<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

:heart:KESKIVIIKKO 26.8.2009 :heart:




yöperhonen-...kp27/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
sasuma............kp28/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
P123 ku 7/09
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
ELOKUU
P123 :heart:
 
Heippa!

Tämä samainen myös tuolla odotuspuolella eli
Nyt sit puhtaasti omaa napaa eli ultrakuulumiset ;) elikkä turhaan tuli viimeyö valvottua ja murehdittua :ashamed: Mulle sattui aivan ihana kätilö, ultras vatsan päält ja hienosti se pikkainen siellä näkyi, pikkanen oli erittäin vilkas, kovasti siellä meille vilkutteli :) Kyllä mulla kyynel pääsi silmäkulmaan kun lopulta sain todeta et kaikki on oikeesti hyvin. Kätilö sanoi et sukupuolta ei vielä pysty näkemään ja sanoinkin että sillä ei ole mitään merkitystä enkä edes halua tietää johon kätilö sanoikin et sithän se on se oikea ;) En tiedä teinkö oikean ratkaisun vain en mutta ne verikokeet jätin väliin :ashamed:
Verenpainekkin oli laskenut normitasolle eli 124/81. La siirtyi eli pikkainen vastasi kokoa 11+4 ja neuvola oli laskenut et tänään olisi 12+2 eli ihmekkös ettei sydänäänet kuuluneet silloin lääkärineuvolassa kun silloinhan oli vasta 10+0
Nyt siis nautin täydellä kypällä tästä raskaudesta :heart:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+4 :heart:
 
YP :hug: Ihan varmasti tuntuu kurjalta aina välillä :hug:

Tulkaa YP ja sasuma tuonne odotuspuolen pinoon juttelemaan jos siltä tuntuu. Täällä kun on niin kovin hiljaista.

Sasumalla
alkaa kierto oleen jo paremmalla puolella?

Itseäni pelottaa jo valmiiksi että mihin pinoon minä joudun jos taas kerran tipun odotuspuolelta :ashamed:

P123
 
P123 Saas nyt nähdä alkaako perjantaina uusi kierto, mikäli ei plussatärppiä ole suotu... Toki toivon että täti jättäisi tulematta :) ..mutta kun alotin tässä kierrossa ovulaation testaamisen luultavasti liian myöhään kun testi näytti vain hailakkaa tulosviivaa elikkäs ei tullut sitä juurikaan hyödynnettyä ajoissa :|
 
Mulla on huomenna työterveyteen aika.. Ilmeisesti työuupumusta meneillään ..kauhee stressi töissä, lisätään vaan aluetta ja samassa ajassa pitää ehtiä tehdä... Oon jo kauan ihmetelly ku kokoajan kauhee väsymyksen tunne, ei saa nukuttua jne.... Eikö se stressikin vaikuta raskautumiseen?
Noh, toivotaan että sais vähä lomaa.. Sais kasata ajatuksia yms...
 
Tosi ymmärtäväisiä olivat työterveydessä. Sanoivat että selvästi työuupumusta... Nyt viikko sairaslomaa ja unilääkkeitä kouraan... Ens viikolla vielä kontrolliaika ja katotaan sitten että jatkuuko sairasloma vai ei...
 
sasuma miltä näyttää, tuliko täti vai plussa? db Saako muuten udella miksi sä niitä fsh-testejä tilasit? Eikö niillä mitata fsh pitoisuuksia eli onko vaihdevuodet alkaneet? Varmaan aika tarkkaa puuhaa niiden kanssa enkä kyllä ehkä ihan uskaltaisi luottaa tuloksiinkaan kun kuitenkin käsittääkseni se määritys on numerotarkkaa puuhaa joka yleensä tehdään verinäytteestä ja vaihtelee kiertopäivien mukaan. Mulla testattiin keväällä verestä fsh muiden mukana ja silloin lääkäri vaan jo etukäteen varoitti tulosten riippuvan paljon kiertopäivästä. Mutta ehkä noi kotitestit on jotain ihan muuta ja pälpätän taas tietämättä mistään mitään. =) Toivottavasti saat nyt levättyä ja työstressi hellittää. :hug:
 
Filuuri Mulla on tosi epäsäännölliset kuukautiset ollu nyt viimeset 3-4vuotta.. Eivät aluksi tulleet ollenkaan ja sitten tulivat niin ettei loppunut ollenkaan.. Sen vuoksi tilasin ja halusin katsoa että mitä tuo testi sanoo että olenko ollenkaan hedelmällinen vai en.. Justiin tein testin, ja negatiivista näytti; elikkäs kaiken pitäisi olla OK, hedelmällinen täällä pitäisi olla.... Testissäkin luki että jos on epäsäännölliset niin hyvä testata...
Ei oo tätiä täällä näkynyt, mutta r-testikin on ja pysyy negatiivisella :ashamed: :headwall:
 
