*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Heips!

Tulin piipahtamaan täällä ja nyt huomaankin, kuinka en ole enää ehtinyt tänne kirjoittelemaan. Minulla alkaa nyt kolmas clomikierto ja olenkin tuolla clomittarien ketjussa jakanut ajatuksia ja kokemuksia muiden samasta lääkkeestä apua hakevien kesken.

Teen töitä koneella ja ruukaankin käydä lounas- tai kahvitauolla kirjoittamassa clomittariin. Kotona en sitten konetta enää avaakkaan kun päivät työn puolesta istun päätteellä. Pahalta tuntuu, mutta minut voi poistaa listalta.

Ihanaa kevään alkua ja paljon paljon lämpimiä plussatuulia teille jokaiselle!:wave:

:heart: Yritys10
 
Hyvä Iitukka, kilpparitutkimukset on varmasti hyvä idea, ainakin mielenrauhan takia. Jn tietty jos vikaa löytyis niin oishan se hienoa jos pelkällä kilpparilääkityksellä vois parantaa mahdollisuuttaan raskautua hurjasti.

Tikru mun mielestä teidän pupustelu on osunut oikeinkin hyvään hetkeen, nimenomaan plussauspäivä on kaikkien lähteiden mukaan se kaikista hedelmällisin, niin simpat ehtivät asemiin odottelemaan munasolua. Meillä meni tässä kierrossa niin, et plussa tuli ke ja to, to-iltana myöhään tunsin oviskivut ja pupuiltiin sunnuntaina, tiistaina ja torstai-iltapäivänä. Viikonlopun mies oli reissussa. Keskiviikko eli se eka ovisplussa jäi välistä aikatauluongelmien vuoksi, mutta luulis että toi riittäis kun simpat on kuitenkin tutkittu normaaleiksi ja hyvin liikkuviksi. Sit vaan toivotaan et tähtien asennot ois muuten sopivat =)

Marjee ai kun toivon et sun vatsatuntemukset ois sitä itseään! Meille on niin jännä loppukuu tulossa, täytyyhän sieltä tällä piinailijoiden määrällä plussiakin tulla =)

Yritys10 nähdään clomittarissa, plussatuulia sinullekin! Mä olen siis listalla sielläkin, mutta täällä porukka on tutumpaa niin tämä on mulle enemmän se "oma" porukka =)

).( niitä oireita... Tää on mun eka varma ovulaatiokierto, niin oon merkkaillut tuntemuksia ylös vaikkeivät asiaan liittyisikään, et osaan sit tarvittaessa seuraavissa kierroissa arvioida, mikä on normaalia. Eli vaikka kirjoitin, ettei oireita ole, niin paperilla lukee lämmöt koholla (äsken kainalosta mittasin 37,2, tosin selkeää vertailukohtaa ei ole), mutta sekin kuuluu lukemani mukaan asiaan, että oviksen oviksen jälkeen lämmöt nousee ja tippuu vasta just ennen menkkoja. Oon mielestäni väsynyt, mut tää voi liittyä myös siihen et oon tarkoituksella vähentänyt kahvinjuontia oviksen jälkeen. Eilen illalla oli vaimeita menkkatuntemuksia ja alakerta on aika märkänä koko ajan, ei tosin mitään kiinnittymisvuotoon viittaavaa vaan ihan kirkasta valkkaria.
Eli oireet näin lueteltuna kuulostaa omaankin korvaan lupaavilta, mutta olen tosiaan lukenut niin paljon alkuraskauden oireita että kiinnitän liikaa huomiota juuri "sopiviin" oireisiin. Jos ei yritettäisi, olisin huomannut vaan lämmönnousuun liittyvän palelun - eilen piti ottaa ylimääräinen pitkähihainen ja sukat yöksi. Vahva olo on siitä, että joudun letrozolit hakemaan, mutten hae vielä =)

Pitkät päivät vielä edessä itse kullakin, tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)
 
Moiks!

