Hei Naiset pitkästä aikaa!! Toivottavast ette jo pian siivoo mua listoilta.
Täällä syyskiireet jatkuu ja kaksplussailuun tuntuu jäävän hirmu vähän aikaa. Vauvaprojektikin on ollu jäissä ku ensin minä ja sitten mies sairastui
tässä kuussa ei siis toivoakaan että olis pullat uunissa. Nyt meillä oli muutaman päivän vielä 4 ihanaa lapsukaista hoidossa ihastuttamass meidän arkea. Oli kiva puuhastela leikkipuistoissa ja nauttia arjen pienistä ihmeistä. Totisesti lapset kyllä tuo niin paljon <3.
Marpa voi sinua pientä, ei varmaankaan ole helppoa ollut. Mä voin vaan kuvitella miten pahalta teistä on tuntunu. Toivotaan kuitenkin että uusi kyytiläinen tarttuis pian entistä vahvempana mukaan=) Täytyykö muuten keskenmenon jälkeen odottaa ennen ku saa taas aloittaa yrittämisen vai saako heti kun mieleltään taas jaksaa niin aloittaa tositoimet?
pantera,
Miuyy,
Piimis
ja
buffy :wave: Miuyylle tsemppiä viimeiseen hääjärjestelyrutistukseen!
maimai83 mie olin yksitysisellä gynellä, ultrassa, papassa jne... perus rutiinijuttu ja maksoi reilu 100e kelakorvauksen jälken. Niin ja pulssissa olin ja älyttömän mukava naisgyne. Tää tulee nyt vähän myöhässä mut toivottavasti vielä jotain apua. Mä voin kaivaa vielä mun kuitin jostain jos haluut tarkempia tietoja.
Niin ja mä oon joskus ajatellu lapsista, ettei missään nimessä opiskeluiden aikana, tai kovin nuorena. Elää pitää ensin ja sitte vasta lapset. Noh nyt mä oon tajunnu että sehän sitä elämää just on. Lapset. Ja opiskelut varmasti suttaantuu, vaikkakin tää ausku-vuosi (opettajaksi erikoistumisen vuosi) on ihan himo raskas ja vähän pelottaa että jos tänä lukuvuonna raskautuu, että miten siitä sitte selviää.
Tuisku85 tsemppiä lääkäriin. Toivotaan parasta!
eläväinen onneksi selvisittä ''vähällä''!
postimerkki Mulla ihan päin vastoin eli, pillereiden aikaan enemmän ollu valkovuotoa, mitä nyt on. Ihan on kummastuttanu että miksi?
Miuyy mie oon kuullu myös että
punaviinistä olis kiinnittymisapua! Tosin kohtuuden kanssa
hih niin ja
mirasen (mitenhän toi taipuu
) kikkakolmoslista oliki hyvä, pitääpä oikein tallentaa koneelle