YP kiitos kysymästä mut ei tuntemuksia puoleen eikä toiseen :/ eikä tässä ole ehtinyt oikein edes miettiä kun on sattunut ja tapahtunut :ashamed: Edellisiltana mies soitti töihin et pikkuneiti on kadonnut
Sitä ei löydy mistään, mulla meinasi tulla itku kun mietin et minne on voinut lähtee ja ekaks mulle tuli mieleen meidän lampi mut samaan hengenvetoon mies sanoi vesuroineen risuja pihalla eli juuri siinä lammenvieres et ei ainakaan sinne ollut voinut mennä, onneks. Sanoi et näki kun neiti touhotti siinä pihamaalla niiden mökkiosien takana jotka päivällä tuli ja sit kun ei nähnyt tuli heti kattoo ja kuvitteli et on isosiskonsa kanssa mut ei ollutkaan ja sisko sisällä :ashamed: Minä hädissäni soitin naapuriin mut eivät olleet kotona ja samassa mies jo soitti et sieltä naapurinpihasta oli löytynyt, tyytyväisenä keinus ja ihmetteli kun kukaan ei ole pihalla, naapuriin matkaa sen 400m et aikasta haipakkaa oli mennyt, selvittiin säikähdyksellä :ashamed:
Eilen esikko lähti skootterilla illalla töihin, siivosin puuliiteriä et saadaan uudet puut talteen sinne kun mies huutaa et esikoisemme linkuttaa kotiin
Neiti itki ja oli jotenkin hysteerinen kun oli kaatunut skootterin kanssa siinä meidän jyrkässä alamäessä ja tietty meil kaikil puhelimet sisäl :/ Kädessä pintaruhje, reides paise jota käytiin sit näyttää tk.ssa mut sanovat et kerää verta et ei mitään hätää, pienellä on selvinnyt, onneks. Tytön suurin huolenaihe oli skootteri, ei itsestä niin väliä.
Samaan aikaan mies lähti hakemaan sitä skootteria ja eikös sekin vetänyt siinä loppumäesä sillä lipat, nyt siinä etujarrussa on jotain häikkää, ei siis palauta vaan jumittuu. Tänään yhden naapurin pitäis tulla kattoo sitä kun juuri ollut ihan huoltoliikkeessä huollossakin et mikä siinä on, Onneksi ei siinäkään lopulta käynyt pahemmin :ashamed:
Jotenkin kauhulla mietin et mitä tänäillalla sattuu ja tapahtuu, toivottavasti ei mitään :/
Et jos tätsy tulee lähipäivinä niin se on todellakin pientä tän kaiken rinnalla et siitä sit vaan