toisin jos tärppää. Kuinkahan sitä ja tätä jne... kunnes putoaa taas tädin myötä maanpinnalle. Mä yritän viimeiseen asti olla uskottelematta itselleni oviksen jälkeisiä oireita. Muuten mä kehitän semmossia tuntemuksia, että leijun ja korkealla ja putoaminen tekee kovin kovin kipeää.
 
Torstai 17.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Pienestä kii.......31v.........kp 5/28...............yk9...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 17/29-32.........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 19/24-26.........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 20/29-31.........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 21/32..............yk4............lz
Haave_ilija........33v.........kp 24/29..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 28/28..............yk11.........luomu
Jofa.................30v........kp 38/29...............yk1..........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa................22...........8.4
Bahama...........16..........12.4
Mariah33.........12..........16.4
Hironea............4...........25.4
Ricardina..........6...........26.4



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ihanaa pääsiäistä kaikille!

Tää lyö nyt työpaikan oven säppiin ja suunnistaa kohti kotia. Mukava pääsiäinen se on tulossakin! Pitkään ja hartaasti odotettu islanninhevosvaellus sekä kisakauden avajaiset koirien kanssa. :) tiistaina sitten takaisin töihin lepäämään ja valmistautumaan Vapun juhlintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
Aurinkoista pääsiäistä kaikille :) ja onnittelut Mataharille <3

ON: Kp17/29-32 ja aletaan lähestymään ovista, eilen tuli tikkuun melko tumma viiva, mutta ei ehkä vielä ihan plussa, mene ja tiedä :) eilen ja tänään juilinut mahassa kuitenkin niin, että eiköhän tässä ihan niillä näppäimillä olla. No tietää ainakin mitä tänään illalla puuhataan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
Täällä on myös ihana pääsiäinen tulossa, näen pitkästä paikaa parhaan ystäväni ja hänen pienen vauvansa!

Muuten jurppii jostain syystä enemmän kun laki sallii. Töissä ottaa aivoon ja meinaa taas se kuuluisa kirves lennellä. Miksi tämä on niin vaikeaa, miksi lapsia ei tule niille, jotka niistä oikeasti haluaisivat pitää huolta?!

Mutta. Aivan mahtavaa pääsiäistä aivan jokaiselle ja munarikasta niille, joilla on sen aika :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
Heippa kaikille!

Täällä jatketaan stressitöntä piinailua mihin kuuluu asian ajattelematta oleminen, tai sen yrittäminen ainakin :) En oo mitannut lämpöjä tai ronklannut kohdunnapukkaa, eikä mitään oireita kyl tunnukaan. Ihan kiva näin, viime kierrossa mietin liikaakin..

Kaikille tasapuolisesti ihanaa pääsiäistä! Olette tärkeitä, vaikken joka päivä sitä ole käynytkään kertomassa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss ja Hironea
^ Minä olen käynyt aina yksityisellä gynellä, mutta mun ei ole tarvinnut ikinä käydä kun perus tarkastuksissa ja papa-kokeessa. Mulla käynnit on maksaneet 50-70e, mut tosiaan ovat olleet ihan perus tsekkauksia (ja pilleri reseptin kirjoituksia) vaan.
Jos/kun jossain vaiheessa näiden vauvahaaveiden tiimoilta tulee lääkäriin hakeuduttua, niin sitten täytyy miettiä uudestaan jatkanko omalla lääkärillä käymistä, vai hakeudunko kunnalliseen.
 
Viimeksi muokattu:
Bahama yksityisellä minäkin olen aina käynyt. Olen julkisen lapsettomuushoidoista saanut sen käsityksen, että hoidot on hyviä mutta joka välissä joutuu odottamaan, ja mun hermorakenteella se ei kuulosta hyvältä. Ei sen puoleen, eihän me vielä päästäis edes jonoonkaan julkiselle, eli ainakin toistaiseksi pysytään yksityisellä. Kallistahan se on, ja myös siksi toivoisinkin (tietysti!) että tärppäisi ennen kun joudutaan vielä syvempiin vesiin ja kalliimpiin hoitoihin.
 
Oletteko muuten käyttäneet kierron eri vaiheiden seuraamiseen ihan muistiinpanoja paperille, vai onko käytössä jokin sovellus?
Mä kirjasin ekan kierron ihan paperille, mut nyt löysin tuollaisen ilmaisen Ladytimer sovelluksen, joka nyt ainakin äkkiseltään vaikuttaa selkeältä, helppokäyttöiseltä, ja sinne saa tallennettua kaiken oleellisen tiedon :)
 
Munarikasta pääsiäistä ;) Toivottavasti olisikin, kun ovis pitäisi kohta puoliin olla. Ajattelin olla tikuttamatta, vaikka ostinkin tikkuja. Jotenkin ei vaan huvita.
Kylässä kävi semmoinen vajaan vuoden ikäinen söpöläinen. Voi että sydän suli ja mielessä kävi miten ihanaa olisikaan tuommoinen vauvaperheen elämä. Ja voi taivas meinasi itku päästä, kun mies työnti vaunuja. Ne sopi sille kuin nappi ohtaan, niin luontevaa oli.
 
