*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tervehdys kaikille!
Pitkästä aikaa täällä, eli aiemmin täällä jännäilin, kunnes tuli ero ym. kaikkee ja lapsihaaveet jäivät jäihin. Jälkikäteen ajateltuna erittäin hyvä asia, edellinen suhde kun oli mitä oli. Enemmän surua ja murhetta, 10 v:n jälkeen kaikki on toisin, ja mulla todella hyvä olo, huomioiva ja rakastava kumppani.
Mutta nyt taas lapsihaaveet syttyneet uudelleen, ajankohta sopiva ja kuten omaan tyyliin sopivasti päätin ilman turhia stressiä edetä... :)

No täälläpä stressaillaan, välittömästi. kp17/29 yk 1.
Ikää mulla 33 v. ja puolisolla 39 v.
Ehkäisystä luovuttu, toistaiseksi piti mennä tulee jos on tullakseen meiningillä ilman siis stressiä, mutta kovasti jo kalenteri käytössä ja kiertopäiviä laskellaan. Ja kohtapuoliin varmaan pohditaan ja mietiskellään jokaista vatsan nipistystä ja oiretta mitä voi "kuvitella". Eli todella stressitöntä toimintaa :)

Onnea kaikille plussanneilla, ja onnea meille kaikille muille!
 
  • Tykkää
Reactions: Merope ja Matahari
Perjantai 11.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 11/29-32.........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 13/24-26.........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 14/29-31.........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 15/32..............yk4............lz
Haave_ilija........33v.........kp 18/29..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 22/28..............yk11.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 27/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 30/30-40..........yk1..........luomu
Jofa.................30v........kp 32/29...............yk1..........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa...............16............8.4
Bahama...........10..........12.4
Matahari..........12..........13.4
Mariah33...........6..........16.4



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss...............29v........yk3..........14.3.
Marjee...............30v.........yk8..........26.3.
Nonnna..............31v.........yk3............2.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Haave_ilija Tervetuloa!! Minä olen myös tämmöinen palaava kuumeilija. Reilu vuosi sitten yriteltiin ja piinailtiin kovasti, mutta tyhjä arpa jäi käteen. Luovutin ja ajattelin, että oman pään takia on parempi pitää taukoa. Nyt sitten päätettiin, että annetaan viimeinen mahdollisuus luomulle ja jos nyt ei tässä muutamaan kiertoon tärppää niin marssin lääkärille myös ja aloitetaan tutkimukset.

Muille murusille erittäin ihanaa viikonloppua! Meikä päätti viettää rauhaisan (tietokoneettoman) viikonlopun :D

Isäntä eilen illalla nukkumaan mennessä yllätti positiivisesti. Sanoi, että HÄNEN laskujensa mukaan olis oviksen aika ja että jos otettaisiin nyt viikonloppu rentoutuen ja talletellen. Lupasi hemmotella ja kokkailla herkkuja jne. kaikkea ihanaa. Ja ennen kaikkea, lupasi pitää soffalla kainalopaikan lämpimänä :heart:

Mä olen nyt lähes verenmaku suussa yrittänny joka päivä pyöräillä, lenkkeillä ja kuntoilla. Lisäksi olen nyt onnistunut todella hyvin karsia syömisiä ja ennenkaikkea niitä turhia mässyjä. Sen tähden isäntä sanoikin, että kovan työt palkkana ollaan ihan kotosalla ja nyhjätään soffalla vierekkäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
haave_ilija: Ihana, kun palasit tänne! Rankalta kuulostaa se, mitä olet kokenut, mutta tärkeintä ja ihaninta, että nyt kaikki on hyvin! Täällä jätettiin pillerit viime vuoden elokuussa ja päätin myös olla stressaamatta. Toisin kävi. Testasin "ihan vaan varuks" ja siihen jäikin koukkuun. Opettelin kaikki noitakeinot ja tutkin mitä vaivoja voisi olla ja miten niitä laimentaa. Mutta siltikin ilman plussaa edetään..

