<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

AAM
:wave: morgen ja ihanaa huomenta.. :) B)

tänään menossa kirppikselle jäähalliin. jei vähän sinne nauttimaan frendin kanssa.. lapsi jää isin kanssa kotio hetkoksi.

jaahassulla kiva aitiovierailu..

Vuffille vielä huomiselle :hug: eikös kaverit tule maailmaan ? :)

( .) joo yläosassa ei olekaan mtn valittamista täällä mutta toi alaosa.. :whistle: :/ on reiskat paremmat päivän nähneet selkeesti.. :D mutta kevään vaunulenkkejä odotellessa. Meinaan kun esikoinen on päivät ti-to siellä tarhassa niin käyttää aamupäivät jos nättejä on niin reisiprässikuntoilulla :p ja OIKEESTI MEINAAN !!! :kieh: this is a promice to myself ! raivostuttaa nuo löllyrät tuossa sisäreisissä.. :headwall:
 
Huomenia B)

Arska se niin ihanasti paistelee ja näyttää oikein selkeästi nuo likaiset ikkunat!! :/ Pitäis ne pestä, mut missä välissä?? Ei oikein houkuttele kun kolme ipanaa jaloissa heiluu ja hommaa ei saisi varmasti yhdessä päivässäkään loppuun. No, jospa se mies joskus olisi kotona sen aikaa että menisi niiden kanssa johonkin ja antaisi mulle "työrauhan" ;)

Niin ja oiken paljon ONNEA vauvansa saaneille :heart: :heart: Ainakin Hani oli tyttösen saanut ja poijjan joku muu, anteeksi en nyt nimeä muista.. Mut onnea hirmuisesti!!!

Vuffille huomiselle tsemppiä! Hyvin kaikki menee :hug:

Oli muutama muukin jotka tiesi vauvansa syntymäpäivän, ihanaa ja jaksuja odotteluun =)

Ja tietysti jaksamisia paljon kaikille joilla rm meinaa ottaa valtaa tai sitten suppailee jo paljon. Haleja :hug: :hug:

Allusmammalla kyllä on komea masu :D Onko sulle painoarviota sanottu? Ja paljon on sf-mitta?
Niin ja koska se tapaaminen olisi, josko mukaan vielä pääsisi..? :)

Täälläki viikot poksuu näin sunnuntain kunniaksi. :heart: Tiistaina olisi neuvolalääkäri ja vähän jänskättää että mitä se sanoo kohdunsuun tilanteesta. Vauva kuulemma on jo alhaalla ja pienikokoinenkin vielä. Sf-mitta oli nyt viikolla rv35+3 niin 29cm, eli alakäyrällä. No, ehkä se vauveli siellä kuitenki tarpeeksi kasvaa =)

Mitäs mitäs. Meinaa nämä aamut aina olla vähän ikäviä, vaikka hyvin saakin nukkua. En tiedä mikä siinäkin on :eek:

Ei kait siinä. Pitää kait sitä jotain tekemistä tällekin päivälle keksiä, mies on ylläri töissä. Joten se on moro tällä erää :wave: :wave:

Ooti ja pieni-ihme rv 36+0 poks poks :D :D
 
huomenta mammat,

tais mennä eilen kokonainen päivä etten ehtinyt kirjoitella, ohhoh :eek: :D olin niin innoissani kun sain taas pe liikkumisluvan et köpöteltiin miehen kaa itikseen (5km) ihanassa auringonpaisteessa B) ja touhusin koko päivän muutenkin kaikenlaista. illalla tuli vieraita ja oli tooosi mukavaa, ainaki mulle, ja kyllähän noi vieraatki viihtyi kolmeen yöllä :) nyt vaan väsyttää ku mä en osaa nukkua aamupäiviä ja nälkä kalvaa. mut eiköhän uni kohta taas maita, syön ja katselen remppa-reiskat täs eka vaan =)

vuffille kovasti onnea jo etukäteen, kun saat tuplaihanuudet pian syliin :heart: samoin mammanen ja sydänalma, kovasti onnea ja tsemppiä ensi viikon vauvanhakureissuille :hug: ihana kun alkaa näitä vauvoja syntyä!

