*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

matahari ei tuo ole mun silmään haamu vaan plussa!! Ihanaa, onnea miljoonasti ja tarrasukkia! :heart: :heart: Mutta RFSU:n raskaustesteistä moni sanonut, etteivät näytä viivaa vasta kuin muut testit on jos vahvoja plussia, eli älä pelästy jos ei oo sillä huomenna vahvempi. Digikin jo varmasti näyttäisi =)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Oikeesti??! :confused: Ostin RFSU:n kokeeksi, kun nuo ylläolevat on PregCheckin ja sen merkin ovulaatioliuskatkaan ei tuntuneet antavan erisävyisiä hailuroita kummempia. Ricardina-kiltti (tai muut ihanat), mitä digitestiä suosittelisit? Mies lähti treeneihin, niin voin tekstata sille ostoslistan;)
 
Kokeile vaan RFSU:lla, kyllähän se varmasti huomenna jo jotain antaa kun viiva on kuitenkin jo ihan selkeä pregcheckillä =) apteekista Clearbluen digitesti on ymmärtääkseni herkkä ja varma, ja Apteekin Oma -puikkotesti sellainen mitä neuvolasta suosittelevat tekemään. Toisaalta jos teet samalla testillä huomenna kuin tänään ja perjantaina, niin paremmin pystyt vertaamaan että onko vahvistunut. Ihanaa jännitystä sulla, koeta saada unenpäästä kiinni ensi yönä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Joo Matahari, tuo on jo selvä plussa! :heart: :) Haamua pitää sentäs vähän tihrustaa että "onko se? voiko se olla? onko sittenkään? jospa sittenkin on?" mutta tuota sun omaa ei tarvi tihrustaa yhtään! :D Lisää vahvistumista sun plussalle puuhkin täältä!! +++++ :whistle: :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Matahari, Clearbluen digin pitäis näyttää jopa 4 päivää ennen kuukautisten alkua. Näyttö on hyvä ja selkeä ja aamupissasta näyttää myös viikot hedelmöittymisestä :) varmasti siis muutkin näyttävät, mutta itse ainakin ostin sen, kun halusin varman vastauksen :) Tsemppiä ja onnea nyt hirmuisesti!
 
Hui, kun täällä on jännää :D Onnea Matahari plussasta! Nyt Mariah perässä. Paljon on tullut kirjoituksia, ihana lukea kaikkien kuulumisia. Kiva myös kuulla tuolta odottajien puolelta kuulumiset. Sinne me kaikki niin kovasti halutaan.
Mä oon vieläkin täällä maan raossa ja ne kirveet on siellä kaivossa. Juuri nyt tuntuu, ettei se juna taida enää pysähtyä tällä asemalla. En jaksa yhtään ajatella tätä yritystä, ja miten kauan se vielä jatkuukaan. Yritän keskittyä johonkin muuhun ja unohtaa koko homnan, jos onnistuu.
 
Maanantai 14.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 14/29-32.........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 16/24-26.........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 17/29-31.........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 18/32..............yk4............lz
Haave_ilija........33v.........kp 21/29..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 25/28..............yk11.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 30/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 33/30-40..........yk1..........luomu
Jofa.................30v........kp 35/29...............yk1..........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa...............19............8.4
Bahama...........13..........12.4
Matahari..........15..........13.4
Mariah33..........9...........16.4
Ricardina..........3...........26.4
Hironea............1...........28.4



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss...............29v........yk3..........14.3.
Marjee...............30v.........yk8..........26.3.
Nonnna..............31v.........yk3............2.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Uijui!!! Täällähän on taas ollut tapahtumia ja kovin jännittävää!

Matahari Minustakin tuo on niiiin selvä plussa!! :heart: :heart: Kovasti jo mietin sinun lisäämistäsi plussanneisiin, koska eihän tuossa ole mitään epäselvää! Saanhan, saanhan?!?! :hug: Onnea valtavasti ihanainen!

Mariah Nyt on niin vahva plussapuhuri päällä, että et pysty sitä välttämään. Eli kyllä se viiva siitä varmasti vahvistuu! Vähänkö ihanaa jos saa kerralla kaksi murusta lisäillä plussalistalle! :heart::heart: :hug:

Bahama Elä vielä luovuta! :hug:

Iitukka Anna itsellesi aikaa toipua pettymyksestä :hug: Kyllä se valo paistaa vielä meidänkin risukasoihin ;) Otetaan nyt mallia tästä M&M plussa puhurista ja mennään seuraavasta kierrosta perässä :saint:

ON: Itsellä vähän ristiriitaiset fiilikset... Tikuttelin vahvan ovistestiplussan lauantai aamulle. Eli perjantai iltana oli haamu, lauantai aamuna vahva viiva, kuitenkin siinä ja tässä oliko kontrollia vahvempi ja lauantaina illalla enää hyvin himmeä viivanpaikka. Talletuksia tehtiin koko viikonlopun ajan perjantaista sunnuntaihin kun kaniinit :p

