<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

miranenn, jes kiitos listasta :) Pitää paneutuu vähän tarkemmin tuohon illemmalla, kun nyt taas pitää kiiruhtaa töihin. Mutta bongasin tuon suklaan sieltä :) Mä oon nniin koukussa siihen ;) Mulla on vaan käytössä periaatteessa toi foolihappo.

ON täällä mennään ja vuodellaan pikkiriikkisen vaan.... :/ Nyt on sellanen olo, että tänään menee särkylääkkeitä. Ehkä pitää ottaa jo ennakkoon ettei tul sit kesken tenavatunnin töissä ihme mahanpuruja. Eli nyt eväät reppuun ja reppu selkään. Vähän harmaata viikonalkua, mut toivottavasti tästä viikosta tulo parempi viime viikkoon verrattuna...
 
Hellou, terveisiä Lapista! Eilen illalla melko myöhään kotiuduttiin, raskas oli 5 tunnin automatka, mutta siitä selvittiin. Oli kyllä tosi kiva reissu ja oli niin nättiä siellä, aivan ihana paikka. Haaparannassa kävästiin kans, mutta en vielä päässy ikeaan, ilmeisesti mennään vielä miehen kaverin kans parin viikon päästä pyörähtään siellä, ku molemmat haluaa shoppaileen. :) Miehen 30-vuotissynttäritki viikon päästä, mitähän mää sille keksin lahjaksi. :D

Nyt kp 27/30-35, tekis hulluna mieli käydä ostamassa kasa raskaustestejä ja alottaa testailu jo huomenna aamulla. Voihan se olla vähän turhaa, mutta ku ei millään malttas odottaa... Ei kyllä edelleenkään oo semmosta fiilistä, että ees saattaisin olla raskaana, mutta jännittää se kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Oma napailen nyt, tulen myöhemmin lukemaan vähän muita viestejä. Pää on niin täys räkää ettei ajatus nyt oikee kulje :D
Viikonloppu oli tosi kiva, mutta tuntemukset on täs parin päivän aikana vähentyny. Nytki oon köhiny koko viime yön ja ääni on ihan maassa, eikä yskiminen enää satu masuun... Koitan tässä pikkuhiljaa saada itseäni poijes tuolta pilvistä ja et ottaisin nuo realiteetit tosissani.

Nyt mie koitan tässä soitella työkkärii ja vaihtaa siellä sovittua aikaa, ku ei tässä kunnossa voi lähteä mihinkää. Ehkä sitte, jos ääni toimis...
 
miranenn onpa pitkä lista :D Saa olla aika sissi jos kaikkia noista noudattaa! Harmi, ettei kaikkia kohtia ole selitetty auki, olisi kiva tietää mitä hyötyä mistäkin on. Tuossakin lukee, että punaviiniä päivittäin, mutta itse olen ollut siinä käsityksessä, että hyötyä siitä on silloin kun juo oviksesta suunnilleen seuraavan kierron alkuun. Tuosta listasta saisin kyllä hyvän tekosyyn syödä päivittäin suklaata ;)

maimai toivottavasti sullakin on parempi uusi viikko :)

empp ihanaa, siellä on piinailut meneillään! Testaamatta oleminen on kyllä niin hermoja raastavaa :D

panteralle tervehtymisiä!!

Täällä on dpo 1 ja seuraavat kaksi viikkoa onkin sitten piiiiiitkääää piinailua. Pitää yrittää olla ajattelematta asiaa kun muuten aika kulkee niin hitaasti. Voi että mä niin toivon, että oviksen bongaus ja miehen kellistykset olisivat tuottaneet tulosta!!! Mutta ei voi muuta kuin odotella :popcorn:
 
Miranenn Jopas oli lista :) Mulla ei taida olla mitään muita konsteja käytössä ku foolihappo. Greippimehua pitäis varmaana lkaa juomaan, ku mulla on se limakalvo ollu ainaki ultratessa tosi ohut.. Mut eikös foolihapolla oo vähän sama vaikutus kun greippimehulla??

Niiu Mulla on dpo 4, saadaan jännäillä suht samoihin aikoihin :)

maimai Kyllä tästä tulee hyvä viikko :) Hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa :)
 
Hei Naiset pitkästä aikaa!! Toivottavast ette jo pian siivoo mua listoilta.