Täällä testattu puhdas nega... :( Tätiä ei kuitenkaan vieläkään kuulu vaikka kp:t paukkuu jo yli normaalista. Hmph... : / Noh, eiköhän se noita-akka sieltä kurvaa luudallaan paikalle tänään tai huomenna. :D Harmittaa vaan kun toivon kipinä jo heräsi sen haalean haamulaisen myötä... Antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. :p No mutta kaikesta huolimatta leuka pystyyn! :)

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! :wave: :heart:
 
Tiistai 22.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Pienestä kii.......31v.........kp 10/28...............yk9...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 22/29-32.........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 24/24-26.........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 25/29-31.........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 26/32..............yk4............lz
Haave_ilija........33v.........kp 29/29..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 33/28..............yk11.........luomu
Jofa.................30v........kp 43/29...............yk1..........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Mariah33.........17..........16.4
Hironea............9...........25.4
Ricardina..........11..........26.4



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huomenta kaikki! Voih, miten ei olis sitten pätkääkään kiinnostannu palata työmaalle aivan mahtavan pääsiäisloman jäljiltä.

Merope :heart: sulla on sama salaisuus kun mulla :heart:
Mariah voi hitto! toivottavasti kierto ei nyt venyisi turhaan ja se noita kurvaisi. Pääsisi siitä sitten uuteen kiertoon.

ON: Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Joten tyhjä arpa taas.
 
Huomenta kaikille, toivottavasti oli hauska pääsiäinen!

Hironea ei kait noilla dpo:illa oireita tarvitse vielä ollakaan? Älä vaivu epätoivoon, voihan oireettomuuskin olla oire =)

Tikru mä merkkasin viime kierrossa oireita paperille, ja ajettelin että kun nega tuli niin vertaan sen kierron fiiliksiin kun aiempia, varmoja oviskiertoja ei ole. Nyt sitten oonkin vähän turhankin toiveikas, kun oireet ei täsmää kuukauden takaisiin....

Merope :heart: melkoinen salailija oot =)

Mariah toivottavasti ei veny tosiaan kierto. Vaikka toivoahan on, kunnes kp1 iskee... Tsemppiä!

Omaa napaa... Ei osu tosiaan oireet yhteen viimekuisten kanssa, joten heti olen ihan fiiliksissä että josko... Vaikka tässä kierrossa tosiaan eri lääkkeet yms, että voihan se olla sitäkin. Mutta rinnat on kipeemmät kuin samoilla päivillä viime kuussa, mutta menkkajuilinnat vatsasta puuttuvat, viimeksi alkoivat jo DPO10 (nyt ollaan siis päivää pitemmällä, hurja ero :D) Lisäksi vasemmasta rinnasta tuli vaaleaa nestettä (maitoa?!) puristettaessa, ja mitä nyt oon googlannut niin vaihtoehtoja on raskaus, aivokasvain ja joku hormonihäiriö. Mun tapauksessa hormonihäiriö ei oo poissuljettu, mutta tietenkin toivon et olis tuo ensimmäinen =)
 
Puheimella kirjoittelen joten en saa merkattua päivityspyyntöä punaisella, mut minut voi taas hetkeksi laittaa piinailijoihin :D ;

Tänään on DPO5 ja jos malttaisi jännäpäivän odottaa tuonne vappuun, eli 1.5 :)

Viime kierrossa en mittaillut lämpöjä, nyt aloin mittamaan. Lämpö pompsahti oviksen jälkeen 36.9 (normi mulla on 36.4-36.5 paikkeilla), sitten seuraavana päivänä oli 36.7 ja nyt tänä aamuna (dpo5) 35.9!? Mistähän mahtaa noin iso lasku johtua?
 
Hui,Ricardina. Toivotaan että olisi oireet ja oireettomuus nyt sitä itteään.
Tikrulle onnea piinailuun,toivotaan ettei tulis kovin pitkä viikko ;) Mä meen aika samoilla päivillä sun kanssa.
Tosiaan ovis tuli ja meni. Ja toi mun petikumppani, on just sieltä ja syvältä. Mä oon tullu siihen tulokseen,että meillä ois varmaan se lapsi jos meillä ois sitä seksiä. Ei ihan kerta tai pari riitä. Nytkin ois ollu vaikka miten hyvät mahdollisuudet, ni ei. Mies kun pistää pään tyynyyn ni alkaa kuorsaus samantien. Siitä sitä ei sitten herätä vaikka itse Marilyn notkuis bikineissä sängyn vieressä. Eilen sit kyselin siltä et niin haluuko hän lasta. Eipä siitäkään tullut sitten kovinkaan selvää vastausta. Hitto että tätäkin asiaa ollaan vatkattu. Siis tiedän,että jos tulisin noin vaan raskaaks yhestä kerrasta, ois mies ihan innoissaan. Mut nyt kun ei niin olekaan käynyt, niin alkaa empimään. Eli täällä aika ärtymys päällä.Positiivista ainakin että seuraavat menkat ei tiputa mua mistään pilvenhattaralta.
 

Yhteistyössä