Kuitenkin pisti miettimään, että vaikka noin selvästi sain tikutettua tuon oviksen niin mitään oireita en tuntenut. Ei nippailuja, ei kramppeja, ei limoja ei yhtään mitään... Tänäkään aamuna ei yhtään mitään, totaalinen sahara. Voiko nyt olla oikeasti niin, että kun kerrankin ajoitus ja talletukset tehtiin viimeisen päälle niin en kuitenkaan ovuloinut?! :'(
 
Huijui, Onnea Matahari ja Mariah!! Mahtavaa! Ja niin ihanaa! Olin eilen kaksi viikkoisen kummilapseni kanssa viettämässä aikaa ja se oli niin ihanaa! Ehkä mä olen ihan pöhähtänyt, mutta musta se vaippojen vaihtaminenkin oli vaan ihanaa. Toinen siinä potkutteli ja kiikkuili puolelta toiselle. Suloisuus!

Iitukka: :hug: Mä niin tiedän tuon tunteen.. Mulla on myös kirves lentämässä, me hyödynnettiin niin huonosti ovis, että tää kierto taitaa olla mennyttä.. Tsemppiä ihan hurjasti. Yritä keskittyä hetki muihin asioihin.. Niijuu, helppo taas sanoa.. Itse tein niin, että keskityin täysillä koiraani, eihän sekään ikuisuutta mun ilona ole. Joten paijailin ja leikitin ja lenkkeilin. Se auttoi. Ja paljon. Mutta nyt on taas se kamala olo, itkettää vaan kaikki.

Hironea: Mahtavaa, että olette hyödyntäneet ajan niin täydellisesti kuin mahdollista! Siellä saattaa kuules olla pieni elämä aluillaan! Mitäs jos keskityit niiden tuntemusten etsimiseen niin paljon, että ne meni siitä syystä ohi? Ilmeisesti kuitenkin haluja riitti (ja eiköös se ole aika selvä merkki) ;)

on: mä en tosiaan tikutellut tässä kierrossa, mutta laskimen mukaan ovis pitäisi olla tänään. Perjantaina oli meidän tallettelupäivä ja silloin oli yhdyntäkipuja. Taisin olla hieman vesiliukumäkeä muistuttava, kun mieskin ihmetteli, että käytinkö jotain voiteita :) Mutta en tiedä onko se mikään merkki mistään. Muuten jäi sitten taas tallettelut tekemättä, vaikka piti eilen ja tänään ne hoidella. *huokaus*

Piti sellaisia tuntemuksia taas kertoa.. Että kun luen noita Esikoinen vuodelle 2015 ja sinne tulee ensi yrittäjiä ja ovat niin piinoissaan ja stressit päällä ja sit onnistuu ekassa kierrossa.. Niin mä en tunne muuta ku ärsytystä, lähinnä "olipahan sulla taas niin piinaavaa ja rankkaa". Ja tuttujen raskautumisuutiset taas saavat sen kateuden nousemaan. Mutta täällä kaikkien uutiset on vaan tervetulleita ja aidon oikeasti toivontoivontoivon teille plussia! Mistähän se johtuu? Siitäkö, että olette aina tukena ja ymmärrätte? Eli summa summarum: hiiiirrrrmuisesti plussia tänne ja kiitos teille ihanuuksille! :heart:
 
Voi apua miten jännnääää!!!! :heart:

Matahari, mulla tosiaan RFSUsta tuore kokemus, siinä vaiheessa kun pcssä jo selkeä viiva, rfsu vasta haamuili. selkeät viivat sain vasta rv 5+, eli siinä vaiheess akun pc:ssä viiva oli jo kontrolliviivan vahvunen :) eli älä huolestu (kuten mä huolestuin :D ), jos ei ole selkeää viivasta rfsussa :)

Ja Mariah vielä myös... ihan mahtia....! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Nyt tulee oikea katkeran eukon tilitys :D
Merope,aika samat on välillä fiiliset. Yksi asia on mitä jaksan aina vaan ihmetellä. Siis ihmiset, joita luulit ettei he saa edes miestä tai muuten vähän "outoja" tapauksia,niin nämäkin sikiävät. Sitten on näitä,jotka on pitäneet jotain sukupuolitauteja tai muita "itseaiheutettuja" sairauksia,joista sanotaan että vaikuttaaa raskautumiseen,ni hekin pamahtavat paksuksi tuosta vaan. Se niinkun ottaa välillä niin päähän,että kun itse on suurinpiirtein "täydellinen" (ainakin omasta mielestä) niin ei onnistu,ei vaikka päällään seisois.

Munarikasta pääsiäisviikkoa muruset!
 
