*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Kiitti Marjee linkistä! Mielenkiintoista...:)
Onpas teillä "mukavia" oireita! Ihan tässä joutuu piinailemaan itse kukin screenin äärellä :popcorn:

Eka testiliuska pissattu ja jatkoa seuraa. Hatunnosto niille, jotka jaksavat kuukaudesta toiseen laskea päiviä ja suunnitella ja haaveilla. Just tuttu mies, entinen treenikaveri, kertoi, että sattui taas vaimon kanssa vahinko ja neljäs muksu tulossa putkeen. Näitä "vahinkoja" kuullessa toivoisi haikaran tähtäävän vähän paremmin.

Galluppia: Molemmat, minä ja mies, ollaan todistettavasti hedelmällisiä. Mies viimeksi 12 vuotta sitten (hän on minua 12 vuotta vanhempi ja kahden lapsen isä) ja minä vuonna 2008 (abortti). Se onkin sitten eri juttu, että ollaanko me yhdessä hyvä cocktail ja mitä ylipäätään on tapahtunut kropissamme näinä vuosina. Let's see.
 
Galluppia, mä luulen et jos lapsia ei tule niin sitten niitä ei tule. Olen elänyt sen lapsettomuus, hoito, adoptio "helvetin" etten enää sitä halua. Enkä usko, että mieskään haluaisi. Meillä myös, kuten Mataharilla, on miehen kanssa hieman isompi ikäero 13v.
Ja juuri nyt tuntuu siltä, että lopetan koko testailun ja laskemisen. Sentään eilen sain miehen kellistettyä, mutta tänään hänpä pätti lähteä baariin. Siis todellakin tiistaina. On lomalla, niin ajatteli sitten vähän virkistäytyä. Voi jeesus, että otti pannuun.
 
Keskiviikko 26.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Mariah33..........34v.........kp 6/28...............yk11...........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 11/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 14/30-40..........yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 21/24-26..........yk2...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 26/29-32..........yk1...........luomu
Marjee.............30v.........kp 27/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 28/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 30/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 32/30-31.........yk3............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki........DPO...........Jännäpäivä
Tikru-78.............07..............?
Hironea..............08............31.3
Marjee...............11.............28.3./31.3.
Merope..............11.............29.3.
Ricardina...........13.............28.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v.......yk3.............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huomenta naiset:

Lista päivitetty ja teillähän on kanssa moni piinailemassa. voi toivotaan toivotaan paljon plussa puhureita teille... Kyllä plussanneiden listaan porukkaa mahtuu.

Siirsin itseni ja kerttulin taustalle.
Itse olen enemmän nyt tuolla Inssi-puolella ja kerttulilla oli KP:t niin korkeella et hän varmaan ilmoittelee jälleen listalle kun uusi kierto alkaa. Toivotaan et tämä kierto olisi sit normaali ja tärppäis.

Mukavaa loppuviikkoa.
 
Taustalaisenkin on pakko tulla onnittelemaan Marjee:ta sekä muita plussanneita! :hug: (jos on multa menny ohi)

Itse täällä malttamattomana odottelen ensi viikon alkua jolloin vois jollain herkemmällä testillä testailla (ens viikon la pitäis menkat alkaa jota en kuitenkaan toivo!). Kun on noita oireita jonkinverran (toivottavasti ei ole kuviteltuja) alamasu nipistelee, närästystä (varsinkin iltaisin), rinnat on jotenkin erilailla kipeet kuin normaalisti ennen menkkoja. Niin ja tuo alamasu on yleensä vasta silloin kipee kun vuoto alkanut.
 
Marjee, hieman hätähousu olit. Tarkoitus oli testata pe tai VASTA ens ma :) Hihi! Mitä mies sanoi?

Moiksis kaikille!
Ja heti alkuun sison isot onniteluhalaukset jonniksselle :hug:Lisäsin sut plussanneisiin - nyt vaan nautit ja fiilistelet... ihanaa, että maaliskuun plussaukset saatiin käyntiin :)

Mukava kuulla meidän taustailijoista, sekä saada uusia :) Pahoittelut tosin kaikille uuden kierron uurtajille... :/ Te sitten huolehditte niistä huhtikuun plussista, eiks niin? :)

Tää oli tämmönen pikaisa vierailu; pitää sitä varmaan töitäkin tehdä :LOL:
Ricardinan seuraksi livahdin jännäilijöihin. perjantaina ja lauantaina ovistikuissa tasavahvat viivat; ei kontrollia vahvemmat, mutta selkeesti vahvemmat kun aiempina päivinä ja sunnuntaina oli taas hentoinen viiva. Samoin ovislimaa oli perjantaina ja lauantaina illasta repäisykipuja, eli oletan oviksen tapahtuneen la-iltana. talleteltu tehokkaasti, joten nyt sitten vaan piinaillaan...Jännäpäivä on sitten perjantaina 28.3. tai maanantaina; viikonloppu menee reissussa eikä oikeen tsäännssiä testaamiseen. Tilanteen ja kärsivällisyyden mukaan :D

Ihanaa viikkoa kaikille! :heart:
 
Kiitos kaikille :heart: Epäuskoissani tein Apteekin omalla toisen 1,5 h:n pidätyksen jälkeen, ja siihenkin tuli viiva, hailakampi mutta tuolla lirulla oon kyllä siitäkin ilonen...
Tosiaan Merope olin todella hätäinen :D alko vaan ihmetyttää tuo koko viikon jatkunut ykäily, joka menee aina ohi.
Kuvia haluaisin laittaa, mutta mun puhelimen kamerasta en saa niitä koneelle näin töissä... Kauhee pelko iski vaan heti, että toivottavasti tää kestää...

