Tsemppiä Kristis synnytykseen! =)
Ihanat noi Julietin vaunut! Mäkin oisin halunnut tollaset, ois ollu kiva viedä vanha Emmaljungat mökkivaunuiks, mutta eipäs sitten rahatilanne antanutkaan myöden... No katsotaan jos vaikka syksyllä ois mahdollisuus ostaa uudet vaunut =)
Mäkin olen saanut vihdoin vauvanvaatteita pestyksi ja kaukalon pehmusteet myös. Vielä pitäis saada siskolta lainassa ollut pinnasänky meille takaisin, vaunut ja sitteri pitäisi siivota... Hommaa riittää! Ostoslistalla olis lisää harsoja, tutteja, pulloja, korviketta, liivinsuojia, mitä vielä!? Ehkä vielä imetystoppeja ja yhdet imetysliivit tarvis myös.
Sukkapuikkokipuja täälläkin on. Sit on sellasta etovaa oloa vähän samaan tapaan kuin alkuraskaudessa. Närästykseltä oon onneks säästynyt muutamaa kertaa lukuunottamatta, kaikki sympatiat Miijanelle ja muille runsaista vaivoista kärsiville! Kirjottelin täällä jo joskus huhtikuun puolella, että ehkä limatulppaa oli jo liikkeellä, mutta siitä on jo niin monta viikkoa, että eiköhän se ollu vaan jotain muuta klönttiä.
Huimaa, että monilla on jo täysiaikaiset vauvat =) mulla poksuu huomenna 35, luulisin, että aika lähelle laskettua aikaa mennään..
Dynamite ja pikku-Telle 34+6