Hironea: Nyt kyllä kadehdin! IHANA mies! Meillä taas mies lupasi pitää huolen, että talletellaan, mutta kännäsi menemään ja siihen se toivo sitten meni. Viikonloppu menee reissussa, joten taitaa tää kierto olla tässä. Nauti siis viikonlopusta! Olet sen kyllä ansainnut!
 
Puhdas nega hätähousulle. Ei mitään haamuja eikä kummituksia (muuta kuin omassa päässä). Testaan siis sunnuntaina uudelleen, ja tiistaina ja torstaina jajajaja...niin pitkään ennenkuin menkat alkaa. Mikä voi meikäläisen vaihtelevilla kierroilla olla milloin tahansa. Toivo elää vahvana, ja toivottavasti sekin, mikä on saanut nää mun rinnat kasvamaan ja muuttumaan kipeän rakeisiksi.

Älä ainakaan Bahama testaa liian aikaisin! Mietitään sitä diagnoosia sitten, jos tässä kierrossa ei tärppää;)

Haave-ilija tervetuloa takaisin! Ihanaa, kun olet löytänyt uuden onnen ja toivottavasti se tuplaantuu pian :)

Hironea, kyllä ansaitset luvatun ihanan viikonlopun! Niin kuin me kaikki!
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Ihanaa kuulla teistä, kirpukka ja lilyalice! Onnea molemmille myös kauheasti. Pitempään yrittäneiden plussauutisista tulee aina hyvä mieli, ja se valaa uskoa myös tälläiseen vähän vähemmän yrittäneeseen, mutta vähän vialliseen yksilöön =) Ja kiva kuulla et 7mm voi riittää, toki se pregnyl varmasti auttoi lilylla kiinnittymiseen osaltaan, ja mulla toivottavasti Luveris tekee saman.

Tervetuloa haave_ilija! Upeaa, että asiasi ovat järjestyneet noin hyvälle mallille. Varmasti sillä, ettei entisen miehen kanssa tärpännyt, oli syynsä ja nyt sitten on sinun vuorosi. Plussaonnea!

Hironea ihana mies sinulla.. Meillä vähän samat merkit tälle viikonlopulle, tosi ihan itse plussasin ovisplussan ja sanoin miehelle et nyt ois niinku läheisyyden aika, ja hän oli kyllä ihan tyytyväisen näköinen. Merope harmi että sun mies oli vähän jörrikkä.. Jos ootte kuitenkin talletelleet viikon kuluessa, niin saattaishan se riittää?

Matahari nega saattaa ihan hyvin vielä vaihtua plussaksi! Se oli muistaakseni viime vuoden lopulla, kun joku tästä ketjusta testasi negan dpo 14 ja selvän plussan dpo 15. Toivoa on, älä heitä kirvestä kaivoon! Sama Bahamalle, vaikka nyt tulis nega niin voi vielä vaihtua, siksi ehkä kannattaa malttaa.. Hyvä mä olenkin sanomaan kun olen itse aina testaamassa :D

Mä tosiaan sain myöhään eilen illalla ja nyt aamulla selvän ovisplussan tikkuun, jee! Eilen talleteltiin iltapäivällä, ja tilaus tehty myös tälle illalle ;) Luverikset pistelin ti-to, ja nyt sitten ootellaan - taas. Piinalijoihin ilmoittaudun vasta, kun tunnen oviskivut niin osaan laskea DPO:t oikein.

Hyvää viikonloppua kaikille ihanille naisille!
 
Viimeksi muokattu:
Ricardina: Tuo mies on välillä vähän möllikkä, mutta sovittiin, että lähdetään tänään ajoissa töistä, että ehditään tallettelemaan ennen reissuun lähtöä :heart:Eli samat iltapuuhat meillä ;) Saako udella, että kuinka suoraan ilmoitit tuon, että "on läheisyyden aika"? Meillä mennään aika kevyillä; joko että "ovis taitaa olla tänään", "tästä alkaa hedelmällinen aikajakso" tai niin kuin tänään "lähdetäänkö ajoissa ja korjataan eilisen tilanne". Täytyy vähän kehua miestä, hän lupas hankkia mulle e-vitamiinit, josko ne auttaisivat kohdun limakalvon paksuuteen. Jos se sattuis olemaan epäsuotuisa ottamaan vastaan mitään.

