<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Täältä Cheer huutelee taas! :)

Mut onki näköjään jo siirretty taustailemaan.

Meillä oli tuossa muutto, ja netti on ollut hetken aikaa poissa käytöstä, kun samaa nettiä ei uuteen osoitteeseen jostain kumman syystä saa siirrettyä. Mutta joo, nyt asutaan sitte omakotitalossa! 4 huonetta + keittiö, vähän turhan suuri meille kahdelle. Kaikki on nyt valmista vauva hommia ajatellen. Kunhan se pikkuinen vaan jo hyppäis kyytiin.

Voin pysyä taustalla väliaikaisesti, kunnes kotiin netti saadaan, niin pääsee taas listoille aktiivisesti mukaan!

Onnittelut kaikille plussanneille näin tasapuolisesti, ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia muille! :)

- Cheer
 
).( Ja täällä alkoivat aamulla puolukkapäivät!! :( varmaan testijännityksen jälkeinen stressin laukeaminen edesauttoi... Noh, ainakin kierto oli lyhyimmillään mitä aiemmin ilman lääkkeitä \o/ :) Aamuinen täti kyllä taas hieman masensi, mutta onneksi koulussa oli kiva päivä. Ainut vaan, että vaikka vauva -videoita ja -juttuja on kiva katsella ja jutellan, niin samalla pieni haikeus siinä tulee... :/ etenkin, kun nyt vielä meillä on melkein päivittäin vauvoihin/lapsiin/nuoriin liittyviä asioita! Mutta uutta matoa koukkuun ja toivotaan, että tämä olisi sitten SE kierto :) eli tänään: kp 1/31, yk12 (en kerkeä päivittää listaa, kun pakko alkaa puuhaamaan koulutehtäviä!)


miranenn ompa kummallisia uskomuksia/tietoa tuossa sinun listassasi...onko siis totta, että ei ovista ennen saunaan tai orgasmia luteaalivaiheessa?! :D vai joku taas vaan keksinyt hatusta... :D

Hydra minulla on gelee royalet tällä hetkellä käytössä! :) oliko sulla jotakin kysyttävää niistä?

maimai sama, voisi vaikka elää pelkällä suklaalla, jos se ois mahdollista :D

Fiinaliina itsekkin olen miettinyt, että kiitos luojan, aloin lukemaan pillerien lopettamisen jälkeisistä ongelmista jo nyt ja alettiin yrittämään jo, vaikka kouluakin on jäljellä, koska vaikka nyt seuraavasta raskautuisin, niin on enään yksi vuosi jäljellä ja jos johonkin hoitoihin joutuis lähtemään, niin sekin vuosi voi hujahtaa ihan huomaamatta!!!

Miuyy itsekin olen tuota punaviiniä miettinyt, että pitäis kokeilla..olen vaan miettinyt, että juodaanko sitä oviksen jälkeen se viikko (kiinnittymiseen saakka) vai lasillinen mahdollisiin menkkojen tuloon saakka :D alkkishan siintä tulee, jos joka kk puoli kiertoa viiniä vetää :D

tada mahtavaa, että asiat alkavat edetä vauhilla!! Pidetään peukkuja, että heti 1. kerrasta tärppäis, niin ei tarvitsis niin paljoa rahaa siihen syytää ;) ja ihana mies sulla, mahtava juttu et raha-asiat hoituivat :heart:

empp no sulla vielä toivoa, et viivat vahvistuu, toivotaan parasta!! :)

dana lähihoitaja on hyvä ammatti, vaikkakin rankka!! :) tietysti, jos sinulla ei ole rahallista eroa, kumman valitset, niin sittenhän vain pitää päättää oletko enemmän käytännön ihminen ja pärjäisit paremmin oppisopimuksella vai kaipaatko enemmän teoriaopintojakin, eli sitä kokopäiväopiskelua..!? :) Tsemppiä valintoihin!! Eikö sairaanhoitaja innostaisi ;) olisi paljon monipuolisempaa hommaa, kuin lähihoitajilla! ;)

