<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

:heart:TIISTAI 11.8.2009 :heart:



kaz..................kp18/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp11/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp13/28-32..........yk8
sasuma............kp12/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
Filuuri, aivan mahtavaa on ollu töissä:) lapset on ottanu mut todella hyvin vastaan.. olen nyt ainaki tän viikon ja osaks ens viikon lasten mummon kanssa, joka "perehdyttää" mut siihen työhön. mut siis kaikinpuolin ollu tosi positiivista tähän mennessä, kiitos kysymästä:)
 
Kaz Koita ihmeessä. Kyllä niillä jotain selkoa voi saada. Taitaa olla yövuoro takana B)

Minäpä sain tänään ovisplussan, tai ainakin lähes plussan.:D Uskoisin viimeistään huomenna olevan vahvan plussan. Kauheeta kun olen työmatkalla hotellissa ja olis hirvee p..netus :ashamed: Toivottavsti huomenna kerkeis vielä kun pääsee kotiin :p :whistle:

P123 *kylläpäs minä taas :ashamed: *
 
:heart:PERJANTAI 14.8.2009 :heart:



kaz..................kp21/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp14/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp16/28-32..........yk8
sasuma............kp15/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 


Nyt mä oon pikkasen pahalla päällä - ovis jäi hyödyntämättä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Tämä se on turhaa se GRRRR. Juuri parhaaseen aikaan tuli 3 päivän tauko; itse olin työmatkalla ja sitä ennen ukolla oli ryyppyreissu.Tiedän kyllä että pienet mahkut on mutta silloin kun on ovis pitäisi koko rahalla! :D

Mutta siis ihan hirveitä en tässä kierrossa odottele :ashamed:

Sori omanapaisuus.. :whistle:

P123
 
P123 voi harmi, lohtuhalit :hug: :hug:

Neuvolalekuris käyty, äänet ei kuuluneet ja lääkäri sanoikin ettei välttämättä kuulu kun viikkoja vähän 10+4 :ashamed: kysyin kyllä et pitääkö olla huolissaan mut vakuutti et ei et olisi ollut ihme jos olisi kuuluneet :ashamed: Joudun siis vielä 2 vkoa odottelemaan eli ultraan asti :'( joka 27.8. Saikkua sain 23pv. asti eli jospa tässä saisi sit hieman levättyy ja hermoja lepulteltuu :ashamed:
Verenpaine kohonnut 1,5vkossa 134 nyt 140/81 :ashamed: ja lisäks painoo tullut 0,5kg lisää :eek: Uuden neuvola-ajan sain sit jo 3.9 ihan senkin takia et katsotaan mun omaa jaksamista tuola työssä että verenpainetta. Olen siis hyvissä käsissä jossa pidetään meistä oikeesti huolta =)

Nyt menen takaisin pihalle pikkuneidin kanssa :wave: jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+4 :heart:
 
P123, voi höh, pidä kuitenkin lippu korkealla :hug: :)

äiti vm70, hienoa, että sun vointia tarkkaillaan noin hyvin:) eiköhän pikkunen siellä mukana ole ja voi ihan hyvin.!! :heart:
juuri tänään puhuin kummitytön äidin kanssa, joka siis odottaa toista (hänellä viikkoja 9+5) ja oli kotona kuunnellu sikiön sudänääniä ja oikeen hyvin oli kuulunut:) ollut siis vaan sellaisessa asennossa, että on kuulunut hyvin..
 
:heart:SUNNUNTAI 16.8.2009 :heart:



kaz..................kp23/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp16/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp18/28-32..........yk8
sasuma............kp17/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
kaz
P123 Joo yövuorot oli tosiaan silloin meneillään.

Ihan outoa, ku silloin tiistai-iltana ku tulin töihin yövuoroon, niin vähän aikaa olin ja alkoi tuntumaan, että tulisi päänsärky. Sitten alkoi tulla vilunväristyksiä ja ajattelin, että eikait tässä nyt mene yö sairastaessa. Otin särkylääkkeen ja mittasin lämmön, jota oli 37.06. Minulla normaalilämpö on yleensä n. 35.6. No ei siitä sitten ku lääke alkoi vaikuttamaan, niin tiennyt mitään, eikä lämmötkään nousseet enää. Ihan outoa :eek:

Inhottava tätikin tulee jo perjantaina tai lauantaina :kieh: :kieh: :ashamed:
 
Kaz toivotaan ettei sittenkään tuo täti tulisi :hug:

Tänään pitäisi yrittää siivoilla ja kerätä loput marjat puskista et saisi mehuks, katsotaan mitä jaksan, ei auta näistä ottaa stressiä kun muutenkin saikulla, koko viikko aikaa ;)
Eilen meni lorvien koko päivä, oltiin esikon ja pikkuneidin kans messuil ja samal kattoo Satu Sopasta kun neiti niin tykkää sitä tuijottaa pikkukakkosestakin ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+0 :heart:
 
kaz - peukkuja piinailuun =) Onko uusia oireita?

äiti vm 70 Milloinkas on seuraava neuvola/ Uä? Tuo on ihan piinavaa odotella niitä ekoja varmoja tietoja vauvasta, vaikka varmasti kaikki on hyvin. Miten ihmeessä olet malttanutkin odottaa noin pitkälle? Itse olen aina varannut UÄ 6+ viikolle, tosin en ole kertaakaan vielä (tätä kolmatta yrittäessä) päässyt sinne saakka. Alkaako väsymys yhtään helpottamaan?

Yp Oletko jo "kotiutunut" uuteen työpaikkaan?

).( tai kesän jäljiltä (.) :snotty:

Minulla menossa dpo 4. Tämä kiertohan on se jossa ei ovista keretty hyödyntämään. Pakkohan sitä toivoa on kuitenkin :)

P123
 
kaz
P123 Kiitos kysymästä, mutta ei minulla mitään oireita ole. Enkä ole kyllä niitä sen erikoisemmin moneen kuukauteen seurannutkaan.

Äiti vm70 Ainahan se pieni toive elää kaikkien näiden kuukausien jälkeen, että täti ei tulisikaan, mutta en ole antanut sille enää viime kuukausina valtaa..

No hyvä, että kuitenkin osaa tuon tädin tulon ennustaa, että ei kierto heittele useita viikkoja. Viimeistään ensi viikolla pitäisi tulla sen simppanäytteen tulokset. Toivottavasti siinä on kaikki kunnossa. Miehiä kun on todella vaikea hoitaa ja naisille hoitomuotoja on enemmän..
 
kaz Onkos se haahka tajunnut pysyä poissa? b:)d

sasumasaitko oviksen bongattua?

Onko YP näin hullaantunut miehen paluusta? Minäkin voin päivittää tänään jossakin vaiheessa jos kerkiän.

ON: Tänään on dpo 7.Tällaisena supertestaajana tein testin aamupissasta predictorin herkällä. Siihen kyllä tuli testiajan sisällä haamu. Mutta ei saa onnitella. Ja jos ihmetyttää että miksi tehdä testi näin aikaiseen ja sitten piinailla että oliko se vai eikö ollut; minä RAKASTAN tätä piinailua vaikka se piinailua onkin :D

Tämä oli elämäni eka predictorin herkkä ja siksi en tiedä sen ominaisuuksia - muilla kokemusta?

Terkuin P123 - yrittää olla tosi cool B) :LOL:
 
:heart:TORSTAI 20.8.2009 :heart:



kaz..................kp27/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp20/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp22/28-32..dpo 7........yk8..........kolmas toiveissa
sasuma............kp21/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT

P123 :attn:


PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:

 
Heippa!
täällähän on jännää ;) Nyt puhaltelen oikein kunnolla :whistle: ja peukuttelen et P123 ja sasuma haamunne vahvistuvat :)

YP toivottavasti et liian poikki töistä ;) mietin vain et oisitte jaksaneet peittoja heilutella :D

P123 Ensviikon keskivkona olisi se ultra, jotenkin nyt stressaan sitä :ashamed: Viime yö taisi olla eka yö jolloin nukuin suht hyvin vaik edelleen aikasta väsynyt olen :/ Suurin osa päivästä menee lorviessa, milloin kyläillessä, milloin kauppareissuil ja sen kyllä huomaa, talo on kuin pommin jäljiltä mut kun ei jaksa niin ei jaksa, siivotaan sit kun jaksetaan :ashamed: mehuja olen kyllä keitellyt ja pullotellut sekä tehnyt hilloja. Nyt sainkin uuden ohjeen eli vihreää karviaista ja kesäkurpitsaa ja limen mehu, ihanan väristä ja makusta, esikolle kakkuhilloo :p

Nyt mentävä painamaan pää tyynyyn, sen verta väsy |O
Plussapuhureita teille kaikille +++++++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+3 :heart:
 
kaz
Toivottavasti P123 pääset tuonne odottavien puolelle vihdoinkin =)

Minä poistun takavasemmalle eli siis täysin tuonne lapsettomuuspuolelle. Miehellä oli todella huonot tulokset simppanäytteestä.

Hyvää jatkoa kaikille ja paljon paljon plussaonnea :wave: :wave:
 
kaz :hug: :hug: Toivottavasti saatte avun asiaan mahd.pian ja vielä oman pienen nyytin kainaloon :hug: Oikein hyvää jatkoa sinulle :hug:

P123 sain ohjeen vasta tuttavalta joka löytänyt sen lehdestä eli ei mikään salaisuus ;) Elikkäs tässä;

KARVIAISKESÄKURPITSAHILLO (Kesäkurpitsa-Kiivihillo)
500G vihreitä karviaisia (karviaisen sijasta voi käyttää KIIVIÄ)
300G kesäkurpitsaa raastettuna
2kpl Limen mehu puristettuna
400G hillosokerii

Raasta kesäkurpitsat kattilaan, lisää karviaiset ja limestä puristettu mehu. kuumenna miedolla lämmöllä, kunnes muodostuu höyryä. Lisää samalla sekoittaen hillosokeKERI.Keitä hilloa hitaasti silloin tällöin sekoittaen 10-15 min. Siirrä kattila liedeltä, anna vähän jäähtyä ja purkita hillo. Hillo hyytyy vrk. kuluessa :)
ITSE TEIN ET ANNOIN NIIDEN PEHMITÄ VARMAAN 5-10MIN. JA SIT VEDIN PAMIKSILLA MÖSSÖKS JONKA JÄLKEEN LISÄSIN SEN HILLOSOKERIN JA KEITIN SEN 10MIN. ;) Tulee sileempää eikä jää kökköjä ja sit kun oon sen verran laiska niin en poistanut niitä ruskeita kokintopäitä enkä kantapiikkejä mut näin niit ei erota :D

Lisäks teen punaisista karviaisista köyhän miehen lakkahilloo ;)
Puolet punasii karviaisii ja puolet porkkanaraastetta, hillosokerii pussin ohjeen mukaan eli jos 1kg karviaisii, 1kg porkkanaraastetta niin kilo sokerii, nam :p Vihreitäkin karviaisii voipi myös laittaa porkkanaraasteen kanssa ;)
Ei muuta kuin hillon tekoon jos karviaisii löytyy :wave:
 

Yhteistyössä