Tervetuloa mama :wave:
Commander: Mulla oli parina yönä hengenahdistuskohtaukset, mut luulen, että liittyivät silloin flunssaan, kun en muutenkaan saanut henkeä
Oli kyllä hirveä herätä tunteeseen, ettei saa happea ja tietty säikähdin, että mitä jos vauvalle tulee happivaje tjt. mutta neuvolassa lohduttivat, ettei niin lyhyessä ajassa vauvalle voi mitään haittaa tulla. Nytkin kyllä tulee tunne, ettei saa kunnolla hengitettyä, jos makaa selällään, eikä riittävästi tyynyjä alla. Vaikka olisi vähän sivuttainkin.
Mulla on myös hienot tyynyviritelmät... Onkohan jotain 4 kpl pään/selän alla, 2 jalkojen alla, 1 jalkojen välissä ja kummallakin mahan sivulla yhdet
Aina hirveä viritteleminen, ennenkuin pääsee maate. Mä en pysty taas makaamaan vasemmalla kyljellä ollenkaan, koska se närästää
Joko oikealla kyljellä, tai sitten selällään puoliksi vinottain. Yhäkin olisi kiva kääntyä mahalleen, mutta ei oikein pysty
Nyt olen kyllä saanut ihan kiitettävän hyvin nukuttua ja uni maittaisi kyllä päivälläkin, jos vain pääsisi nukkumaan miten haluaa. Päikkärit nukun lasten kanssa samaan aikaan, onneksi se onnistuu.
Mullakin on aikalaisia liitossärkyjä joinain päivinä, ettei pysty hirmu pitkiä lenkkejä tekemään. Lisäksi pelottaa, että liukastuu, niin on sellaista "köpöttelyä". Viimeksi olin ihan älyttömän kipeä 3 päivää, ennenkuin särky nivusissa helpotti niin jäi vähän sellainen pelko, että minkä pituisia lenkkejä sitä kykenee enää vetämään. En kyllä aiemmissa raskauksissa ollut näin kipeä jo tässä vaiheessa...Sain myös käskyn käydä lepäilemään heti, jos vähänkään supistelee. Vaikka eivät ole kipeitä, niin viimeviikollakin esiintyi sitä painetta mukana, niin ihan varanvuoksi. En kyllä tod. usko että ennen LA:ta syntyy mitenkään
Mikäs on Jääräpään tilanne?
Kuulostaa Anve erittäin tutulta...Mulla tuo 4 vuotiaskin heittäytyy välillä vauvaksi ja olen sitten jättänyt ulkovaatteissaan pyörimään, mutta kyllä se nyt viimeaikoina on tainnut ymmärtää, että en tosiaankaan pysty kumartelemaan. Samoin 2,5 vuotias osaa kyllä vallan hyvin itse riisua, mutta kunhan ei viitsi. Välillä sitä ajattelee, että me ei varmaan päästä vauvan syntymän jälkeen ikinä pihalle, kun toi pukeminen ja riisuminen on niin hirveää jo nyt.
Jääriksen ja Anven jakautumista odotellen...
kääkkis ja "osku" 33+3