Taas tulin pyörähtämään...
Täällä olo täysin normaaliksi palautunut, taas tuntuu kuin tuosta "kohtauksesta" olisi ikuisuus vaikka eikä siitä ole kuin muutamia tunteja! Näin on käynyt nyt molemmilla kerroilla
Ärsyttää ja harmittaa vaan niin kovasti kun ei kukaan tiedä yhtään mitään mistään ja tämän päivän 3h reissu päivystyksessä/äitipolillakin tuntui olevan yhtä tyhjän kanssa :/ Ja nyt sitten jännittää entistä enemmän sitä että koska se seuraava kohtaus taas tulee... Yritän kuitenkin elää ihan normisti, ei se 4 seinän sisällä kökkiminen mitään auta, edellinenkin kerta meni ihan yhtäkkiä ohi ja näiden "kohtausten" välillä oli nyt 1-1,5kk aikaa... No, onneksi osaan nyt tunnistaa oireet jo heti pienestä, kuten tänäänkin niin osaan hakeutua hoitoon (vaikka eipä se tunnu mitään hyödyttävän ) ja pyytää ainakin esikolle seuraa/hoitajaa kun itseltä menee puhekyky...
Voi kun näitä ei tuli enää! :'(
Kissansilmä migreenistä ollaan lääkäreiden kanssa puhuttu (siis siitä miten olen kärsinyt yläasteikäisenä migreenioireita, mutta koskaan lääkärillä sitä ei ole todettu ) mutta se on sitten jäänyt siihen eikä kukaan ole mitään puhunut, että tämä migreeniä olisi... :/
Mies kyllä veikkasi kanssa että migreeniä on.
Cassy mä olen itse ajatellut ihan samaa heti siitä ekasta kerrasta lähtien! Myös sairaanhoitaja-tätini ja äitini epäilevät tämän jotenkin liittyvän verenkiertoon, vaan tiedä sitten kun lääkärit eivät sano juuta tai jaata :/
Yritin kysellä tänään kaikilta kolmelta kenellä kävin (sairaanhoitaja, yleislääkäri, naistentautien erikoislääkäri/synnytyslääkäri ) että mahtaiskos tää voida johtua siitä, että kun esikosta mulla oli istukka etuseinämässä ja nyt se on takaseinämässä niin voisiko istukka ja kohtu yhdessä esim. jossain tietyssä asennossa painaa verisuoniin, hermoihin tms. niin, että se saa aikaan tälläisen tilan...? Vaan empä saanut oikein mitään vastausta, jälkimmäinen lääkäri oli vain sitä mieltä ettei raskauteen liity :/
Niin tai näin, oli mikä oli niin selitys olisi kiva saada ja tai "kohtaukset" saisi luvan loppua ihan kokonaan! |O :headwall:
Noh, onneksi huomenna tiedossa kiva päivä kun lähdetään siskoni ja esikoisen kanssa Koivuniemen Herraan päiväksi, se on sellainen ihana "maaseutupaikka" jossa on miljoona erilaista kotieläintä, jyrsijää, matelijaa jne. maan ja taivaan väliltä =)
Pahoittelut taas kovasta vuodattamisesta, saapahan johonkin purkaa :ashamed:
LEAL vieläkin samoine viikkoineen