*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Kas, huomasin vasta nyt tänkin ketjun. Kuulunen tänn kun nyrkki silm..eiku pissi tikkuun. :popcorn:
jofa 30v kp25/29 yk1 luomu
Piinaavat jännäpäivät menossa.. dpo9 nyt ja virallinen testipvä kutittelee ensi viikon tiistaina 8.4. :stick:
 
Hyvä Bahama, nyt sitten vaan jännäilemään :)
Mites Molly, onko mitään uutta?
Ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni tipun tosi korkealta viikon alussa kun menkat alkaa. Satutin eilen töissä itteeni, joten pitä tänään mennä työterveyteen saikkua hakemaan. Aamulla päätin varuiks tehä rt koska joutuisin syömään särkylääkkeitä ym. Aikaista todellakin tehdä, mutta ajattelin varmistaa. Se testi meni jotenkin jumiin, ei tullut kunnolla testiviivaa. Nyt sitten kaivoin sen roskiksesta ja siinä on ihan pienenpienen haamun pienenpieni varjo. Vertasin sitä erääseen vanhaan testiin, jonka olen joutunut tekemään kun lääkäri ei keksinyt mun pissitulehdusta, niin siinä ei haamuja eikä viivanpaikkoja näy. Hieman kerkesi syke nousemaan, että josko ehkä meillekin onni suotaisiin. Mutta todellakaan en uskalla suurempia pilvilinnoja rakennella. Voihan olla, että mielikuvitus nyt ampuu kovilla. Ja voihan olla, että testi tosiaan jotenkin sekosi. Odottelen siis maanantaihin, mutta pakko sanoa että tulee olemaan kova paikka menkkojen alku. Pakko oli vaan jollekin päästä kertomaan, kun en miehelle halua vielä sanoa mitään pitää vielä hulluna :D jos ei nyt muuten pitäisi ;)
 
Hei ystäväiseni, tarvitsisin taasen teidän apua! Kävin lukemassa luomupimun blogista noista limoista (en niitä niinkään osaa seurata) ja mulla on nyt aivan kirkasta, vaikka on kp 9. Mitä ihmettä? Ymmärsin, että kirkasta pitäisi olla ovulaation aikaan, eli ehkä kp 12-14..
 
Merope, jos vertaan itseeni niin taita tuota kirkasta tull jo päivä pari ennen ovista. Ja jos miettii, niin ihan loogistahan se olisi. Sehän mahdollistaa siimahännille hyvät olosuhteet.
Mariah, onnea piinailuun :)
Täällä ei en kummempia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Oon niin kipeä tuosta torstain sattumuksesta, että menkkakivut jää kyllä niitten alle. Eli vaikea tietää onko niitä tai mihin koskee kun koko ruoto on saamarin kipeä. Särkylääkkeitä en silti olle uskaltanut ottaa.
 
Maanantai 7.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 7/29-32...........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 9/24-26...........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 10/29-31..........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 11/32..............yk4............lz
Mariah33..........34v.........kp 18/28..............yk11.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 23/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 26/30-40..........yk1...........luomu
Jofa.................30v.........kp 28/29...............yk1...........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa...............12...........8.4
Matahari..........8..........13.4
Bahama...........6..........12.4
Mariah33..........2..........



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss...............29v........yk3.............14.3.
Marjee...............30v.........yk8.............26.3.
Nonnna..............31v.........yk3.............2.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Heippa ihanaiset :heart:

Tarkistelkaapa omat lukemanne. Näin viikonlopun viiletyksen jäljiltä silmät ristissä yritin laskeskella lukemia kohdilleen niin täysin takuuseen en mene :saint:

Mariah Milloinkas suunnittelit testailla?

Jofa Tervetulemas joukkohon! Toivottavasti viipymisesi on lyhkäinen ja onni olisi myötä. :)

Iitukka-muru :hug: Jaksuja kipujen kanssa!

Bahama Se on niinku sovittu!! tää on se THE kierto! ;)
 
Toiveikasta uutta viikkoa ystävät! Täällä alkaa olla kevättä rinnoissa tai jotain muuta:confused: Taidan olla valeraskaana (muuta vaihtoehtoa en uskalla ääneen sanoa, etten kolahda korkealta viikonloppuna). Nyt on dpo8 (kiitti taas Hironea!:)) ja koko viime viikko (huipentuen viikonloppuun) on ollut alavatsanippailua, painottuen oviksen puolelle. Tissit on erilaiset, ei oman tuntuiset. Nännit näyttää vähän kummalta ja koko pienet rinnat tuntuu täydemmiltä. Rakasteluyritys päättyi alavatsakipuun ja paikkojen arkuuteen. Välillä on kevyesti kuumeinen olo; ihon pinta palelee...

