t84, kyllä muaki ois naurattanut tuo et mies on oven takana mäkkipussin kanssa
ihan mukava ylläri minusta! mutta tosiaan
nyt mietit mikä on ITSELLESI se paras keino alkaa ratkaisemaan tuota pahaa oloa, toistahan ei voi muuttaa, vaan muutos tulee omasta itsestään ja halusta muuttua! sinulla on kuitenkin varmasti hieno mies, joka tajuaa kun rautalangasta väännät että tuo "järjestely" ei sinulle sovi! mä aikoinaan kiukkusin ihan hirveesti miehelle siitä kun en saa hellyyttä tarpeeksi, mutta sit kerran kysyin, että saako hän sitä minulta tarpeeksi ja vastaus oli että kyllä saa niin tajusin tilanteen, mies kuvitteli, että minulle riittää sama hellyys kuin hänelle.. eli miehet on oikeesti miehiä ja niille saa kaiken vääntää rautalangasta, mutta en siis kuiteskaa yleistä
mutta usein! mutta tuosta huomaa, että hän kuitenkin ajattelee sinua usein kun kerta tuo lounasta luokseksi :heart: ja komppaan Chibaa, josko miehelläsi on vaikea katsoa sinun pahaa oloa eikä osaa toimia oikein sen kanssa? josko vähä ohjaisit?
Carne varmaan se sitten ovis sieltä kurkistelee jo ovelta
kuinka vanha se siun nuorempi marsu on?
mie haluisin marsun mutta mies ei oikein ole innostunut asiasta :ashamed:
Jomi, mie tiiän että dpo10 on aikaisin :ashamed: mutta kun silti.. muistelen kun siullakin on ollu kemiallisia niin oot saanu dpo10 iltapissasta 25 herkkyiseen testiin jo kunnon haamuja.. mutta ehkä on vielä pieni toivo yllä
kiitos muru :heart: ja siulle nyt jaksamisia sinne tenttilukuun ja seminaareihin! anteeksi kun oon toope, mutta kauas siulla on koulua jäljellä ja mikäs sinusta sit tuleepi?=) oot ihan varmasti sen kertonut, mutta oon niin huonomuistinen, ja siis ei ole pakko kertoa jos et tahdo paljastaa!!!!
Lilli88 vautsi vau
mieki haluisin käydä tuollaisissa kohteissa, ne ei varmaan oo mitään ihan älyttömiä turistirysiä, vai onko?
oliko siellä kallista?
Ansku83, tsemppiä nyt tosissaan piinaviikolle +++++++
koskas sie meinaat aloittaa "testirumban"?