<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
kertulle lämpöiset onnittelut tytön syntymästä!! :flower: :flower:

Sitten olisi vielä elokuisista nanniina ja Tiuhti!! Olette jo varmasti jakautuneet, tulkaahan kertomaan kuulumisia!! :attn: :attn:

Onkohan Millukka jo päässyt tositoimiin? :D Toivottavasti =)
ei oo ei Millukka päässy yhtään mihkään ja oo merkkiikään ett tuloillaan edes olisikaan :headwall: :headwall: nyt viikkoja 41+4 ja huomenna ois äippäpolin kontrolli jossa ne antaa sit käynnistysajan todennäkösesti. perjantaina kai viimeistään käynnistelevät kun 42+2 :snotty:
kiva ku neuvolassa tää arvioitiin jo reilu viikko sit yli 4kiloseksi :eek: :eek: tosin ultrassa saatiin vaan max. 3,9kiloa (tosin ultra on joka ikinen kerta valehdellut pienempää mun kohdalla)

Alisa84 :hug: :hug: Onnea, vihdoinkin!! :heart:

Niin, en mää halua ton enempää sitä KM:ää muistella, ei tietoja siitä etusivulle kiitos :) Onhan se pahin vaihe mun elämässä muutaman vuoden sisällä, joten...

Päivä kerrallaan eteenpäin vaan...
VN & Salaisuus 8+1 :heart:

dadalla vaan päivät vähenee :D

Mulla vielä 40 päivää LA:han. *huokaus* Mun puolesta tää lapsi sais jo tulla ihan tossa vajaan 3 viikon päästä ulos. Tunnen itseni oikeaksi manaatiksi ja vaakakin näyttää jo kolmenumeroista lukua ekaa kertaa mun elämäni aikana :ashamed: :(

pinkkimieli ja pallopää 34+2

Empuu Kiitos! Sitä on odotettu :) Kovasti jaksamisia kurjien tunteiden kanssa :/ Toivottavasti pikkuisella on kuitenkin kaikki hyvin :heart:

Dada Kiitos! Ja wau, sulla on vauva kohta sylissä :heart:

Millukka Tsemppiä viimiseen rutistukseen, toivottavasti alkavat kohta käynnistellä. :hug:

Varanikki Kiitos, sanoppa muuta ;)

Empuuu tuuhan kertoon ultrakuulumiset sitten =) eiköhän siel hyvin mee, kovasti onnea matkaan! =)
tänään olis pienellä ikää n. 7+5, viimeks kuoli n. 7+4, kyl se pelko vaan kalvaa vaikka kuin koittaa olla hyvällä ja positiivisella mielellä.

viel se ku ar ultrassa pieni oli pienempi mitä luultiin.

menis nopeaa nää viikot np ultraan lokakuun loppuun ja olispa kaikki siel hyvin!!

Ihan ekaks Alisalle onnea plussasta ja lämpimästi tervetuloa! :hug: :flower:

Mulla oli tänään eka neuvola, ja itkuksihan siellä meni. :ashamed: :ashamed:
Sain ekan ultra-ajan parin viikon päähän, se on tässä omassa tk:ssa, ja sit nt-ultra on joskus kuukauden päästä tuolla keskussairaalassa.
Pelottaa jo valmiiks mennä ultrattavaks... :/

Adelade 7+4

empuulle tsempitykset ultraan! toivottavasti kaikki on kunnossa! odottelen että tulet kertomaan kuulumisiasi sitten! :heart:

tervetuloa uusille! :wave: ja täällä jos missä ymmärretään kaikki toisiamme, pelkoja, suruja ja epävarmuutta raskaudesta.. tarrasukkia ja ihmeliimaa pikkuisille kyytiläisille!! :heart:

peukutukset ja kärsivällisyyttä viimeisiä viikkoja ja päiviä vietteleville!! supparituulia! :whistle:

ja ultraa odotteleville piinailijoille piiiitkää pinnaa, vahvoja herrrrmoja ja voimarutistukset! :)

mulla on eka lääkärineuvola tunnin päästä, palailen illalla varmaan kertoilemaan sitten kuulumisia.. syvästi toivon että kaikki olisi edelleen kunnossa.. :heart: pelko nostaa jälleen päätään.. :/

kellis ja papu 12+0 ***POKS***

marjutti & adelade: kummallekkin voimia ultraa ootellessa :hug: :heart:

