Heipsis =)
Neuvolakuulumiset eka
Rv 35+1
Paino: +1100g/vko (viimeksi oli laskenut -100g/vko)
Pissa: puhdas
Turvotus: ++++++++ (viime yönä pamahti jalat, prkl!)
Sf: 34 cm
rt
syke 140
liikkeet ++
lapsivesi: normi
Painoarvio 3200g nyt. Ei ole mikään pieni vauva ja th sanoi myös, että kun vauva laskeutunut ja pää niin alhaalla, ultraus ei enää luotettavaa painoarvion osalta. Ja näinhän se mulla ollut aiemminkin ja th:t tienneet painon aikalailla hyvin. Että JOS menis laskettuu, jos en ihan urpo ole laskee, vois olla 4200g :O. Itse uskon, että kun suntyy, paino 3500g about, ja ihan sama mikä on rv sillo
. Minustahan ei isompia vauvoja tule!
Th toivottele tervemenoa synnyttämään, jos niikseen on.
Sairaalaan kehoitti lähteä heti, jos vedet menee ja uudelleensynnyttäjänä supistuksiakaan tarvii ihan tolkuttoman pitkään katella, jos rytmi on vaan tihenevä tai ainakin voimistuva. Matkaa meilläkin se 78 km. Nyt oli hyvä käynti ja asiallisesti ottautui kaikkeen ja synnytyksestä puheltiin paljon, oisko vaikuttanut, että mies mukana? Ihan sama, jäi tosi hyvä mieli =). Kerroin, että juon vedelmalehtiteetä. Sanoi, että kun oli kätilönä, antoivat laitokselta ohjeeksi yliaikasten vauvojen häätöön juoda sitä. Sanoi vain, että se hyvinkin voi toimia käynnistäjänä, mutta toisaalta luonnonyrtti ei niin voimakas sellaiseen ole.. tuurillaan siis ehkä auttaa jossain asiassa, mitä synnytykseen tulee.
naene Harmi, ettei käännös onnistunut. vaikea paikka ois ainakin mulle tuo päätös synnytyksestä. Pt- vauvan synnytys pelottaisi, jos sojottaisikin jalat miten sattuu tmv.. ei kokemusta se tulee ekana mielikuvana. Sektiostakaan ei kokemusta, mutta kuulemma toipuminen hitaampaa ja ei saa nostella heti yms.. Mutta sen kokeneet osaa kertoa paremmin. Mutta sektioon jos itse joutuisin, voisin sanoa, että pettyisin. Mutta eipä näille ite voi mitään.. luonto järkkää.
Miten
MiiJane reissu meni? JOko tuli käynnistyspäivä selville?
Murkulla jo täysiakainen vauva, wuhuu!!!!! :attn:
Jännää tämä tulee nyt olemaan, omalta ja teidän osalta =). ihanaa, kohta saadaan vauvoja syliin :heart:
Nelli&Rusina 35+1 :heart: