Elselli, nyt kun naikkari ei ota kuin riskisynnyttäjiä on sinne avattu 9 kerrokseen uusi "vauvala", sinne menee ainaki ne lapset jotka olis seurannassa lastenosastolla. muista en tiedä, ehkä sinne sijoitetaan muitakin, ainakin siellä on perhehuoneita nyt enemmän! pääsevät vierihoitoon äidin kanssa :heart: hieno uudistus! siellä on koko ajan hoitaja tai 2 auttamassa sieltä 7 kerroksesta, missä siis olis ne ns. sairaat yms. muut lapset jotka tarvii erityishoitoa, niinku meidän
ellei sitten ole jotain tosi pahasti vialla niin ollaan siellä 7 kerroksessa sitten. 4 kerroksessa on se vastaanotto jonne mennään ku ollaan menossa synnyttämään, salit oli muistaakseni 5 ja 6 kerroksessa. itte menin haikaranpesän puolelle ku muualla ei ollu tilaa!
parkkipaikkoja on tooooosi huonosti sitte siellä! sairaalan omia 4h paikkoja on tosi vähän (joutuu kelloa kääntää6-24 väillä), mutta tienvierustoilla ei ole aikarajoitusta!!!!
MUISTA kattoa ettei ole mitää ihmekylttejä, ittellä oli meinaan helvetinmoinen hätä pe aamuna ku piti pojan kanssa lähtee himaan, mun auto oli hinattu pois
tai onneks vaan siirretty.. ku ne putsas jotain katuja siellä enkä mä ollu huomannu koko kylttiä!
evamaria, herranjumala mikä maha :O toi on mahtava
mut varmaan tosi tukalat sun olot, sulle toivotan paljon suppareita tai yllätys vesienmenoa
täällä oli muutamalla jännät paikat (sorry ku en muista ketkä :ashamed
, mutta kauheesti tsemppiä teille :heart: ja varmaan saa jo onnitellakkin :heart: kuulumisia odottelen kovasti =)
perjantaina päästiin kotiin
mahaletkun otin pois lauantaina itse, lääkäri olis ottanu jo pe mut mä en uskaltanu luopuu siitä! poika syö hyvin, kaikki on rintamaitoa mitä saa, kaks syöttöä varuiks pullosta. tänää kävi neuvolantäti ja syntymäpäino ylitetty, painoi tänään 2450g eli 10g yli syntymäpainon! mutta painoa tullut paljon perjantaista ku kotiuduttiin, painoi silloin 2320
20g pitää paino nousta päivässä, yli meni että hujahti
poika syö säännöllisesti välein ja seurusteleekin jo hetkiä
kaks kertaa olen kuullut kun itkee :O eli rauhallinen tyyppi, ähisee kun on nälkä ja saattaa yksiksee olla hiljaa hereillä sängyssään
tyytyväinen kaveri siis! nimeä pitäs alkaa miettii... ei oo mitään haisua
kauheeta kun aika menee, poikahan on jo 10pv vanha :O
tiuhti ja pikkumies 10pv :heart: