Huomenta ihanaiset naiset :wave:
Hui LittleOne :O! Ottaen huomioon sun jo niin kypsän kohdunkaulan tilanteen, mä oisin jo huolissani ja en kauheen kaukana sairaalasta olisi. Siinä ei välttämättä kauaa mene syntyä vauvan, jos niin päättää. Limatulpasta toki voi mennä vaikka viikkoja synnytykseen, mutta esim. mulla ne irronneet vasta sairaalassa synnytyksen alkuvaiheessa, kun supistellu jo. Huhhuh, ihan alkoi jännittämään sun puolesta nyt. Tuu nyt ilmottaa, ootko kasassa vai kahtia!?!
Tuisku Mulla ollut joka raskaudessa riesana tuo iskias vaiva, on inhottava. Tokaa odottaessa oli pahimpana ja jäin jopa jonnekin tyyliin veskin lattialle, puhelin kulki kaulanauhassa ja naapuri kävi kiskomassa ylös. Tuolloin esikoinen oli sen 1v., että liekkö sillä ollut vaikutus pahaan vaivaan. Nyttenkin se vaivaa, mutta onneksi melko harvakseltaan. Sitten tosin kun tulee, niin vetelee melkee polvilleen
. Mutta aina jäänyt KAIKKI VAIVAT SYNNYTYSSALIIN!!!
tuulentyttö Vai sultakin nyt tulppaa irrottelee.. kyl sen erottaa, ainakin ite erotan. Sellasta mämmiä ja yleensä melkonen klöntti eka aj sit voi jotain muuta seurata perästä :x. Joko tässä täytyy alkaa ihan jännäämään useamman puolesta, kuka synnyttää ekana!? Mut hei, kohta toukokuu ja satavarmasti alkaa vauvalistakin täyttymään :heart:
Mitähän
häpimamalle kuuluu :attn:???? Onko pojat jo syntyneet vai vielä sairaalassa pötköttelee ja kasassa? Ois kiva kuulla!!
(.) Oon ihan mahoton, kun sain jonkun virtapiikin eilen siitä yläkerran majanmuutosta ja hetken sohvalla huilasin, piti sitten viel älähtee tuota pihaa haravoimaan :stick:. Mä oon niin toiminnallinen ihminen, että en sit osaa lopettaa vaikka kuinka sattuu ja supistaa, hampaat irvessä, prkl, ainakin tuon vielä haravoin tuosta jne.. No tieshän tuon taas, että eipä juuri päässyt etenee kun kontillaan illasta enää. Mutta yöllä sain ihmeen hyvin nukuttua, vaan muutamia kertoja heräsin, kun sattu kääntyili ja etsin asentoa. Mulla ois keskiviikkona se vika lääkärin kontrolli kohdunsuuntilanteesta,s it ei enä ätsekkailla vaan mennään jo synnyttään, jos niikseen tulee. Mun aaamukampa lyhenee, kun oon asettanut näitä aikajanoja, mihin aina selvitä
. Viikko ois rv 34:ään, siitä 3 vkoa VAIN täysiaikaisuuteen! Ja ei voi viisi naista olla väärässä Rusina-visassa, silloin Rusina syntyy (toivoo kovasti)
.
Aurinkoista maanantaita!
MiiJanelle mahtavaa reissua Prahaan ja voimia kipuilijoille&supistelijoille ja jännäksi nyt menee ainakin
LittleOnenin kanssa.
Nelli&Rusina 32+6 :heart:
Muoks! MiiJanen kanssa ihan samaa mieltä. Koska LitteOnenilla niin kypsynyt tilanne kohdunsuulla ja eikös lääkäri varoitellut nopeasta synnytyksestä?? Ja autossa istuminenon ainakin minulta kielletty, koska se nimenomaan kypsyttää kohdunkaulaa entisestään.