Oon koko viikonlopun surffannut koko interwebin läpi vauvasitä ja vauvatätä sivuja. Nyt olis kova yritys keskittyä muuhun, esim. koulujuttuihin:rolleyes: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä on sunnuntai 13.4. eli kiertopäivä 30. Odotanko sinne vai testaanko aikaisemmin? Mitä mieltä ootte? En haluais hätähousuillakkaan ja nuolla sitten haavojani.

Tervetuloa Jofalle! Sä testaat huomenna, onko oireita? Bahama, älä nyt ala suremaan oireiden vaisuutta. Kaikki "alkuraskauden oireet"-ketjut selanneena opin ainakin sen, ettei kaikki oireile välttämättä ollenkaan.

Toivottavasti Iitukka oot paranemaan päin!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Kiitos kaikille tsempeistä <3 Mä juoksen joka päivä työterveydessä, kun hoitajat antaa vain päivän saikkua. Huomenna onneks pääsen lääkärille. Ei sen kummempaa kuin, että selän sain tosi huonoon kuntoon.
Jännää Matahari! Suositelen, ettet testaa. Helppo sanoa :D Ei tule ainakaan vääriä tai tulkinnan varaisia tuloksia. Itsehän testasin perjantaina jonkun ihme tuloksen ja arvaa vaan olenkö pyöritellyt sitä mielessä. Ja juuh, nyt on ollut kaikaa koluta myös kaikki mahdolliset sivut.
Mulla pitäis tänään menkkojen alkaa. Ei ole raskaustestiä, niin ei voi testata :D Mitenköhän nuo ovistestit? Ei ole kyllä tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Tissit on puristelusta kipeet, ja kauheen kylmä vaan ja olen sika väsynyt. Nämä viimeiset voivat johtua ihan kyllä jo selästäkin, kun joutuu paikallaan möllöttämään.
Eli täällä siis odotellaan :) Ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että olisi tärpännyt.
 
Oh no :D Nyt kyllä alko jännittää. Tein ovistesti, ja siihen tuli kaks viivaa. Ei niin vahva kuin ovis, mut semmonen huomenna ovisplussa- värinen. Pitääköhän mun könkätä apteekkiin illasta vai malttaskohan odottaa huomiseen lääkärireissuun. Nyt jos täti (mä myös inhoon tota sanaa) tulee, niin mä tipun varmaan niin alas ettei mitään järkee.
 
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Iitukka älä vielä heitä kirvestä kaivoon!!! Jospa se kuitenki olis!! :popcorn:

Täysin off topic: Sain aamulla kahden viikon jännittämisen jälkeen hyviä uutisia. Huojennus oli niin valtava, että itkeä pillitin lähes tunnin töissä. En vaan pystynny lopettamaan, kyyneleitä vaan tuli ja tuli. Nyt sitten toivoo viimeiseen asti ettei ketään tulis kun naama on kun petolinnun perse. Silmät turvoksissa ja punainen kun paviaanin ahteri. Toisaalta ihan sama!! Mun rakas haukkuni selviää hengissä :heart: siitä löytynyt kasvain ei patologin mukaan ollutkaan syöpää.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Hironea, ihania ihania uutisia! Itselläni on myös koira, joten ymmärrän tunteen. Kyllä ne vaan niin rakkaita pörrinkäisiä on :)

Iitukka: Ei sun mies voisi tuoda testiä, mä en malta odottaa! Mä en ainakaan saa ovistestiin mitään viivoja, ilman ovista! Pidän peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Hironea, hienoja uutisia koirasta. Meillä on myös noita koiravauvoja ja ihan kamalaa olisi jos niille jotain tapahtuisi. On ne vaan niin rakkaita.
Merope, en ole miehelle paljastanut vielä mitään epäilyksiä ;) Eli kai se ajattaa kauppaan vielä illasta :D Toisaalta pelottaa niin paljon, että en tiedä uskallanko.
Itsellä ei kyllä myöskään ovistesti näytä kuin oviksen aikaan. Mutta jostain luin, että loppukierrossa voi näyttää plussaa tai joillekin jopa koko kierron ajan voi tulla haamuja.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Merope <3 En siis oikeesti kuulu himotestailijoihin :D Ja niin monen epätoivoisen yrityskerran (entisessä elämässä) ja näiden lukuisten yritysvuosien (kaiken kaikkiaan yli 8v) jälkeen sitä osaa pitää jalat aika syvällä maassa.
 