Täällä syyskiireet jatkuu ja kaksplussailuun tuntuu jäävän hirmu vähän aikaa. Vauvaprojektikin on ollu jäissä ku ensin minä ja sitten mies sairastui :( tässä kuussa ei siis toivoakaan että olis pullat uunissa. Nyt meillä oli muutaman päivän vielä 4 ihanaa lapsukaista hoidossa ihastuttamass meidän arkea. Oli kiva puuhastela leikkipuistoissa ja nauttia arjen pienistä ihmeistä. Totisesti lapset kyllä tuo niin paljon <3.

Marpa voi sinua pientä, ei varmaankaan ole helppoa ollut. Mä voin vaan kuvitella miten pahalta teistä on tuntunu. Toivotaan kuitenkin että uusi kyytiläinen tarttuis pian entistä vahvempana mukaan=) Täytyykö muuten keskenmenon jälkeen odottaa ennen ku saa taas aloittaa yrittämisen vai saako heti kun mieleltään taas jaksaa niin aloittaa tositoimet?

pantera, Miuyy, Piimis
ja buffy :wave: Miuyylle tsemppiä viimeiseen hääjärjestelyrutistukseen!

maimai83 mie olin yksitysisellä gynellä, ultrassa, papassa jne... perus rutiinijuttu ja maksoi reilu 100e kelakorvauksen jälken. Niin ja pulssissa olin ja älyttömän mukava naisgyne. Tää tulee nyt vähän myöhässä mut toivottavasti vielä jotain apua. Mä voin kaivaa vielä mun kuitin jostain jos haluut tarkempia tietoja.

Niin ja mä oon joskus ajatellu lapsista, ettei missään nimessä opiskeluiden aikana, tai kovin nuorena. Elää pitää ensin ja sitte vasta lapset. Noh nyt mä oon tajunnu että sehän sitä elämää just on. Lapset. Ja opiskelut varmasti suttaantuu, vaikkakin tää ausku-vuosi (opettajaksi erikoistumisen vuosi) on ihan himo raskas ja vähän pelottaa että jos tänä lukuvuonna raskautuu, että miten siitä sitte selviää.

Tuisku85 tsemppiä lääkäriin. Toivotaan parasta!

eläväinen onneksi selvisittä ''vähällä''!

postimerkki Mulla ihan päin vastoin eli, pillereiden aikaan enemmän ollu valkovuotoa, mitä nyt on. Ihan on kummastuttanu että miksi?

Miuyy mie oon kuullu myös että punaviinistä olis kiinnittymisapua! Tosin kohtuuden kanssa ;) hih niin ja mirasen (mitenhän toi taipuu :D) kikkakolmoslista oliki hyvä, pitääpä oikein tallentaa koneelle :D
 
Niin ja MUUTen Meillä mies on lopettanu tupakanpolton se on nyt viikon ollu polttamatta, heh eihän se vielä paljoo ole, mut toivottavasti kestää! Se polttaa kylläkin sähkötupakkaa vielä, mutta on siinä ainakin vähemmän myrkkyjä ku siin ehdassa tavarassa. Jeij. Onko muuten jollain tietoa, että miten tuo tupakoimattomuus vois vaikuttaa siittiöihin?? Eikös röökaamisen pitäis huonontaa sit laatua? Toivotaan että noi nuijapäätki alkais miehellä vetreytyy
 
Tervehdys tytöt :) Täällä kans jännätään ku menkat pitäs tällä viikolla alkaa :/ Toivottavasti ei ala.! Tuosta tupakanpoltosta tuli mieleen, että minä en oo vielä siitä paheesta päässy eroon. Vähentäny oon kyllä huomattavasti, ku töissäkään en polta. Kamala stressi vaan nyt tuon muuttohomman kanssa ja vieläpä auto pitäs saada myytyä. Unissaan oon ruvennu taas kävelemään. Viimeksi unissaan kävelly rippileirillä ja sitä nuorempana. Taas se alkaa :( Pitäs vissiin yrittää olla stressaamatta, mutta kaikki asiat aina samaan aikaan tuppaa stressaamaan. Mies lähössä taas reissuun ja ikävä tulloo.. Jospa muilla on alkanu hyvin viikko. Lähen tästä jumppaamaan niin mieli virkistyy ja unohtaa stressailun vähäksi aikaa :)
 
Ei täälläkään viikko oo kauheen hyvin alkanu... Yöllä puhkes tuo flunssa ja tuntuu vaan pahenevan. Veto ihan pois. :( Avokki lähti taas yöks töihin, onneks torstaihin ei oo pitkä aika enää ja päästään rentoutumaan maalle tuon isän luokse. Siellä rentoutuu niin täysin, et ehkä unohtais taas pariks päiväks tän stressin, mikä täällä kaupungissa on. Tosin kyllä tuo testaamis-stressi on sielläkin, koitan malttaa nyt kunnolla sinne viikonloppuun...
 
