Alkuperäinen kirjoittaja ski:
Itse olen vienyt n. 1.5 kk ikäisen pojan yökylään ilman mitään omantunnon tuskia. Siitä alkaen on ollut epämääräisen säännöllisesti hoidossa mummolassa missä nyt on hoidossa, kun olen töissä. Poika on nyt 1,5 kk. En ole havainnut mitään negatiivista päinvastoin positiivista. Ei vierasta vieraita ihmisiä ja on sosiaalinen kaveri. Ei todellakaan ole kärsinyt siitä.
Olen nähnyt muutaman tapauksen, jotka ovat olleet vain kotona äidin ja isin kanssa ja ei ole annettu edes vuoden ikäisenä hoitoon. Ovat olleet tosi tosi vaikeita, kun ei äiti sitten voikaan lähteä mihinkään kun ovat halunneet.
Kuulkas nyt täydellisyyttä hakevat mammat älkää moralisoika ketään.
Ette tiedä kenenkään taustaa.
Olen valmis jatkamaa aisiasta keskustelua.
:attn: :attn: :attn:
Taitaa olla provoa tämäkin ski:n kirjoitus. 1,5 kk:n ikäinen...tosi sosiaalinen...
Ei voi olla totta!!! :headwall: Ja on varmaan tosi "hankalia" tapauksia nämä alle 1-vuotiaat jotka eivät ole olleet muualla yökylässä...
Mitenköhän on mahdollista antaa hoitoon 3 kk:n ikäinen täysimetyksellä oleva, joka ei huoli tuttipulloa...Ei kannata ottaa niin tosissaan noita ski:n juttuja, taitaa meinaan olla diabetes sotkenut pään, ainakin vastauksista päätellen.
Tässä muita nim. ski:n vastauksia muilta palstoilta:
Taaperot palstalla kysymys: Pian 1v,nukkuun omaan vai siskon huoneeseen?
ski: omaan
Taaperot palstalla kysyttiin kenelle Toinen lapsi tulossa!
ski: Onneksi ei ole tulossa jumalan kiitos mies pihtaa.
Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?
ski: ei yhtään kaljaa vedetään
Minkä ikäisenä ekat hampaat??
ski: hampaat oli jo syntyessä kaikki
Seksi-osiossa kysymys: Koetko vääräksi jos toinen ei halua?
ski: ei kun takapuoleen vaan tökkimään
Missä tavata muita äitejä?
ski: paikallinen kapakka...
Eli vastauksista näkee, että kyseessä aika herjaa heittävä kaveri tämä ski!