Mulla olis kotvan kuluttua neuvolaan lähtö, eiikä taas nappais ollenkaan.
Ihanaa kuulla pienen sydämen jytke jälleen mut siihen se mukavuus jääkin..
Mulla on pää ihan tukossa, särkee ja kolottaa, niska on jumissa, eli flunssa rantautui meille! :headwall:
Nopeita flunssan karkotuskeinoja jakoon naiset!!
*kiukku* mä en sitten yhtään ala, jos tää flunssa on tällänen perjantaihin asti! :eek:
palailen myöhemmin neukkukuulumisten kera :D

Dada 39+1

MLL
Dada miä kun kyselin tuola palstalla keinoja flunssan karkotukseen niin suosittelivat nenäkannua. En hommannut, etten osaa sanoa siitä sitten. Ite join 2-3 kertaa panadolhottista hunajalla ja muuten reippaasti isoja mukillisia vihreää teetä hunajalla maustettuna myöskin, lepäsin sen kolme päivää kotona menemättä edes ulos ja sitten hissukseen lähin liikkeelle kun pahin helpotti. Meni ohi omasta mielestä aika nopeaan se pahin, toivottavasti sullakin ennen perjantaita.

empuuta tulin ihmettelemään, että onko jo palannu ultrasta ja eikö se tänään pitäny olla?

Muille ultran odottajille :hug: Itellä oisi seuraava kahen viikon päästä ja kyllähän se tuntuu, kuin siihen oisi valovuosi aikaa :/

Sitten oli tullu uusia, niin tervetuloa oikeen kovasti minunkin puolesta ja paljon vauvaliimoja jne. tököttejä matkaan :D :flower:

Mulla on kiukkupäivä, purnasin sitä jo toisaalle niin jätän teidän rauhaan :) Väsymys on tullu jostain kuvioihin, alussa sitä ei ollu niinkään. Mulle on kai ajateltu säästää jotain ihanaa jokaiselle raskauden vaiheelle.....

pirttihirmu MLL :heart: mainio mötkylä 14+5

Neuvolassa käyty, kaikki ok..
Mulla lähteny turvotuksista pahimmat pois, ja sen huomasikin..syön ku hevonen mutta painoa oli lähtenyt pois 2043g/viikko!..tästä johtuen sf mitta sama kuin viime käynnillä. :whistle:
Saa tosiaan tää flunssa kadota jonnekin, eivät kuulema muuten välttämättä leikkaakaan silloin Perjantaina! :eek: :kieh:
Toivossa on hyvä elää.

Dada 39+1..neljän yön kuluttua h-hetki..

Heips!

Omaa napaa niin paljon että hävettää, mutta kun :heart: :heart: :heart:

Elikäs, ultrassa käyty ja masussa liikkui viikkoja 9+6 vastaava vesseli, lääkärin mukaan kaikki oli niin kuin pitääkin. Meinasihan siinä itku tulla, oli ihana vanhempi mieslääkäri. Oikein onnitteli kädestä pitäen meitä molempia, kun lähdimme.

Tässäpä kuvaa meidän pikkujätistä, pituutta hänellä on huimat 3 senttiä ja vähän päälle.

Empuuu ja Tirppana (toistaiseksi tuo nimi) rv9+6 :heart:

Nyt pitää muistaa poksua tiistaisin, hui.

Ultrassa käyty ja kaikki oli edelleen niinkuin pitääkin! :heart:
Vilkas kaveri, tuumasi lääkäri. Kovasti viikkoja vastaava pikkuihminen siellä huitoi käsillään ja jaloillaan menemään.. :) Seuraava aika oiski sitte vasta kuukauden päästä, mut taidan käydä vielä parin viikon päästä tarkistuttaan tilannetta, ihan vaan mielenrauhan ylläpitämiseksi.. :kieh:

Kertulle onnittelut tyttövauvan johdosta! :flower:
Onnea myös uusille plussanneille!

Ihania ultrakuulumisia on myös tullut! :heart:

Jokohan Harhis on pienen pyöräyttänyt kun ei ole pitkään aikaan näkynyt??

(.) Kaiken maailman kolotuksia ja jomotuksia on päivittäin, liitoskivut on aika kovat ja ns. sukkapuikkokivut tuntuu enemmänkin siltä kuin puukolla huidottais tuonne alas.
Suppareita on päivittäin, mutta vaan muutama kipeämpi on ollu, tuntuvia on kyllä aikalailla kaikki..
No saa nähdä meneekö tämäkin yliajan niinkuin on kaks edellistäkin mennyt, niistä vaan ei tälläisiä jomotuksia ja suppareita ole ollut..
Mukavaa tiistain jatkoa kaikille!
T:Rouva ja masukki 36+5

Täällä yksi väsynyt..
Mutta ensinnäkin Alisalle onnittelut plussasta ja tervetuloa tänne!! :flower: :flower: Haluatko jo antaa tietoja tuota listaa varten vai säästetäänkö myöhemmäksi? :D

Harhis täälläkin mietityttää!! Toivottavasti kaikki on hyvin. :hug:

Ja onnittelut Empuuulle ja Kellikselle ihanista ultrakuulumisista!! :flower: :flower: Empuulla oli ihana ultrakuva :heart:

dadalla alkaa tosiaan olla päivät vähissä. Mä suosittelisin sitä nenäkannua, sillä lähtee flunssa ihan älynopeasti!

Myös Rouvan la alkaa olemaan jo tosi lähellä. :D Toivottavasti supparit merkkais nyt sitä että pääset hyvissä ajoin synnärille :)

Omanapa
on todellakin hyvin väsynyt. Kyllä tuo matala hb tuntuu ja varsinkin kun poika valvotti edellisyönä niin olin koko eilispäivä kuin joku haamu ja tuskin pysyin hereillä.. Viime yönä sain nukkua hyvin ja tänään on heti hiukan parempi olo.
Otin myös vadelmanlehtiteen päiväjärjestykseen ja yritän lipittää sitä kaks kuppia/päivä. Jos sitten tulii nopea synnytys ja reippasti nouseva maito :D

Vernis ja Baby-J rv 26+5
:heart:

Vernalis: miten se semmonen kannu käytännössä toimii..? :ashamed:
oi, sullahan näyttää olevan kanssa viikkoja jo reilusti kasassa :)
Empuuulla tosiaan ihana ultrakuva :flower: :heart:

(.) omaan nuhaiseen elämään ei uusia käänteitä..vahtaan haukkana masukan liikkeitä, jotenkin kauheen hiljainen.. Tai no kyllähän se toki liikkunut on, mutta vähemmän ku aiempina muutamana päivänä. Ehkä se siitä, elossa siellä kuitenkin ollaan :D

Dada 39+2..3 yötä jäljellä.. :eek: :snotty: :whistle: :LOL: :heart:

peukutukset ja voimahalirutistukset dadalle viimeisiin piinapäiviin! toivotaan et flunssa helpottaa pian!!

empuuulla oli kyl ihana kuva pikku salamatkustajasta.. :heart:

vernalis tuttua tuo alhainen hb ja siihen lisäks vielä alhaiset verenpaineet, väsyttää, huippaa, pyörryttää ja yleisolo sanallasanoen veltto! :/ ei tosiaan kivaa.. mul oli pitemmän aikaa edellisen kmn jälkeen hb alhaalla, nyt viime neuvolakäynnillä oli noussu kuitenki 125, joka on mulle jo aikas hyvä.. :)

täällä tämän tänhetkisen väsymyksen voi laittaa varmasti ihan vaan hormoonien piikkiin.. rv 10 tienoilla alko väistyyn eto-olot ja alamahajomottelut ja tilalle tuli väsymys.. *huoh* esikoisen aikaan tuo väsymys kausi alkoi suunnilleen samaan aikaan ja kesti varmaan sinne 16-18 viikoille saakka.. :p toivon ettei tää kestäis niin kauaa, tai ainakaa äitys niin pahaksi.. sillon nimittäin et millään tahtonu pysyä hereillä esim töihin kulkiessa bussimatkoja, väkisin nukahdin bussiin ja aina sai pelätä et joko nukuin pysäkin ohi.. :p :LOL: nyt naurattaa, mut sillon tuntu et itku ei ollu kaukana..

kellis ja papu 12+1

dada. Sillä nenäkannulla kaadetaan suolavettä kumpaakin sieraimeen ja se kiertää sieltä onteloiden kautta ja huuhtelee niitä. Sellaista "vettä nenässä" oloa siitä ei tule lainkaan koska se suolavesi joka sinne mitataan on samanlailla suolapitoista kun esm. kyyneleet. Ilma kulkee sen jälkeen rööreissä paremmin kuin koskaa. Sillä saa tosi tehokkaasti parannettua esim. alkavan poskiontelontulehduksen.
Meillä se Sarvikuono on kovassa käytössä jopa miehellä, sille kun tulee herkästi nuha ja kun heti nuhafiiliksen alettua alkaa huuhtelemaan nenää jää yleensä nuha tulematta :D

Adelade Kiitos! Luulen, että itellä käy samalla lailla, että itkuksihan nuo tulevat ekat ultrat, neuvolat ym. menee :/

MLL Miten sulla seuraava ultra tulee noin nopsaa? Montako ultraa teille tarjotaan?

dada Hienoa, että turvotus katoamassa =) H-hetki lähenee :D

Empuuu Ihanaa, onneksi olkoon ihanista ultrakuulumisista! :heart: :heart: :hug:

Kellis myös, ihana kuulla, että masussa kaikki hyvin! :heart: :heart: :hug:

Vernalis Ehkä nyt uskallan antaa tietoja, joten tässä:D :
Alisa, La 26.5.10................25v..........................KM05/09.........1.