Cheer onnea kovasti talosta!! :p meilläkin on talossa 3 makuuhuonetta, ruokaluhuone ja olohuone + muut, ni kyllä tilaa riittää :D kaikki vieraat aina sanoo tyhjässä makuuhuoneessa (yksi täysin tyhjä), että lastenhuone aivan selvästi :D itse yritän kieltää vaan ja olla paljastamatta :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Mieki voisin elellä suklaalla ihan hyvin ja naama tykkäis :D Punaviinistä en oo oikeen ikinä tykänny, pitäskö opetella juomaan:LOL:
Mulla on alkanu olemaan aikamoisia ilmavaivoja... Kauheeta, ei yhtään mun tapasta! Miten onko mahollista, et pupuilu tuntuu erilaiselta, jos olis testi näyttäis plussaa? Me molemmat huomattii sunnuntaina, ettei tuntuma oo sama ku ennen. Miulla tuntuu alavatsassa pientä kipua tms, joka ei oo normaalia. Avokkiki huomas, ettei oo samanlaista ku ennen. Se taas herätti ajatukset, et mitä jos? :confused: (Ei yhtään vaikeemmin selitetty, hah:D)

Nyt ois menossa dpo 8-9... Ja ainokainen testi kuumottelee yhä enemmän kaapissa. Jäiks...
 
Täällä käyty tänään siellä gynellä. Kohtu on tyhjentynyt kokonaan ja lupa on yrittää uutta raskautta. On jotenkin helpompi olo nyt, mutta sitten kun yhdestä murheesta päästään niin toinen tulee eteen.

Tuo rakas, kun on tota diplomityötä tehnyt yhdessä firmassa ja kovasti oltiin molemmat sitä mieltä, että siellä varmaan jatkuu työt.. niin tänään sitten sanoivat ettei jatkukkaan. Nyt ei ole kummallakaan töitä, kun minä vasta irtisanoin itteni, että voin keskittyä opiskelemaan ja joskus jopa valmistumaan ja toisella ei ole töitä.

Elämällä on julma huumorintaju. Ensin en tuu raskaaksi ja kuukausien yrittämisen jälkeen kun olen raskaana niin se menee kesken ja sitten ei noi opinnotkaan alkanut ihan niin ruususesti kuin kuvittelin. Ja sitten toi miehen työt.. oltiin niiiiin varmoja, kun ne anto siellä vähän ymmärtää, että nyt natsaa niin ei.

JA kun toi stressi auttaa raskautumaan niin hyvin tunnetusti.
 
Voi Marpa, kylläpä elämä teitä nyt koettelee! :( Itsekin paljon paskaa niskaani saaneena tiedän, miltä tuntuu kun mikään ei mene suunnitelmien mukaan. Mutta ehkä tää vielä tästä iloksi muuttuu. :hug:

Babyfever, kauan oot käyttänyt gelee royaleita? Ootko huomannu mitään vaikutusta? :)

Cheer, onnittelut talosta! :) Mekin muutettiin omakotitaloon reilu vuosi sitten. Meillä on tällä hetkellä vaan yks makkari, mutta koko talon kattavassa rempassa ollaan päästy siihen vaiheeseen, että nyt on luultavasti jouluksi valmistumassa kaksi makkaria lisää. Näistä olisi tarkoitus tulla sitten joskus lastenhuoneet. :)
 
tada Mahtavia uutisia! Mä niin uskon, että nyt on teidän aika saada se oma nyytti kotiin asti :) Tsemppiä ihan kauheesti :heart:

babyfever tätipahoittelut.

Marpalle ihan kauheesti nyt voimia :heart: On teitä kyllä koeteltu. Seuraavaks on kyl pakko sattua jo jotain hyvää!
 
Marpa voi hitsin hitsi! Ärsyttävää, kun tuollatavalla lupailevat, mut sit vedetäänkin matto jalkojen alta :( kovasti jaksamisia teille!!! :heart: mutta onneks pääsette edes nyt sitten jo uutta yrittämään!! Toivotaan, että pian tärppää ja saisitte vähän positiivista kännettä sinne!! :)

Hydra kun luin Geleestä netistä, niin lopetin Primolutit kokonaan ja aloin syömään niitä 2kpl/pv! Ni sithän mun ihan omat luomumenkat tuli 1. kertaa 9 vuoteen!! :p Ja kiertokin oli vaan sen 32pv. Seuraava kylläkin 37pv, mut nyt taas 31pv, eli tasoittumassa on! Olen myös lukenut siitä positiivista vaikutusta raskautumiseen, mut ainakin hormoonitoimintaan pitäs vaikuttaa! En sitte tiedä, olisko menkat alkanu ilman Geleä, mut ainakin se oli sen arvoista, et nyt sit ainakin oma täti tuli! ;) Nyt syön niitä säännöllisesti 1 päivässä! Jos kiinnostaa, niin osta niitä vaikka 1 purkin ja syöt niitä 1-2päivässä 1-2kk (60kapselii purkissa, eli jos syöt 2kpl, ne kestää n. kuukauden) ja katot vaikuttaako mitenkään! :)