Yritys10:lle kovasti plussaisaa jatkoa; tulehan sitten KUN plussaat, niin kuitenkin kertomaan meillekin, tai toiset clomittaret saatte toimia sanantuojina. Kaikkea hyvää tähän kevääseen :hug:

Ricardinalla tosissaan on kyllä ihan lupaavaa orastelua... :) Ja oothan sä ihan oikeessa siinä, että nyt meitä piinailee niin mahti-sakki, joten kyllä mä uskon, että plussia sieltä kyllä lävähtää nyt maaliskuulle useampi...!

Perus-piinailevissa tunnelmissa... toisaalta viikon päästä vois JO testata...! :O Mieli vaihtelee tosi plajon; välillä mä oon ihan varma, että tässä kuussa...! ja sit taas välillä se epäilys iskee, että miks just nyt, kun ei aiemminkaan... huoh. Tosiaan ei se auta kun vaan rauhassa venailla.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! Otetaanhan rennosti ja laiskasti seurravat pari päivää :heart:
 
Perjantai 21.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Pienestä kii.......31v.........kp 6/28................yk8............luomu
Matahari...........31v........kp 9/30-40............yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 16/24-26..........yk2...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 21/29-32.........yk1............luomu
Marjee.............30v.........kp 22/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 23/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 25/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 27/30-31.........yk3............luomu
Mariah33..........34v.........kp 29/27-30.........yk10..........luomu
Chiligail............35v.........kp 30/29..............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Kerttuli82.........31v.........kp 51/28-31..........yk 8..........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO.............Jännäpäivä
Hironea.................3................31.3
Marjee...................6...............28.3./31.3.
Merope..................6................29.3.
Ricardina...............8................28.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v.......yk3.............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Hyvää sunnuntaita kaikille!

Täällä alkaa toivo mennä. Menkkatuntemukset alavatsalla alkaneet ja rinnat alkaa olla tutusti kipeät. Tein puhtaan hätähousu-negan (joo tiedän että on vasta DPO10), ja tosiaan fiilistenkin mukaan tuntuis et menkat alkaa ke-to. Täytyy asennoitua siihen. Sinänsä kiva et ilmeisesti se ovis kuitenkin tapahtui.

Toivotaan et teillä muilla piinailijoilla on lupaavammat oireet! Hyvää sunnuntaita!
 
Keväistä sunnuntaita kaikille! :wave: Ensinnäkin pahoittelut siitä etten ole oikein ollut aktiivinen tämän palstan suhteen... En ole ollut oikein aktiivinen nyt yrittämisenkään kanssa, joten saattaa mennä aina useita päiviä ennen kuin muistan tulla tänne lukemaan kuulumisia. :ashamed:

Itsellä tosiaan nyt jo kp 3 ja taas se kierto oli sen "ihanteellisen" 28 pv, joten mulle vois päivittää tuonne listaan kp 3/28. Oon huomannu että se on vain satunnaista että se poikkeaisi tuosta 28 päivästä.

Meillä on tosiaan ollut yrittämisen suhteen hiljaiseloa nyt jo 2 kuukautta... :( Ei sillä etteikö kumpikin sitä lasta kovasti toivoisi, mutta oon joutunut tammikuussa aloittaa escitalopramin syönnin kun sairastuin marraskuussa masennukseen suremattomien surujen (äidin äkillinen kuolema ja keskenmeno) ja työuupumuksen takia, ja se lääkitys vaikuttaa noihin seksihaluihin aika huolella... Ja ei tosiaankaan huvita alkaa jyystää tuolla alakerran "saharassa".. :( Ollaan siis suoraa sanottuna tässä kahden kierron aikana oltu niin vähän niissä puuhissa että ihme olis jos olis tärpänny.. :(

Ärsyttää muutenkin nuo lääkkeet! Ollaan oltu molemmat miehen kanssa nyt jo reilu 2 viikkoa vähähiilarisella ruokavaliolla ja hänellä on paino jo tippunut mutta mulla ei mitään! Nada! Oikeastaan tullut jopa kilo lisää! :mad: :headwall: Todella turhauttavaa siis! Mutta nuo lääkkeet kerää nestettä ja jos en olisi tällä dieetillä niin painoa olis tullu varmaan jo enemmänkin... Lääkäri suositteli että mun pitäis syödä noita lääkkeitä puoli vuotta, mutta mä oon jo nyt niin ärsyyntynyt niihin että pian kyllä lopetan niiden syönnin! :mad: Kiva tässä kuumeilla kun nuo lääkkeet toimivat hyvä ettei ehkäisynä ja painokin vaan nousee! :( Masentaa jo siis se itsessään! joten ehkä viisainta olis lopettaa ja yrittää saada tämä masennus hoidettua ainoastaan terapialla jne... : /
 
Ricardina, älä manaa etukäteen, vaan odottele rauhassa loppuviikolle. Jos menkat alkaa, niin juhlit sitten vaan tapahtunutta ovista. I know, kuulostaa samalta, kuin joku törppö sanois masentuneelle että "piristy!", mutta tiedä, että me ollaan hengessä mukana ja kannatellaan, ettei kukaan ihan epätoivoon vaipuisi tässä matkan varrella :hug:

Mariah33, entisenä masennuspotilaana samaistun fiiliksiisi. Masennuslääkkeitä on niin monenlaisia, että oletteko pohtineet lääkärin kanssa jotain toista laatua? Kaikki eivät turvota ja nosta painoa. Terapia on loistojuttu ja kannattaa kyllä käyttää hyödyksi, jos vain on siihen mahdollisuus.

Tiistaina on kierron 13. päivä ja aloitan ovistikuttelun. Vauvakuume vaihtelee. Iltaisin väsyneenä olen varma, ettei minusta ole äidiksi. Aamulla maiskuttelen jo päätetyillä (!) lapsen nimillä ja kaikki on niin toiveikasta.

Meinasi iskeä toinen poskiontelotulehdus putkeen. Teen kaikkeni, ettei tarvitse antibiootteja taas rouhia. Yritän muutenkin elää niin puhtaasti ja terveesti kuin mahdollista, kun yksi kroonisen sairauden lääke on jo rasitteena. Onko teillä muilla käytössä kaikki vippaskonstit greippimehuista ja vehnänalkioöljyistä lähtien? Joko syötte raskausvitamiineja ja foolihappoa?
 
Matahari: Täällä on käytössä aikas monet vippaskonstit: Gelee Royale, Maca, raskausajan vitamiinit, lisänä D-vitamiini, vähentäny jauhoja/sokeria, lenkit lisääntyny, tikuttelu, greippimehu, en syö särkylääkkei, punaviiniä lasillinen jne jne. Nyt luin, että kaunottaret saavat miehet jotenki laittamaan enemmän aineita, joten kampaajat/hepeneet varattuna :) Mutta välillä iskee sellainen masennus, että oksat pois. Mä TIEDÄN olevani valmis äidiksi, mutta usko meinaa loppua kesken.

Mä haluaisin kysyä sellaista, että meneekö teidän hermo ukkoihinne? Mä meinaan koko ajan kävellä ovesta, kun hän ei halua osallistua miettimiseen/tikkujen hankintaan/ei jaksa kuunnella/ei oikein innostu edes seksistä, vaikka tekisin mitä.. Ja kommentoi typerästi sitä, miten rahaa menee kun ostan vitamiinit.. *huokaus*
 
matahari kiitos, tuli parempi mieli <3 muutenkin olo on aamun jälkeen parantunut, juteltiin miehen kanssa et ei tässä niin kiire ole, ja illemmalla ystävä tuli käymään, saunottiin ja parannettiin maailmaa. Menkkakivut jäi onneksi vain aamuun, mutta niin kyllä usko raskauteenkin.

mariah sulla on kyllä ollut niin paljon surua ja vastoinkäymisiä, että ihan luonnollista ettei seksi oo päälimmäisenä mielessä. Jos susta tuntuu, etä pärjäisit paremmin terapialla kuin lääkkeillä, niin kannattaa kuitenkin konsultoida lääkäriä ennen lopettamista. Useat masennuslääkkeethän pitää lopettaa pikkuhiljaa, ettei tule ongelmia. Tsemppiä :heart:

vippaskonsteista mulla on käytössä mammavitskut joissa siis foolihappo sun muut, vehnänalkioöljy ja greippimehua juon, tosin en mitenkään ylettömästi vaan lasillisen päivässä. Gelee royaleita mietin, en oo vielä ostanut.