Nyt on ajeltu 40km testien perässä, ja aivan turhaan :( Negaa näytti. Voihan itku ja hampaiden kiristys. Että sitten vaan menkkojen odotusta ja uutta ovista bongaamaan. Voihan masennus, kun tässä jo ehti pienoisia pilvilinnoja rakentamaan.
 
Iitukka Voi ei! :hug: Mä tiedän itse miten suunnattomasti ärsyttää tässä tilanteessa semmosset tekopirteät "kyllä se siitä" - viestit. Mutta täydet sympatiat harmitukseen... Me kaikki tiedetään kuin suunnattomasti harmittaa! Mua harmittaa vietävästi sun puolestaskin!

ON: Mikä ihme siinä on, että silloin kun pitäis olla läheisyyttä ja makkarissa tapahtua niin toi ukon naama viduttaa eniten?! Ovista pitäis alkaa tikuttelemaan, mutta nyt on eilen illalla ja tänä aamuna kähisty taas ihan käsittämättömistä asioista. Syy on ihan minussa. mutta mä en käsitä miks mulla on pinna niiin hiivatin lyhyt. Kaipa ton koiran kohtalo on syöny sisältä niin hitosti, että nyt kun tilanne laukes niin tajuaa olevansa aivan loppu. Jospa tää tästä parissa päivässä niin ei menis ovis huti. Nyt ei kyllä tee mieli antaa koskea ees pitkällä tikullakaa... On tää naisena olo niin hankalaa :headwall:
 
Tiistai 8.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 8/29-32...........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 10/24-26...........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 11/29-31..........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 12/32..............yk4............lz
Mariah33..........34v.........kp 19/28..............yk11.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 24/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 27/30-40..........yk1...........luomu
Jofa.................30v........kp 29/29...............yk1...........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa...............13...........8.4
Matahari..........9..........13.4
Bahama...........7..........12.4
Mariah33..........3..........



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss...............29v........yk3.............14.3.
Marjee...............30v.........yk8.............26.3.
Nonnna..............31v.........yk3.............2.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Iitukka:EiEiEiEiEI! :( Mä eilen vessassa selailin tätä ja kun näin sun viestin, niin mun oikein tuntu sydämessä. Niiin toivoin ihania huhtikuu-uutisia! Voisko kuitenki olla, ettei vielä näkyis..? (olen ikuinen optimisti).. :hug:

Hironea:Mä olen joskus samoja miettinyt. Että olen (tai siis olisin, jos mies lähtis mukaan) kovinkin halukas ja aktiivinen kun EI ole ovisaika. Sitten kun on ovisaika, niin hakeudun koiran kans metsälenkille, ettei tarvitse olla lähellä. Sitten murjotan kun yritys menee roskakoriin. Niin ja ketä voin syyttää? Miestä tietenkin! Mutta siis, tsemppejä sinne. Ei oikein ole sanoja, parin päivän huili kuulostaa tosi hyvältä!

ON: itsellä on tämä kierto mennyt nopeasti. Jotenkin tosiaan taisin luovuttaa viime kierrossa tai sitten vaan siirsin innostuksen tuohon laihdutushommaan. En ole oikein ollenkaan miettinyt vauvaa ja tai sen puuttumista. Hyvä näin. Kai.
 
Kiitos taas tsempeistä ihanaiset <3 Ne tulevat kyllä tarpeeseen :)
Voin niin samaistua tuohon, että silloin kun pitäisi olla aktiivinen, niin silloin ei vois vähempää kiinnostaa. Mikä se onkaan tämä naisen mieli :D Tsemppiä siis Hironea, jospa tässä parissa päivässä se miehen naamavärkkikin alkaisi kiinnostaa ;)
Hyvä kuulla Merope, että kierto menee nopeasti. Eipä se tosiaan odottamalla nopeudu. Olet kyllä ihana tsemppari <3
Minä olen myös ajatellut laittaa elämän uusiksi. Tapaan tänään cambridge-valmentajani, varasin myös kasvohoidon ja ripsien pidennyksen, ja aloitin kuntosalin. Kampaajan varaan myös. Olenpahan kesällä edes hehkeä "rouva" jos en kerran ole hehkeä odottava äiti. Vaikka sata kertaa ennemmin olisin tuo viimeinen. Tupakkaa en ole saanut lopetettua, ja voi että olisin ollut onnellinen jos sen olisin voinut eilen hyvästä syystä lopettaa. Menipä sitten oikein tuplat tuohon v:tukseen.
Minun kiertoni kun on aina ihan supernormi, ovis ajallaan ja menkat ajallaan. Aivan kuin oppikirjasta ilman mitään arvoituksia. Onko tämä sitten stressistä vai mistä, mutta nyt on kyllä ihan kumma. Ovishan tuli aika yllättäin aikaisin, mutta sekin vielä ihan normaaleissa rajoissa. Aina tasan ovisplussasta 2 viikon päästä illasta alkaa menkat. Nytpä ei alkanut. Ei ole ollut oikein niitä menkkatuntemuksiakaan. Voi tietysti tämä selkä hämätä noita kipuja. Eli siis menkkoja nyt odottelen, kaippa ne sieltä nyt sitten tulee.
 
Voi ei iitukka, mä täällä olin kanssa jo ihan fiiliksissä et avaat huhtikuun plussatilin :hug: Saattaahan toki olla, et ku menkat on myöhässä niin ainakin jonkunlaista kiinnittymisyritystä siellä on ollut, etenkin kun testikin haamuili. Toivotaan että se vielä kääntyis plussaksi, mullekin sanoitte et toivoa on kunnes menkat alkaa niin toistan sen nyt sulle <3

hironea hieno juttu tuo uutinen koirastasi! On ne niin tärkeitä, todellaki tiedän miltä tuntuu.. Meidän yksi koira on jatkuvalla lääkityksellä ja sen kanssa on muutaman kerran pelästytty ihan kunnolla. Toivottavasti siedät miestä ovisplussan pärähtäessä, mä mietin vähän samaa täällä :D

matahari hyvältä kuulostaa oireet, toivotaan parasta!! Ja mariahille onnea oviksesta ja pitkää pinnaa piinailuun!

jofa tervetuloa, toivottavasti pääset heti pois kulkematta lähtöruudun kautta =)

Omaa napaa.. Oon tarkoituksella yrittänyt stressata mahdollisimman vähän ja täälläkin on tullu oltua tavallista vähemmän. Tänään kp12 ja folliultra, siellä olikinnyt sitten 3 isoa follia (18, 16 ja 15mm) ja limis alle 7mm. Eli ei hyvä, kumpikaan noista. Vaihtoehdot oli että jätetään yrittämättä tai sit että imetään yksi pienemmistä folleista pois, ja niin sitten tehtiinkin. Ei sattunut niin paljon kuin pelkäsin, nipisti vaan. Limakalvoa paksuntamaan sain Luveris-piikit tälle päivälle ja huomiselle, jos ovisplussaa ei kuulu ennen torstaina ni sit pistän silloinkin, ja jos ovisplussaa ei kuulu ni pistän Pregnylin lauantaina.

Sinänsä hyvä käynti, et ihan optimistinen lääkäri oli ja ainakin letrozolit toimii (ens kiertoon puolitetaan annos) mut toisaalta tuli sellainen olo et hitto tää on vaikeeta :| ois nyt ees se limakalvo ollut hyvä. No, täytyy toivoa et ovis tulee itsestään ja päästään piinailemaan pian.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Keskiviikko 9.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 9/29-32...........yk2...........luomu
Hironea............35v.........kp 11/24-26...........yk3...........luomu
Merope............29v.........kp 12/29-31..........yk8...........luomu
Ricardina..........30v.........kp 13/32..............yk4............lz
Mariah33..........34v.........kp 20/28..............yk11.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 25/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 28/30-40..........yk1...........luomu
Jofa.................30v........kp 30/29...............yk1...........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
Jofa...............14...........8.4
Matahari.........10..........13.4
Bahama...........8...........12.4
Mariah33..........4..........



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss...............29v........yk3.............14.3.
Marjee...............30v.........yk8.............26.3.
Nonnna..............31v.........yk3.............2.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 

Yhteistyössä