moi!
mä en kanssa kyllä osaa päivittää ja musta tuntuu että mä en ihan hirveen kauaa tällä puolen pyöri tai sitten jos tää ei tuu ulos niin oon ainakin niin kiukkuinen että en jaksa täällä kirjoitella. mutta ei sun
cassy tarvitse päivittää tai sitä stressata. sä oot jo homman hoitanut hienosti ja jos meistä joku ei innostu sitä tekemään niin omahan on häpeemme
mulla oikeesti menee hermo, nyt ollu niin paljon kaikkea vaivaa ja kipuilua että en tajuu mitä tuolla oikein tapahtuu. supistelee niin pirusti, mutta ei säännöllisesti, selkää ja alapäätä vihloo ja ties mitä kamaa valuu ulos
ja nyt tää turvotus, aivan järkyttävää, varpaita en voi heiluttaa ja mitkään kengät ei mee jalkaan. meinasin jo r.myrkytystä kun muutenkin on huono olo, mutta verenpaineet ei anna viitteitä siihen... en jaksais enää. onneks huomenna on neuvola, jos sieltä saisi jotain apuja. on kyllä joku uusi täti etten tiedä yhtään minkä tyyppinen on.
anteeksi tämä vuodatus, mutta mulla on oikeasti nyt niin kurja olo ollu tän viikon ettei meinaa enää jaksaa.
voimia kaikille :hug: nyt on sentään oikea kuukausi
toivova ja nyytti POKS 38+0