mieheen ei kyllä hermo suuremmin pala, hän tuntee mut kai niin hyvin, että tietää milloin kannattaa olla kommentoimatta typeriä ostoksia tai muita =)
 
Viimeksi muokattu:
Ricardina, älähän vielä viskaa sitä kirvestä kaivoon ainakaan ennen menkkoja. Tiedän kyllä tuon tunteen, että toivo hiipuu kun alkaa tulemaan menkkaoireita. Mulla kävi samoin. Mut peukut pystyssä, jospa se sulla ois vaan raskausoireilua :)
Mariah33, ikävä kuulla masennuksesta. Mutta hyvä, että asia on hoidon alla. Ja kyllä se vauvaprojektikin alkaa taas ottamaan tuulta allen kun saa mielenkin virkeämmäksi.
Matahari, mulla on aika sama aika menossa. Ovista odotellaan täälläkin. Tsemiä tikitukseen.
Merope, mä voin suoraan sanoo, et meillä tähän vauvaprojektiin osallistuu vain minä. Mies ei paljoa korvasnsa heilauta. Eikä hän kyllä varmaan edes tiedä, missä vaiheessa kiertoa mennään. Jos ei sitten arvaa, kun oviksen aikaan kiikutan häntä makkarin puolelle vähän innokkaammin :D Mulle käy kyllä näinkin, jospa olisi edes yksi stressaaja vähemmän.
Mulla pitäis olla ovis ihan kohta. Hyvät limat ainakin bongasin. Tikkuja en nyt edes ostanut, joten mennään tämä kierto nyt näin. Mä syön jotain 50+ vitamiinia, näytti sisältävän aika saman verran vitamiinejä kun nuo raskausvitamiinitkin. Macaa en pystynyt vatsakipujen takia käyttämään, mutta vehnänalkioöljyä syön ja d-vitamiinia. Viinin voisin ehkä lisätäkin nyt tähän kiertoon ;)
 
Ricardina: Miekii olen sitä mieltä, että malta vielä tovi :heart: Ehkäpä se yllätys sieltä tuleekin.

Minä en ole vielä ottannu mitään muita vippaskonsteja käyttöön kuin, että yritän kovasti saada pudotettua muutaman kilon. Lekuri sanoi, että ihan pienikin painon pudotus nostaa tsäänssejä heti. Mulla on vaan siinä mielessä omituinen kroppa, että vaikka mä syön kuin säännöllisesti ja terveellisesti sekä liikun päivässä niin puntari vaan kelaa ylöspäin... Nooh... kunhan kelit paranee eikä ole aamuisin enää liukasta niin kaivan munamankelin varastosta. Nyt fillaroin kuntopyörällä 2x päivässä 45 min eri ohjelmien välillä vaihdellen. Mulla on töihin karvan päälle 20km suuntaansa, joten muutaman kerran viikossa kun sen hurauttaa niin luulis oikeasti jotain tapahtuvankin jo.

Mä olen aivan toivottoman huono muistamaan syödä mitään vitskuja ja pillereitä. Mun pitäis syödä lihasten takia magnesiumia hierojan suosituksesta. Mutta miten voi olla ettei sitä purkkia muista ikinä!! Greippi on mulle semmoinen, että hajukin saa oksentamaan. Yksinkertaisesti en voi kuvitella juovani greippimehua. Viini ja alkoholi ylipäätään aiheuttaa saman reaktion :D pistää niin irvistelemään, ettei oo tosikaan.

Ainiin! Ja meillä on kyllä tää lapsenteko ihan molempien juttu. Tosin ei se isäntä kysele limoista ja muista, mutta on se kyllä oviksesta kiinnostunnu ja utelee välillä tuntemuksia. Menkkojen aikaan tuntuu, että hemmottelee ja lellii ekstraa kun näkee miten mua harmittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Bahama: Tervetuloa sekoilijoiden kerhoon!! Mä olen tuota samaa harrastannu jo pitkään :D Nyt varsinkin taas kun tauon jälkeen aloin tikuttamaan oviksen niin jotenkin tulee surffailtua ja laskeskeltua kaikki päivämäärätkin. Tässä viimeviikolla lähdettiin kauppaan niin isännän ilme vähän venähti, kun mä tokaisin jotta pah! Mä joudun oleen äitiyslomalla talvella kylmän aikaan... Olis ollu kiva vietellä kesää kotosalla... :D :D :D
 
Toivoa uuteen viikkoon :)
Bahama,en mä usko että buranat vaikuttaa. Luulisin että sitten jos niitä napsisi ihan säännöllisesti.Mä kysyin gyneltä noista särkylääkkeistä kun menkkakipuihin syön ja se sanoi että on ihan ok. Mutta olen kyllä itsekin vähentänyt tulehduskipulääkkeitten syönnin minimiin.
Juuri kun eilen sanoin ettei miehessä ärsytä mikään niin olen kyllä vaihtanut mielipidettä. Eilen bongasin kunnon ovislimat ja illalla ovistuntemukset. Eipä vaan ollut hirveästi apua,kun en saanut ukkokultaa välkyjen väliin. Aamulla löysin yhden ovistestin ja sillä tuli heti kunnon punainen viiva,joten tänään viimeistään on kyllä saatava mies kellistettyä ettei menisi tämäkin kierto harakoille. Eli siis vähän samat ajatukset kuin Bahamalla. Se mies kun ei ole mikään seksihirmu,niin saa tosiaan välillä tehdä töitä että onnistuu ajoitukset.
Nyt kun menin sen testi kuitenkin tekemään niin mietin että oliko se ovis jo eilen illalla vai huomenna. Kun ei ole sitä vertailutestiä. Aikaisemmissa kierroissa täysin punaiset viivat on tullut vain yhtenä päivänä ja ovistuntemukset on ollut saman päivän iltana. Mutta nyt jotenkin sotkee eilisen ja tämän aamun oviskivut tätä kuviota. Täytyy varmaan tänään käydä ostaa niitä testejä ja testata milloinka viiva haalenee.
 
Maanantai 24.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Mariah33..........34v.........kp 4/28...............yk11...........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 9/28................yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 12/30-40..........yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 19/24-26..........yk2...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 24/29-32..........yk1...........luomu
Marjee.............30v.........kp 25/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 26/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 28/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 30/30-31.........yk3............luomu
Chiligail............35v.........kp 33/29..............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Kerttuli82.........31v.........kp 54/28-31..........yk 8..........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki........DPO...........Jännäpäivä
Hironea..............6..............31.3
Marjee...............9..............28.3./31.3.
Merope..............9...............29.3.
Ricardina...........12..............28.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v.......yk3.............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Moikka kaikille ja mukavaa uutta viikkoa! :heart:

Ricardina
, eiiiii! Ennen menkkoja on kaikki mahdollista! Ja ekat oireet voi hyvinkin olla menkkamaisia. Mulla vielä vahva usko sun plussaan :hug:

Mariahille isot halitukset täältä :hug: On tosissaan varmasti sellainen tilanne, että ymmärtää hyvin, että kuumeilut jää vähän sivummalle... Keskityt vaan nyt omaan hyvinvointiin ja jaksamiseen, niin muu tulee sitten perästä...

Matahari, mulla ei tällä hetkellä ole käytössä muut kuin lisävitskut. Oon kokeillu maca-jauhetta (lähinnä pillereiden lopettamisen sivuoireiden tasaamiseksi, ja siihen se auttokin!). Lopetin nyt terojen myötä. Samoin greippimehua olen kokeillut parina kuukautena, nyt ei tässä kuukaudessa ole tosissaan kuin vitamiinit ja terolut-kuuri. Tsemiä tikuttelun alkuun! :)

Merope, DPO-kaimaseni :D Mitkä fiilikset sulla tässä vaiheessa? :)

Mun mies on yllättänyt todella positiivisesti, ja suhtautuu ihan myönteisesti tikutteluun ja muuhun. Tietää aina, mikä kierron vaihe ja jos on kuukautiset myöhässä, tietää varmasti minkä verran ja kyselee aina, että "onko sellanen olo että ne alkaa?" :D Ihana möllikkä <3

Hironea ja Bahama, ihanat sekoilijat :hug: Liityn sekoilijoihin, sillä mä teen ihan samaa :D Muutama kuukausi sitten oli kovasti haaveena, miten ihana olis jäädä äitiyslomalle suoraan kesälomilta... nyt miettii sitten sitä, että nyt alkunsa saava lapsi syntyisi joulukuussa, mikä olisi toinen aika ihana ajatus itselle :)

Iitukka, aattele että kaikki kotiinpäin - ehke eilinen pidättäytyminen on vahvistanut veijareitten määrään, ja tänään onnistuneella kellityksellä sulla on oikea ajotus justiinsa...! Tsemiä illan koitokseen ;)


Täällä edelleen piinaillaan.... oireita ei ole, ja viimoinen tero huomenna nassuun... Huoh. Pitkä on odottavan aika... tai jos ees pääsis siihen kirjaimelliseen odotukseen! :D
 
Marjee eiks sulla viimeks alkanut vuoto jo ennen vikaa teroa, toihan on lupaavaa et ei vielä mitään oiretta! Mulle muuten lipsahtanut listaan yks dpo liikaa. Tänään vasta DPO11

Iitukka onnea miehen kaatoon ja toivotaan et nyt tärppää =)

Sekoilijat, mä teen ihan samaa. Laskin jo senkin, et jos seuraava kierto alkaa viimeistään keskiviikkona, laskennallinen LA tulis vielä tälle vuodelle.. :D

Bahama en usko et särkylääkkeistä noissa määrissä on mitään haittaa. Parasetamoli on tutkimusten mukaan yhtä tehokasta kuin ibuprofeiini, mutta sitä pitää ottaa vähintään se gramma kerrallaan. Iso osa särkylääkkeen tehosta on myös plaseboa ;)

).( menkkaoireet on vaimentuneet, mutta edelleen tuntuvat välillä. Lämmöt edelleen koholla. Pieni toive elää edelleen, mutta.. En usko kyllä yhtään, ja ehkä parempi niin ettei vuoto tule ihan kauheana pettymyksenä sitten. Ovistestin tein, ihan tosi haalea viiva.. En osaa päättää milloin tekisin r-testin, ehkä vasta sitten perjantaina niinkuin aioin alunperinkin, jos silloin enää tarvitsee.
 
Marjee: Eipä ole aiemmin kutsuttu tuolla nimellä :) täällä on ollut hienoisia oireita. Lähinnä oikea kylki/alavatsa/alaselkä jomottelee. Tää on mun mielestä kierron ihanin vaihe kun vielä on toivoa! Jouluvauva olis ihana. Sit sais kesällä olla sen kans kotona ku se jo köllöttelis. Ja ois melko upea joululahja! Ja jouskari kelpais ku itekki olen sellainen...

Koskas odottelet kk? Ja onko varmaa testipvää/ootkos hätähousu? :)
 
Galluppiin: Mä olen omassa mielessäni tuota mietiskellyt ja makustellut, mutta vielä ääneen ei olla miehen kanssa puhuttu. Se on sovittu, että jos omaa ei saada niin adoptioon ei lähdetä. Itse ehkä voisin suostua luovutetullakin, mutta epäilen että ukko on sitä mieltä että kokonaan oma tai ei ollenkaan. Vähän sen tähden en ole itsekkään uskaltannu vaihtoehtoa hirveesti pähkäillä... Jos se tulee eteen niin mun on vaan otettava kaikki kiristys ja uhkaus sekä lahjonta keinot käyttöön. :saint:
 
Gallup: miehen simpat tutkittiin just ja kaikki on kunnossa. Tää ei tietenkään sulje pois sitä mahdollisuutta että meidän solut ei vaan jotenkin sopis yhteen.. Jotenkin tällä hetkellä on sellainen olo, et musta ei olis hoitoihin luovutetuilla soluilla, mutta mieli saattaa muuttua jos se muuttuu ainoaksi mahdollisuudeksi. Miehen kanssa asiasta ei oo puhuttu ja itsekin yritän olla ajattelematta mahdollisia tulevia ongelmia etukäteen.

