<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Kiitos kaikille onnitteluista :hug: Tuntuu vieläkin niin oudolta et nyt mä sit olen raskaana ja jos kaikki menee hyvin loppuun asti niin lisäks mun viimeinen raskaus, enää tämän jälkeen meille ei enää vauvaa suunnitella. Meidän perhe on sitten täysilukuinen ja onhan meillä sitten jo 4 lasta ;) Lisäksi oma ikäkin alkaa sanelemaan jaksamisen ym.

Jotenkin mä oisin halunnut et Kaz ja YP olis plussannut ennen mua :ashamed: Mulla sentään jo ennestään lapsukaisia ja teillä ei vielä ensimmäistäkään ja yritystä takana niin kauan :ashamed: Hartaasti toivon että tekin vielä plussan saatte viimeistäään syksyllä jos ei jo kesän aikana ;)

Plussapuhureita puhaltelen kaikille lopuille pinossa oleville +++++++++++ :whistle:
 
:heart:KESKIVIIKKO 8.7.2009 :heart:



kaz..................kp11/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp19/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
 
:heart:TORSTAI 9.7.2009 :heart:



kaz..................kp12/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp4/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp20/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
 
äiti vm70 Ihanaa!!! ONNEA :) :flower: :heart:



Toivottavasti YP saat miehesi takaisin ennen seuraavia tärppipäiviä :hug:

E-V-A ja Delfis
kiva kuulla kuulumisia :) tulkaahan kertomaan sitten ultra kuulumisia.

Kaikille kiitos lohdutuksista :hug: - tuntuu hyvältä. Sen mun leikkauksen jälkeen tytölle tuli pyelonefriitti (munuaisiin noussut pissatulehdus) = sairaalareissu x2, ja nyt pojalla on ilmeisesti angiina :eek: niin siis eihän meillä olisi parempaa tekemistä kuin sairastaa koko loman!! :kieh:

Terkuin P123
 
Kiitos YP, sasuma ja P123 Onnitteluista :hug:
P123 kylläpäs teillä nyt on sit on, kovasti jaksuja. Toivottavasti saatte vielä vietettyä ihan lomaakin :hug:

Mä pyörin täällä edelleen, kunnes potkitte mut pihalle täält ;) Kävin mä kurkkaa tuola odotuspuolella mut aivan vieraita nimiä maaliskuun pinos :ashamed: tää on niin tuttu ja turvallinen, kotoisa pino =) on kuitenkin tullut itsekkin kauan pyörittyy tässä ;)
Eilenillalla mulla särki mahaa tuolt sivuilta ja sit yö menikin heikosti nukkuen kun edellisyönä näin unta et mul ois sittenkin alkaneet menkat niin sit tulikin illalla pieni pelon poikanen et mitä kipuilua oli :ashamed: Vaikkei tästä ole kuin 2,5v kun viimeeks raskaana niin silti jotenkin miettii kaikkia läpi et onkohan normaalia :ashamed: Nyt jo selkeesti tulleet mielialan vaihtelut kuvioon, itku herkäs pienimmästäkin asiasta. Ensviikol soittelen sit sinne neuvolaan ja kyselen et tartteeko viedä vielä näytettä vai riittääkö et olen ite testannut kun joissakin haluavat vielä itse varmistaa ja mieskin selitti et se on nähnyt telkast kun joku lääkäri sanonut et nuo apteekissa myytävät ei ole niin varmoja, mies parka ei vieläkään oikein tahdo uskoa :)

Plussapuhureita kaikille +++++ :whistle:
 
P123, vähän heikolta näyttää et mies kotiin ehtis... 6.8 se taitaa sieltä vasta kotiutua.! onneks mua huomenna tulee piristämään uusi hauvavauva :heart: kun ei niitä ihmisvauvoja tunnu tulevan ni otetaan sit karvasia :D
kurjaa, että loma menee sairasteluun.! toivotaan, että pääsisitte lomasta nauttimaan:)

äiti vm70, ei me sua potkita täältä pihalle:) lähet sit ku siltä tuntuu.!
luulempa et oisin ite ihan hysteerinen ja paniikissa koko ajan jos raskaana oisin.. ihan pieninkin juttu pelottais, että mitä se on ja onko normaalia.. kai se kuuluu asiaan:) ihan lungisti vaan (joo helpommin varmaan sanottu ku tehty:D) ja nauti raskaudesta.!! :heart:
 
P123, kyllä vain, tanskandoggineiti :heart:
oota vaa jos hommaatte karvavauvan ni aivan varmasti alkaa ihmisvauvaakin pukkaamaan;) niin kävi meijän naapureille. ottivat tossa n. puolisen vuotta sitten koiranpennun ja nyt se mamma kävelee tuolla kasvaneen mahan kanssa :D
 
:heart:PERJANTAI 10.7.2009 :heart:



kaz..................kp13/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp5/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp21/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
 
:heart:LAUANTAI 11.7.2009 :heart:



kaz..................kp14/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp6/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp22/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
 
Heinäkuu ja hiljaista on... No eipä meitä ole enää montaa jäljelläkään. Mä lähden miehen ja pojan kanssa huomenna pariksi viikoksi maalle ja varmaan hiljenen siksi aikaa. Viikon kuluttua on taas oletettavasti kp 1, mutta sitä ehtii senkin päivittää sitten kun palaa. =)

Aurinkoista kesää kaikille! :wave:
 
Huomenta!
Filuuri elä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: Oikein hyvää lomaa B)
YP Ihana kuva, oikea skeittaaja alusta alkaen :D koskas teille tuli tuo uusi vauveli ;)
P123 koskas teille tulossa se karvainen vauva ja minkä rotuinen?

Jee, tääl alko loma, 2vkoa tosin mut silti B) Viikko tuli käytettyy jo keskimmäisen rippijuhlia valmistellessa kesäkuun puolel ja viikko jäi syksyyn et on tää aika pätkälomaa :ashamed: parempi sekin kuin ei mitään ;) Loppuviikost lähetään Tampereel, isot likat pääsee shoppailee ja särkkikseen ja me miehen ja pikkuneidin kans katsellaan ja kierrrellään kaunista Tamperetta ja pispalanharjuja ym. läpi, nautitaan lomasta kun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kävellä :D Alkuviikko menee kotosalla, esikko menossa huomenna ja keskiviikkona taas mansikkapellolle hommiin niin jospa sekin tuon pari päivää sielt sais "vapaata"

Välillä mä sorrun miettimään et mahtaako tuol ketään olla mukana kun oireita niin vähän mut eipä tässä viikkojakaan ole kasassa montaa ;) Täl viikol ajattelin soittaa sitä ekaa neuvola-aikaa kun kuitenkin saa sumplia sitä työvuorojen takii et mikä aika vapaana ja miten taas ite pääsee, jos vaik sinne reilun 3vkon päähän sen sais

Nyt mentävä aamukaffelle, sämpylätaikina onkin jo kohoomassa, pääsen senkin kohta leipomaan :)
Plussapuhureita kaikille ++++++++ :whistle: ja nautitaan tästä lyhyestä mutta "vähälumisesta" kesästä :D Täällä meinaa mittari ei vielä ainakaan mikään lupaava, 12astetta näyttäis olevan ulkona ja mulla ihan sairaan kylmä vaik tääs sisäl sentään 20 hyrrrr.......
Äiti vm70 ja "pikkukakkonen"5+4 :heart:
 
kaz
Nyt alkoi nähtävästi tiedostamatta ahdistamaan se, että ei ole meille vauvaa kuulunut. Miehen sukulainen tuli käymään pienen vauvansa kanssa, niin vähän aikaa kestin olla samassa huoneessa ja sitten oli pakko mennä pois. Aloin itkeä, enkä osannut lopettaa. Sitten kuin rauhoituin; tuli mies luokse ja kysyi, että miksi lähdin pois, niin salamana alkoi uudestaan vuotaa yli. Onneksi mies ei alkanut tuomitsemaan vaan suhtautui asiaan siihen kuuluvalla tavalla. Olin nimittäin onneksi vielä tavallaan sen vauvan selkäpuolella, enkä halunnut nähdä vauvaa ollenkaan, että ei tulisi paha olo. Mutta kun näin miten mies ja hänen vanhempansa katsoivat sitä, niin tuli ihan kauhea olo. :'(
 
kaz :hug: nää on niin vaikeita asioita ja todella toivon että teillekkin aikanaan oma vauva suodaan :heart:

