<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

MLL niinpä, mulle jäi km:stä sekä hyviä että huonoja muistoja hoitajien ja lääkärien kohdalta. tässä raskaudessä neuvolantäti on mukava, mut ei sekään oikeen taida käsittää kuinka oikeesti jännittää ja pelottaa välillä.
päivystyksessä ku käytiin vuodon takia muutama viikko takaperin, oli kyl inhottavaa ja suoraan sanottuna meitä vähäteltiin siel ihan.
ihana ku jo liikkeitä tunnet! en millään malta oottaa et itekkin =)

harhaanjohtajalla kyl jännät paikat. koita jaksaa lepäillä ja ottaa rennosti =)

muutamana iltana oon laittanu jo tosi aikasten nukkuun, eilen puol 10 :eek: minä joka yleensä kukkuu puoleen yöhön.

tänään tuli ekat kunnon yököttelyt ku yritin aamulla hampaita pestä, ei oksua vielkään! en usko et mulla tuleekaan, oon varmaan sit vähemmän pahoinvoiva tapaus, pitäs kai olla hyvillään =)

haluttaa ihan sikana hesen juustoateriaa :p pari päivää siitä jo unelmoinu, voi olla et tänään pakko hakea. nälkä on jo vaik oon aamupalaleivät syöny..

neuvolassa ei kuulunu sydänäänet.. en oo ainakaan viel kauheen huolissaan ku tosi harvalta ne näin aikasin kuuluukaan. ja viel minun reippaasti taakseppäin kallellaan oleva kohtu ja neuvolan vanhat laitteet niin tuskin on ihmekkään et ei kuulunut.

tottakai vähän jännittää et jos taas on joku pielessä, viikon päästä ultra siel päästään näkeen tilanne, kunhan vauva olis kasvanu ja on hengissä!!

marjutti ja masuvauva 8+1

MLL tais kysellä äippäpakkauksesta? me ei otettu sitä ku en pidä tän vuoden kuosista, en sitte ollenkaan :D Ostin kyllä käyttämättömän viime vuoden puvun (vai toissavuoden.. ) halvalla kirpparilta.. meil on sen lisäksi sopivampi ja paksumpi toppapuku, josta saa myös pussukan, kun pitää ulkoilla kumminkin tosi paljon koirulinkin vuoksi.
Kyllä tolla äippiksen puvullakin pitkälle kaiketi pärjää, ainakin reilun kokoinen se on vaikkakin mun mielestä vähä ohkanen tai semmonen..

Omaa napaa:
Hitto miten paljon jännittää!!!!!! :headwall: :kieh: :headwall: :eek: :ashamed: :whistle:

Dada 39+4.. Huomenna aamulla olis sitten h-hetki!

MLL
Dada aattelinki, että se on ehkä vähän ohkanen. Täytyy tsekkailla niitä lämpöpusseja kun täälä pohjosessahan on talvi vielä kesäkuussakin parhaassa tapauksessa :LOL: Onnea sulle ihan hirveästi huomiselle! Muakin ihan jännittää sun puolesta :D Eikö sulla oo mies intissä? Tuleeko se sieltä mukaan vai joutuuko olemaan pois?

MLL: Juu mies on intissä, mutta meiän onneks siellä on oikein ymmärtäväisiäkin ihmisiä olemassa ja mies pääsee jo tänä iltana kotiin :heart: Ja sitten sai 2,5viikkoa vapaata sieltä, jotta pääsee heti alkuunsa meiän kanssa nautiskelee perhe-elämästä :heart:

onnea millukka :heart: :flower:
Dada täälläkin jännätään sun puolesta :)

Missä vaiheessa te ootte uskaltautunu vaunut hommaamaan? ja onks kukaan kuullu käyttökokemuksia hauck apollo 4 yhdistelmistä? kun miehen kans ihastuttiin sellaiseen..

Kiitokset onnitteluista kaikille :)
Millukalle isot onnittelut :flower: ja Dadalle tsemppiä tosiaan, ihanaa lukea niin monessa vaiheessa olevien kokemuksia täältä; antaa itellekin uskoa että täältä sitä tullaan =)
Alisa, niin onkin tosiaan melkein sama LA, tosin mulla se on vielä aika arvaus. Kyselit oireista, mulla ei isompia oireita vielä ole, mutta rinnat on "kovat" ja vähän arat, lisäks selvästi turvotusta ja välillä kipuja alavatsassa. Mutta ne on kaikki ihanaa, meen varmaan ihan paniikkiin kun/jos jossain vaiheessa oireet vähenee :|
Mullakin on tosi aikasin (siis todnäk. 6+0) se ultra, en tiiä näkyykö siellä vielä mitään, mutta toivon nyt että jotain mielenrauhaa ees saisin. Ens keskiviikkoon on vaan vielä niin piiitkä aika. Huh.

Heips!
Oon oleillu pitkään taka-alalla, lukemassa oon sentään viestejänne käyny... Täällä flunssan kourimana oltu jo reilut 3 vk, eikä lähde ollenkaan paranemaan... :snotty: pitäis lailla kieltää raskaana olevien sairastelu! Sika-flunssaa tää ei kuitenkaan oo, onneks.

