Kiitoksia kaikille onnitteluista :heart: Tajusin itsekin vasta pari päivää sitten, että nyt jos tärppäsi, niin pieni nyytti tulee yhdessä joulupukin kanssa
Eli jouluvaavi on tulossa, mikäli kaikki menee hyvin. Katsoin laskurista, niin laskettu aika olisi n. 21.12, eli eipä tarvitse miettiä mitä ensi jouluna tehdään ja kumman vanhempien luokse mennään ja sitä rataa
Onhan tätä vieläkin vaikea uskoa. Vietin tänään varmaan kaksi tuntia netissä surffailen kaikki mahdolliset alkuraskaudesta kertovat vähänkään järkevät sivut ja tieto lisää tuskaa. Tottakai sieltä hyppi silmille kaikki kohtukuolemat, tuulimunaraskaudet ym. kauheudet, joita ei haluttaisi ajatellakaan
Täytyy vain toivoa, että pieni nyytti pysyy matkassa loppuun saakka ja kaikki menee hyvin. Ja olla onnellinen
Hannele taisikin kysyä meidän yityskerroista. Tämä oli vasta 4 yk, eli nopeasti tärppäsi. Kun ottaa huomioon, että itse asiassa tämä oli 3. realistinen mahdollisuuus tärpätä, sillä yhden ovulaation aikaan mies oli työreissulla, joten se mahdollisuus meni siinä. En vielä kertaakaan ehtinyt tikuttelemaan ovulaatiota, vaan suunnistimme ihan ovislimojen ja minun aika selvien ovulaatiokipujen perusteella. Ja jos jotain spekulaatioita haluaisi revitellä, niin tämä oli minun eka greippimehu-kiertoni
Toivotaan tosiaan, että tästä alkaisi kunnon plussa-aalto tässä pinossa! Ja onhan meillä jo aika hyvä alkuvauhti, kun eikös
Nefer saanut plussan edellisessä kuussa? Joten jos plussia alkaisi pompsahtelemaan vaikka kerran kuussa, niin hii-op, kohtahan me oltais kaikki tytöt odottavien puolella =)
Keväisiä plussa-tuulia siis kaikille!
t: vieläkin hieman pöllähtänyt Spark