<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

YP, ei kannata hätääntyä, kyllä se mielestäni normaalia on, toisilla tulee enempi ku toisilla, ja miksei se voi välillä vaihdellakin...
Se on kyllä totta että jos toinen on täpinöissään vauvakuumeesta niin vaikee on itteensäkkään hilltä asiassa.. :p ..helpommin sanottu kuin tehty... :whistle: Mutta plussatuulia kun mieskin kerran nyt on tulossa kotiin :heart: :heart:
 
YP minä haluaisin ajatella että kunnon vuoto tarkoittaisi hyvää kohdun limakalvoa ja siten parempia raskautumis mahdollisuuksia. Minun viime kierrossa kaikki meni kerrankin kohdilleen, kunnon menkat (kerrankin), ovulaatiotuntemukset ja kunnon ovulaatio oikeaan aikaan (kerrankin) ja sitten se plussa. Toivottavasti tarkoittaisi sinulla samaa =)
En minäkään osaa ottaa "rennosti" tätä raskautumista :ashamed:

Ei meidän jäljellä olevian auta muuta kuin raskautua! Sovittaisko että viimeistään syyskuussa!

Minulla tylsä alkukierto meneillään ja toivon vain että pääsis jo ovuloimaan. Toisaalta se syyskuinen kohdun polyypin tarkastus/ leikkaus vähän hillitsee tätä - ehkä raskautuminen ei ole mahdollista ennen sitä... - mutta aina pitää yrittää!!

P123
 
P123, pitää toivoa joo, että tää meinais jtn erittäin positiivista:)

mä ainakin omalta osaltani yritän tähdätä tohon, että syyskuuhun mennessä oisin raskautunu:) alkaa sellaset peittojen heiluttelut ku mies tulee kotiin että pois alta risut ja männynkävyt :D

niin ja... eikö sitä niin sanota, että yrittänyttä ei laiteta:)
 
:heart:MAANANTAI 3.8.2009 :heart:



kaz..................kp10/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp5/28-32..........yk8
sasuma............kp4/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
:heart:TIISTAI 4.8.2009 :heart:



kaz..................kp11/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp4/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp6/28-32..........yk8
sasuma............kp5/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
aloitin eilen pitämään päiväkirjaa koko tästä "projektista". kerron siihen vähän tuntemuksia ja ajattelin mittailla myös lämpöjä joka aamu, ompahan sitten jtn tilastoa mitä vertailla :D toivottavasti ei tarvitsisi kovin montaa kiertoa kirjoitella.. toisaalta, sit vois jatkaa sitä raskauspäiväkirjana:) noh, mutta ei höntyillä.!!

päivät vaan vähenee kun rakas tulee kotiin, ylihuomenna se päivä jo koittaa :heart:
 
YP, toihan on hyvä idea... Olis hyvä pitää itekki tollasta, mutta ei oikeen jaksa.. Mitata nyt sitte joka aamu ennen töihin lähtöä lämpö yms.. Pitäs sitte herätä jo klo 4 :headwall:
Tsemiä päiväkirjan pitoon :flower: =)
 
Minä olen täyttänyt lämpökurvaa siitä saakka kun lokakuussa kierukka otettiin pois. Nyt minulla on 7 valmista kiertoa täynnä lämmönvaihteluita, ovislimoja, ovisplussia, vaakamamboja :LOL:, haamuja ja oman kehon kyttäämistä :LOL:. Seassa kaksi raskautumista ja keskenmenoa. Itseasiassa minulla on esikoisenkin raskautumiskierrosta sellainen, eli kolme raskautumista. Kuopuksestakin aloitin selaista, mutta olinkin jo raskaana - voi niitä aikoja.

Että minä en todellakaan osaa ottaa löysin rantein tätä asiaa. Rehellisyyden nimissä minua kiinnostaa aivan mielettömästi tämä raskautumisen fysiologia, jo koulutuksenikin puolesta. Olen myös FF sivuston jäsen :whistle:

Ai että kun työn teko maittaa...NOT!

P123
 
itse teen niin, että kirjoittelen aina ennen ku meen nukkumaan.. sängynpohjalla silmät ristissä siis :D toi lämpöjen mittaaminen on varmaan mulle se haastavin juttu, että muistanko mitata vai en:D

mun äiti kirjoitteli raskauspäiväkirjaa mun pikkuveljeä odotellessa ja se oli aika hauska juttu. on sitten lapsellekin siinä luettavaa joskus jos haluaa katsella:)

P123, mä taas niin odotan maanantaista työnalkua että:) olinhan mä 7kk tässä työttömänä....
 
