Hei kaikille ja tervetuloa uusille!
Mahottomasti tekstiä sitten viimekirjoituksen! Ei vaan muka ehdi kirjoittaa (laiska).
Touhunnu viikonlopun pihalla ja sisällä, nyt sitten monen yön jälkeen uni loppui kesken yön.. Veemäistä täävalvominen. Illalla syötiin grilliruokaa miä vissiin nyt kostautuu... Maha vieäkin ihan ähkyolossa
Nelli, tsemppiä! Jospa se sieltä syntyis pian
Rannekivuista, mullahan niitä oli, mutta kun aloitin käydä hieronnassa, ne kivut hävisi. Käsi, lähinnä oikea, oli aina öiden jälkeen jumalattomassa tuskassa ranteesta olkapäähän. Hieroja löysi hermopinteitä olkapään ja lapaluun "takaa", luulen että kivut johtui mulla niistä... Tietyt asennot saa ranteen huutamaan hoosiannaa edelleen, mut nyt sen saa palautuu nopeesti venyttelemällä.
Kilot huolettaa minuakin. Kymmenisen kiloa on nyt tullut lisää, mutta entistäkin ois mitä pudottaa niin arveluttaa miten sitä vauvan kans saa itteesä kontrolloitua syömisten ja liikkumisten suhteen...
Mulla on parina viime päivänä kasvanu kauhee pelko siitä, miten osaa kasvattaa lapsesta kiltin ja toisia kunnioittavan ihmisen?
Olin perjantaina yksillä kutsuilla, ja kauhulla katsoin ryhmää pikku tyttöjä (1-2v), joista yksi läpsi ja tökki toisia koko ajan kynillä, löi esineillä, yritti purra yms..
Onko tuollainen normaalia?!
Kun satuin kieltämään niin itkuhan siitä tuli... Millanenhan äiti musta tulee... Varmaan joku tyranni joka ei kestä mitään tuollasta... Mut toisaalta tiiän et en ainakaan tuu olee ylpee lapsestani jolla on " omaa päätä" kuten ko lapsen vanhemmat naureskellen aina toteaa.
Synnytysunia ei oo vielä mulla ollu, mut toissa yönä näin unta et löysin pikkareista limatulpan :O
Jos se synnytysuni tulee muutaman yön jälkeen sitte? Hehe.
Jännä viikko tulossa, viisi vauvaako me saadaan vielä ennen kesäkuuta?
wau!
Mä jatkan nyt pyörintää ja unen odottelua ja näen kauhuskenaarioita tulevasta äitiydesta ja lapsen kasvatuksesta... Hyvää yötä, ja huomenta, ja uutta alkavaa vauvaviikkoa