<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

Jälleen kerran terveisiä Tyksistä. Eilen normaalin kontrollikäynnin yhteydessä taas verenpaineet koholla ja pissassa proteiinia.
Tällä kertaa proteiinit tulleet jäädäkseen ja maanantaina käynnistetään a-vauvan kalvojen puhkaisulla. Jee sitä odotan kuin kuuta nousevaa. Tosin jos oma olo heikkenee niin sitten käynnistetään ennen.
Olisivat muuten käynnistäneet tänään mutta viikonloppu edessä ja paikat kuulemma ihan täys. Vauvat kun voivat vielä joutua keskolaan niin siihen varaudutaan.
Mutta siis maanantaina viimeistään nähdään meidän tyypit :heart: :heart

Lis69 onnea :flower:

Vuffi + tyypit rv 36+2 :heart: :heart:
 
Vuffille onnittelut! Kohta on vaavit sylissä! Voi että mä edelleenkin oisin niin toivonu et oisin saanu kaksoset :LOL: Toivottavasti kaikki menee hyvin!!

Tassutin..Samaa minäkin tuosta veskiin synnyttäneestä mietin..

Nyt ois ahmittu kaks kerroskasvishampparia nassuun jaluojan kiitos oli n yksin kotona ettei kukaan nähny mun naamaa :LOL: :LOL: :LOL:
 
mä lähen kohta oikeesti juoksee jotain maratonia että saan tän ulos. supisteli 1,5h 5-10min välein tosi kipeesti ja sit loppu just kun meinasin ottaa luurin käteen ja soittaa synnärille :headwall: en viiti taas turhaan lähtee mihkään. kun pääsis ees pariin senttiin auki niin olis jo toivoa että puhkasisivat kalvot ja panis tippaa peliin. meinaan kyllä sanoo jos nyt lähtö tulee että mä en kotiin enään lähe ilman vaavia kun en kestä enään tätä lonkkasärkyä.

meen taas valittamasta...
 
AAM
Nellah ja eiku lenkille :LOL: sano että valmentaudut puolimaratoonille ;) jos joku änkyää kysymään ulkona.. :whistle:

vuffille onskulit jo etukäteen :) :flower:

vaavimasu tässä tuli nassutettua pirkan riisisuklaa paloja loppuloota naamariin.. :ashamed: weak moment.. :D
 
Ruttana Mulla oli esikoisen synnytyssupparit juuri tuollaisia. Vatsa meni pinkeäksi ja selässä aivan kamalan repivä kipu. Muita kipuja en tuntenut kuin selkäkivun jokaisen supparin kohdalla.

vuffi ihanaa, vauvoja tiedossa maanantaina :heart: tahtoo kanssa

Omaa napaa, oltiin hyvissä ajoin bussipysäkillä lapsosen kanssa ja bussin tullessa heilutin niin kuski vain katsoi ja ajoi ohitse. Eikun kotiin erittäin vihaisena kipittämään ja soitto ko firmaan, alta tunnissa tapauksesta sain puhelun takaisin, että kuski oli meidät huomannut, muttei ollut äkännyt että oltaisiin tultu kyytiin :headwall: lähettävät minulla sitten vapaalipun.. Onneksi ei ollut mitään tiukkaa aikataulua, piti vain mennä bussilla ja ukon taas poimia asemalta ja mennä syömään.

jaahassu ja sammo 37+3
 
Iiks ihanaa, vuffi, vauvoja maanantaina tiedossa!! :heart:

Jaahassun bussikuskilla ollu vähän ihmeellistä toimintaa... :headwall: :LOL:

Käytiin Ventin kanssa syömässä opiskelijaravintolassa, kyllähän sitä opiskelija-annosta ihan vaan syökin kolme tuntia. :LOL: Oli hyvä safkat. Kyl on kiva olla opiskelija, kun häränpihvi aurajuustolla, lohkoperunoilla ja päärynä-kermakastikkeella maksaa 4,85?. :D
Nyt sain raahattua itseni kotiin, ostin matkalla jätskin, ulkona on plussaa ja aurinko paistaa niin, mun jäätelökesä on ainakin alkanu! :LOL:

Nyt ootan miestä kotiin, mitäs kivaa sen kanssa keksis tänään. :)

Mietin viel sitä perätilajuttua ja tuntuuu jotenki epätodelliselta että se olis perätilassa, mut jos on, niin onneks sitä just kehuttii miten on hyvät tilat ja runsaasti lapsivettä, niin on hyvä yrittää kääntää. :) Ja kun on kerran isot sisämitat lantiossa, niin ehkä se mahtuis sieltä pylly edelläkin tulemaan...

Laala ja Punkero rv35+3
 
Meidänkin pikkuinen on mitä ilmeisemmin kääntynyt perätilaan. Terkka ei osannut edes sanoa tarkemmin että miten siellä on, mutta ei kuitenkaan enää ole pää edellä tulossa.
Monta viikkoa oli ihan oikein päin ja nyt sitten piti mennä siellä riekkumaan...
Maanantaina ultrataan ja sitten koitetaan kääntää jos tarttee... :|
 
Päivitystä täältäkin suunnalta!
Neuvola tänään ja kaikki siellä ok.Lapsukainen on kiinnittynyt ja täti epäili ettei menis ihan la:han asti..Hui..Siltä olo kieltämättä tuntuukin tuntuu kuin joku hankaisi tuolla alakerrassa.
Edelleenkin uni maistuu hyvin,mitä nyt viime yönä kävin x7 vessassa...

Onnittelut jo synnyttäneille ja jaksamista kivuista kärsiville!
Mä innolla oottellen millonkohan suppari alkaisivat taas..ei oo sitten 30 viikon jälkeen ollut yhen yhtäkään...

Happy79 rv 37+4
 
Ei meillä lasketa..... Mutta vielä 11 yötä olisi kestettävä tätä omaa oloa ja vauvan odotusta.

Toisaalta mä niin nautin tästä isosta mahasta ja vauvan liikkeistä ja tiedän että tulen ikävöimään tätä tunnetta.

Mutta oma olo alkaa olla niin kypsä ja täynnä näitä vaivoja. Ja kun nyt kerran tietää sen eräpäivän.
Malttamattomana siis odotellaan että saisimme pienen syliin.
11 yötä ja tähän aikaan mie jo toivun sektiosta ja ihastelen nyyttiä. oih, se vauvan tuoksu ja pieni tuhina.

Jollei sitten tule lähtö aiemmin, eilen illalla taas tuntui sellaista painetta alapäässä että huh huh. Ja pöksyt olivat ihan märkänä, kävi jo mielessä ettei vaan ole lapsivettä mutta ei sitä nyt enempää ole tullut ja paine helpottanut.
Pojan synnytyshän mulla alkoi suoraan ilman ennakkovaroituksia lapsivesien menolla. Mutta silloin oli kyllä jo laskettupäivä mennyt.
Joten jospa tässä ei nyt mitään tapahtuisi ja päästäisiin rauhassa tuonne suunniteltuun sektioon.


Jaksamista kovasti kaikille supisteluista kärsiville. Koettakaahan kestää.

Ja kiva lukea monen hyviä neuvolakuulumisia.

Ja onnea täysaikasuuden saavuttaneille.

Harmi jos Laalan Punkero on perätilaan pyörähtänyt. Mutta jospa hän sieltä vielä olisi halukas kääntymään.

Hyvä että Nellahille tuli aika äippäpolille.


JJ-t pitäiskö sun soitella sinne äippäpolille tosta sun olosta ja kerran selkeästi on RM oireita, pääsisit ehkä käymään ja tarkastukseen ja ties vaikka.....


Raudasta, juups, kyllä täälläkin on vain käsketty syömään sitä.
Herttanen missähän kunnossa mie olisin ilman rautaa kerran raudan syönnistä huolimatta hb vain laskee.

Tutsa, oi sunhan tilanne kuulostaa hyvältä. Ei varmasti mene enää kauan. Korkeintaan se viikko.... pidetään peukkuja kovasti.


Hienoa että Manna pääsit vielä kotiin ja sait nyt verenpainelääkityksen. Johan ne olikin korkea aika aloittaa.... pääset säkin kohta nauttimaan ihanista lukemista mittarissa kunhan lääkkeet tehoo.
Mulla ei varmaan ole ikänä ollut näin hyviä paineita kuin nyt kun on verenpainelääkitys päällä.

Tosi ihana kuulla että teidän pikkuinen kuitenkin kasvaa ja voi hyvin. Kaikki on siis varmasti hällä hyvin. Ja ui, sullakaan ei sitten mene enää kauan jos voit jo kerran käynistykseen alkaa varautua. Pidetään peukkuja.




Oma olo siis aikastalailla sama. Samat vaivat ja kärsimykset edelleen. Mihinkäs tämä tästä muuttuisikaan.
Eikä ne tälle mitään teekkään jollei jotain radikaalia tapahdu, tyyliin lapsivedet mene. Joten sitä on vain kestettävä ja oltava onnellinen että vauveli saa vielä kasvaa kohdun suojissa.
Ja odoteltava sitä sektiopäivää. 11 yötä, 11yötä


Tassutin, oi suklaakakkua. Mulla on ollut tässä raskaudessa joku käsittämätön juttu että aina äippäpolilla alkaa tehdä mieli suklaakakkua. Ja nimenomaan vain ja ainoastaan siellä.
Mie jo tilasinkin mieheltä että sitten kun vauva syntyy niin mulle ei tartte tuoda sairaalaan kukkia mutta suklaakakkua haluan =)

Oi, Vuffille onnittelut jo näin etukäteen maanantaille. Ihanaa =)

Jaahas, että susseN olisi vaavikääntynyt perätilaan. Mikäs noita vauveleita nyt kiepututtaa.


Mietin tässä että jaksaako vai ei, ja jos jaksaa niin uskaltaako.
Tekisi kauheasti mieli lähteä huomenna käyttämään lapsia Ähtärin eläinpuistossa. Nyt kun ilmatkin ovat noin lämpöisät niin olisi ihana mennä sinne perheen kesken viettämään aikaa ja katselemaan eläimiä.
Ja lapsetkin varmasti tykkäisivät hurjasti. Päivä luonnossa eläinten keskellä, voisi grillailla makkaraa yms.

Mutta antaako tämä oma kunto periksi siihen. Ja jos sinne lähtee kokopäiväksi kävelemään niin missähän kunnossa sitä on illalla.

en tiedä, tekisi kyllä mieli lähteä, mutta uskaltaako sitä.


Pitää nyt harkita......


t: Solina ja Kirppu rv 35+5
 
Vuffi, ihanaa, nyt nautit masusta vkonloppuna oikein kunnolla,pian näkyy taas varpaat :D

nellah mä ymmärrän sua, oon itse vkon jo kellottanut, sen verran kipeää tekee ja aina lopahtavat. ja kun lekurit sanoo että voi tulla milloin vaan niin sitä on jotenkin lähtövalmiuksissa, onneksi enää vkko tätä kituuttamista maksimissaan.

manna kiva että pääsit kotiin myös,tosiaan mulla puhkotaan perjantaina viimestään kalvot,jos ei ennen sitä tule.nähään siellä sitten ;)

Am päästivät kotiin kun matkaa on synnärille se 500metriä ja oon uudelleen synnyttäjä. lekuri mainitsi jo viimekerralla että oon siinä suhteessa onnekas, että paikat kypsyy hyvin etukäteen, helpottaa vähän synnytystä, tosin kivunlievitystä ei välttämättä ehditä antaa. olen itsekkin syntynyt syöksyllä ja esikoinen tuli alta kolmen tunnin.

Laala ja sussen toivottavasti pienet kääntyy oikein päin :hug:

..jaahas, ajatus taas katkesi.no, siinäpä kaikki tältä erää. :D
 
hanille ja perheelle onnittelut tytöstä!! :flower:

minä ku menin edellistä synnyttämään niin mulla oli vain 3cm auki vaikka oli supistellu 3-4min välein koko illan!!! :eek: ja sitte se aukes tosi nopsaan ku oltiin sairaalassa....
nyt tulee paksua limaa,tai valkovuotoa,mitä lie,mutta kummiski...

poika pääsi just sairaalasta lonkkaleikkuusta. =) ihanaa ku ei tarvi ajaa enää tuota väliä.saa poika olla kotona. mahtava juttu.hyvin alkanu toipuminen.jonku verran jaksaa jo kainalosauvoilla kävellä =)

-pai&nuppu 36+3 :heart:
 
ihanaa ihanaa vauvoja tulee kokoajan!!!! ONNEA HANI JA KOKO PERHE!! :heart:

mie typerys sit otin ja menin siivoomaa kolme tuntia!!!! :kieh: se autto vähä niiihi suppareihi! :) ku pysy liikkeessä :) mut voi elämä tätä selkää nytten!! :kieh: no tyhmyydestä kärsii.. mut juma et on puhdasta!!! :D
 
HANI + perhe: ISOT onnittelut! :flower: :flower: :flower:

Ja vuffille etukäteisonnittelut!

Täältä pakkaamisen keskeltä pikaisesti muillekin terkkui ja tsemppei, ja takas pakkaamaan. Ihme jos ei oo tällä hommalla mihinkään mitään vaikutusta... ainakin täytyy välillä lepäillä.

v+v 37+4
 

Yhteistyössä