Onnittelut Millukalle tytön syntymästä, sekä tervetulotoivotukset kaikille uusille plussanneille :hug: :flower:

Jahas, Dadalla huomenna jännät paikat, pidetään peukkuja! =) Ja Woodookin ampasemassa hetkenä minä hyvänsä tositoimiin! Suppareita puhaltelen :whistle:

Onneks harhaanjohtajalla vielä pieni masussa, toivotaan että malttaa pysytellä vielä hetken...

Omaa napaa. Kaikki muuten hyvin, mutta nyt muutaman viikon ollu epämääräsiä kipuja alavatsalla ja paineentunnetta alapäässä. Neuvolalääkäri sit totes, että vauvelin pää on jo TOSI alhaalla ja painaa ihan täysillä kohdunsuulle. Ultralla tarkistettiin sit tilanne parin päivän päästä, ja onneks on paikat vielä reilusti kiinni... Melkein ehdin pelästyä et nytkö se jo alkaa hankkiutua ulos yksiöstään. No, ei auta kun levätä aina kun siltä tuntuu. Ja parannella tää flunssa.

Ai niin, MLLkö se oli joka äippäpakkausasiaa mietiskeli... Mulle itelle tuli se jo pari viikkoo sitten, enkä edes heti vieny lappuja kun olis voinu, eli nopeaa toimintaa siellä on. Ehtii siis hyvin penkoo ensin sen ja kattella mitä haluaa ja tarvii ostaa niiden lisäks. Ainakin pieniä kokoja varmaan muutama vaatekerta, niitä isompiahan ehtii sittenkin kun vauva on jo syntynyt ja vähän kasvanut. Ja tosiaan se haalari ei mikään huippupaksu oo, mutta etelämmässä varmasti silläkin pärjää, pohjoiseen ehkä hankkisin paksumman systeemin.

Mukavaa syksyä kaikille odottajille! =)

elisar ja poikanen 27+4

Joo, kyllä Dada kerkeää mun edelle, että onnea vaan matkaan!!!!

Mites meidän tohtorin raskaus on edennyt? Oiskos tohtorilla viran puolesta nyt hyvä pääsy johonkin nappivarastoon, vois jotain synnytyksenkäynnistysnappeja mulle pölliä.... Ihan vaan opetusmielessä, saisit sitten synnytyksen edetessä käyttää mua niinku parhaaksi näet. En ikinä halua olla opetustapahtuman esteenä, haluan siis vain ja ainoastaan olla mukana kehittämässä tohtoria, ja siksi valmis ottamaan muutaman laittoman napin. :saint:

Joopa joopa, eiku nukkumaan, onhan kello jo kohta yhdeksän. :LOL:

Vanha pinolainen tulee toivottamaan vielä onnea! :D

Dadalle onnea matkaan! :flower:
mitäs se woodookin täällä vielä on??? :D Onnea viime metreille sinnekin!

Muillekin tutuille (vieläkös teitä tässä pinossa on... ) tsemppiä loppumetreille!!!! :D :D
Äkkiä se aika menee! :)

Meillä tyttö voi paksusti ja syö kuin rekkamies. :D Paitsi just nyt kun on hampaita tuloillaan.... ihana ihana pallero!

ElinaMaria ja pikkuinen pallero jo 4,5 kk!!! :heart:

Millukalle paljon onnea :flower: ! Ja dadalle ja woodoolle tsemppiä tulevaan, dadalle ehkä vähän aiemmin, jos ei nyt woodoo ota loppukiriä ensi yön aikana.

woodoo Ei ole nappeja tarjolla, ihan vain perinteisesti kolmea ässää on tyydyttävä kokeilemaan. Synnäriharjoittelu oli jo viime keväänä, eikä tullut napattua oksitosiinia matkaan sieltä :LOL: . Tiedä vaikka sitä itsekin vielä kaipailisin jossain vaiheessa. Mulla on mennyt kaikki hyvin, jos ei viime päiviin asti jatkunutta kestokrapulaa ja järkyttävää väsymystä oteta huomioon. Kierroilla ja leikkurissa seisominen on myös aika rankkaa. Neuvolassa viimeksi oli pissan sokerit 3 plussalla, ja nyt käy tie rasituskokeeseen - toivottavasti sen jälkeen ei myös piikeille.

Heipä hei,

Laiskasti olen kirjoitellut, mutta lukenut kyllä kaikki jutut läpi ja ollut taustalla hengessä mukana. Millään ei ehdi kaikkea kommentoida, mutta tasapuolisesti halaus kaikille sitä tarvitseville, niin alun jännääjille kuin lopussa jo kärvisteleville!

Millukalle tuhannesti onnea pienen tyttären syntymästä, kyllä saitkin odotella mutta onneksi palkinto on ihanaakin ihanampi :flower:

Ja tietty tervetuloa kaikille uusille ja tuhannesti onnea plussista :flower:

Ihana kuulla Harhiksesta sinun puolesta jännäsinkin jo kovasti!

