Pyhäpäevee :wave:
Olips tullut paljon tekstiä vkl aikana =).
MiiJanelle Tervetuloa Suomeen =). Ja hyvä, kun supistelut loppuivat. Kyllä ne kipeet säikäyttävät.. tosin kohta me niitä jo toivotaan.
Hikasta Rusina tosiaan ollut jo kauan rt:ssa ja hikka tuntuu melko alhaalla vasemmalla. Selkä on vasemmalla kyljellä, jalat tulee oikealle. Ja koko pmaha heiluu, kun hikka tulee =).
Sairaalakassista Kaitpa se pitää kohta puoliin pakkailla johonkin malliin. Liivinsuojuksia, imetysliivit, omat terveyssiteet ja hygieniatuotteet ainakin. Sitten jotkut housut, mihin oikeesti mahtuu kotiinlähtiessä. Vaikka mun kohtu on supistunut aiemmin nopeasri, niin kyllä siinä sellanen röllykkä on, että ei tarvii haaveillakkaan mitään normihousuja vielä piiiiitkään aikaan.
Isovanhemmista Mun äiti ollut pelsitä pois nyt jo reilut puoli vuotta.. ja tulee olemaankin vieä kauan syöpähoitojen ja oman voinnin vuoksi. Isä on ollut aina vähän poissa pelistä, on sit "ukki" tmv. mieluummin sen eukon lapsenlapsille ja ottaavat niitä sinne hoitoon, mun lapset eivät ole olleet siellä ku muutaman kerran elämänsä aikana. Että minä olen kyllä ihan itse saanut hoitaa lapseni (yh tai ei) ja jos joskus jotain aikuisten reissua tmv. halunnut, on siitä pitänyt "anomus" tehdä hyvissä ajoin, ja mun äitihän se aina ollut, joka sitten hoitanut. Vuoden ajan vain olen asunut samassa kaupungissa äitini kanssa, jolloin olikin eniten apuna, oli ne mun yh- ajat kun laspet olivat 3kk ja 1v10kk ->. Muutoin eri kaupungeissa tullut asuttua kuin lasten isovanhemmat. Nykyisen miehen vanhemmat asuvat paikkakunnalla ja heihin kyllä voi luottaa, jos apua lastenhoidossa tarvitsee (samanaikaiset työvuorot lähinnä).. nekään ei sit tarjoa koskaan, että tuokaa vaikka lapset leikkii ja menkää leffaan tmv.. joten nyt kun olen ollut kotona, ei näitä ole kukaan muu hoitanutkaan.
(.) Mä heitin eilen reiskat 300 km lapsien kaa autoillen kummipojan syndeillä. Olin alunperin kyllä ilmottanut, että ei tulla, koska mies iltavuorossa eikä muutenkaan enää kärsis pitkiä automatkoja, mutta ihan jees se meni. Tosin istuminen on kaikkein kamalainta ja provosoivimpaa supisteluille. Mutta kasassa olen. Muutenkin tuntuu, että energiaa nyt riittää ja touhuilee kaikkea pientä vähän väliä. Kiva =)!!
Tuo elukka edelleen kasassa :O. Koppinsa, mihin pesän rakensi torstaina, on täysin hylännyt, tai ei mene sinne. Makaa vain avohäkin puolella. Ei ota selvää, feikkaako vai onko oikeesti paksuna :headwall:. Oon vaan lukenut, että feikkaus tapahtuu yleensä pian astumisen jälkeen.. sen puolesta ei siis feikkaus, mutta mistäs noista tietää. Mahaansakkaan ei anna koittaa, hyökkää sillon päälle, hormonit
Mukavaa sunnuntaita!
Nelli&Rusina 33+5 :heart: