Joo kasassa ollaan täällä! :wave: Tietty parasta tässä vaiheessa vielä vauvalle :heart: mutta tuskaa mulle! |O
Joka päivä olen käynyt lueskelemassa mutta en ole jotenkin millään jaksanut kirjoittaa, viimeinen viikko on ollut sellaista tunteiden vuoristorataa ettei tosikaan :/ Itkenyt olen useita kertoja, ihan ilman syytäkin ja välillä tosi masentunut olo. Nyt olo suht ok, mutta väsyttää. Onneksi esikko nukahti pitkästä aikaa jo vartissa, siitä mulle usein meneekin päivä pilalle kun täytyisi levätä ja esikon kanssa saa kaksikin tuntia tapella ennen kuin suostuu nukkumaan päikkäreitä :headwall: :/
Mulla ollut pari päivää (etenkin iltaisin) ihan hirveän ahdistava ja tukala olo. En saa hengitettyä syvään ja jos yritän vetää keuhkot täyteen ilmaa niin kylkiä sattuu :/ Joudun sitten haukkomaan vaan sellaisia pikku "hönkäyksiä" ja se tekee olosta tosi tukalan.
Onko muilla hengenahdistusta ja "hengitysvaikeuksia" ?
Eilen illalla kun tultiin miehen kanssa tähän sängylle makoilemaan ja katsomaan telkkaria niin mulla alkoi tuolta alapäästä vasemmalta jotenkin vihloa/viiltää, ihan kuin jostain luusta...
Mistä se mahtoi johtua? Aina kun vähänkin liikahdin niin vihlaisi tuolta alakerrasta, esikoisen kanssa ei sellaista ollut...
Mulla ei tästä vuodelevosta tule yhtään mitään! |O :headwall: Lääkärit ja kaikki kehottaa vaan lepäämään ja olemaan vaakatasossa, mutta vielä ois sellainen arvoitus selvittämättä, että miten se onnistuu 2-vuotiaan uhmaikäisen kanssa??!! Sitäkin tuli viikonloppuna itkeskeltyä kun tiesin, että tällä viikolla en saa levättyä vaikka on käsketty, mutta minkäs teet. En minä voi olettaa enkä halua edes pyytää että kaikki lähisukulaiset laittaisivat kesälomansa siihen, että hoitaa meidän tyttöä :| Mun lepo onkin nyt lähinnä ollut sitä, että pääsen vaakatasoon likan päiväunien aikoihin ja otan pieniä huilihetkiä pitkin päivää. Kotityöt olen jättänyt vähemmälle enkä ole käynyt viikkoon kyläilemässä tai kaupassa, noh, on sekin kai jotain. Yritän nyt juhannukseen asti jatkaa edes näin, sitten mienaan kyllä mennä mökkeilemään yms. ja mun puolesta vauva saisi sitten jo tullakin
Mureena mulle kävi just noin kun kuvailit silloin viime viikon ma-ti välisenä yönä, paitsi että tuon kahden tunnin jälkeen supistukset loppui. Mutta siis muuten ihan sama kaava ja olin jo varma, että vauva tulee nyt jo maailmaan...
No mutta kai mä rupean tästä taas lepäilemään, hyviä vointeja kaikille! =)
LEAL & Poju 34+3 (no vihdoin on viikko vaihtunut, mutta silti tuntuu ettei rv 36 tule koskaan täyteen! |O )