Pantera Mulla oli samanmoiset olo tässä kierron alussa, että ensin ei se vuoto kunnolla alkanutkaan, piti sellasta tullako vaiko eikö tulla. Mut sitten se sieltä alko ja oli kyllä sellaset vuodot ja kivut ettei ol ikinä ennen ollut. Noh, nyt se täti on häädetty pois ja voipi ootella uutta ovista. Ens viikolla alkaa bongailu.. En vielöä ol lukenyt kaikkea tekstiäm jos oot jotain lisäilly... Tädin suhteen...
Miuyy Pakko kysellä tuosta punkin litkimisestä.. Eli aloit sen nautiskelun arvioutu dpo3? Miehelle siitä sanoin niin se naureskeli vaan. oottakoon vaan, kylä mä sen punkin avaan sitten tässä kierrossa
Mä joskus ostin ihan muissa akeissa jotain luomu punkkua ja se ei ollut musta hyvää. Voitko suositella jotain? Välillä tykkään jotain punkkua nautiskella, mutta nyt en ol pitkään aikaan enkä ol mikään asiantuntija niissä. he hauskaa kysellä punkku vinkkejä palstalla, jossa toiveena raskautuminen
NIIIIIIN ja Hirmusti onnea hääparille! Aivan mahtavaa päivää! :heart::heart::heart:
Marppa Voihan harmi, nyt seuraavaks teille jotain ihanaa! Miks se aina onkin niin, että sitte ku sitä "paskaa tulee niskaan" niin sitä tulee sitte oikeesti urakalla. Mut sekin on silti todennettu, että kyllä sitä hyvääkin sieltä tulee. Joskus vaan jotuuu odottamaan pitkään
Vilijonkka Onnea uudesta autosta! Toivottavasti pian saatte sinne kyytiläisen alun
Lilja tervetuloo myös mun puolesta! Toivottavasti on pika visiitti täällä
Fiinaliina ihanaa omankodun suunnittelua! Meilläkin täällä ollut puhetta tosiaan siitä muutosta, mutta ei niin vakavasti. Yksin jos oisin niin oisin jo muuttanut
Mut tosiaan yksin ei tehä päätöksiä tolalsen suhteen. Me ollaan kans ajateltu omakotitaloa ja vuokralle on suunnitteilla mennä aluks ainakin. Ku ei oikeen tiedä että mikä olis se alue ja edes kunta
Nyt heitinkin ilmoille viime viikonloppuna, että josko vuorattias iso omakotitalo ja mun sisko vois tulla meille alivuokralaiseks sen tytön kanssa vuoden vaihteen jälkeen. Musta se ois aina ihanaa... Mut saa nähä mitä tapahtuu. Ja toivotaan, että se sun täti sieltä tulis niin pääsisitte uuteen parempaan yritys kiertoon! Taikka sitten se plussa :heart:
Empp harmistus tädistä.. Mullakin on täällä neulomis vimma tai oikeestaan virkkaamis. Meen lähi siwassa oli tarjouksessa ihanaa lankaa ja nyt ekaa pipoa virkkailen. EN ol taitava siinä, että harjoitellen mennään tää eka pipo. Neulominen sujuu paljon paremmin. Kohta valmistuu viimein siskon tytölle nuttu, housun vyötärön resorista puuttu muutama hassu sentti enää
Mulle iskeekin tuo neulomis buumi aina näin syksysin
Dana harmillisia uutisia :hug: Toivotaan, että sitten edes siitä ensimmäisestä inssistä onnistuisi ettei tarttis niitä hoitoja pidempään jatkaa. Ja jos ei sittenkään niin viimeistään niillä jatko hoidoilla. Toivottavasti viikonloppuna ois jotian mukavaa ohjelmaa, jos saist ees ajatuksia hitusen muualle.
ON nyt tähän väliin... Vielä ois ainakin yks sivu vissiin luettavana. Hirmustin on tullut tekstiä, kun olin poissa muutaman päivän. Näin alku kierrosta on helpompi olla poissa ja on ollut kyllä kiirustakin. Voi, ku olis siellä loppu kierrossakin kaikkea ettei ehtis ajattelee ja tuhlaiklee niit testei. Ens viikolla ajattelin alkaa bongailee ovista. Varmaan jo maanantaina niin ei mee ainakaan ohitse. Testejä hainkin ihan vaan prsimasta. Olin siskon kansa ja salaa sujautin koriin eikä se sisko onneks mitään huomannut eikä sen kumemmin tajunnut. Tää toinen sisko ei nimittäin tiedä mitään koko yrityksestä.
Tänään on luvasa nin kiva päivä. Illalla meen työkaverin kanssa syömään ja siit sittenKlubille katsomaan Saumili Putroa. Niin ihanaa päästä pitkästä aikaa kuulemaan sen ääntä livenä. Vähän niinku synttärin viettoa ennakkoon. Huomenna sitte varmaan tarttis leipoo töihin jotain... Mies on kipeenä oksupoksutaudissa. Toivottavasti ite en sitä saa.
Pahoittelut niille,j oille tuli täti plusan sijaan! Mut tosiaan nyt sitte vaan uuteen parempan kiertoon! Itsekin päässyt tati harmistuksesta eroon jo ja toiveet tässä keirrossa!
Töissä on taas ihan persettä. Ja oon niin jo miettinyt, että se vika taitaakin olla minussa! Noh, katsellaan nyt ainakin jouluun asti, jos mitään ei muuta ja mun oma olo on kokoajan kurja niin sitte luovun kyllä paikasta. Mut sit taas voiks se vika vaan olla mussa vai oonko niin herkkä??? Huoh!
MUKAVAA ALKANUTTA VIIKONLOPPUA!