Niinhän siinä sitten kävi, että kävin ultrassa hukkaamassa rahaa ja hakemassa huolta. Niillä oli vaan vatsanpäällysultra ja kätilö sanoi heti, että noilla viikoilla ei välttämättä näy vielä mitään ja niin ei siellä näkynyt kuin vähän suurentunut kohtu ja ehkä jotain. Mä olen kyllä aika varma, että aikaisemmin Suomessa olen käynyt just tällä viikolla ja vatsanpäältä näkynyt hyvin. Kätilö kyseli olenko ihan varma kuukautisista ja hedelmöityksestä ja kun sanoin, että olen satavarma, niin antoi sitten lähetteen eteenpäin. Kysyi vielä moneen kertaan, että eikö sulla ole oireita ja kun sanoin, että aikasemmista on tässä vaiheessa ollut vaikka mitä ja nyt ei mitään, niin oli vaan hiljaa. Vakuutteli tietysti kovasti, että ei tämän tarvitse vielä mitään tarkoittaa, mutta mulle jäi sellainen vaikutelma, että sekin ajatteli mun kanssa samoilla linjoilla, että on keskeytynyt keskenmeno.
Kävin sitten läheisellä gynekologisella klinikalla lähetteeni kanssa kun siellä on vaginaalinen ultra, mutta niillä ei ollut aikoja kun torstaille ja silloin meidän pitäisi jo istua 700 kilsan päässä pusikossa appivanhempien luona. Lupasivat kyllä soittaa, jos tänään tulee joku peruutusaika. Voi kun tulisikin, muuten jää sitten varmaan uuden vuoden jälkeen ennen kuin pääsen tarkastamaan tilannetta uudestaan ja kiva sitten odotella kaikki pyhät, että alkaako keskenmeno itsestään vai ei. Tää joulu muistetaan sitten siitä kun Filuuri sai keskenmenon. Kiva olla kylässä kun ei saa olla edes rauhassa ja lasten ja muidenkin kannalta pitäisi olla iloinen. **ttu kun tulee nää pyhät just niin sopivasti. Mulla on helvetin paha mieli. :'(