Mä oon ihan ulkona noista pistoksista ja lääkkeistä! Mihin nuo Luverikset on?
 
Merope, kyllähän mä teitä lueskelen ja seurailen melkeen päivittäin;

tää on kuitenkin niin älyttömän kotoisa palsta ja teidän kaikkien seuraa tuonne odotuspuolelle kovasti kaipaan :heart: Niin jännät ovisjutut täällä että ei vitsi... :)
Mulla on ollu tän viikkoo ihan todella huono olo, oksettaa ja särkee päätä. Toimintakyky ollu aika nollassa. Eka ultra olis ens viikolla ennen pientä reissua, ja jännityshän on ihan kamalan kova, että mitä siellä näkyy... 6+0 täällä tänään siis :)
Sit ku mä reissusta kotiudun niin hups, te ootteki kaikki hypänny tonne toiselle puolelle, eiks je? :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Marjee: juu, tullaan sun seuraks kaikki ihan pian :) ihanaa reissua ja pahoittelut huonosta olosta! Oletteko jo ilouutista muille kertoneet?

Hei mä tarttisin taas vähän apua.. milloinnaisella on yhdyntäkipuja? Hoidettiin nuo talletukset juuri ja syvällä tuntui kivuliaalta koko aktin (rakastelun tietty) ajan. Liittyykö kierron vaiheeseen vai onko oire jostain?
 
Jee hyvä juttu merope! Mikäs sen mukavampi tapa aloittaa viikonloppu :D mä tällä kertaa sanoin jo eilisten touhujen jälkihöyryissä, että huomenna ja varmaan lauantainakin ois hyvä jatkaa samaan malliin, ja illalla plussan testattuani näytin sille sen tikun ja kysyin et kumpi viiva on tummempi. Kun vastasi, sanoin että siinä tapauksessa todellakin hyökkään myös huomenna sun kimppuun =) mä olin ajatellut, etten kertois oviksesta, mutta kun mies kuitenkin tietää lääkärikäynneistä yms. apteekkireissuista suunnilleen oviksen ajankohdan niin sama se sitten kertoa.

Marjee ihana kuulla susta :heart: mutta harmi sun paha olo :( toivottavasti helpottaa pian ja erityisesti toivon sormet ja varpaat ristissä, että saisitte ihania uutisia ultrassa! Tulethan kertomaan vielä ennen matkaa?
 
Aa niin ja unohdin vastata meropelle: Luveris on tehdasvalmisteinen LH hormoni, jota annettiin ainakin mun tapauksessa paksuntamaan kohdun limakalvoa ennen ovulaatiota. Noi on kieltämättä monimutkaisia juttuja, suurelta osalta mäkin vaan kiltisti teen niinku lääkäri käskee =)
 
Ihana kuulla teistä vanhat kuumeiluystävät ja kiitokset kauniista sanoista! :heart: Monet junat on tämänkin aseman ohi ajaneet mut kyllä mä jaksan edelleen olla positiivinen, että se oikea juna pysähtyy meidän kohdalla juuri silloin kun on oikea aika...

LilyAlice, oon niin onnellinen sun puolesta. Nyt nautit täysillä raskaudesta! Ja juu, E-vitamiinit on kondiksessa, tosin ei oo niistä reilun puolen vuoden aikana ollut vielä hyötyä limakalvon kannalta vaikka tarkkaan valitsin oikeanlaista luontaista E-vitskua. Tää muuten vinkkinä Meropellekin, että käske miestä katsomaan että on d-alkuisia tokoferoleja (ei dl) kuten esim. Solgarin tipoissa on. Tän opin silloin viime kesänä kun itse niitä aloittelin... Synteettiset ei ymmärtääkseni siis imeydy yhtä hyvin.

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin ja rentouttavaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
bahama voi kun sun jännä olo ois orastava plussa eikä mitään menkkafiiliksiä! Päätitkö jo että testaatko su aamuna?