YP:tä ei taida nyt näkyä kun mies on saapunut maisemiin... ;) Tulehan sitten kertomaan uudesta työstä millaista on!

Mä olen P123 kanssa innokas lämpöjen mittaaja. Ennen ajattelin se olevan hullun hommaa, mutta hurahdin siihen tossa talvella ja keväällä ihan totaalisesti. Musta on tosi hauskaa vertailla eri kiertoja ja mitä oireita/muita on ollut minäkin kiertopäivänä. Plussakierrossakin rupesin epäilemään ja jännittämään jo aika aikasiin kun oireet oli niin erilaisia tavalliseen kiertoon verrattuna. Mulla oli kyllä FF juuri levossa siinä kierrossa kun oli niin paljon matkoja ja ajttelin ettei kuitenkaan tärppää. =)

Ens tiistaina menen lääkäriin kurkkimaan onko kyydissä ketään ja onko osunut sinne minne pitäisikin.

Filuuri 6+6
 
filuuri, kyllä, miestä ihmetellessä on menny nyt muutama päivä :D

kaz, ihana, kiitos :) lämmitti mieltä.. mitenkäs siellä, onko ovis käsillä.?

täällä mies otettu avosylin vastaan takaisin kotiin :heart: harjoituksetkin ollaan jo tietysti alotettu :D on kyllä ihan mahtava fiilis kun toinen on kotona...
käytiin toissapäivänä rakentavin keskustelu mitä ollaan koskaan käyty koko seurustelun aikana. hämmästyin ihan että onko toi nyt mun mies joka osaa noin keskustella:D on kuulemma kerenny miettimään kaikenlaista siellä reissussa ollessaan.. hyvä näin:)

huomenna ois serkkupojn rippijuhlat ja sitten maanantaina alkaa ne uudet työt :) mahtavaa.!
 
:heart:SUNNUNTAI 9.8.2009 :heart:



kaz..................kp16/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp9/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp11/28-32..........yk8
sasuma............kp10/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
heippa!
Ajattelin tulla toivottelemaan YP.lle huomiselle Onnea uuteen työhön :hug:

En mä täältä osaa olla poissa ;) suht päivittäin käyn kuulumisianne kurkkimassa :)
Meidän esikoinen täytti tänään 17v en suinkaan tunne itseäni vanhaksi :ashamed: Ihmettelen vain että mihin tämä aika on mennyt ja näin nopeesti ;)

Huomenna tulee olemaan kamala päivä, pelkään sitä jo valmiiksi, ihan oikeesti :ashamed: Esimies läksytti jo eilen kun perjantaina oli kamala päivä niin kirjotin päiväkirjaamme et v.i.t.t.u mikä päivä niin ekana alko et etit tussin ja pyyhit sen pois, seuraavaksi ripitti et jos isot herrat lukee jne. sit siitä kuinka oli ollut katastrofi-ilta se perjantai kun tavarat loppuneet jne. miten olinkaan voinut lähteä pois töistä sanomatta hänelle et lähden ja tavarat vähis :/ kyllä mä itkin eilen moneen otteeseen kun työkaverini kanssa olin kahden töissä ja itken edelleen :'( mä en yksinkertaisesti jaksanut, 8h teet yhteen menoon, et ehdi syödä, puhumattakaan istumaan edes minuutiks, selkää särki, kuvotti jne. niin silti mun olisi silloin pitänyt jatkaa päivää :ashamed: Tää touhu on niin syvältä :headwall: Esimieheni sanoi vielä eilen että olen muutenkin koko viikon hoitanut hommani huonosti, kaikki kasaantuu hänen päällensä, en kyllä ymmärrä et miten olen hoitanut huonosti et mielestäni muina päivinä ollut tavaraa jne. Koska olen keittiöpäällikkö niin minun kuuluu hoitaa myös työt niin että kaikki toimii, mulla ei siis ole oikeutta olla väsynyt :'( sanoinkin et jos haen saikkuu niin ei kuulemma auta kun sit teen kotona enkä lepää, teen aivan liikaa kotona kaikkea :eek: Mä oikeesti pelkään huomista, se tulee varmaan olemaan karmein päivä mitä koskaan varmaan :headwall: :headwall: varasin itselleni tiistaiksi työterveyshuoltoon keskusteluajan ja sainkin meidän vanhalle terv.hoitajalle joka varmasti mua kuuntelee :) Anteeksi taas tää mun avautuminen :ashamed:

Toivottavasti pian päästään lukemaan teidän plussauutisia ;)
Palaillaan :wave: Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+6 :heart:
 
:heart:MAANANTAI 10.8.2009 :heart:



kaz..................kp17/28-34..........yk14...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp10/28...............yk20...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123................kp12/28-32..........yk8
sasuma............kp11/36...............yk11..........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
kaz, voi kurjuuksien kurjuus :ashamed: en oo ees ite viittiny nyt tikutella ollenkaan, stressaa vaa enempi... mut toisaalta ois hyvä, ni sais ees tietää ovuloinko :D

viime yönä oli ihan hirveetä vatsakipua.. koko vatsalla. alaselkää pisti ja oksetti. tuntu että kuolen siihen paikkaan.! siinä sitte tuskissani mietin että mitenköhän koskaan tulen selviämään supistuksista kun tollaset mahakivutkin sattuu noin paljon.. eipä oo taas aikoihin ollu tollasta.! tietäspä mitä se oli ja mistä johtu..
 
Kaz - mittailetko lämpöjä? Jos et niin koita ainakin yhden kierron ajan - se antaa ainakin vahvistusta sille tapahtuuko se ovis vai ei. Tsemppiä tuleviin piinailuihin :)

Filuuri
Olitkos se sinä joka käytti niitä estroja? Jos oli niin ilmeisesti ne auttoivat :)

Äiti vm 70 :eek: Sinullakin jo 9+6 - juurihan sinä raskauduit!! Vitsit kuinka aika rientää!! Mites töissä - helpottaako yhtään? :hug:

).( Täällä tikutellaan ja odotellaan ovista..tylsääääää.

Terkuin P123
 
Kiitos YP, Kaz ja P123 :hug: :hug:

Yhtä p.tä toi homma on edelleen eli aloitin siis aamulla normisti työt ja siinä pizzapullista leipää leivottaessa esimies tuli siihen et voitaisko selvittää se perjantainen ym. Sanoi et voisinko omin sanoin kertoa et mikä mättää ja tietty odotti et nöyryn ja pyydän anteeksi et olin jättänyt ne perjantai-iltana "pulaan" Totesin sit et anteeksi se perjantainen et mä en vain kyennyt enää jäämään et mulla oli niin huono olokin jo siinä vaiheessa et olen nyt 11vkolla raskaana et olisin vielä halunnut pitää asian salassa et kun epävarmuus jäytää kokoajan. Sanoi sit et eikös olla sovittu et asiat kerrotaan luottamuksella et voipi vaikka hälle soittaa vapaapäivänäkin. Onnitteli tietty mut sit lykkäs sen keittiöpäällikön vastuut ja tehtävät paperin joka mulla jossain entuudestaankin on ja selitti kuinka meiltä vaaditaan :ashamed: :ashamed: Puuttui sit suht kaikkeen eilen :headwall: Ihan siis sama et oot raskaana tai et niin firman parasta ajateltava ja vedettävä vaik p.silmä soikeena ja makaat sit kotona suht kuolleena :'( Anteeks :ashamed:
Tänään menen käymään työterveyshuollos meidän vanhan terkan juttusil ja perjantaina mulla nvola lääkäri ja jospa ne sydänäänetkin jo kuuluisi niin olisi edes yksí tressi vähemmän :ashamed:

Plussapuhurieta teille edelleen puhallellen ++++++++++ :whistle:
Äiti vm70 ja "pikkukakkonen"10+1 :heart:
 
YP täällä odotetaan raporttia uudesta työstä! =)

Ävm70 onpa tosi kiva henki töissä, tekeekin varmaan tosi paljon mieli antaa kaikkensa (ja vähän päälle ilmeisesti teillä ). :(

P123 juu minä napsin estrogeenia kaksi kiertoa. Ja pakko päätellä, että hyvin toimi. =) Tänään aamulla ultrassa näkyi tasan viikkoja vastaava pieni sydän jumputtamassa oikeassa paikassa. :heart:

Filuuri 7+3
 

Yhteistyössä