Pirskatti nyt on jumpattu puoltoista tuntie :) Ja oon ihan poikki! Tuntu välillä, että kuolee siihen paikkaan. Mut periaatteessa hyvää teki =) Nyt on mukava rentoutua saunassa kissan kanssa :) Siis jos mietitte tuota kissa hommaa niin minun nuorin "vauva" käy saunassa aina minun kans :) Ja suihkussa saunan jälkeen! :)
 
byffy Meillä kans koira tykkää tulla saunaan :) Läähättää ihan hirveesti ylälauteella, mut ei suostu lähtee pois.. Ei kuitenkaa kauaa viitti sen antaa olla, vaikka tykkäiskin nii kovasti :)

ON Mulla on tänään ollu jotain ihme jomotusta vatsassa. Aamulla vatsa oli niin kipee et meinas itku tulla. Vatsa tuli ihan kivikovaks ja sattu ihan hemmetisti varsinkin tonne vasemmal puolelle missä oviksenkin tunsin. Ekaks aattelin et johtu jostain suolen toiminnasta, mut koko päivän vähän väliä jomottanu vatsaa.. Mitä mahtaa olla? Ei oo ennen ollut tällästä. Sitte vielä ihmettelen, et tissikipu ei tullutkaan. Ihan vähän oli nännit arat, mut se meni ohi. Yleensä mulla on tässä vaiheessa tissit ihan sika kipeet, mut nyt ei..
Nyt jännätään vielä sitä, että perjantaina se lääkäri soittaa. Ei mua ne mun tulokset jännitä, mut miehen simppatestin tulokset kylläkin!

Sit mulla on yks iso pulma.. Ei liity vauvajuttuihin kuitenkaan :)
Mä en osaa päättää, et lähdenkö opiskelee lähihoitajaks oppisopimuksella vai ihan normi koululaisena. Tammikuussa alkais molemmat. Mä oon ehkä vähän enemmän kuitenkin kallellaan siihen kokopäivä opiskelun puoleen.. Saisin varmaan hyväksluettua mun aikasemmista koulutuksista jotain aineita..
Mut sit taas oppisopimuksessakin on etuja. Pääsis heti kiinni taas työelämään. Tulot noissa tulis oleen suurin piirtein samat, että nyt ei raha ratkase.. Siis jos nyt edes pääsen kouluun ja saan opiskella liiton rahoilla :)
Vaikeita päätöksiä. Sitten mietin tätä raskautumista, että koulusta olis ehkä helpompi jäädä äippälomalle ku töistä.. No onneks on lokakuun loppuun asti aikaa miettiä :)
 
Testasin aamulla negan :'( mut menkoista ei silti vielä tietoa...parin päivän päästä uutta testiä, ellei täti tule ennen sitä... Empä saanut annettua miehelle maailman parasta synttärilahjaa :( noh..elämä jatkuu!!
 
BF: :hug: Voi harmi! älä kuitenkaa heitä vielä kirvestä kaivoon, vielä on toivoa, nokka pystyyn vaan :)

Dana: Lupaavalta kuulostaa oireilusi, pidetään peukut pystyssä kovasti!

Täällä myöhäiset treenit taas aiheuttaa sen, että pää käy ylikierroksilla..ei siis vielä tietoa unesta. Mutta jee, saatiin eilen vihdoin auto myytyä ja nyt aamulla uutta ehdokasta katsastamaan...jännää :)
 
