<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Onkos teillä muuten tietoa, että onko siinä mitään perää, että ovulaation alkupäässä hedelmöitettäis tyttö ja loppupuolella poika? Se laskuri näytti niin.. Vähän kummastelin kun en ennen moista ole kuullut.. :whistle:
 
Pikaisesti vaan käyn kertomassa omasta navastani :ashamed: :

Minulla alkoi uudestaan vatsakipu tiistaina. Sairaalassa todettiin vatsaontelon olevan täynnä verta. keskiviikkona leikattiin skopialla ja illalla jo kotiin. Nyt alkaa olo oleen jo parempi. Hyvä uutinen on se että munatorvi säästyi edelleen - alkio oli munasarjan vieressä vapaassa vatsaontelossa.

Kohdussani olevaan polyyppiin (joka kyyllä selittää sen ärsyttävän tihkutusvuodon mitä mulla on koko ajan ollut) ne ottivat sen verran kantaa että "yleensä ne kyllä sun ikäisillä on hyvän laatuisia.."! No paljon lohduttaa! Sen poisto on vasta syyskuussa.. :kieh: Eli meillä tulee aika pitkä tauko tähän aktiiviseen yritykseen :/

Tervetuloa sasuma mukaan :wave:

Palaan kommentoimaan muiden juttuja kun olo sallii pidemmän istumisen.. Tsemppiä kaikille :)

P123
 
Taas mä jatkan mun valitusvirttä :ashamed: meille kun tehdään sinä aittaa likoille niin naapuri toi sen laskun siitä pohjan teosta erittyleineen, Kuvittelin et lasku olisi enää 7-8000? kun me itse hankittiin osa tavaroista mitä siihen meni ja mies teki kans kovasti siinä apumiehenä hommii niin pas.... se laksu on melkein 12000 :eek: :eek: Alunperihän puhui n.10000 ? ja kuvittelin tyhmänä et en todellakaan saa mistään halvemmalla et sisältää ns. naapurialennuksen ja koska ollaan välillä pidetty jopa kokonainen viikkokin sen tyttöä meillä jos ollut työreissussa tai ruskaretkellä kun tytön oma äiti ei ole suostunut ottamaan :( Meidän likat on jatkuvasti olleet ns. seuraneitinä et naapuri päässyt tansseihin tai naisystävää tapaamaan ja tässä on sit KIITOS!!
Laskussa oli eritelty et kaivinkonetunnit 57?/h ja muu työ 43?/h nyt sit kun katoin netistä firmaa joka tulee mökin pystyttää niin niillä 35?/ kaivuu ja muu työ 25-30?/h
Soitin naapurille et onko tuo hinta oikea et onko naapurialennusta niin totesi vain et normi taksa minkä velottaa, kyllä mulla on itku moneen otteeseen nyt päässyt tässä asiassa kun voinkin olla näin tyhmä :headwall: :'( :'(
Täällä lisäks aamulla havaittu ehkä rusehtavaa pyyhittäessä et eiköhän se tätsykin sielt tän päivän nimiin hyökkää, Grrrrrrrrrrrrrr.........

Taas ollut pelkkää omaa rutinaa, ihan jäänyt toivottamatta sasuma tervetulleeksi puolestani :wave: Tuohon sun kyselyyn niin tyttö siittiöt on hitaampia ja elävät kauemmin ja poikasimpat nopeita mut lyhytikäisii et toivottavasti ymmärsit mitä yritin selvittää ;)

Palaillaan ja anteeks taas rutinani :ashamed:
 
:heart:LAUANTAI 4.7.2009 :heart:



kaz..................kp7/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp23/28...............yk18...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp31/29-33...........yk9.............neljäs toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp??/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
 
YP Kiitos. :) Täytynee nyt ensin selvittää että mikä tuo kierron pituus on kun en tiedä, että alkavatko ne nyt toimia ilman lääkkeitä vai ei.. Ilmoittelen sitten kun tiedän.. Nyt vain täytyy ovulaatiota tikutella, josko se sieltä ilmestyis.. =)
 
Voi P123 kylläpä sua koetellaan. :( Hyvä kuitenkin kun selvisi polyypin olemassaolo ja syyskuu on ovella ennen kuin huomaakaan. Mullakin on silloin kuun vaihteessa oma kohduntähystysoperaatio jolta toivon selkiytystä tähän mun kuvioon.

äiti vm70 onpa todella kiva naapuri teillä! Mun mielestä jos aikoo ottaa ihan normihinnan voisi siitä mainita heti kättelyssä kun teidänkin tuttavuuden luonteen perusteella voisi ehkä olettaa, että tekee edullisesti. Munkin isä aikoo teettää naapurilla kaivuuhommia pian ja on puhunu jostain naapurialennuksesta, pitää sanoa sille, että ottaa ensin selvää muiden hinnoista sitten.

Tervetuloa sasuma! :wave:

Päivitätkö YP mulle kp 15. Ilmeisesti mulla oli menkat pari viikkoa sitten, koska nyt on ainakin vahvat ovistuntemukset ja äsken näytti testikin plussaa. Yritetään hyödyntää. ;)
 
Huomenta!
Filuuuri juuri tuota kuvittelin et kun mielestäni ollaan oltu ns. auttavana kätenä kun tytölleen hoitoa tarvinnut niin autettu ollaan, ei se ole ihan pikkujuttu et menis siinä sivussa kun neiti ollut aina himan nirppis syömisen suhteen ja muutenkin et on pitänyt laittaa ihan eritaval ruokaa kun meil asunut, kuskata jumppaan tai synttäreille jne. Tässä tosiaan KIITOS! Nyt ei ainakaan tarvitse tulla meille mitään kaivaa, otan ihan jonkun muun ja varmasti kysyn hintaa.

Höh, tarkastelin ketjuamme taaksepäin ja viimeeksi kiertoni on ollutkin 32pv ja sit jossain alkuvaihees päivityksessäkin käynyt pikku fipa et YP tänään vasta kp 31 :ashamed:
mitään tuntemuksii ei suuntaan tai toiseen et kyllä se tätsy sit viimeistään tiistaina tulee, ainahan se on tullut :ashamed:

Huomenna tulis pystyttäjät aloittamaan työnsä ;) taas homma etenee. Heillä menee 2-3vkoa, ihan riippuu ilmoista ym.
Itselläni vielä viikko töitä eli ensviikon sunnuntaina klo 21 alkaa mun 2vkon kesäloma ;)
Sille ekalle viikolle olen jo varannut meille hotellihuoneen Tampereelt et isot likat pääsee särkkikseen ja shoppailee, ite kun saa sen henkilökuntahintaan niin ei niin paha ;) jotain etuja edes tuolta töistä.

Nyt mentävä keittää pikkuneidille puuro ja sit pinoomaan puita liiteriin mitä eilen sinne kärränneet, ihanaa "terapiaa" saapi olla ihan itsekseen ja miettiä niitä ja näitä ;)
Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa :wave:
 
:heart:MAANANTAI 6.7.2009 :heart:



kaz..................kp9/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp1/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp32/29-33...........yk9.............neljäs toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp15/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
 
Huomenta!
YP :hug: :hug: Toivottavasti saat tänään miehesi kotiin jonka kainaloon saat käpertyä :hug: Toivottavasti tämä uusi kierto tuo sen pitkään odotetun plussan :heart:

Täällä täti pysynyt loitolla, aamulla testasin mut en oikein tiedä :/ nuo prismasta ostetut on ennenkin antaneet viivan paikan mut no, ...... odottelen pari päivää ja testailen sit uudestaan jos tätiä ei näy kun ei tässä ole ns. oireitakaan

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Uiii!! äiti vm70 sullahan on jännät paikat! Pidetään peukkuja, että se täti ei ookkaa tulossa ja selvän plussan saat! =) :heart:

Muille myös +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Täällä olis ensi viikolla rakenneultra ja jännittää =)
Delfis ja pikkudee 19+0
 
YP :hug: toivottavasti nyt seuraava kierto tuo kauan kaivatun tuloksen :heart:

äiti vm70 kylläpä jännittää sun puolesta.. toivottavasti täti pysyy poissa ja tulos on mieluinen :heart:

Täällä myös ootellaan ensi viikon rakenneultraa. Eikä muuta meikä mamman napaan :D

E-V-A ja nuppu 19+4
 
äiti vm70, pitelen kovasti peukkuja sulle pystyssä täällä.!! :heart:

jaahas, ei se ukko pääsekään tänään kotiin.!! :'( on kyllä niin surkee fiilis taas.. itkeä tihrustan täällä vaan koko ajan...

ja sitte vielä kummitytön (1v3kk) äiti plussasi eilen illalla... eikä ollu edes suunniteltu raskaus, vaan söi pillereitä ja silti raskautu.! ei huh huh.. se on ite sekasin, mut nii on kyllä sen mieskin, joka sano että ei tiiä pystyykö olla tukena. tää mun ystävä ei meinaa kyllä tehdä aborttia, saa sitte ukko vaik lähtee kävelee.!
on se vaan kumma et ei ite raskaudu, mut sit muut raskautuu vaik söis pillereitä.! toki sanoin, että ihan mitä ikinä ystävä päättääkin tehä, niin oon tukena..
he kuitenki yrittivät lasta 6v ennen tätä mun kummityttöä ja nyt sit uudestaan raskautu.! ja mun ystävä kyllä siis tietää miltä musta tuntuu, kun sitä omaa pientä ei vaan kuulu, joten ymmärtää siis munkin harmistumisen tilanteeseen vaikka toki onnellinen olenkin hänen puolestaan.!!

anteeks purkautuminen.!

parempaa päivää teille.!!:)
 
:heart:TIISTAI 7.7.2009 :heart:



kaz..................kp10/28-34..........yk13...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp2/28...............yk19...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp33/29-33...........yk9.............neljäs toiveissa
Tinkerbelle......kp?/28..................yk?..............toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34.........yk?.........ensimmäinen toiveissa
Filuuri..............kp18/27-31...........yk6..............?
Hemmi.............kp??/??...........yk?..............? taustailee
P123
sasuma


TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
kujakatit :heart:
Niinuska05 :heart:
KESÄKUU
 
Oih, pitkästä aikaa taas jännitystä ilmassa täällä!! Peukut pystyssä äiti vm70! Laita sitten kuva meille plussatestistä kun se kaksi viivaa testiin piirtyy.

YP niin tylsää, sekä tädin vierailu että mies ei pääsytkään vielä kotiin. :( :hug: Mun täytyy kyllä sanoa, että olet aika vahva kun jaksat kaveria tukea raskaudessa ja samaan aikaan itse taistelet säännöllisesti ilmestyvän tädin kanssa. Toivotaan, että se nyt pian muuttuisi ja täti jättäisi sut rauhaan. :hug:

ON: jäi varsinainen ovispäivä sitten hyödyntämättä kun telkkarista tuli jotain mitä jäin tuijottamaan ja mies meni ajoissa nukkumaan. Ei enää jaksa panostaa noihin päiviin kun ei tästä näytä mitään tulevan kuitenkaan. Ja meillä heilui kuitenkin peitot edellispäivänä, niin sama se. Mä odotan tutkimuksia kun kuuta nousevaa ja lataan toiveita niiden jälkeiseen aikaan, eli jonnekin syksylle lähinnä. Nyt mulla on kroppa kuntoon ennen raskautta -projekti menossa, haluaisin painosta pois sellaisen 3-5kg ja vähän timmimpään kuntoon.

Mulla on muuten YP tänään kp18.
 
Filuuri, päivät päivitetty:) ihanaa ku oot tollasella asenteella.. ja nopeestihan sä ton määrän painosta tiputat:) niskasta vaa ittee kii ni hyvä tulee..!
mä vaan oon tällänen ihminen et aina tsemppaan muita vaik itellä ois kuinka huono fiilis.. mut kyllä mä sille ystävällekin aina narisen kaikesta ku elämä potkii päähän :D et eiköhän tää aika tasoihin mee..:)
 
Kiitos kaikille peukutuksista, en malttanut siis odottaa torstaihin vaan hain sit apteekista herkän testin :ashamed:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4464249.jpg

Valitan, kuvan laatu ei paras mahdolinen :ashamed: mä olen tosi huono lisää mitään kuvia puhumattakaan jos pitää vielä muokata :ashamed:

Tämä tehty siis nyt illalla ja heti tuli toinen viiva ;)
 

Yhteistyössä