Tääl kans yks joka just kävi ostamassa HM mammaleggarit. Mulla oli ennestään yhdet edellisestä odotuksesta, mut olivat lyhyttä mallia. Lisäks ostin jonkun tuubin, josta en ollut ihan varma onko se trikoohame vai tuubitoppi, mut alushameeks mä sen ostin, kun jotkut neuleet ja tunikat on mulla niin lyhyitä tai laskevat valoa läpi, et mä en kehtaa kulkea niissä. Farkkuja en enää jalkaani pistä.
Mä oon tässä sairiksella kokeeks pari päivää. Ehdin olla vartin himassa ja kaipasin jo töihin lepäämään.
To-pe välisenä yönä supisti pitkään ja napakasti, seuraavana aamuna teelusikallinen kirkasta limaa pyyhkiessä ja lauantaista saakka muutaman minuutin seisomisesta melkoinen paine, tuntuu kuin persus olis putoomassa. Samaten maha kovettuu ihan jo sohvalta noustessa. Kipeitä suppareita ei ole ollut sen to-pe yön jälkeen.
Tänään kävin sit neuvolassa, protskut aavistuksen plussalla eli ehkä tulehdus, tai sitten ei. Huomenna aamusta kuitenkin labraan ja sit olis kuulemma hyvä käydä näytillä arvauskeskuksessa. No, en oo menossa ku tiedän jo käynnin turhaksi. Ronkkivat vaan eivätkä osaa mitään sanoa, niin se on aina ollut. Jos menen, niin sitten yksityiselle. Mammapolista ei ollut mitään puhetta. Kai ne sinne ohjais, jos oikeesti olis syytä huoleen. Esim. funneloituminen ei kai ilman ultraa kävis edes ilmi? Ja onko arvauskeskuksessa sellaista? Veikkaanpa, ettei.
Roomassa tosiaan käytiin, oli vissiin viimeiset hetket käydä kun viikko kotiutumisesta iski nää krempat päälle. Ihanan kesäistä oli ja kolmessa päivässä kertyi kävelytunteja 20. Ei särkenyt kuin jalkapohjissa. Vikana päivänä ylämäissä alkoi tosin supistaa.
Siinäpä mun kuulumiset pääosin. En oo nyt käyny kauheesti edes lukemassa kuulumisia täällä.
Mitäs mulla oli viikkoja, 32+4, ehkä..