Mut voi lisätä piinailijoihin, tänään lauantaina ois DPO 1 ja testipäiväksi 26.4. Ovistesti oli enää haamu eilisiltana ja oli aikamoiset kivutkin, eli eiköhän se ovis sit eilen ollut. Yritän malttaa testaamista ainakin tonne DPO 15 asti, mut jos on menkkaolot niin en välttämättä testaa vielä silloinkaan. Tavoitteena ois olla stressaamatta, ja onneksi tässä on pääsiäinenkin välissä niin tulee olemaan muuta ajateltavaa. Kauhean paljon stressittömämpi tämä kuukausi on toistaiseksi ollut kuin edellinen, ja nyt osui talletuksetkin aika sopivasti.. Katsotaan auttaisko se =)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Hei mä tarttisin taas vähän apua.. milloinnaisella on yhdyntäkipuja? Hoidettiin nuo talletukset juuri ja syvällä tuntui kivuliaalta koko aktin (rakastelun tietty) ajan. Liittyykö kierron vaiheeseen vai onko oire jostain?
Merope, en osaa spekuloida yhdyntäkivun syillä yleisesti, mutta mulla ottii tässä kierrossa tosi kipeää "sieltä syvemmältä". Tapahtui viikko oviksesta, eikä ole sen koommin rakasteltu, kun on näitä alavatsatuntemuksia koko ajan. Miesparka kokee varmaan kelpaavansa vain hyötymielessä;) Noh, kovin ymmärtäväinen on ollut. Ai niin, vuosia sitten oli epäsopivan kuparikierukan takia kohtutulehdus, mutta se oli sitten ihan toisen kaliiberin kipua, kun en voinut ylipäätään liikkua tai edes kuvitella harrastavani seksiä.

Bahama, oon kimpassa, jos testataan "yhdessä" huomenaamulla ;)

Tsemiä ovistelijoille talletukseen!:)
 
bahama se saattaa ihan hyvin olla et liian laimee pissa ja aikainen testipäivä, että älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Ja hei, mun järkevät puheet kääntyy tikkuun kusemiseen kuitenkin liian aikaisin :D viime kierrossa testasin jo DPO10. Nyt vaan ajattelin yrittää hillitä itseni, ja koska tuo laittamani testipäivä ois vielä viikonloppu niin sais sitten rauhassa reagoida testitulokseen ilman töihinlähtökiirettä. En voi kuvitellakaan, millaista naisilla on ollut ennen kotitestejä! Etenkin mun luonnostaan pitkillä kierroilla ois varmaan pää hajonnut useammin kuin kerran.

mataharin huomiselle testaamiselle peukut pystyssä, voi kun saisit ihania uutisia!

yhdyntäkivuista.. Mulla oikeastaan tuntuu vähän kipua ainoastaan takaapäin touhutessa, mutta sekään ei liity kierron vaiheeseen. Mutta vois luulla, että kohdunnapukan asento vois aiheuttaa, eli oviksen aikaan kun on alhaalla ni vois tuntua enemmän? Tää on ihan mutua, vailla tieteellistä pohjaa.
 
R-testi #2 ei ole niin puhdas nega kuin perjantainen räpellys. Ei tämä plussakaan ole, mutta kiltti haamu kyllä:) Testaan seuraavan kerran tiistaina, jos menkat ei ala. Toivo elää.

Juu olit takuulla hätähousu Bahama ;) Sitä on liikkeellä! Ens viikon puolivälissä ollaan molemmat vähän fiksumpia.

On se jännä, miten nämä stressaa ja tulee uniin. Viime yönäkin tein kovasti plussatestiä...
 
Enhän mä nyt sinne keskiviikkoon asti jaksanut odottaa! :D Tänään dpo 8 ja täällä testissä hennoimmasta hennoin HAAMU kurkkii!! :heart: :heart: :heart: Nyt kaikki sormet ja varpaatkin pystyssä että viiva vahvistuisi! :) Oireita ei oo muita kun semmonen "kinnaava" tunne kohdun tietämillä... :) Voi kun tämä olisi nyt sitä itseään ja jouluvauva olisi alussa! :heart: Vahvistu viiva, vahvistu!!
 

Yhteistyössä