Hyvää tiistaita kaikille, maltoin olla testaamatta tänä aamuna =)

Muoks. Ai niin ja kiitos kaikille rohkaisevista sanoista! Tottahan se on et dpo10 testaus oli sinänsä tyhmää et se voi oikeastikin siitä muuttua, ja turhaan pahoittaa mielensä niin aikaisessa vaiheessa. Ja oikeasti vasta eka todellinen yk menossa, kevät tulossa, kyl tää tästä =)
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista alkuviikkoa kaikille :)
Takaisin nettiyhteyksien ääressä taas, kotiuduin eilen reissusta.

Tänään on menossa kp25 ja dpo6. Oviksen jälkeen valkkaria tullut enemmän ja välillä vähemmän, vatsanippailuja on joka päivä, dpo4 oli päänsärkyä, ja tänään alkoi aristamaan rinnat ja nivusissa ja alakerrassa jomottelee.
Nyt kun me on vasta aloitettu tosissaan tämä yrittäminen, niin tietysti tulee ihan erilailla tutkiskeltua oman kehon tuntemuksia, eli katsellaan ja odotellaan rauhassa :) testailujen suhteen en aio olla hätähousu :D

Tuosta gallupista; se on miehen kanssa sovittu, että tutkimuksiin mennään jos ei ala tärppäämään kohtuu ajassa, mutta sen pidemmälle ei suunnitelmia ole.
 
Tiistai 25.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Mariah33..........34v.........kp 5/28...............yk11...........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 10/28..............yk8...........luomu
Matahari...........31v........kp 13/30-40..........yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 20/24-26..........yk2...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 25/29-32..........yk1...........luomu
Marjee.............30v.........kp 26/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 27/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 29/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 31/30-31.........yk3............luomu
Chiligail............35v.........kp 34/29..............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Kerttuli82.........31v.........kp 55/28-31.........yk 8..........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki........DPO...........Jännäpäivä
Tikru-78.............6..............?
Hironea..............7..............31.3
Marjee...............10.............28.3./31.3.
Merope..............10.............29.3.
Ricardina...........12.............28.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v.......yk3.............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
heipsis!

Ricardinalle korjattu dpot oikein... mä oon niin innokas lisäilee noita :D Mä vielä linkkaan sulle mun lempparisivuston statistiikkaa: Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Eli dpo 10 vielä kolmanneksella ei ollu ees hailakkaa haitulaa... Tosta on mukava seurailla ja jännäillä muitaki dpo-lukuja :)
Ja tosiaan viimeks mulla alko 9.:nä tero-päivänä vuoto, mut toisaalta sillon olikin venyny kierto yli 40-päiväseks, et seki varmaan vaikutti :) Lippu korkeella kyllä (vielä :D )

Meropen oireet ainakin kuulostaa tosi lupaavilta :) Mä meinasin odotella testaamista perjantaihin; en varmasti kyllä malta venailla maanantaihin :D
Galluppiin: Ollaan jonkin verran puhuttu, ja kyllä kai sitä periaatteessa olisi valmis kumpikin kokeilemaan myös luovutetuilla soluilla, mutta aika paljon pitäisi kuitenkin asiasta ppuhua, ennen kuin siihen lähdettäisiin...

Tikru-78:n oireet yhtä lupaavia kuin Meropella! :O Mä lisäsin sutkin piinailemaan meidän kanssa, jos ei haittaa? :)

Täällä on nyt alkanut ihan kamala närästys. Eilen illalla kävin jopa oksentamassa. Toisaalta mulla on mahan kanssa aina ollut pulmaa liikahappoisuuden kanssa, joten tää voi olla ihan sitäkin, mutta kyllä sitä miettii, että oispa tässä muutakin :) Muuten olo normaali, ei tissikipuja, ei oikeestaan jomotteluja. Vika tero nappastu tänään! :)
 

Yhteistyössä