Iitukka Veit sanat suusta! Kuulin juuri tällä viikolla (eli siis viime viikolla, miten tää aika näin kuluu!), että tyttö, joka on niiiin tajuttoman arka ollut aina, eikä kiinnostunut miehistä, sai vauvan?! Täh, kai siihen tarttee sentään aika lähellä miestä olla.. Ja tosiaan, toinen kaveri, joka käyttää kaiken maailman lääkkeitä/polttaa/käyttää huumausaineita/on reippaasti ylipainoinen, poksahti tuosta vaan paksuksi (ja vähän lisää katkeruutta. Hän ei edes jaksa hoitaa tätä maailman kilteintä lasta, vaan lykkää sen aina hoitoon). Ja itse kun yrittää laihduttaa, syö vitamiineja, lisää hedelmien määrää, tikuttaatikuttaajavieläkerrantikuttaa jne. niin ei mitään. Ei vaan ole reilua.
 
Ihanan aktiivista täällä! Ensimmäiseksi tietenkin mataharille lämpimät onnittelut ja iso halaus! Arvasin kyllä eilisestä, että näin tulee käymään mutta kyllä sydän silti hypähti kun näin tämänpäiväisen testisi :heart: toivon ihan täysillä meille kaikille tuota samaa, ja olen varma että se päivä vielä koittaa ihan jokaiselle!

Äskeinen oli kohdistettu aivan erityisesti meropelle ja iitukalle, ehkä vähän myös bahamalle =) hakekaahan muruset kirveet kaivosta, aurinko paistaa vielä risukasaankin! Myönnän kyllä itsekin ärsyyntyväni muutamassa ketjussa vallitsevasta fiiliksestä, että jos ei tärppää yk 1 tai 2 niin ranteet auki kun on niin kauheeta ja kestää niin pitkään. Ei se aina mene kuin strömsössä, vaikkei vikaa olisikaan...

Onkos mariah testannut uudestaan?

Ja hironealle onnea oviksesta ja sen hienosta hyödyntämisestä! Me päästään jännäämään melkein samoilla päivillä tässä kierrossa. Mäkään en sen ihmeempiä oireita huomannut, paitsi kivut pe-iltana, mutta eiköhän se ovis ollut. Merope jännäilee kai samoilla päivllä, ja saattaahan se perjantain pupuilu riittää.

Tänään ollut hirmuinen päänsärky koko työpäivän, olin ajatellut sinnitellä ilman lääkkeitä mutta pakko oli parasetamolia lopulta ottaa kun suunnilleen näkö jo sumentui. Toivotaan että on vaan niskat jumissa huonosti nukutusta yöstä ja kohta helpottaa.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Kyllä mä taidan olla vaan hullu tai sitte mulla on paskoja testejä! :D Taas olin näkevinäni haamun, mutta kuiva testi kadotti senkin olemattomiin... Hmm... : / Noh, aika näyttää, en heitä kirvestä kaivoon vielä. :)
 
Soittelin aamuisen viestini jälkeen neuvolaan. Oli oikein ihana täti ja sanoi, että turha sitä millään digitesteillä on enää varmentaa. Se istukkahormoni joko näkyy tai ei näy testiliuskoissa. Sanoi, etten voi olla "puoliksi raskaana", vaikka kuinka tulosta epäilisin. Varasin neuvola-ajan ja omalle gynelle ekan ultran. On ihan hölmö olo ja samalla kovasti kiitollinen.

Lämpöiset kiitokset kaikille onnitteluista:heart: Lähden murmeliin ja muiden matkaan plussanneiden puolelle. Ettekö voisi tulla mukaan? On hassua, miten tämän porukan on ottanut niin äkkiä omakseen. Ehkä se johtuu siitä, että täällä voi jakaa kaikista salaisimpia tuntoja ja pieniä pöhköjä juttuja, joita ei edes omalle puolisolle -saati maailman muille ihmisille- viitsi kertoa.:hug:

Kaunista kevättä kaikille, toivottavasti tavataan pikapikaa uudelleen plussapuolella! :)
 
Ihanaa, matahari, ja onnea vielä :heart:

Bahama :hug: ymmärrän tunteesi, mua harmittaa kanssa, ettei aloitettu yritystä aiemmin. Tosin mä tiesin oikeastaan jo ennen yritystä, että apua tarvitaan, niin siitä olen tyytyväinen että hoitoihin hakeuduttiin heti.

Lähipiirin ajatuksista olen kuullut liikaakin... Oma suku osaa olla hiljaa, mutta miehen serkut ovat kaikki jo nuorempina lapsensa hankkineet joten meidän lapsettomuus on sen puolen tätien suosikkiaihe juoruiluun :'( harva se viikko kuulen parin mutkan kautta, kuinka se ja se on taas kysellyt että eikö vieläkään vai eikö ne vaan halua lapsia yms... Tarkemmin en viitsi asiaa tässä vatvoa, mutta tähän on liittynyt meidän asioiden levittelyä ja jopa faktojen surutonta vääristelyä. Töissä yksi työkaveri joka olosuhteiden pakosta tietää yrityksestä, pamautti että hyvä että ootte hoidoissa kun sä oot jo ton ikäinenkin. Tuli vähän paha mieli, vaikka toisaalta nauratti, kun kuitenkin ensisynnyttäjän keski-ikä on yli 28v =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä