Alisa Rovaniemellä tarjotaan normaalisti niskapoimu ja rakenne, jos on raskaudenkestossa jotain epäselvyyttä jne. niin terveyskeskuksessa on ultra jolla neuvolantäti tarvittaessa määrittää raskaudenkeston. Mulla sitten oli niin ihana neuvola täti, että pääsin alkuraskauden ultraan rv9 kun kerroin peloistani ja vähän taustoja. Sitten oli toi niskapoimu rv 13. Sielä niskapoimussa oli taas aivan ihana kätilö, joka oli tosi huolehtivainen ja kysyi haluttaisiinko päästä ennen rakenneultraa tarkistuttamaan että kaikki ok, tietty halutaan ja se on nyt sitten rv 17. Meillä edellinen pieni kuoli rv 21 ja ruumiinavauksessa puuttui toinen munuainen, että varmaan sitten sen takia noita rakenteita tarkistellaan jo tuossa rv 17. Vaikka eihän sitä mitään voida tehdä jos jokin on pielessä, mutta silti :ashamed: Mulla on sattunut tosi ihania ihmisiä matkanvarrelle ja kiitos heidän, tää uusi raskaus on tuntunu melko helpolta. Pelkopoliakin kätilö tarjosi, mutta ainakaan vielä en koe tarvetta. Toivottavasti sulla jatkuu raskaus onnellisesti, ainakin arvot oli hienosti noussut!
Kirjotimpas nyt tyhmästi noi viikot, ne menee siis niin että rv9=8+jotain, saadaan tästä mahollisimman epäselvä selostus
Pahoittelut
Unnukalle :hug:
Onnitelut
muksuja 3 :flower:
Viime yönä näin unta, että tämäkin pieni meni kesken
Olin niin syvässä unessa, että ihan säikähdin hereille ja vähän aikaa piti kelailla, ennenkuin hoksasin kaiken olevan unta. Voi sitten sitä helpotusta..Hetkeksi vielä vajosin miettimään synkkiä, että mitä jos, mutta sitten karistin sellaset ajatukset. Se JOS tuntuu yhtä pahalta oli sitä miettinyt etukäteen tai ei
Tää uni varmaan johtu siitä kun kertailin viime marraskuun sairaala-aikaa, hyi kun vieläkin tulee ihan kyynel silmään. Nyt tommoset ajatukset pois päivänvalosta ja iloisempaan asiaan..POKS!POKS!
MLL :heart: mainio rakas pieni mötkylä 15+0