Tänään siis hcg mitattu uudetsaan. Viime to se oli 150 ja nyt se oli pompannut 1800 eli enemmänkö pitäis :) Ehkä hetkeksi uskallan huokaista helpotuksesta, mutta silti takaraivossa jäytää pelko :ashamed: Huomenna oma gyne soittaa ja aion ehdottaa varhaisultraa 2-3vkon päähän, jolloin olis rv 7-8 menossa.
Oireina tällä hetkellä jano, väsymys ja vatsan turvotus.

Empuuulle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :flower: :heart:

Tiättekö kun on niitä päiviä, kun ei saa mitään aikaiseksi. Mulla on tänään sellanen päivä. Täällä mä istun vieläkin yöpaita päälläni tietokoneella ja ukko makaa sohvalla pelkissä boxereissaan :D Kohta mein tarvinee pukeutua sen verran et mennään pihan toiselle puolelle äireelle saunaan.

Omaan napaan ei juuri kummempia kuulu. Välillä hieman supistaa ja selkää särkee, mut siihen se sit jääkin. Tunnen siis olevani manaatti ja siksi haluaisinkin päästä uimaan. Mut mitäpä jos ne aiemmat sukkapuikkokivut onkin saaneet jotain aikaan ja saankin jonkun tulehduksen uimahallista? Taidanpa jättää siis menemättä.
Niin ja Pallopää on nyt keksinyt, et jalkaa ( tai ylipäätään jotain raajaa ) voi tunkea äitin nahan ja kylkiluiden väliin, kun mä istun :( Ei muuten tunnu yhtään kivalta ja tungenkin kättäni sitä vasten, et saan sen pois siitä.

Niin joo.. Musta tuli eilen kolmannen veljenpojan täti. Pikkuveljen esikoispoika syntyi hätäsektiolla eilen iltapäivällä. Mittoja tulokkaalla oli 50cm ja 3240g. Sektio tehtiin vauvan sykkeiden laskun vuoksi, mut poika ja äiti voivat nyt hyvin.
Sairaalaan ei pääse vierailemaan edes isovanhemmat ja siitäkös mein äiree on ihan rikki. Käly ja poika ilmeisesti pääsevät aikasintaan torstaina kotiin ja mein äiree lähtee samana aamuna kohti turkkia, missä viettää seuraavat 2viikkoa auringonpaisteesta nauttien.

Mä niin odotan jo lokakuuta ja varsinkin, et tulis se viides päivä, niin sen jälkeen tää masukki olis tervetullut maailmaan :) Siis hullua joo, mut haluun, et mein lapsi saa heti sairaalassa isänsä sukunimen. :(

pinkkimieli ja pallopää 34+4

Minut voi sitten poistaa listalta :'( Jo toinen keskenmeno peräkkäin, tänään kävin päivystyksessä verenvuodon takia ja reilun viikon päästä vielä kontrollikäynti, mutta eiköhän tämä ole selvä peli. :( Olin tähän jotenkin jo valmistautunut eli ei tullut ihan puskista ikävät uutiset mutta itkettää silti. Tuleekohan meille enää koskaan sitä niin kovasti toivottua pikkukakkosta? :'( Toisaalta olen äärettömän onnellinen tuosta ihanasta esikoisestamme, ilman häntä tämä olisi vielä vaikeampaa kestää. Pikkumies on koko päivän vähän väliä käynyt äitiä halaamassa ja pusuttelemassa, tajunnut varmaan että äiti on tosi surullinen nyt. No, kai tämä tästä taas joskus...

Toivon todella, ettei kenellekään muulle tässä pinossa tule enää niitä ikäviä uutisia, jokainen kun on jo osansa saanut km:n suruista. Ihanaa odotusaikaa kaikille! toivottelee surun musertama Unnukka

heips tänne! :flower: eilen ja tänään tein rask testin ja selkeet haamut!!! =) :heart: nettilaskurin mukaan nyt menossa 4+1 :heart: sopiiko seuraan odottelemaan? =) :flower: en oikein uskalla tuuletella täysillä,edellinen kun meni kesken :( :'( mutta kuitenkin,onnellisempi tuskin voisin olla =)

Yhteistyössä