).( Ja täällä alkoivat aamulla puolukkapäivät!!
varmaan testijännityksen jälkeinen stressin laukeaminen edesauttoi... Noh, ainakin kierto oli lyhyimmillään mitä aiemmin ilman lääkkeitä \o/
Aamuinen täti kyllä taas hieman masensi, mutta onneksi koulussa oli kiva päivä. Ainut vaan, että vaikka vauva -videoita ja -juttuja on kiva katsella ja jutellan, niin samalla pieni haikeus siinä tulee... :/ etenkin, kun nyt vielä meillä on melkein päivittäin vauvoihin/lapsiin/nuoriin liittyviä asioita! Mutta uutta matoa koukkuun ja toivotaan, että tämä olisi sitten SE kierto
eli tänään: kp 1/31, yk12 (en kerkeä päivittää listaa, kun pakko alkaa puuhaamaan koulutehtäviä!)
miranenn ompa kummallisia uskomuksia/tietoa tuossa sinun listassasi...onko siis totta, että ei ovista ennen saunaan tai orgasmia luteaalivaiheessa?!
vai joku taas vaan keksinyt hatusta...
Hydra minulla on gelee royalet tällä hetkellä käytössä!
oliko sulla jotakin kysyttävää niistä?
maimai sama, voisi vaikka elää pelkällä suklaalla, jos se ois mahdollista
Fiinaliina itsekkin olen miettinyt, että kiitos luojan, aloin lukemaan pillerien lopettamisen jälkeisistä ongelmista jo nyt ja alettiin yrittämään jo, vaikka kouluakin on jäljellä, koska vaikka nyt seuraavasta raskautuisin, niin on enään yksi vuosi jäljellä ja jos johonkin hoitoihin joutuis lähtemään, niin sekin vuosi voi hujahtaa ihan huomaamatta!!!
Miuyy itsekin olen tuota punaviiniä miettinyt, että pitäis kokeilla..olen vaan miettinyt, että juodaanko sitä oviksen jälkeen se viikko (kiinnittymiseen saakka) vai lasillinen mahdollisiin menkkojen tuloon saakka
alkkishan siintä tulee, jos joka kk puoli kiertoa viiniä vetää
tada mahtavaa, että asiat alkavat edetä vauhilla!! Pidetään peukkuja, että heti 1. kerrasta tärppäis, niin ei tarvitsis niin paljoa rahaa siihen syytää
ja ihana mies sulla, mahtava juttu et raha-asiat hoituivat :heart:
empp no sulla vielä toivoa, et viivat vahvistuu, toivotaan parasta!!
dana lähihoitaja on hyvä ammatti, vaikkakin rankka!!
tietysti, jos sinulla ei ole rahallista eroa, kumman valitset, niin sittenhän vain pitää päättää oletko enemmän käytännön ihminen ja pärjäisit paremmin oppisopimuksella vai kaipaatko enemmän teoriaopintojakin, eli sitä kokopäiväopiskelua..!?
Tsemppiä valintoihin!! Eikö sairaanhoitaja innostaisi
olisi paljon monipuolisempaa hommaa, kuin lähihoitajilla!
Cheer onnea kovasti talosta!!
meilläkin on talossa 3 makuuhuonetta, ruokaluhuone ja olohuone + muut, ni kyllä tilaa riittää
kaikki vieraat aina sanoo tyhjässä makuuhuoneessa (yksi täysin tyhjä), että lastenhuone aivan selvästi
itse yritän kieltää vaan ja olla paljastamatta