äiti vm70 tiekkö, kun luen sun kirjotuksia niin mulla on päässä sellanen kuva vanhasta maatalosta jonka piha on todella suojaisa ja kaunis. Leivot siniruudullinen huivi päässä ja samanlainen essu eessä. Jotenkin teidän elämä kuulostaa niin ihanan maalais idylliseltä :D Ihanaa odotusta sulle :heart:

Luin yksi ilta tätä ketjua läpi ja on kyllä on maailman paras vertaistuki suuntaan jos toiseen tällä pettymysten ja lopulta onnellisen päätöksen saaneen kuumeilulta. Kiitos teille kaikille :heart: En millään osaa siirtyä tuonne odotuspuolelle ja mieleen on tullut ajatus, että oisko ihan hassua jos meillä olis vaikka omakin pino kevät/kesä plussista plussanneet?? Ei sillä väliä vaikka raskaudet eri vaiheissa, kun kuitenkin seurailen teidän kuulumisia niin se menis sitten siinä kätevästi.. suljettu yhteisökin voi olla kiva.. en tiedä.

(.) Muksut lähtee tänään anoppilaan kahdeksi yöksi ja mulla on omaa aikaa, ihanaa. Huomenna rakenneultra.

E-V-A ja nuppu 20+3
 
Voi Kaz :hug: :hug: Ihan varmasti teillekkin oma pieni vielä suodaan, kovasti jaksuja sulle :hug: :hug:

E-V-A :D Sä oot hassu, ihanasti ajattelet :D Kyllä me maalla asutaan mutta talomme on pieni rintamamiestalo mutta suojaisa piha jossa metsää ja peltoja ympärillä, navettarakennus ja pihasauna ja talo sen verran pieni niin siksi meillä tuo rakennusprojekti et saadaan lisä tilaa ;) Voi, en osaa leipoessa essua käyttää mut ahkerasti meillä kyllä leivotaan, eilen pullaa ja tänän sämpylöitä, viimeinen pelti just uunis, nam ;)
Perusta se pino sinne odotuspuolelle Mä en siihen maaliskuuhun kirjoittanut mitään kun kaikki ihan vieraita nimiä :ashamed: Siksi mä perustin nelosten pinon kun 1,5v tuli nelosten kuumeilijoissa pyörittyy =) sekä tuola +35 pinos mut odotuspuolellakin vain pari tuttuu nimee siin pinos :ashamed:
 
:heart:MAANANTAI 13.7.2009 :heart:



kaz..................kp16/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp8/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp24/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
HEINÄKUU
äiti vm70 :heart:
 
kaz
Tänään saatiin vihdoin ja viimein tutkimukset alkuun. Oli kyllä tosi mukava lääkäri. Ei kommentoinut iästäkään mitään 23/24 ollaan :) Minulta otti papan ja klamydianäytteen, sekä ultrasi ja kaikki vaikutti olevan ihan OK. Löytyi myös 13mm follikkeli kasvamasta. :) Verikokeet pitää mennä antamaan viikko ennen tädin oletettua saapumista. Miehen pitää viedä simppanäyte yksityiselle tutkittavaksi. Kolmen kuukauden sisällä saadaan sitten polille aika, minne pitää molempien mennä.
 
kaz nuohan oli hyviä kuulumisia! :flower:
Kaikille niiiiiiiiiiiin kovasti toivon plussia! Nyt on se E-V-A:n perustama pinokin siellä! Mun fiilikset ihan samat, eli täältä ei malta pysyä poissa. Jotenki varsinki tuo oma kuukausipino ei tunnu yhtään kivalta... :/ Teitä vaan on ikävä! :flower:
Plussapuhurin oon tänne sit tilannu! ++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Delfis ja pikkudee 20+0
se ois sit puoliväli! Tää aika menee siivillä!
 

Yhteistyössä