verenpainelääkkeistä osaako kukaan kertoa kuinka nopeasti vaikuttavat? kun mulla oli pe kättärillä paineet luokkaa 156/107 ja jo eilen (instrun mittarilla itiksessä mittasin) 105/75, ihan käsittämätön lasku siis :eek: mulla käytössä albetol (jotain??) ja tuli melko lujaa huimausta ja melkein vapinaa ekojen tabujen jälkeen. mietin jo et onko tervettä ja normaalia jos paineet humahtaa noin nopeesti alas? :eek: no, huomenna kättärille, ehkä osaavat auttaa.

nyt syömään ja myöhemmin lisää... ihanaa aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille B)

t. manna + lilli 38+4 :heart: (<= voiko noita viikkoja oikeasti olla jo noin paljon???)
 
ihanaa huomenta!!!!!!!!!! :)
voi että tuo keli! aivan ihana! :D
onneks on noi supparit nyt taas vaihteeks helpottanu, ei tuu ku iha satunnaisii.. kyl mie veikkaisin taas täl hetkellä et kyl myö pitkälle päästään! :D
arskat päähä ja koiran kaa pihalle! B)

ziki ja kerttu 35+2
 
Huomenta...

Vuffille onnea huomiseen koitokseen :)

Mulla sitten tuskanen yö takana. olo on sellanen kuin olis harrastanu villiä seksiä koko viimeyön. vaikka villiä sellasta ei oo kyllä näkyny aikoihin :whistle:

heti jos mä liikun johonkin mua supistaa säännöllisti ja todella tuskasesti mut sit kun makaan paikallani liikkumatta niin kaikki loppuu siihen jo pelkkä kyljen kääntäminen sängyssä sai supistamaan. tulis nyt sitten eikä vaan kiusais mua näin :headwall: piti yöllä käydä suihkussakin että järjissäni pysyin

Nyt aamupalalle...

Nellah ja Toni 38+1
 
Sunnuntaita.

Soitin tuosta mun lapsivesi epäilystä äippäpolille. Sanoi että kotona voi olla huoletta. Luultavasti vain valkovuotoa. Sitten vasta näytille jos tulee sellainen kunnon lorahdus joka kastelee jokapaikan.
Noh, sitä nyt sitten odotellaan. Ja jos ei kuulu....

Niin 9 yötä. Sitten pieni syntyy.


Tsemppiä kovasti mammaselle, vuffille ja keilläs muilla olis ensiviikolla vauvan saapumisen eräpäivä.
Kovasti onnea jo näin etukäteen.

Manna8 mulla ainakin alkoi noi verenpainelääkkeet vaikuttamaan parissa päivässä. Ja muutaman päivän just olikin sen takia huimausta. Mutta onneksi sen on nyt tasoittunut ja olo helpottanut sen osalta.
Kroppa tottunut lääkkeisiin ja matalampiin paineisiin.

Sulla kyllä tosi hyvät paineet nyt lääkityksellä. Kuinka monta albetolia otat päivässä? Mulla sama lääkitys 1tbl kolmesti päivää eikä kyllä noin hyviin lukemiin pysty.
Matalimmillaankin ovat nyt 130/85




Vauva tuntuu voivan onneksi masussa hyvin. Liikkuu kovasti ja voimakkaasti. Liikkeet ihan sattuu välillä.
Oma olo samanmoinen, tuskainen, kipeä ja turvonnut. Öitä lasketaan....


Nyt taidan käydä vähän syömässä ja sitten mies lähtee lasten kanssa ulos touhuilemaan niin mie otan meidän sohvan käsittelyyn. Nahkasohvan vuosihuolto ( joka tehdään 3-4 kertaa vuodessa ) siis.
Onpahan sekin homma sitten hoidettu alta pois....


Ai niin, ja viikot poksuu jesh =)


t: Solina ja Kirppu rv 36+0
 
Huomenta ja hyvää sunnuntaita!

Sunnuntai ei enää tunnu yhtään niin pahalle, ku ei tarvi huomenna kuitenkaan "raataa" mitenkään erityisesti. Voi vaan olla ja nukkua. Ehkä välillä laittaa kotia vauvalle valmiiks. Hoh, vielä ku toi koira tajuis mamman unen tarpeen.

Voi Nellah, mulla ei oo edes kaikkia noita sun vaivoja ja alan olee ihan valmis puskemaan tän pihalle. Eli voin vaan kuvitella, miten kurja olo sulla on.

Onks se Manna nyt niin, että jos noi verenpaineet pysyy noin hyvinä ja vauva voi hyvin niin ne ei ehkä käynnistelekkään ens viikolla? Vai vaikuttaaks siihen se vauvan painonnousuki?

Täällä toi vauveli on puskenu tuolla alhaalla niin että välillä täytyy pysähtyä ku viiltää ihan hullusti. Sit liikkeet tuntuu ihan oudoilta. Ne on tosi vahvoja, mut jotenki erilaisia. Alan olemaan tosi malttamaton vaikka hyvähän se on jos beebis vielä vähän sais lihaa luiden ympärille. Tekis mieli käydä jossain näytillä, et tietäis vähän onks se ees mahdollista että tulis pian :D. Paikat siis oli puoltoist viikkoo sitte pehmeet ja "melkein" auki. Tiedä sitte.

Mut nyt vuffille tsempit huomiselle ja muille tsempit ihan muuten vaa :)

Säde ja poitsu 37+2
 
Aurinkoista sunnuntaita!!!

Ensinnä tsemppiä käynnistykseen meneville...ja tietty niilleekkin joiden masukit päättää lähteä omatoimisesti syntymään :D

Täällä kun useammalla on verenpaineet kohollaan niin voin kertoa että täällä paineet on ollu alhaalla, eilen illalla mittasin 100/42...meinaa välillä vähän väsyttää ja huimata tuokin :/
aikasemmin kun on kuitenkin nuo painet ollut hieman korkeammat

Käytiin eilen kelkka+rekipulkka yhdistelmällä laavulla kun oli niin mahtava päivä, ja mies ajo sievästi ettei kovin höykkyyttänyt niin säilyin ilman supistuksia :)
Tänään aattelimma ottaa laavu reissun uusiksi, lapset pääsee paistamaan makkaraa ja itse saan raitista ilmaa kahvin/kuuman kaakaon kera :D



muoks... Tiive ja Jooseppi rv34+6














Kaikki ulkoilemaan!!! ja hyviä vointeja kaikille
 
AAM
ooti sulle on postia pk-seudun next tapaamisesta :wave:
ja muillekin pk-seutulaisille jos ei oo tekemistä 25.3. keskiviikkona klo 12 niin Sellossa, puutasanteella spice icen edessä.. :wave: kölit kohtaavat taas :LOL:

Mun mitoista, painoarviota ei annettu nyt, eikä annettu ykkösenkään kohdalla ? en tiä miks ei siitä puhetta tullut.. menee vähän yli keskikäyrän kai.. ja sf oli 35 cm :D ensin mittas löysästi 36 cm mut sanoin että kato minkä muotoinen tää maha on ko oli jotenkin ihan vaava vinksallaan ja takapuoli pystyssä, niin sanoi sitten että joo kai se 35 on lähempänä totuutta :xmas: olin et joo "kiitos" muuten ois käyrä mennyt ihan vituralleen.. saakeli ko itte pitää vahtia.. :D |O
ei toi lääkärisetä sitä vauvaa edes asetellut sf-mittausta varten niinko noi terkat tekee meillä. ett tiiä mistä kapakista ne oli sen sinne kiskaissut.. :kieh:

Kirppikseltä löytyi jopa 4 eurolla tavaraa :D vauvalle tietty 3 vaatetta ja pojalle 1 vaate.. kaveri veti 10:llä muovikassillisen se on kunnon tinkaaja.. :D

Am & hippunen 36+6 huomenna sanoo poks maha taas :heart:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja tutsa:
onnittelut vauvan saaneille :flower: :flower: :flower:

meille syntyi poika la aamuna 6.40 pituutta komiat 50cm ja painoa 3365g.pipo 35cm.ollaan just kotiuduttu :D

ONNEA HURJASTI tutsa ja family !! :flower: tuutkos vauvan kanssa tapaamiseen ? ;) vitsi vitsinä..

vau ne tosiaan päästi pois äkkiä :) taisi olla ruuhkaa

työkaverin kenkäisivät kans kun valitti että voiko lähteä kun sairaaloista ei kovin tykkää ja kolmas mukelo syntynyt aamuyöstä niin päästi saman iltana kotio sen :D
 
onnea tutsalle!!! :heart:
vallan kiirettä pitää listan päivityksessä!! :D

mites se "lapsivesitesti" meni? ku aamusta tullu ihan vettä jostai?! reijästä :D kaks sidettä ollu nyt jo iha märkänä :| sellasta ihan kirkasta se on ollu.. pitiks laittaa paperia siihe siteen päälle et jos menee läpi ni sit on lapsivettä??? onks lapsivesi iha kirkasta??

ziki ja kerttu 35+2 edelleen :D
 
Tutsa hurjasti onnea :flower:

Kiitoksia kaikille tsemmpauksesta, tuntuu että niitä tarvitaan. Jännittää meinaan aivan erilailla kuin ennen ja aivan hirveesti. Just kätilöiden kanssa huomisesta rupateltiin ja näillä näkymillä heti aamusta synnytyssaliin ja kalvojen puhkaisu.
Toivotaan että molemmat ihan suosiolla alakautta tulevat eniten pelottaa että A tulee alakautta ja B hätäsektiolla.
Mutta palailen seuraavaksi kertomaan miten meni ja kumpia tuli :heart:

Stemppiä kaikille.

Vuffi +tyypit jotka viimeistä päivää masuasukkeina :heart: :heart:
 
:flower: Tutsa :flower: Onnea pikkuisen syntymän johdosta!!!!

Jännittää huominen ultra/synnytystapa-arvio, iik :eek:
Just tossa joku maalaili et mitäs jos vaavi alkaa syntymään matkalla, yksikseni aion mennä kun isäntä on töis ja matkaa synnärille on kuiteski 80km :eek: no ei nyt viä semmoset tunteet oo et tää pikkunen pihalle tulis, mut huomennahan paljastuu alakerran tilanne paremmin :D
 
Ja vauvoja pukkaa :LOL: ONNEA TUTSA ja perhe :flower:
Täällä olo aika sama ku viimeksikin. Tänään sain pienen lenkin tehtyä ja ruokakin maittoi. Tapaamiseen en jaksa tulla,mutta pitäkää te siellä kivaa, jotka sinne menee :D
Päätin pakata sairaalakassin ihan varmuuden vuoksi ja nyt vielä maalalillaan lipastoa, jos vaikka lähtö tulis ennen LA:aa.
Alapää on TODELLA herkkä ja supistukset ei jätä rauhaan. TOisaalta oon jopa oppinu "tykkäämään" niistä...(kuullostaa sairaalta), mutta muistuuhan mieleen mitä se tosipaikka sit on.
Nyt painun maalaamaan ja sit saunaan.
Voikaa hyvin kaikki
Superheppuli ja "Helena" poks poks 37
 

Yhteistyössä