Paljon onnea Uusiomamille ja Pikulle :heart:
Ihanan lämpimät ilmat tullut! Oltiin tänään rannalla ja hiukan jalkoja liottelin vedessä. Huomenna mennään uudestaan, päästään miehen kanssa kaksin, kun esikko lähtee maauimalaan sukulaisten kanssa. Ihan kiva taas välillä saada kahdenkeskistä aikaa =)
Tiistaina kävin neuvolassa, jossa ei mitään uutta. Vaavi ei ole edelleenkään laskeutunut :/ Mahtaakohan laskeutuakaan..? Vahva tunne että menee reilusti yli ja joudutaan käynnistelemään! Neuvola täti kyllä toivoi että helteet voisi käynnistää synnytyksen, mutta enpä oikeen jaksa uskoa.
Turvotuksista on ollut puhetta. Mulla on hiukan havaittavaa turvotusta sormissa, mutta tosi vähän. Edes helteet ei oo saanut jalkoja turpeiseksi =) (Täytyisi varmaan koputtaa puuta, aina kun sanon ei onneksi ole ollut sitä tai tätä vaivaa, niin parin päivän päästä ne ilmestyy).
Matka sairaalaan: Meiltä on varmaan alle 30 km sairaalaan. Eiköhän sinne keritä, kun tässä tuskin mitään kiirettä tulee, käynnistykseen kuitenkin joudutaan
Mä olen ollut ihmeissäni siitä, että mitä pidemmälle raskaus etenee, sitä parempi olo mulla on. 34 viikolta lähtien oon ollut ihan valmis ja kypsä koko odotukseen, mut nyt olo on mitä mainioin eikä ole kiirettä synnärille
Aion nauttia täysillä näistä viimoisista raskauspäivistä jotka on jäljellä.
Tuttipulloja ja tutteja olen hankkinut varoiksi. Mua jotenkin ahdistaa koko imetys jo etukäteen
Esikon kanssa se ei onnistunut kotona alkuunkaan, itkettiin yleensä molemmat, joten luovutin jo 2 viikon jälkeen. Jos nytkään imetys ei ota sujuakseen niin siirryn myös pumppuun ja korvikkeeseen :ashamed:
Voimahalit kaikille sitä tarvitseville :hug: Kohta on jo heinäkuu ja aletaan poksahdella kilpaa
MammaMaraKisu & Kirppu 38+3