<3 (: Elokuussa Plussanneet :) <3

En tälläistä keskustelua löytänyt, joten ajattelin sellaisen aloittaa..
Tänne siis kaikki elokuussa plussanneet kuten otsikkokin kertoo! =)
Itse plussasin 25.8. ja uskaltaudun tänne jo kirjoittelemaan :D

Olen vuonna -87 syntynyt yhden pojan (06/08) äiti Valkeakoskelta =)

Tervetuloa kaikille! =)

 
Mitä mun silmäni näkevätkään :D Unico oikein paljon onnea plussasta :heart: :flower: :heart: silloin joskus yhdessä kuumeiltiin 25vuotiaisissa,mä tosin eri nikillä silloin,liekö koko pinoa enää olemassa :whistle:
Onnea myös kaikille muille plussanneille ja jarrusukkia matkaan mukaan :heart:

Terveisin piiuli tammimasuista
 
Mitäs mieltä olette naiset... tein kuukautisten odotettuna alkamispäivänä (ke) testin ja plussaa siis oli. Edelliset menkat alkoi 25.7. mutta ne oli jotenkin oudon lyhyet ja muutenkin "vajaat"... että voiskohan sitä olla jo sieltä asti raskaana... milloin pitäisi soitella neuvolaan? Oon vähän pihalla täällä...
 
Torakka,
soita suhteellisen nopetasti neuvolaan, koska on mahdollista, että olet tosiaan kuukautta pitemmällä, järjestävät lasketun ajan tarkistuksen ultralla. Jos olet liioin myöhässä liikkeella, ei kerittä tekemään alkuraskauden seuloja.
 
Torakka,

Itselläni hieman samanlainen tapaus. Tein testin 21.8. plussaa näytti. Edelliset menkat oli alkaneet 21.7. ja oli oudon lyhyet ja muutenkin alkoivat liian aikaisin (5 vrk). Tekivät neuvolassa tiistaina 25.8 verikokeen, josta näkyi hormonitaso (oli 420) ja lääkäri totesi etten ole voinut olla raskaana aiemmin, koska hormonitaso oli vielä sen verran alhainen. Ihan normaali vuoto oli siis mulla ollut silloin heinäkuussa. Nyt on sitten ihana (mutta pitkä) odotus edessä :)

Tsemppiä, soita neuvolaan!
 
En tosiaan tiennyt, että on jotain seuloja edes, jotka voi missata jo myöhässä liikkeellä... :ashamed: well, tosi hyvä tietää - pidän kiirettä ja soittelen heti nyt alkuviikosta neuvolaan! Kiitos!
Aika lailla tuntemuksia jo, "kiskoo" jostain paikasta X alhaalta, en tiedä tarkalleen mistä, mutta repivää kipua munsarjoissa päin...? palelee ja välillä hiki, muutenkin hengästyn uskomattoman äkkiä, vaikka olen tottunut kuntoileen ihan säännöllisesti. Mieli heittää, mutta niin kai se aina... Kai nämä oireet voi olla vaikka olisi vasta 5 raskausviikkoa takana...? nyt on siis joko 5 tai 9.
 
vielä on useimmin veskihätä kun aiemmin ja nukuttaa helpommin, minulle ei ollenkaan tyypillisesti herään herkemmin yöllä ja muuta outoa tuntemusta on... rinnat olleet jo 3-4 vkoa A-RAT!! Oli niin outo olo jo kierron 33 päivänä että kun tein testin ja oli positiivinen niin se ei ollenkaan yllättänyt... mutta joo, verikokeisiin vaan niin raskausviikot selviää... mutta olisi kiva kuulla millaisia oireita teillä on ollut/ on tässä vaiheessa (eli vko 5 tai vko 9)?
 

Yhteistyössä