Dana kiitos :) kovasti plussatuulia sulle!! :p
 
Marpa, tsemppiä teille kovasti!! Inhottava tilanne että luvataan ja sitten jääkin tyhjän päälle. Kyllä olis nyt teijän "vuoro" saada ihania uutisia. Onneksi pääsette uuteen yritykseen.

Kaikille uuteen kiertoon joutuneille: Nokka kohti uusia tuulia ja yritetään pitää positiivinen asenne! ;)

Babyfever1, mä en oo ikinä kuullukkaan tollasista Gelee-tableteista, mitäs ne on? Sulla ainakin siis hyviä kokemuksia.

Omaa napaa: ovista oon tikutellu kp 11 asti ja vielä ei ainakaan ole mitään nähtävillä yhden viivan lisäks. Mä sain siis viime viikolla gyneltä terolut-reseptin 3kk pitkähköjen kiertojen vuoksi mut ajattelin kattoo tän kierron vielä ihan luomuna että joskos vielä lyhenis ku viime kirto oli 38 eli ei niin paha. Mua jotenkin pelottaa taas ruveta ottaa jotain hormoneja ku on pillereistäkin päässy eroon. Ja sithän niistä voi tulla kaikenlaisia haittavaikutuksia mitä en nyt kyllä jaksais :O Mies tossa eilen 12h automatkalla rupes puhelee jotain että: sit ku me joulukuussa alotetaan yritys niin....
Olin ihan suu auki: haloo, yritys on jo alkanu! Silt on tainnu mennä jotain ohi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Täällä eka päivä vartijakurssia takana, heti huomenna alkais jotkut älyttömät harjotukset hallintaotteista sun muuta :p koko päivä meneeki sitte urheilutalolla..huhhuh...aika rajulta vaikuttaa että en tiä miten vauva pysyis ees masussa mukana tommosta menoa :O
 
henrietta-, hahaa, on noi miehet kyllä hassuja, aina niiltä tuntuu kaikki tärkeä info menevän ohi.. Paras oli kun mun mies yks päivä sanoi että siskonsa sai vauvan. Oli vaan sitten unohtanut kertoa että se on ollu edes raskaana! Small details :D

Mä mietin et miten mä ottaisin asian puheeksi että koskas niitä vauvoja aletaan tekee.. Mua vaan niin pelottaa että se sanoo että mitä jos jätettäis tekemättä.. Vaikka pakko se on ottaa puheeks jossain vaiheessa. Ja kuitenkin se on sellanen ihminen jonka kanssa oon ajatellu olevani loppuelämäni, joten sit on tosiaan vaikea tilanne jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei. Eikä mulla oo sellanen kiire että heti tarttis saada, mutta jossain vaiheessa ja mielummin ennen ku se on myöhästä.
 
En sitte malttanu odottaa loppuviikkoon, vaan tein testin aamulla. Niin tyylipuhdas nega, kun vaan voi olla, joten ootellaan tätiä. Jos ei tätiä näy viikonloppuna, nii sit testaillaan uudestaan. Seuraavaa kiertoa odotellessa. Pöh.
 
Babyfever, sait ylipuhuttua. :D Nyt on Gelee Royalea haettu purkki luontaistuotekaupasta. :D Katotaan onko siitä mihinkään. Vähän aina epäilevästi suhtaudun tällaisiin juttuihin, mutta nyt kai olen jo niin epätoivoinen, että ei kai siitä mitään haittaakaan ole jos koittaa. Taidan ottaa sen 1 tbl/päivä ainakin näin aluksi.

ON: Huomenna vika tero naamaan ja sitten jäädään jännäileen, alkaako menkat. Ajattelin myös kokeilla, mitä kroppa sanoo siihen, jos jättäis hiilarit vähän vähemmälle, kun oon kuullu hyviä kokemuksia siitä muilta pcolaisilta. Aiemmin oon karpannut, kun halusin pudottaa muutaman kilon ennen häitä, vaikka nyt erityistä tarvetta siihen ei ollutkaan, kun paino oli silloinkin ihan normaaleissa lukemissa. Nyt en kuitenkaan ajatellut millekään tiukalle kuurille alkaa, koska lääkäri kielsi laihtumisen (ja myös lihomisen :D), joten vähennän vaan turhat sokerit ja pullamössöt. Mikään pullahiiri en ole ikinä ollut, joten kiusausta siitä tuskin tulee. Sensijaan suklaasta pois pysyminen voi olla hankalaa. :p Olen myös tehnyt miehen kanssa sen päätöksen, että otetaan ne clomit mukaan ja mennään sinne inssiin. Ens kierto mennään vielä ilman clomeja ja inssiä, koska aukkari täytyy tehdä ensin kierron alkupuolella, joten en pysty vielä clomeja aloittaan siinä kierrossa. Toiveet siis tämän vain teroavusteisen välikierron suhteen on isot. Voi kun tärppäis, eikä tarvit sinne inssiin mennä! Mutta joo, ensin odotetaan niitä menkkoja ja sitten soitellaan aukkariaika.
 
Cheer115- onnea uudesta kodista !! Teillä tosiaan on nyt tilaa vauvalle, ja vähän useammallekin lapselle. Miun unelmissain on myös saada oma omakotitalo!

Babyfever1 totta, että eipä sitä päivää voi itse päättää, että koska lapsi saa tulla. Se on otettava mitä annetaan. Ja sempä tähden parempi aloittaa liian aikaisin kuin liian myöhään!

Marpa Voi miten kurjaa tuo miehesti työtilanne. Meilläkin mie opiskelen (ja teen kouluohella satunnaisesti töitä) ja mies on kokoaika duunissa ja helpottaahan tuo elämää kun on varma toimeentulo. Toivottavasti teilläkin mies saisi uuden työn pikaisesti, ja sie saisit rauhassa opiskella valmiiksi <3

Henrietta- Haha, hauska toi siun mies, ei oo vissiin ihan pysyny siun perässäs. Noh onneks nyt tuli puheeks, että lastahan tässä jo ollaan tekemässä ;)

Miuyy Kiitokset tästä lääketieteellisestä selvennyksestä, onk se sit niin että se on se nikotiini mikä vaikuttaa noihin siittiöihin, ku eiks nikotiini vaikuta just heikentävästi ääreisverenkiertoon?

pantera Negapahoittelut :(
 
miss_piggy
Gelee Royalesta: Tiedättekö että voiko sitä ottaa yhtä aikaa terolutien kanssa ja mitkä ton gelee royalin vaikutusten pitäis olla, siis mitä hyötyä siitä on?
Täältäki sais sitä luontaistuotekaupasta niin aloin vaan miettimään..
 
Hei!
Jospa minäkin viimenki tänne jotain kirjottelisin, kun toista kuukautta oon jo täällä käyny näitä keskusteluja lueskelemassa:)
Heinäkuun lopussa jätin pillerit pois, ja nyt on toinen kierto siis menossa, tai eka luomukierto. Kierron pituudesta en siis osaa kyllä sanoa... ennen pillereitä se oli muistaakseni tasainen, n 30pv. Ja tosiaan ilman ehkäisyä tulkoon jos on tullakseen -fiiliksillä mennään... mielellään tietysti sais se plussa tulla jo aika pian:D Jotenkin sitä oletti, että se on heti kerta laakista selvä, mutta eipä näyttänyt olevan. Pettymys oli aika suuri, kun testit vaan näytti negaa, ja sitten iski pelko että jos onkin jotain vialla. Joo, ehkä vähän turha nyt heti tässä vaiheessa tuommosta miettiä ja stressata:)

Lilja87................25.............. ...kp 8 /44?............TJOT/yk 2
 
miss_piggy, tota yhteisvaikutusta terojen kanssa hieman itekin mietin. Kaikkia luontaistuotteiden ja varsinaisten lääkkeiden yhteisvaikutuksiahan ei ole tutkittu. Mä ostin Biosorinin Gelee Royalea. Siitä sanotaan, että sillä on gonadotrooppinen hormonaalinen substanssi, jolla on vaikutusta femaaliseen genitaalijärjestelmään. Mitä sitten ikinä tarkoittaakin. :D Mutta oon käsittänyt, että jotenkin tasapainoittaa hormonitoimintaa. Osaako Babyfever kertoa tarkemmin? Olisko sulla jotain hyviä juttuja luettavaksi?

