<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Hui kun hiljaista täällä... Me ollaan maalla jossa ei ole edes konetta, mutta mun isä tuli poikkeamaan koneen ja yhteyden kanssa, niin päätin, että pitää päästä kuulumisia katsomaan. Kirjauduin maanantainakin ennen kuin lähdettiin kun ajattelin vastata kazille, mutta en sitten löytänyt sanoja. Nää on niin herkkiä asioita. Ihanaa nyt kuitenkin lukea, että tutkimukset on päässeet alkuun ja lääkärikin on mukava. :hug:

Mutta sitten asiaan jonka takia mun oli pakko nettiin päästä. :D Taidan olla raskaana! Mä olin jo ihan oikeasti aika varma, että se ei enää meiltä onnistu, pelkkä toivo piti jotain kuumeilua kuitenkin hengissä. Maanantaina mulle tuli kuitenkin sellainen olo, että olen raskaana. Oli tosi raastavaa odottaa testin tekoa, mutta en viitsinyt tässä pikkukylässä marssia hakemaan kasaa testejä apteekista kun en ihan luota ettei sana leviä. Niin oli pakko odottaa sen verran, että jotain tulosta voisi odottaa testissä näkevänsä. :p Torstaina 12 DPO sitten ratkesin ja testi näytti hailakkaa plussaa/haamua. Sitten oli haettava lähimmästä kaupungista vielä tuplapakkaus lisää testejä ja eilen viiva oli jo huomattavasti vahvempi. =) Viimeisen testin ajattelin säästää maanantaiksi (jos pystyn) jotta näkisi toivottavasti kunnolla vahvistuneen viivan. :saint: Paljon on ilmassa jännitysmomentteja mun historiasta johtuen, mutta nyt en aio miettiä kaikkea mikä voi mennä tai on jo mennyt pieleen, vaan nautin nyt tästä onnesta niin kauan kuin sitä riittää. =) Ja tosi onnellinen olenkin, toivon niiiiin hartaasti, että tällä kertaa kaikki voisi mennä hyvin ja meille tulisi täysin terve elävä vauva maaliskuun lopussa /huhtikuun alussa. Kuriositeettina pitää vielä kertoa, että testi näytti plussaa miehen 30v.-päivän jälkeisenä aamuna, melkein saatiin kaksi juhlittavaa kerralla. =)

Kaikille pikaista plussausta toivoen ++++++++++++++

Filuuri 4+0
 
Filuuri mahtavaa, Hirmuisesti Onnea :flower: :heart:

Kaz Hienoa että teillä asiat etenee ja lääkäri oli mukava, eihän sitä tiedä vaikka jo ennen jatkotoimia plussaisitkin ;)

YP Kovasti myös sulle sitä plussaa toivon :heart:
kuten tietysti kaikille jotka vielä pinossa että pääsisitte tuonne toiselle puolelle, plussapuhureita ++++++++ :whistle:

Me oltiin pari päivää lomalla Tampereella B) Ihanaa oli, ilma mitä mahtavin vaikka kävelyä tuli 15-20km/ päivä kun en tykkää shoppailla enkä istua pitkää aikaa paikallaan :) Isot likat nautti Särkkiksestä, me kauniista maisemista ja vedestä mitä meillä ei kunnommin ole :| Pikkuneiti pääsi myös käymään isosiskojen kanssa siellä ja tietty me veimme uimarannalle ja pikkukakkospuistoon =)

Tänään oltiin mustikassa ja 7litraa saatiin tästä lähimetsastä vaikka koskaan ei vielä näistä metsistä ole mitään saatu. Huomenna mennään vakkaripaikkaan kun anoppi soitti tänään et oli kerännyt tunnis ämpärillisen niin niitähän on sit oltava ;)

Plussatuulia +++++++ :whistle: ja jaksuja kaikille :wave:
äiti vm70 ja "pikkukakkonen" 6+2 :heart:
 
:heart:KESKIVIIKKO 22.7.2009 :heart:



kaz..................kp25/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp17/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
 
Filuurille jättisuuret onnittelut.!! :flower: :heart:

täällä ollut vähän vaikeita hetkiä, joten ei ole tehnyt mieli täällä pyöriä... kaikki stressaa ja mikään ei tunnu onnistuvan. epätoivo lastensaannin suhteen on hiipinyt raskaana mieleen.!

parempaa mieltä teille muille.!!

YP
 
Filuurille tulin onnea toivottamaan :heart: :heart: niinhän se menee et se plussa sinne testiin pärähtää kun sitä vähiten odottaa =)

YP:lle :hug: minä ainakin vakaasti uskon että teille se oma pieni vielä suodaan,toivottavasti pian,tiedän että tuo odottaminen ja kuukausittain pettyminen on rankkaa,tekee varmasti mielellekin hyvää pysytellä hetken aikaa pois palstalta ja saada muutakin ajateltavaa.

ent.kujakatit nykyinen piiuli82
 
Onnea Filuurille :flower:

YP Itellä ollu vähä sama juttu, ei oo jaksanu surffailla oikein näillä sivuilla kun ei tunnu tärppäävän, ei sitten millään... Mutta halauksia ja voimia niin sinulle kuin muillekkin!! :hug:
 
YP :hug:
Tuntuu kurjalta sun puolesta.. ja ei varmaan yhtään auta että kyllä se vauva sieltä tulee kun sen aika on ym. Mutta onneksi olette lähteneet hakemaan apuja niin eiköhän ajan kanssa konstilla jos toisella se vauva ihan oikeasti tule :heart:
 
ONNEA Filuuri :hug: :flower: Mielettömän upeeta!!

YP :hug: Tsemppiä sinulle.

äiti vm70 - miten on raskaus lähtenyt sujumaan? Entä piiuli82 - kuinkas pitkällä jo oletkaan?

