Empuuulle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :flower: :heart:
Tiättekö kun on niitä päiviä, kun ei saa mitään aikaiseksi. Mulla on tänään sellanen päivä. Täällä mä istun vieläkin yöpaita päälläni tietokoneella ja ukko makaa sohvalla pelkissä boxereissaan
Kohta mein tarvinee pukeutua sen verran et mennään pihan toiselle puolelle äireelle saunaan.
Omaan napaan ei juuri kummempia kuulu. Välillä hieman supistaa ja selkää särkee, mut siihen se sit jääkin. Tunnen siis olevani manaatti ja siksi haluaisinkin päästä uimaan. Mut mitäpä jos ne aiemmat sukkapuikkokivut onkin saaneet jotain aikaan ja saankin jonkun tulehduksen uimahallista? Taidanpa jättää siis menemättä.
Niin ja Pallopää on nyt keksinyt, et jalkaa ( tai ylipäätään jotain raajaa ) voi tunkea äitin nahan ja kylkiluiden väliin, kun mä istun
Ei muuten tunnu yhtään kivalta ja tungenkin kättäni sitä vasten, et saan sen pois siitä.
Niin joo.. Musta tuli eilen kolmannen veljenpojan täti. Pikkuveljen esikoispoika syntyi hätäsektiolla eilen iltapäivällä. Mittoja tulokkaalla oli 50cm ja 3240g. Sektio tehtiin vauvan sykkeiden laskun vuoksi, mut poika ja äiti voivat nyt hyvin.
Sairaalaan ei pääse vierailemaan edes isovanhemmat ja siitäkös mein äiree on ihan rikki. Käly ja poika ilmeisesti pääsevät aikasintaan torstaina kotiin ja mein äiree lähtee samana aamuna kohti turkkia, missä viettää seuraavat 2viikkoa auringonpaisteesta nauttien.
Mä niin odotan jo lokakuuta ja varsinkin, et tulis se viides päivä, niin sen jälkeen tää masukki olis tervetullut maailmaan
Siis hullua joo, mut haluun, et mein lapsi saa heti sairaalassa isänsä sukunimen.
pinkkimieli ja pallopää 34+4