Vitsit ku sais itekki auton myytyä nopeasti :) Mies lähti Ouluun kaverin luokse. Ilmotti mulle illalla, että aikoo pitää viikon loman nytte! Kyllä se mulle käypi vallan mainiosti :) En tiijä, välillä semmonen fiilis, että pelottaa kamalasti! Kaikki tämä vauvahomma ja muutto! Tuntuu, että kaikki ois annettu vaan lainaksi ja kohta viedään kaikki pois :( En tiedä miksi surkeat fiilikset nyt on :(
Ja uni ei tuu millään!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!
Täältä taustalta taas huutelen :D Ei täältä vaan osaa olla pois vaikka kuinka yrittää, kyllä mäkin melkeen päivittäin käyn lukemassa teidän jutut mutta en hirveesti viitti mitään kommentoida, hengessä oon silti mukana :D

Ihan ensinäkin marpalle ihan hirmus iso hali! Ihan kamala asia on teille sattunut, ei pitäisi kenenkään joutua tollasta käymään läpi :( Toivotaan nyt että pian saatte aihetta iloon uuden kyytiläisen muodossa! :heart:

Monella muulla onkin jännät päivät menossa, hirmuiset plussatuulahdukset täältä lähtee ++++:whistle:

Vähän jos omaanapaa saan purkaa, en meinaa housuissa pysyä :D
Meillehän tosiaan diagnoosi oli aika huono, eli ei luomuna tule onnistumaan ja ivf ainoa mahdollisuus, ja mähän itsekseni vedin muutamat itkuraivarit kun ei vaan varaa niihin ollut...
Mies sitten yllätti ilmoittamalla että mehän lähdetään hoitiohin, makso mitä makso, ja hoiti rahoituksen kuntoon :D Ja täällähän alko tapahtua ihan samantien! Muutama lekurikäynti takana, ja nyt odotellaan menkkoja jotka toivottavasti alkaa tänään tai huomenna :) (Voin kertoa että vähän jännä tunne kun ekaa kertaa 4 vuoteen oikeen TOIVOO että ne menkat sieltä tulis :D) Seuraavassa kierrossa siis alkaa pistämiset, punktio ja itse toimenpide... Eli voin jo muutaman viikon päästä olla raskaana!! Aika uskomaton tunne :)
 
tada, voi miten positiivisia uutisia. Ja voi miten Ihana Mies sinulla, parempaa yllätystä ei kyllä kumppanilta voi saada =) Täällä pidetään sormet ja varpaat pystyssä, että hoidot tehois heti ja teillä olis ens kesän nyytti sylissä <3
 
Testasin äsken negan tollasella apteekin herkällä testillä, joka sanoo, että voi näyttää raskauden jo 6-15 päivää hedelmöittymisestä. Koitin kyllä kovasti bongailla tuosta haamua, mutta ei sitä vaan oo. :(
 
miranenn Olipas kyllä lista :). Itselläni ei oikeastaan muuta niksiä ole ollut kuin vitamiinisekoitus, liikunnan lisäämminen ja tupakan polton lopettaminen (joskin poltin melko vähän muutenkin).

pantera pikaisia paranemisia flunssasta!

babyfever ja empp tsemppihalit negasta. Kyllä se vaan sattuu joka kerta :/.

Niiu Tuo kaksi viikkoa oviksen jälkeen on kyllä niin piinaavaa aikaa ja päivä tuntuu menevän todella hitaasti :D

buffy Välillä tekee tosi hyvää oikein kunnolla rääkätä itseään, tulee ihan superhyvä olo :)

Dana Tuohan kuullostaa aika hyvälle!! Voi kun saist sen plussan, kyllä niin ansaitsisit sen! <3

Tada Ihanaa! Kylläpäs sä nopeasti pääsit! Ilmeisesti yksityiselle puolelle lähditte? Se hyvä puoli yksityisessä onkin ettei tarvitse paljoa odotella että tapahtuu. Toisin kun julkisella. Toivottavasti muutaman viikon päästä testiin paukahtaisi iso lihava plussa <3
 
Fiinaliina Oi, omapas hienoo, että sun mies on lopettanut tupakoinnin. Toivottavasti pystyy olemaan ilman ettei himot nouse liian suuriks. Niin ja ei se info siitä gynestä ollut liian myöhään, kiitos siitä :)

Tada ihan mielettömän hienoi uutisii. Oli niin ihanaa lukea, että muutaman viikon päästä saatatkin jo olla raskaana :) Mäkni täällä pidän peukkuja teille <3 Sulla on ehkä maailman ihanin mies!