Lisäys. "Gelee Royal -kapselit eli kuningatarmehiläisen ruokamehu
Nuorten työmehiläisten valmistamaa kuningatarmehiläisen ruokkimiseeen tarkoitettua ainetta, jota ei anneta muille mehiläisille. Gelee royal sisältää A-, B-, C- ja E-vitamiineja sekä entsyymejä, 18 erilaista aminohappoa, ergostrolia ja erilaisia hormoneja, kuten sukurauhasten toimintaa aktivoivaa gonadotrooppista hormonia sekä androgeenejä ja estrogeenejä. Vaikuttaa elimistösssä monin tavoin, mm. aktivoi elimistön omaa hormonituotantoa, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, kohottaa yleiskuntoa ja parantaa elimistön suorituskykyä."

"It can also help with problems that are related to hormonal imbalance, such as polycystic ovarian syndrome or irregular menstrual cycles."

Mehiläisille tai hunajalle allergiset tai astmaatikot ei saa ottaa Gelee Royalea!
 
Viimeksi muokattu:
Joo, siis suosittelen kaikille teille kokeiltavaksi (ainakin) noita Gelee Royaleja!! :) Olen myös kuullut, että sen pitäis vahvistaa kohdunlimakalvoa ja tukea omaa hormonitoimintaa. Tällästä oon netistä löytäny:
"Tuore Gelée royale sisältää proteiineja. Siinä on ainakin 17 erilaista aminohappoa, joista kahdeksan on elämälle välttämätöntä.

Siinä on myös hiilihydraatteja (sokereita) sekä hyödyllisiä rasvahappoja. Lisäksi siinä on useita vitamiineja kuten B1, B2, B3, B5 ,B6, B7, Biotiinia, B9, B12 ja vähäisiä määriä A-, C-, D- ja E-vitamiineja. Mineraaleista Gelée royalen on todettu sisältävän rautaa, fosforia, kalsiumia, piitä, kuparia, rikkiä ja kaliumia.

Gelée royale sisältää myös sukurauhasten toimintaa aktivoivia hormoneja. Siitä on löydetty bakteereita ja viruksia tuhoava antibioottinen te-kijä, jonka on todettu tehoavan mm. kolibaktee-reita vastaan."

Ja mahtavaa, jos jossakin luki, että pco:hon myös auttaisivat!!! :)
 
miss_piggy luulisin, että ei vaikuta Teroihin mitenkään!! Mut voithan tarkkailla niitä, ja jos huomaat jotain outoa, ni lopettaa!! :)

pantera täti pahoittelut :( niin tuttu tunne :( mut nyt voidaan jännäillä yhdessä tätä uutta ja PAAAALLLJJJONN parempaa kiertoa ;) eiks vaa?!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 20.9.2012



miranenn................23.................kp 71/28-?............yk 12/yv 3
Hydrangea..............26.................kp 40/26-?....................yk 7
kaiku<3.................22..................kp 35/32......................yk 5
empp.....................21..................kp 30/30-35...................yk 5



Dana-....................28..................kp 29/28.....................yk 15
buffy.....................23..................kp 27/28......................yk 5
Fiinaliina................22.................kp 26/?...................yk/TJOT 2
Vilijonkka...............26................kp 24/29-35...................yk 7
Niiu.......................25.................kp 22/27-31...................yk 2



emppuli83..............29.................kp 18/28?...................yk 3 (4)
Miuyy....................21.................kp 17/28.........................yk 1
Henrietta-.............25.................kp 15/38-49....................yk 1
Lullaby89...............23.................kp 14/31-36.................yk 12
eläväinen...............19.................kp 13/30........................TJOT
Marpa....................23.................kp 13/23-31....................yk 8
Naapurin tyttö........28................kp 10/29-?.....................yv 10



Piimis....................24................kp 9/31-36....................yk 4
Lilja87...................25................kp 8 /44?................TJOT/yk 2
miss_piggy.............31...............kp 8/27........................yk 5
maimai83...............28...............kp 6/27-33....................yk 4
Babyfever1..............26................kp 3/31.......................yk 12
pantera.................19................kp 2/27.........................yk 2



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä