ihan senverran vielä sulle,täytyy kysyä että tunnetko sä mut vai minkä perusteella ajattelet että menen vain olohuoneen ja lastenhuoneen väliä!?!?!?!?
Tais osua arkaan paikkaan kun noin täytyy ossia ottaa??
mä elän tällä hetkellä arkea joka sopii tilanteeseeni, olen kotona 10kk:nkanssa, odotan kolmatta lasta,esikko osapvähoidossa koska jo 5v, miehenkanssa menee hyvin, välis tapellaan kuten kuvaan kuuluu ja useimmiten rakastetaan kuitenkin, käyn lenkillä ja uimassa itekseni ja kavereitani tapaan joka vko, lapsellisia kotona olijoita,sekä niitä jotka lapsettomia sinkkuja ja edelleen käyvät joka vloppu baarissa sekä niitä joilla lapsia ja töissä..
käyn kaupoilla,syömässä perheen tai miehen tai vain ystävänkanssa jne.. ja olen tyytyväinen tähän elämään!
ennen lapsia join joka vloppu ja bailasin kavereidenkanssa, tätä sain teinivuosinaki aivan riittävästi,se ei enää kiinnosta!olen myös ollut ns.itekseni 15vuotiaasta asti,tehnyt pikkurikoksia, ollut 2vuotta yh kun ensirakkaus loppui kun minua petettiin ja muutenkin oli monenlaista paskaa! voin sanoa että oon elämässä kokenut ihan riittävästi ja liikaakin ja nyt olen ennenkaikkea onnellinen ja tyytyväinen asemastani.. ja aikuiseksi kasvoin lapsenmyötä.
tottahan aina silloin tällöin baariinkin voi taas lähteä(sitten kun taas siihen mahdollisuus), mieluiten silloinkin miehen ja ystävienkans istutaan iltaa,saunotaan,pelaillaan ja sit käydään jossain. entiä mitä mun pitäisi mielestäsi tehdä? musta on just nyt ihanaa että mun elämäni on kotona oloa. olen myös tehnyt töitä, ja teen nytkin, hoidan lapseni, kotini, teen sapuskat, siivoilen äidille, myyn kosmetiikkaa jne.. mulla on aina ollut itsestäänselvyys että kun tulee lapsia, elämä EI OLE SAMANLAISTA kuin ennen!! kyllä siinä arvot ja asenteet pikkasen muuttui... silti on asioita mistä EN LUOVU, ei elämän tarvi olla VAIN äitiyttä,mutta pääosin kuitenkin.
tää ei kuulu tänne,laitoinvain siksi,että ottaa päähän ihmiset jotka luulevat toisten olevan jotain jonkin asian perusteella..