Dadalle onnea huomiseen, jännääkin jännempi päivä edessä sulla. :heart: Ihana kun miehesi on saanut noin vapaata =)

ElinaMaria mukava kuulla kuulumisia! Sinulla on todella kaunis tyttö!

Itsellä on tänään tukalampi olo kuin ikinä...en tykkäis kävellä yhtään, nyt illalla jokainen askel sattuu ja alapäässä kova paineen tunne. Varmaan soitettava huomenna neuvolaan jos olo on vielä samanlainen...
Sokereita mittailen edelleen, ekan viikon mittauksissa vain yksi huono tulos eli hyvin meni, mutta nyt katsotaan ainakin vielä toinen viikko tänään aloin taas mittailemaan.
En jaksa uskoa että seuraavaksi poksun viikolle 30 + :eek: Sehän alkaa kolmosella!

Meritähti :heart: Pömppis 29+2

Ajattelin vielä näin varhain aamulla pistäytyä teitä kiusaamassa..
oikein paljon tsemppiä ja supparipuhureita woodoolle,
olikohan muita..
EM: Todella kaunis tyttösi..heh miten siitä on muka jo nuin kauan :flower:

Nyt olis sit vissiin se aika..en osaa edes jännittää vielä, vaikkakin synnärin ovella voi tulla mieleen kääntyäkin takasin :LOL:
Miten tätä ei tajua..meille tulee VAUVA! :heart:

Palataan ensi viikon alussa!
Dada 39+5... *Onnellinen*

dadalle kovasti tsemppiä sinne!!!! :hug: :heart:
Ja woodoolle paljon supparituulia sinne!

Mun massu on sitten pompannu esiin. Jopa niin että mieskin sen huomasi ja tuumaskin eilen et se on pompannu esiin, ettei sitä kyllä enää salailla kovinkaan kauaa....
Mikä on kyllä ihan totta. Oisin vaan halunnu sen pysyvän vielä piilossa ainakin 3-4 viikkoa. Mutta onneksi tässä kuitenkin on sillain jo "turvallisilla" vesillä, että koko ajan riski keskenmenoon pienenee. Ja sitä paitsi, ei meilläkään nyt VOI olla niin huono tuuri että menis taas kesken.
Ja sitten kun vauva siellä kasvaa ja on elossa, niin en turhia enää edes huolehdi. Jos totta puhutaan, ei mulla ole keskenmeno edes käynyt enää mielessäkään. Hankala selittää, mut jos mä esim mietin sitä et mitä jos menee kesken, mun alitajunta vaan hokee että ei mene ja jotenki siitä on varma olo.
Mutta kun taas niistä jotka on menneet kesken, aina kun olen ajatellu et kyllä se nyt onnistuu, niin aina mä olen sen vaan tienny ettei se onnistu.
On vaan jotenki sellanen turvallinen olo vaan tän kans. Vaikee selittää, mut toivottavasti joku ees tajuaa mitä tarkotan :D

Mut nyt pakko mennä herätteleen poitsu

Hauskaa viikonloppua!!!

buam 9+2

Heips!

Dada: Tsemppiä ja onnea matkaan! Tulet sitten heti kertomaan miten sujunut! =)

Millukka: Oikein Paljon onnea!!! :flower:

EM: Onpa suloinen tyttö teillä! Ihana tuo hattu!

Meritähti: Tsemppiä liitosten kanssa! Näin eilen yhden naisen ja ihmetelin että onko hällä jalka kipeä kun kävele noin oudosti.. no sitten lähempänä tajusin raskauden ja aattelin että kyllä mulla on vähän liiankin helppoa kun ei ole mitään vaivoja.

Kiva kun oot saanut hyviä mittaustuloksia! Ja kauhea kun sulla on jo paljon viikkoja! Muistan kun plussasit ja toivoin itelleni samaa parin viikon päähän =)

(.) = HUOLESTUTTAA YLLÄTTÄEN... Oon nyt sitten kertoillut kaikille raskaudesta ja KAIKKI päivittelevät että missäs se sun maha on ja nyt kyllä huijaat... siis kun ei mulla ole mitään raskausmahaa!! Nyt mä oon sitten ihan paniikissa että 3kk tasan laskettuun aikaan ja mitään ei näy. Jos vauva ei sitten kasvakaan jne.... Aina on joku huoli päällä.. toisesta kun pääsee niin toinen tulee... Hjälp!

Toinen asia on tää ihme napakipu! Tosta navan vierestä tekee välillä niin kipeää ettei saa itteään suoraksi. Ihan turha yrittää nousta seisomaan. Kädellä kun kokeilee niin tommonen pieni alue on ihan kova ja tosi kipeä jos vähänkään painaa. Onks kellään muulla tämmöstä ihme napakipua?? Kerran jo sanoin siitä lääkärille mutta ei osannu sanoa mitä on, epäili umpparia.. mut se nyt on paljon alempana eikä varmasti ole sitä...

Menee hermot näitten huolehtimisten kanssa. Oispa jo joulukuu.... |O

T: J 27+0 POX!

Yhteistyössä