Tikru voi rähmä :hug: no, tuut sitten mukaan huhtikuun plussatiimiin. Aika monella menee taas kierrot samaa tahtia, päästään porukalla piinailemaan taas loppukuuksi.. Toivotaan et tulosta tulee myös ja päästään myös porukalla odottajiin.
iitukka vautsivau, hieno päätös! Mun pitäis seurata esimerkkiä, koska vaikka liikuttua tulee, niin duuni on sellaista et niska, selkä ja hartiat todella kaipaisi salitreeniä pelkän lenkkeilyn ja koiraurheilun lisäksi (
hironea, meillä on sama harrastus, mulla kanssa useampi agikoira kotona =) )
merope mullahan pco-munasarjojen takia ovistikut näyttää vahvahkoa viivaa läpi kierron, ja vasta gynekäynnillä selvisi, etten ovuloi. Tosin ei mulla oikein menkkojakaan tuu luonnostaan.. Mutta jos haluat varmistaa, että ovuloit, niin kannattaa käydä oletetun oviksen aikaan gynellä. Ultraamalla näkyy, onko johtofollia/keltarauhasta. Rauhan sillä ainakin saa, ja tarvittaessa lääkkeitä auttamaan luontoa.
matahari onnea ovisbongauksesta! Nyt sitten piinailemaan, me muut voidaan elää hengessä mukana kun melkein kaikki on vasta alkukierrossa. Paitsi mites
iitukka, eiks sulla oo kanssa jännät ajat? Sun melkein tarttis tulla listalle, että muistaisin paremmin missä mennään
painonpudotusprojektiin en taida tällä erää tulla mukaan, mutta tsemppiä toivotan kaikille osalllistujille tasapuolisesti! Mä oon normaalipainossa, toki aina vois vähän pudottaakin ja ennen viime syksyn häitä laihdutinkin reippaasti, mutta osa tullut takaisinkin. Nyt ei riitä keskittymiskyky mihinkään suurempaan dieettiin, mutta yritän kyllä tarkkailla syömisiäni normaalistikin.
).( tyhmyyden huippu: mä stressaan jo etukäteen, et toukokuun ovis saattaa osua just miehen nelipäiväisen työreissun ajalle. Tyhmää siksi, että tän nyt on kp5 sitä
edeltävästä kierrosta - hyvä heittää kirves kaivoon ennen kun edes tiedän, milloin ovuloin letrozolilla, saatika ennen kun tää kierto on lähelläkään loppua. Pessimisti ei pety, ja sitä rataa
Ai niin,
iso kiitos Hironealle listan päivittämisestä! :flower: