Heippa kaikille masunkasvattajille :hug:
Vihdoinkin sain aikaiseksi kirjautua tänne. Kyllä teitä olen seurannut melkein joka päivä.
Huimiin suorituksiin teistä vielä jotkut pystyvät =) tyyliin MiiJanen ulkomaanreissu ja LitlleOnen kotimaan reissu. Kävellään ja hiihdelläänkuinei mitään. Sitten Tuulentytön ja Naenen ahkeroinnit. Itsellä alkaa olemaan tosi rajoissa jopa oman pyllyn pyyhkiminen....hih. On tässä tosiaan jo vähän nuupahtanut olotila.
Mulla on sairaalakassi pakattuna, kun koko ajan olen miettinyt äkkilähdön mahdollisuutta. Ja mies on vähän sellaista tyyppiä että ei tahdo erottaa mustaa tummansinisestä....joten parempi itse vähän tärkeimmät sulloa mukaan =)
Muahan tosiaan on tutkittu sen mitä on pystytty, ja lääkärit ovat sitä mieltä että se mötti olisi endoa. tosin yhdessä epikriisissä vasen munasarjakin oli hukassa, eli ei piirtynyt edes magneettikuviin. Joka tapauksessa paikka missä möllykkä on, on epätyypillinen endolle sekä munasarjalle. eli radikaalileikkauksia ei tehdä, normaali synnytys, ja tilannetta seurataan sitten jälkitarkastuksessa että mitä näkyy kun suolistokin jo siirtynyt omalle paikalleen pikku hiljaa. Kivut on pikkuhiljaa häipyneet, ja viime viikolla se näytti hitusen pienentyneen.
Huomenna poksuu 35+0. Edelliset lapset siis kaksoset (-02), ja syntyneet 36+4, joten tuntuu että muka synnytys olisi tosi lähellä
toki toivonkin että olisi ihan reilusti täysiaikainen ja hitusen isompi kuin mitä esikoiset. Jaksaisi syödä paremmi ja nukkuisikin kenties vähän paremmin, kuin mitä tuollaiset hitusen päälle parikiloiset. Jännityksellä odotamme miehen kanssa vauva-arkea, että ollaanko tuudittauduttu siihen, että "nyt päästään toooosi helpolla" :stick:
Synnytys pyörii mielessä aika paljon, ja ihan tappiin ei tosin tarvitsisi mennä tämän vauvan kanssa
, vaikka alakäyrällä kasvu meneekin. Tosiasiahan on se, että kahdessa parikiloisessa ei taida olla mitään tekemistä, jos vertaa yhteen nelikiloiseen
vaikkakin kaksosilla vielä iso ikäero 40 min, kun B oli poikkitilassa ja koiteltiin jos kääntyisi ja laskeutuisi, jalka edellähän se sieltä lopulta tuli.
Kantoliinoista puhuitte, itsellä ei kovin kokemusta, kyllä mulla BB:n rintareppu oli,mutta tosi vähän tuli käytettyä kahden kanssa, varmaan kahteen kokeilukertaan jäi. Nyt ostin Tri-cottin kantoliinan, saa nähdä tuleeko käytettyä (ja osaanko sitä edes käyttää).
Kävin siis viimeviikolla TAYSsissa,ja enää ei tarvitse kuulemma tulla tarkastuksiin, lääkäri toivoteli vain, että tervetuloa synnyttämään. Ei laittanut neuvolakorttiinkaan mitään mittoja alakerran tilasta, eikä tutkinutkaan käsikopelolla. RT:ssä pötkötteli.
KatsuAmskulle paljon halauksia ja voimia lähettelen :hug:
Aamukaste ja pirppu.