Kyllä on kuuma.. Nooh, turha valittaa ko niin huono kesä on ollu tähän asti
Oltiin melkeen koko päivä meen porukoitten möksällä, tuli sit palloteltuu ja ajettuu nurmikkoo ja kaikkee ylimäärästä rasitusta, eikä mittää hyötyy taas ollu, iskias vaan pamahti ja nyt vaan makaan sängyssä ko en pystyyn taas pääse..
Tosta ambulanssijutusta, viime vuonna meille annettiin synnäritutustumisella semmonen ohje, et jos vedet menee ennen viikkoo 36, ni sit ambulanssilla, koska vettä on vielä niin paljon et voi luiskahtaa napanuora ulos. Tollai siis tääl Satakunnan keskussairaalan alueella. Tietty eri asia sit, jos sitä vettä on paljon vielä myöhemmilläkin viikoilla..
Mulla on matkaa synnärille varmaan viis kilsaa, pikatietä pääsen nopeesti jos kiire tulee, kaupungin läpi mennään sit jos tarvii kuulostella tilannetta vielä
Mistäs muusta te olitte keskustellu.. Aijoo,
Pikulle isot onnittelut! :flower: Vitsi mäkin kyl venaan et saisin omani, tai ehkä tähän hätään venaan eniten sitä, et pääsen sairaalaan huilaamaan ja saan kipulääkkeitä
Ihan sata vaan tulee kauhee ikävä tota meen pampulaa ja haluun heti vaan pois sairaalasta. Vaik nykyään kyl pääsee jo muutama tunti synnytyksestä jos kaikki on hyvin, ni mähän oon siäl rauhassa ihan niin kauan enneks ne pistää mut kotiin. Tietää sit mitä tääl taas odottaa..
Kai mä yritän alkaa nukkumaan, panadolikin tuntuu jo helpottaneen tota selkäkipuu pikkasen.. Onneks näitä helteitä ei oo luvattu ko ainakin viideks seuraavaks päiväks. Ei ole muuten turvotuksiakaan liiemmälti, mut viime vuodelta muistan itkeneeni melkeen päivittäin ko jalat oli niin sairrraan piukeet ja SATTU!!! Et sympatiat on ihan teen puolella, kenellä semmoset tosi kipeet turvotukset on!
Ämpee 35+6