<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Tais tuo mun ovis jo ollut menneen talven lumia :ashamed: ..liian myöhään ilmeisesti aloitin testailun :ashamed: :'( ..tänään testasin ja tulosviiva vain on haaleampi kuin edellispäivinä... Hyvä että sen huomas tänään.. :|
 
sasuma kannattaa testailla vielä päivä, pari..siulla on aikas pitkä tuo kierto ja ovis saataa hyvinkin tulla 1-2vrk:n päästäkin =) Onnea testaukseen ja pikaista plussaa..ja varsinkin siihen r-testiin!!:flower:

Ps. En tiedä millä ovista testaat, mutta suosittelen kaikille lämpimästi Clear Bluen digitestiä, vaikka tyyrishän se on :/ ..mutta ei jätä mitään arvailujen varaan, eikä tarvitse viivojen vahvuuksia vertailla!..itse käytän "metsästyksen" alkupäivillä rinnalla liuskatestejä ja sitten kun näyttää viiva hieman tummenevan, varmistelen digillä. Yhdellä kierrolla menee minulla 1-3digiliuskaa(paketissa 7kpl )
Mie tuolla 40+ so what puolella kuumeilen ja kovasti..ei helppoa ole, ei :| tämä raskautuminen..

Tärppionnea kaikille kovasti toivotellen=):heart:

mur-mur
 
mur-mur Kiitoksia, ja sitä ommea tarvitaan.... Lopetin tosiaan jokin aika sitten hormonilääkkeet jonka vuoksi tuo kp voi myöskin vaihdella ennen kuin se vakiintuu. Elikkäs voipi olla niinkin että on jo mennyt tuo ovis :|
 
Mur-Mur Minäkin käytin aluksi noita digitaalisia. Tosi käteviä -ja kalliita! Tämä raskautuminen ei todellakaan ole helppoa - onnea sinullekin =)

Toivottavasti kerkesitte sasuma edes ennakkoon vähän harjoittelemaan oviksen varalle.

).( Tein tänään uuden testin. Siihen tuli testiajan sisällä sellainen haamu jonka jopa mies näki. Nyt tulin aamupalan jälkeen ottamaan kuvaa siitä, niin se oli haalistunut niin että kuvaa en enään saanut :eek: :kieh: Tilanne siis edelleen fifty-sixty :LOL:

Terkuin P123 ja dpo 9 vasta :LOL:
 
:heart:MAANANTAI 24.8.2009 :heart:



kaz..................kp31/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp24/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp26/28-32..dpo 11........yk8..........kolmas toiveissa
sasuma............kp25/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
P123 ku 7/09
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:

 
kaz
P123 Minulla on täti jo tullut ja minut voi siis poistaa listoilta. Minun kuulumisia voi lukea tuolla lapsettomien puolella :wave: Hyvää jatkoa kaikille. Kiitos, että olette jakaneen minun kanssani nämä hetket yli puolen vuoden ajan :heart:
 
Anteeksi kaz - olin jo niiin tottunut sinuun täällä että ihan unohdin. :ashamed:

Taidanpa pikkaraisenkin poistaa kun ei ole hetkeen näkynyt. Epäilen vahvasti että hän on siirtynyt toiselle puolelle - toivottavasti :)

Sasuma ja Yp - just us! Ja tietty meidän uskolliset plussanneet =)

P123 ja kipeät rinnat kera vaalenapunaisen tuhrun - dpo 11 huomenna pitäisi tätsyn tulla
 
:heart:TIISTAI 25.8.2009 :heart:




yöperhonen-...kp25/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
P123................kp26/28-32..dpo 11........yk8..........kolmas toiveissa
sasuma............kp26/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT

P123 - taas vaihteeksi


PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
P123 ku 7/09
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:

 
P123 täällä haamusi vahvistumiselle peukut ja varpaat pystyssä :heart:

Huomenna olisi se ultra iltapäivällä, ihana päästä katsomaan ja varmistamaan et onhan siellä matkaaja kyydissä ja toisaalta pelottaakin jos kaikki ei olekkaan kunnossa :ashamed: Palaan siis huomenillalla kertomaan miten kävi.....
 
Äitivm70 Tulethan kertomaan miten ultrassa meni.

piiuli82 Ihan älytöntä että sinäkin olet jo noin pitkällä! Onko iso massu jo? liikkuuko pikkuinen? :heart:

Kiitos onnentoivotuksista! Nyt koen jo että on aihetta onnitteluihin. Viiva vahvistuu hitaasti mutta varmasti. :heart: LA on 6.5.10 Toivotaan nyt että tämä pikkuinen olisi oikeassa paikassa ja pysyisi matkassa loppuun saakka. Minullahan on se polyyppi siellä kohdussa - se lisää km riskiä jnkv. Ultra on joka tapauksessa 10.9 (polyypin takia) toivottavasti silloin kohdussa näkyisi elämää :heart:

Tässä tämänaamuinen; (apteekin oma, dpo 13 (tai vasta 11)

[img=http://www.jakoon.fi/th/26080935775]

P123 h 3+6 :LOL:
 

Yhteistyössä