ON: täällä elellään hiljaiseloa..
eilen kuulin, että yksi lähipiiristä on taas raskautunu.. näitä vauva-uutisia putoilee ihan jatkuvalla syötöllä taas.! toki olen iloinen kaikkien puolesta, mutta silti se tuntuu sisimmässä jotenkin pahalta.. tämäkin uutinen, jonka kuulin eilen, ei ollu tyhtään odotettavissa, ei siis ollut mikään suunniteltu lapsi ja siksi se kai pahemmalta tuntuukin..
eli tälläista tänne, lääkäriaikaa pitäis mennä varailee.!

tämä ystävä, joka kertoi raskautumisestaan, sanoi, että oireena ollut ihan tajuton väsymys, vessahätä ja jano.. rupesin sitten miettimään, että mä oon ihan jatkuvasti väsyny, voisin vaan nukkua koko ajan.! töissäkin välillä vedän päikkäreitä :D ja vessassa käyn ainakin miljoona kertaa päivässä.. ja aina kun juo jtn lasillisen niin saa melkeen heti juosta vessaan... mitä ihmettä tää on.?! :eek:
 
sasuma, itse en tiedä tuosta oikeastaan mitään.. en ole asiaan perehtynyt.! joten en osaa kertoa minkäänlaisia kokemuksia..

täällä oli aivan järkyttävät munasarjakivut eilen, että ei mitään rajaa... välillä sattu niin paljon, että oli ihan vaikeuksia hengittää.!! oisko se ovis sitten vasta nyt.? :eek: hassua, että joka kierrossa ei ole tälläisia kipuja, vaan niitä on oikeastaan aika harvassa...

on kyllä ihan puulla päähän lyöty olo.. näin viime yönä unta mun isästä, joka on kuollut, että hän oli elossa jame nähtiin monen vuoden jälkeen. Inhottavinta unessa oli se, että se oli niin todentuntuinen... huoh...
 
Rinnat ollu nyt jo 3 päivää ihan hemmetin arat, ja limaa tuli melkeen koko viime viikon aika hurjasti.. Oliskohan se ovis nyt vasta sitten ollut..? :eek: En jaksanut nyt niin aktiivisesti tikutella, mutta peittoja on heiluteltu sitäkin aktiivisemmin ;)
 
sasuma, mitäs sine kuuluu.?

täällä elellään kierron loppuvaihetta, eikä ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. joten siis odotellaan:)
tänään meillä on tuon rakkaan kanssa vuosipäivä :heart: ihan kotosalla kahdenkesken ollaan, syödään hyvin ja käperrytään varmastikin sohvalle katsomaan jotakin elokuvaa herkkujen kera tietystikin:)
 
YP Ei tänne kummempia, tätiä ei oo vieläkään näkynyt ja r-testi negaa :ashamed: Hormonit näköjään pettää taas ja pahemman kerran :( Ei pahemmin nyt oo jaksellu näillä sivuillakaan käydä, ketuttaa niin lujaa :/
 
sasuma ja YP :hug: . Kunpa se pieni ilmottaisi tulostaan pian teillekkin.

Haluatteko jatkaa tässä pinossa kirjoittelua? Voisin vaihtaa otsikon syys/talvi plussat 2009. Jos vaikka joku muukin innostuu tulemaan mukaan..
 
sasuma, aika heikosti itsekään olen jaksanut täällä pyöriä.. en tiedä voiko sanoa että homma on jäissäkään, mutta en ajattele tätä asiaa oikeastaan. yritetään, mutta en ole edes ollut kiertopäivistä selvillä :D toisaalta voi olla ehkä ihan hyväkin homma.!

E-V-A, hassuahan täällä on kahdestaan kirjoitella :D ja kun molemmat täällä niin vähän käydään. voihan se toki olla, että uuden nimen myötä tulisi uusia kuumeilijoitakin...
 
Tänään se täti sitten tuli kylään.. Jotenki helpottaa oloa kun tietää että ei tarvikkaan alata syömään noita hormonilääkkeitä. Elikkäs tänään sitten kp 1/36-53 ja yk 12.
Toivotaan että ens kierrossa täti jättäisi kokonaan tulematta ja se kauan kaivattu plussa tulisi testiin! :)
 
:heart:TIISTAI 29.9.2009 :heart:




yöperhonen-...kp??/28...............yk??...........ensimmäinen toiveissa
sasuma............kp7/36-53...............yk12..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
P123 ku 7/09
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
ELOKUU
P123 :heart:

 

Yhteistyössä