Minä odottelen edelleen kaavinnan ja KU:n jälkeisiä menkkoja. HCG oli onneksi jo lähtölukemissa, joten ainakin selvisin tästäkin koettelemuksesta "helpolla". Jotenkin tyhmää kun ei tee mitään "temppuja" tällä hetkellä = mittaa lämpöjä tms :LOL:

Kaikilla meillä taitaa olla hieman samanlaiset tunnelmat - tuntuu että raskautuminen kestää ihan liian kauan. Itsellänikin tulee vuosi täyteen lokakuussa :ashamed:

Terkuin P123 kesälaitumilta
 
P123 13+1nyt meneillään,hurjaa vauhtia eteenpäin,tuntuu ettei meinaa peräs pysyä :whistle:
Toivottavasti ne menkat sieltä teille löytää pikapikaa ni pääsette taas uuden yrityksen kimppuun ja "normaaleihin" arkiruutineihin =)
 
P123 kiitos kysymästä :hug: Kaivattu kuvotus ja väsymys kyllä löytäneet perille :ashamed: Aikaisemmin olin niin jo huolissani kun ei oikein oireita ja välillä tuntuu et väsymys veisi voiton et ei vain huvittaisi mitään/ mikään :ashamed: Eilen taas olin niin pahalla tuulella ja likatkin ihmeissäään johon vaan selvitin et hiukka väsyttää ja sressi painaa jne. Ne kun ei tiedä vielä mitään vaik kyl jossain vaihees pitäis kertoo mut pelkään taas esikon reaktiota kuinka negana ottaa sen, ihan riittävästi meidän pikkuneidistäkin itkettiin ja pelkäämpä et nyt käy samoin :ashamed: Eilen jo tuola puita pinotessa kun asiaa mietin niin yksinäni sitä jo itkeskelin. 1,5vkon pääst olis eka neuvola ja eiköhän se siitä taas lähde ;)
Toivottavasti teilläkin päästäisiin taas pian yrittämään ja tärppäisi mahd. nopeesti et menisi sit onnellisesti loppuun asti :hug: kovasti jaksuja sinulle :hug:

Niin, koskas teille se koiruus tulee vai tuliko jo? ;)
Ävm70 ja "pikkukakkonen"7+1 :heart:
 
Siis apua,kädet tärisee,mä plussasin just!!!!!ja vielä kaks kertaa,ekasta testistä en uskonu...en oikeesti voi uskoa tätä!YK:ista en oikein osaa sanoa ku ei kuiten niinku olla ihan yrittämällä yritetty,mut lokakuussa kuiten jätin pillerit pois,eli onhan siitä jo aikaa,ja nyt napsahti,huhhuh....en oikein vielä osaa sisäistää tätä asiaa,kai se aikansa ottaa.ja viiva on aivan selkeä vaaleanpunainen viiva,ei tarvi tihrustella,et näkee aivan selkeesti.eli aivan erilainen ku se maaliskuinen plussa(jos joku täälä vielä muistaa mun varhaisen km:n).mies nukkuu vielä,en oikein vilä tiedä miten tämän suuren uutisen hänelle kerron.ollaan tänään lähdössä ulkomaille,ja tämmösen pommin sitte ihan loman alkajaisiksi tipauttivat,on tässä kyllä sulattelemista.mitenkähän toi sikainfluenssa vaara nyt,se kyllä vähän pelottaa...no,käsihygieniasta kai pitää pitää hyvää huolta jne. kai tuota on nyt turha kovasti surra etukäteen.ja sydämmestäni puhaltelen plussatuulia teille kaikille :whistle: :heart:
 
:heart:SUNNUNTAI 26.7.2009 :heart:



kaz..................kp29/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp21/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
Filuuri :heart:
Hemmi :heart:
Tinkerbelle :heart:
 
Hemmi Onnittelut :flower: :heart: tarrasukkia pienelle masumatkaajalle ja oikein ihanaa lomaa B)

Tuossa listassa ei teitä enää montaa ole ja toivottavasti ihan pian loputkin pääsisitte tuonne toiselle puolelle :hug: Itseasiassa Tinkerbelle on ainakin kirjoitellut maaliskuun pinossa kun sitä seurannut sivusta eli jossain vaiheessa hänkin plussannut :heart: Onnittelut jos vielä tässä pinossa käy :flower:

YP :hug: :hug: kylläpäs sun pitää sitä rakasta odottaa kauan kotiin, jaksuja :hug: Toivottavasti saat pitää sen sit vierelläsi useamman kuukauden ettei taas heti lähde :hug:
 
Suuri kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppauksesta tämän mutkikkaan matkan aikana! :flower:

Hemmille myös sylikaupalla onnitteluja!! :flower: :heart: :flower:

YP ihanaa kun saat miehen kotiin pysyvästi! Toivottavasti myös se kaivattu plussa pian tulisi. En osaa sanoa muuten mitään lohduttavaa, tässä on kyse niin isoista ja vaikeista asioista, että niihin ei tahdo löytyä mitään oikeaa sanottavaa. :hug:

ON: meillä on ollut ihana loma maalla ja seuraavaksi lähdetään illalla sukuloimaan vielä viimeiseksi puoleksitoista viikoksi. Sitten edessä paluu töihin ja arkeen. Vielä ihania kesäpäiviä kaikille toivotellen!!!

Filuuri rv 5+
 
Filuuri, kiitos:) mukavaa loppulomaa sinne.!!

kävin tänään työhaastattelussa ja sain paikan:) puolentoista viikon päästä pitäis sit alottaa.. nyt on hyvä fiilis.!:)
viikonloppuna lähetään kaveriporukalla jyväskylään ralleihin... voi tulla aika vauhdikas vkl :D
 

Yhteistyössä