Babyfever toivotaan, että täti pysyy poissa ja parin päivän päästä testissä näkyis jo viivaa. :hug:

buffy itellä kans välillä sellanen olo tosta "annettu lainaksi ja kohta otetaan pois", että muo ei ol tarkoettu olemaan onnellinen kuin vaan hetken jne. En tie, jotenki tää syksy tuhntunut niin kurjalta kaikin puolin. Olis ehkä ollut paljon kivampaa ku ei ois mitään "vauva projektia" ei miettis noita asioita eikä olis sen takia pahalla mielellä...

ON Nyt tosiaan kp4 ja eilen olin niin pirun kipee illalla, että kaksin kerroin sain olla ennen ku särkylääke autto. Nyt, ku miettii nii sen jälkeen ku o alkanut tota ovista bongailee ja oikee yrittämällä yrittää nii oon menkkojen aikaan pal kipeempi ku ennen. Vai kuvittelenko vaan. Just olin nin innoissani menosa ostaan uusii ovistestei, mut sit taas illalla ajattelin, et kannattaako ees bongailla sitä. Ei siitä kuiteskaan hyötyä ole... Sit olis niin kiva päästä muuttamaan. Ei minnekään pääkaupunkiseudulle .Se mies ei sittenkään halua sinne suunnalle vaikka ensin sellasta juttelikin. Saatiin riitakin siitä. Mä kun oisin heti valmis sille suunnalle. Toivottavasti täältä nurkilta nyt löytyis joku torppa minne muuttaa. Se vaan on niinkin, että mä innostun niin helposti ja sitte ootan ,et jotain tapahtuis, mut toi mies... Miten sen sais liikkeelle muuton suhteen. Jos vuoden vaihteen jälkeen. Heitin nimittäin ilmoille joka niinkin hullun idean, että vuokrataan joku iso omakotitalo niin, että mun sisko muuttaa tyttönsä kanssa alivuokralaiseks meille. Sitä ei ole vielä litattu maan alle :D Siskokin tykkäs ideasta.

Mutta joo, nyt laittamaan itteni työkuntoon. Josko tänään pääsis pitkästä aikaa zumbaan!
 
miss_piggy
Täällä oli yöllä hirvee myrsky, aamulla heräsin kun taloyhtiön huoltomies pimputti ovikelloa. Meidän auton päälle oli kaatunu noin 20-metrinen haapa joka seisoo tossa meidän taloyhtiön rajalla. Onneks ei oo täydellä rytinällä tullu auton päälle, vaan vanha ruosteinen mattoteline on ottanu sen puun vastaan, ja toiminu "hidasteena". Tuleepahan ainaki uus mattoteline jos ei muuta :D
Edelleen oottelen että huoltomies tulis katkomaan auton päältä noita oksia pois että näkee onko vaurioita ite autoissa ( ei oo hidasta toimintaa, ei, lähti hakeen puutarhaleikkureita jo tunti sitte... ) Onneks taloyhtiöllä on vakuutukset tommosten varalle ni ei ite tarvi maksaa jos on autoon tullu lommoja/jälkiä.
Että hyvin alko taas tääki aamu.|O
 
miss_piggy, hui kamala! Toivottavasti autolle ei käynyt huonosti!

Babyfever ja empp :hug:

ON: Eipä vieläkään mitään uutta tänne. Vielä pari teroa ja sitten pääsee jännäämään tuleeko menkat.

miss_piggy ja muut teroilijat, kuinka kauan teillä on mennyt viimeisen teron jälkeen kun vuoto on alkanut? Primoilla mulla meni se 2 päivää, joten kierto oli noin 26 päivää. Jännää nähdä mennäänkö näillä miedommilla teroilla samalla aikataululla.
 
miss_piggy
Hydrangea: Auto säästyi pahemmilta vaurioilta, vaan pari naarmua ja pientä lommoa katossa :D

Mulla on kyllä terojen jälkeen vuoto alkanu neljäntenä pillerittömänä päivänä, paitsi sillon ku oltiin rodoksella ku siirsin vähän niiden pilsujen ottoa, niin sillon tais alkaa sillain että oli vielä pari pilleriä ottamatta, ja sillon se kierto oli 31 päivää, normaalisti 27 päivää. Mutta tuo 31 oli tosiaan poikkeus ku tarkotuksella myöhäistin sitä ottopäivää, eli aloin ottamaan vasta kp 21 sen kp 15 sijaan ku oli se ulkomaan reissu.
 

Yhteistyössä