Kiitos vielä ihanille teille :hug: Ootte te vaan niin mahtavia... :)
 
Marjee! Voi elämä, ONNEA tositosi paljon! :flower: Se on sitten vain puhelua neuvolaan, eikö?

Testeistä: Mitä ovis- ja raskaustestejä suositte? Hyviä/huonoja kokemuksia?

Mulla PregCheckin ovisliuskat. Ja sais jo mun puolesta alkaa näyttämään kahta viivaa...
 
Nonni, meni loppu työpäivä ihan ajatukset sekaisin kun Marjeen ihana uutinen pyöri mielessä <3 on se hyvä että Team Teron toinen osapuoli teki, minkä lupasi :kiss: ihanan joululahjan saatte, nyt vaan tarrasukkia pienelle että jaksaa pitää kiinni. Kuvatodistetta mäkin haluaisin nähdä, plussatestit on vaan niin kauniita =)

Iitukalle tsempit, miehet on just tollaisia :hug: onneks kuitenkin irtos eilen, jospa se riittäis..

Mä testasin kanssa tänään ihan oman mielenrauhani takia, ja puhdas negahan se oli. Ei yllättänyt, menkkaoireet aika vahvat ja kai dpo13 joku haamu pitäis jo näkyä jos oireet enteiliskin raskautta. Toivottavasti nyt huomenna alkais, niin pääsisi uuteen kiertoon.

Muoks.
Unohdin kommentoida testeistä.. Eli kuten pari viikkoa sitte todistitte, mä oon kokeillut aika montaa ovistestiä :whistle: selkeimmän plussa antoi musta rfsu, pregcheckillä ei tummu ainakaan mulla selkeästi tummemmaksi kuin kontrolli, sama davidissa. Digi antaa mulla vääriä positiivisiä eli on liian herkkä. Liputan siis rfsu-ovistestien puolesta. Raskaustestejäoon kokeillut vaan pregcheckiä, koska niitä saa halvalla ja helposti. Jos se viivan antais, aikomus ois hakea apteekista digi varmistamaan. Voi ku pääsis sinne asti!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille :heart: te ootte aivan ihania... Tänä aamuna testasin pregcheckillä JA rfsu:lla. pc:hen tuli selkee viva, samanlainen ku eilen; mut rfsu:ssa vaan semmone hailakka häviähys punasta... Noh, testailen vielä huomenna ja digi ostettu maanantaille, jos tää pysys nyt mukana... Ihan järkyttävä pelko, et mitä jos se tulee pois... En siis vielä uskalla lisätä itseäni plussaajiin, enkä lähteä täältä teidän ihanasta lintukodosta pois :heart: Jos maanantaina digissä on plussa, niin sitten :D

Chiligailille plussaisia tulevia kuukausia... tulehan kertomaan, KUN plussaat :hug:

Orkidealle tsemitykset piinailuun...!Kuulostaa ainakin tositosi lupaavalle :)

Ricardinalle kiitos :heart: Toivoa on niin kauan ennen ku kun täti tulee, ja jos se sieltä tuliskin, niin ehkä sun tehtävä on Team teron puolesta huolehtia huhtikuun plussa, eiks niin? :hug:

Meropelle :hug: sanon saman kuin Ricardinalle, eli niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa... :)

Matahari, mä oon käyttäny ovistesteistä ainoastaan pregcheckiä, sillä bongaan niistä oviksen, joskaa se ei - niinku Ricardina sanoi - ole kontrollia missään nimessä vahvempi, ehke tasavahva jos hyvin käy :) raskaustesteistä oon nyt testannu pc:llä ja apteekin omalla, jotka kumpikin on tehny aika selkeetä viivaa. Rfsu:sta olen kuullut rumia, eli antaa vääriä positiivisia, ja toisaalta sitten saattaa olla haamu vaikka olis kunnolla raskaana. Eli haamun antaa vaan - olit raskaana tai et.

Pää pökkyrällä ihanaa loppuviikkoa kaikille :heart:
 
Torstai 27.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Mariah33..........34v.........kp 7/28...............yk11...........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 12/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 15/30-40..........yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 22/24-26..........yk2...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 27/29-32..........yk1...........luomu
Marjee.............30v.........kp 28/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 29/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 31/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 33/30-31.........yk3............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki........DPO...........Jännäpäivä
Tikru-78.............08..............?
Hironea..............09............31.3
Marjee...............12.............28.3./31.3.
Merope..............12.............29.3.
Ricardina...........14.............28.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v.......yk3.............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Marjee:Kiitos, täällä tunnelmat on odottavat. Eilisestä masistelusta siis noustu taas. Mutta silti pientä ihmistä ihmetyttää miten rakettitiedettä tuo lapsenteko oikeastaan on. Ja kuinka hassua, että niin on. Sehän on maailman luonnollisin asia. Ja pelottavaa, miten usein naisen kroppa hylkii tuota "vierasta solua", vaikka naisen kropan pitäisi olla se turvapaikka. Tällaisia ajatuksia tänään. Mutta pidän kovasti peukkuja, että sinulla pienoinen pysyy mukana. Varmasti pysyykin, kun on vihdoin päässyt matkaan mukaan! Mun mielestä Lorna Byrnen kirjassa oli ihanasti kuvattu tämä vauvan saaminen, että kaikkien vauva odottaa pilven reunalla hyppäämään mukaan matkaan kun aika on oikea. Ja että vauvat valikoi vanhempansa. Toisaalta ei kovin lohduttavaa, eikö kukaan sitten halua meitä valikoida..?

Ihanaa viikonlopun odotusta kaikille! Itsellä tulee kiireinen viikonloppu, joten saatan malttaa olla hetken täältäkin pois (juu, nii varmaan)..
 

Yhteistyössä