<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

niin ja hei pakko hehkuttaa :D kävin äsken koiran kanssa ulkona pihalla, mun viime syksynä istuttamat harvinaiset kevät-tulppaanit ja narsissit on nousemassa jo :D sieltä pilkisti pienet alut mullasta! :D siis kevät on tulossa :D vielä on luntaki ihan hirveesti maassa mutta onneks istutin kukat niin, että tiesin mistä sulaa ekana lumet! :flower:

t84
tiuhti mua jo vähän hymyilytti koska mä tosiaan suunnittelin vähän samaa, että vaan lähtis johonki :) En vaan tiedä minne, kun koiratkin joutuisin mukaan ottaa.
Siis ihan oikeesti, mietin että missäköhän vaiheessa mies alkais ikävöidä jos en oliskaan paikalla. Varmaan sitten kun ei enää oo puhtaita astioita kaapissa ja kaikki vaatteetkin paskasia... Joo voin kertoa että meillä mä teen suurimmaks osaks kotityöt. Se on jotenkin vaan menny siihen, kyllä se mua välillä rassaa mutta minkäs teet. Mä oon se joka oon kotona niin kuka muukaan ne tekis. Mies hoitaa sit noi lumityöt ja pihahommat ja autojen laiton ym...
Eikä toikaan mua edes haittaa, noin se on toiminu ihan hyvin. Nyt vaan jotenkin tuntuu että se asuu taas pajalla, viimekshän meinas mennä oviskin hukkaan ton takia. On se nyt ihme jos autot menee seksin edelle, mikä mies se on??
Ja oonhan mä tosta sille sanonu, se ei vaan ymmärrä. Sen mielestä ratkasu on se että lähe säkin kavereita moikkaa. Mä nyt en vaan sellasta yksinäisyyttä tarkota...

chiba ja ollaanhan me näistä puhuttu, eikä haluu todellakaan erota. Mutta kun ei vaan nää mitään ongelmaakaan, itte on ihan tyytyväinen kaikkeen näin.
Mulla vaan kokoajan pyörii mielessä että oonko käytännössä sitten yh kahden vilkkaan koiran kanssa, jos ei sitä sittenkään kotona näy. Onhan se mulle sanonu että tietty asiat sit muuttuu, mutta mistä mä voin sen tietää...

Anteeks meni ihan omanapailuun :D
Voi pirkuleen nega! Tiedän ettei lohduta että on kovin aikaista eikä välttämättä näy... Mäki aina oon sitä mieltä että kyllä sen kuuluis jo näkyä, kun tuntuu että kaikki on saanu tuloksia ajoissa. Mutta ihan oikeesti muru, kyllä se sieltä vielä tulla voi. Olitko pidätelly tarpeeks? Huomenna otat uusiks ja sit tuot meille hyviä uutisia! :heart:

Viimeksi muokattu:
t84 juu kyllä mie olin koko yön pidättänyt :D ei tarvinnu edes ruikulla käydä yöllä! ja niinhän se on, mieki ajattelen kuin muillakin on näkyny jo dpo9:kin niin miksei mulla näy vielä edes dpo10 :ashamed: mutta nyttenki ku katsoo noita kuvia plussatesteistä niin monella on dpo13 vielä kunnon haamu.. ja eiks siulla ollut silloin että dpo10 nega ja dpo11 oli haamu? :confused: ja siis meilläkin on tuo järjestely, että mies laittaa autot ja kolaa pihat yms.. mie pesen pyykit, laitan ruuan, imuroin yms.. paitsi nyt kun oon ollu kipee niin mies on laittanut astioita ja sellasta pientä :) mutta musta se toimii ihan hyvin niin! kerran mie tein sillee etten pessy kuin omat pyykit 2 viikon ajan ku ärsytti kun mies ei tehnyt mitään niin kyllä oppi arvostamaan mun tekemisiä ku joutui omat pyykit sit pesemään ja kiusasin vielä kun en näyttänyt miten pesukone toimii :D nyt osaa mieskin käyttää pesukonetta tarpeen tullen! ja mie tiiän mitä tarkoitat tuolla yksinäisyydellä, sie kaipaat oman miehesi seuraa, et kavereiden! mutta mie ajattelin, että saisit muuta ajateltavaa jos tapaisit ystäviäsi :) mutta nyt kyllä sanot miehelle että sinä kaipaat häntä ja siitä se yksinäisyyden tunne tulee! ja yritätte päästä kompromissiin siitä että koska vietätte yhteistä aikaa ja koska mies on pajalla! meinaan ei se ole reilua sinua kohtaan jos mies on aina vaan muualla kun kaipaat häntä!

t84, minusta kannattaisi vielä puhua vielä uudestaan. Mistä sen tietää, jos mies ei kestä olla kotona kun näkee, että sinuun sattuu kun ei taaskaan tärpänny. Pystyisitkö sie lähtemään vanhempiesi luokse? Jätät vaan koirat miehen vastuulle niin saattaa mieskin hoksata että hetkinen, sie joudut koirat ja kodin hoitamaan yksin. Saisi se mies vähän mietiskellä asioitaan.

Tiuhti, ihanaa kun kesä tulee! talvi on mukavaa aikaa ja tykkään kyllä, mutta on se ihana kuunnella kun linnut alkaneet laulamaan, ilmat lämmenneet ja lumet alkaneet sulaa. Kevät on kyllä kaikista parasta aikaa, vaikka onkin loskaa ja paskaa.

t84
chiba emmä koiria voi jättää, koska sit ne olis käytännössä yksin kokoajan. Työpäivän jälkeinen ulkoilu kuuluu mulle, se ei sitä kerkee hoitamaan. Ja jos jotenkin saiskin sen sovittua niin käyttäis ne ulkona ja lähtis taas. Toinen koira oli tosiaan aikamoinen tuholainen, nyt ei moneen vuoteen ole mitään tehny joten en uskalla riskiä ottaa että ton takia alkais taas kalustoa syömään... Ne on kuitenkin "mun koiria" niin kyllä ne mun mukana kulkee...
Emmä tosiaan tiedä yhtään mitä tässä pitäis tehdä, ajatukset on aika solmussa...

voi kurjuus t84 kun sulla on noin paha mieli :( nyt sun pitää oikeesti kertoa miehellesi rehellisesti sinun tunteistasi! ei tuossa oikein muu auta, josko se herättäisi myös hänet? ja jos hän lynkkaa sen että no mene kavereillesi niin sitten otat koirat ja kamat ja menet pariksi päiväksi jonnekkin ja sanot miehellesi että tarvitset aikaa miettiä ja niin tarvitsee hänkin! viimeistään miehesi tajuaa illalla kun joutuu yksin menemään teidän sänkyynne nukkumaan..

t84
Siis nyt on pakko tulla kertomaan että toi ukko on ihan pimee...
Äsken soitti "joku" tohon mun työpuhelimeen ja se oli lähetti jolla oli mulle paketti ja olin että :confused: Lähin sit pihalle ja ukkohan se siellä mäkkäripussin kanssa. Toi mulle lounaan. En tajuu miten en tunnistanu, ihan itte siis mulle soitti. Sen mielestä oli tosi hauska juttu, mä en oikeen tiiä itkiskö vai vauraisko :D
Nojoo, vähän huumoria tähän väliin ja vähän muakin nauratti, myönnetään... Ei tää silti mitään muuta. Kyllä mä taidan jonkun paikan keksiä ja lähteä, pariks päiväks edes. Voi tehdä ihan hyvää.

No mutta muihin asioihin, luojankiitos tätikin on poistumassa. Josko se edes vähän piristäis.

t84, mutta ehkä se mies sitten huomaisi jos koiratkin on yksin että kuinka yksin se sinä olet ollut. Vaikka kyllä mie tiiän miltä tuo tuntuu, koska noi meidänkin koirat on olleet "minun" haluamia ja en mie niitä osaa jättää miehen hoivattaviksi, vaikka tiedän että kyllä se ne hoitaisi. Mutta olen samaa mieltä kuin tiuhti, että teidän pitäis jutella nyt oikeasti kunnolla vakavasti, sanot että nyt on tilanne tämä ja alkaa olla jaksamiset vähissä.

ON: Aijai, onpas alavatsa hieman kipeä ja oikeaa munasarjaa jomottaa. Ja jokseenkin alaselkäkin kipeä. Ja tissitki on tulleet hieman kipeiksi, nännit oikeastaan.

Heips taas naiset! :)

syysmyrsky Oijoi, toivottavasti siellä synnärillä tapahtuu jo, ettei tarvitsis siskosi enää kärvistellä ja odotella!

Sokruli Onnittelut syntsäsankarille! Eipäs mullakaan sytyttänyt ennen kuin luin muiden onnitteluita :D

viida Hui kauhistus, kohtutulehdus kuulostaa hurjalta. Toivottavasti saat äkäiset tropit ja paranet pian!

Lilli88 Tervetuloa takaisin! Kosovo ja Makedonia kuulostaa mukavan eksoottisilta matkakohteilta. Harmi, että se ovis jää hyödyntämättä :(

Ansku83 Tsemppiä piinailuun!

Namppis88 :hug: No mulla on tossa pöytälaatikossa aikamoinen pino laskuja, joissa suuressa osassa on mennyt jo eräpäivä… Mies odottaa edelleen päätöstä työttömyyspäivärahasta, joten ollaan tässä menty nyt jo pidemmän aikaa mun opintotuella ja sen asumistuella (yhteensä noin 700 euroa kuussa). Eli on pitänyt jo lainata mun vanhemmilta ihan liikaa enkä tiedä edes, voidaanko maksaa takaisin. Nyt en oo enää kehdannut pyytää :ashamed: Ilmoittelehan sit, mitä gyne sanoo!

Hey Voihan pitkä kierto! Toivottavasti pikapuoliin alkaa tapahtua jotain suuntaan tai toiseen.

t84 Tuntuu kurjalta lukea noita sun viestejä. Sulla on selvästi paha olla. Mäkin kannustaisin, että yrittäisit vielä keskustella miehesi kanssa. Vaikka sitten sen jälkeen, kun tulet sieltä parin päivän reissultasi. Tekis sille miehellekin hyvää joutua välillä vähän kaipaamaan sua!

tiuhti_ Dpo 10 on vielä tosi aikainen. Eli tämä nega ei tarkoita vielä yhtikäs mitään, uskothan? :)

ON Pitäis lähteä kävelemään kohti yliopistoa, kunhan vaan jaksais… Siellä sitten tiedossa vaihteeksi tenttiinlukua (kroooohpyyyyyh) ja pari tuntia seminaaria. Motivaatio nollassa, voisin vaan kömpiä peiton alle torkkumaan. Noh, jospa tuo kävely piristäis! Normaalisti menisin bussilla, mutta kivasti on bussikortiltakin matkat loppuneet eikä oo vara ladata sitä nyt, joten apostolinkyydillä mennään :D Onneksi matka ei oo kauhean pitkä, mä vaan oon laiska :ashamed:

Hitsi kun te ootte kovia kirjottelemaan, ei meinaa perässä pysyä : ))

Tervetuloa uusille :heart:

t84 Iiso hali täältä!! Kannatan myös, että puhut miehellesi rehellisesti miltä susta tuntuu ja pieni loma voisi tehdä myös hyvää.

Meillä mäkin teen kaikki kotityöt. Välillä saan tuon tiskaamaan kun pyydän miljoona kertaa.. välillä kyllä ärsyttää niin paljon. Mutta jos kotona on saanut semmosen mallin, että vanhemmat tekee niin mitenkäs sitä lähdet muuttamaan. Toivon, että tuo joskus tajuaisi. En tiiä oonko tosi tyhmä jos ajattelin, että se lapsikin sitten muuttais tuota jotenkin..ehkä se ois semmonen kasvun paikka ja hän alkasi ottaa enemmän vastuuta meidän kodista ja muustakin.. tajuais että elämässä on muutakin kun tuo tietokone!!

ON, Mulla on tänään hermot ollu jotenkin tosi kireellä! Heräsin neljän jälkeen siihen kun nuo marsut taas tappelee! Ja sitten kun ne erottaa niin kiljutaan takaisin toisen luo.. Kai tolla ipanalla on joku murrosikä ja ne selvittelee välejään sen takia. Olin jo valmis myymään nuo seuraavalle vastaantulijalle, mutta eiköhän ne tosta rauhoitu..ainakin toivon niin.
Mulla on tissitkin jotenkin kipeenä ja jotain pientä vuotoakin on.. (ei verta) että mahtaakohan ovis olla lähellä tai jo paikalla, Tosin eipä sen hirveesti väliä, kun ei yritystä vieläkään aloiteta. Enkä uskalla kauheesti siitä puhua, ettei rupee tuntumaan että painostan tai jotain..

Plussa tuulia kaikille ++++++ :heart: Tää lähtee vähän nyt ulos tuulettumaan..

t84, kyllä muaki ois naurattanut tuo et mies on oven takana mäkkipussin kanssa :D ihan mukava ylläri minusta! mutta tosiaan :)nyt mietit mikä on ITSELLESI se paras keino alkaa ratkaisemaan tuota pahaa oloa, toistahan ei voi muuttaa, vaan muutos tulee omasta itsestään ja halusta muuttua! sinulla on kuitenkin varmasti hieno mies, joka tajuaa kun rautalangasta väännät että tuo "järjestely" ei sinulle sovi! mä aikoinaan kiukkusin ihan hirveesti miehelle siitä kun en saa hellyyttä tarpeeksi, mutta sit kerran kysyin, että saako hän sitä minulta tarpeeksi ja vastaus oli että kyllä saa niin tajusin tilanteen, mies kuvitteli, että minulle riittää sama hellyys kuin hänelle.. eli miehet on oikeesti miehiä ja niille saa kaiken vääntää rautalangasta, mutta en siis kuiteskaa yleistä :D mutta usein! mutta tuosta huomaa, että hän kuitenkin ajattelee sinua usein kun kerta tuo lounasta luokseksi :heart: ja komppaan Chibaa, josko miehelläsi on vaikea katsoa sinun pahaa oloa eikä osaa toimia oikein sen kanssa? josko vähä ohjaisit?

Carne varmaan se sitten ovis sieltä kurkistelee jo ovelta :) kuinka vanha se siun nuorempi marsu on? :) mie haluisin marsun mutta mies ei oikein ole innostunut asiasta :ashamed:

Jomi, mie tiiän että dpo10 on aikaisin :ashamed: mutta kun silti.. muistelen kun siullakin on ollu kemiallisia niin oot saanu dpo10 iltapissasta 25 herkkyiseen testiin jo kunnon haamuja.. mutta ehkä on vielä pieni toivo yllä :) kiitos muru :heart: ja siulle nyt jaksamisia sinne tenttilukuun ja seminaareihin! anteeksi kun oon toope, mutta kauas siulla on koulua jäljellä ja mikäs sinusta sit tuleepi?=) oot ihan varmasti sen kertonut, mutta oon niin huonomuistinen, ja siis ei ole pakko kertoa jos et tahdo paljastaa!!!! :D

Lilli88 vautsi vau :D mieki haluisin käydä tuollaisissa kohteissa, ne ei varmaan oo mitään ihan älyttömiä turistirysiä, vai onko? :) oliko siellä kallista?

Ansku83, tsemppiä nyt tosissaan piinaviikolle +++++++:whistle: koskas sie meinaat aloittaa "testirumban"? :D

tiuhti_ Nuorempi täyttää kesäkuussa vasta vuoden, toinen täyttää syksyllä 2v. Meille tuli tuo vanhempi marsu "vahingossa" ja tietty sille piti kaveri ostaa =) Toivon tosiaan, että ne tuosta rauhottuu ettei tarvitsisi erikseen niitä pitää.
Näytät sille miehellesi vähän vauvakuvia marsuista ja kerrot kuinka iiiiiiihania ne on.. kyllä se siitä vielä päänsä kääntää. Näin mä sain luvan hankkia meille meidän kesyrotat. Näkisitpä kun tuo mies niille lepertelee.. :heart: Nyt se on alkanut juttelemaan noille marsuillekkin.. "mitäs mun pojat, iskä tuo teille nyt ruokaa" :LOL: :heart:

En sitten vielä ulos asti päässyt..siellä sataa vettä. Täytyy varmaan pukee koiralle kurapuku päälle, se ei kyllä tykkää siitä yhtään. Ja mä en taas tykkää kun lattiat on täynnä hiekkaa :D

t84
tiuhti joo mullahan tosiaan oli se yks haamu dpo 11, siinä tosin unohdin testata dpo 10 että en tiedä olisko sillon jotain nähyny... 9 oli ainaki ihan puhdas nega. Toivotaan nyt vaan kovasti että sullakin tulisi parempia uutisia huomenna :heart:

Tästä on tullu nyt ihan t84:n parisuhdesotkupalsta :D
En mä tosiaan toista haluu muuttaa, eli en nyt tarkota mitään "valitse mut tai autot!". Kyllä mä ihan tiesin noista autoista sillon kun alettiin seurustella, sillon muistan kun sen kaverit mua varotteli että tajuathan sit mihin oot sekaantumassa :D Ehkä vaan nyt tosiaan tän lapsiasian myötä oon tajunnu että noi autot on aina mukana kuvioissa, sitä ei lapsi muuta... No katotaan mitä saadaan juteltua...

t84
Ja mähän oon aina halunnu pupua! Tai itseasiassa pari!
Tonne pihalle vois väkertää niille oman häkin ja siellä ne vois ilosesti pomppia. Tietty mulla olis kans joku pieni "kasvimaa" jossa muutama rivi porkkanoita, ihan vaan pikkusille. En mä tiedä mitä niillä tekis, mun mielestä ne olis vaan niin luttanoita :heart:
Toi kaatuis ehkä lähinnä siihen ettei sisälle mahdu kunnon häkkiä, eikä ne kai 24/7 voi pihalla olla. Mutta aina saa haaveilla :D Niin ja kaikki toi rivarin pihalla, hyvä idea ;)

t84, hei viime viikolla oli meikäläisen pimpsaongelmat puheen aiheena niin nyt on teikäläisen parisuhde. :D

Carne, onko teidän marsut tyttöjä vai poikia, vai tyttö ja poika (tietenkin uros leikattu)? Joskus tosiaan voi käydä niin ettei marsut tule toimeen koska on tuota ikäeroakin on tuon verran. Suosittelen jos on poikia kummatki niin leikkauttamaan toisen, niin tilanne voi rauhoittua. Tai sitten ei.
Marsut on kivoja elukoita, itsellä joskus oli tyttömarsu mutta sekin on jo maan majoilla ja koulussa/töissä tullu paljon marsuja käsiteltyä. Joskus sitte ku on isompi kämppä niin voisi pari marsua ottaakkin. Marsuissa on vaan se, että jos yksinäinen marsu on niin sille pitää paljon seuraa pitää, tottakai kahdellekin pitää seurana olla.

t84
chiba joo täällä on näköjään aina vikon puheenaihe :D Käytiinhän me mun pissavaivatkin yks viikko tosi tarkasti läpi, täällä tulee kyllä avauduttua välillä mitä ihmeellisimmistä asioista, mitä ei välttis muuten kyllä kenenkään kanssa puhuis :D

Täältä tullaan eikä meinata!

Yökötys, kuvotus, kuumeilun tunne, palelu kestänyt koko viikon.

Ehkäsy jätetty pois tammikuussa ja nyt aloimme yrittämään pikkusta. Ovulaatio olisi pitänyt olla n. 2-3.4. Ja nyt jo muka oireilen vain onko pelkkää kuvitelmaa.

Mahaankin kummasti nipistelee ja välillä meinaan oksentaa. En ole testiä tehnyt. Huomenna olisi kokeilun paikka, mielenrauhan tasaamiseksi.

Haamuilia tulee <3

Chiba Molemmat on poikia =) Mä nyt seurailen tilannetta, jos menee ihan villiksi niin täytyy harkita tota leikkauttamista. Ei ne koko aikaa kuitenkaan toistensa kimpussa ole, eikä mitään pahempaa oo vielä onneki käynyt. Näillä oli joku ihme riitakausi tossa joku aika sitten, mutta kyllä ne siitä rauhottu ja eli sen jälkeen ihan sovussa. Yritän vaan pitää noita mahdollisimman paljon vapaana =)
t84, Puput on kans ihania! =) Mut kyllä noi rottaset on mun sydämeni vienyt ihan kokonaan. Saas nähdä kuinka kauan jaksan rotatonta elämää, kun noista mun mummeleista aika jättää.
Tosin me käytiin kattomassa kaloja tässä yks päivä, jos vaikka joskus hankittas akvaario! :D Mies haluaa kuitenkin ennen mitään muuta elikkoa toisen koiran, alaskanmalamuutin..sitten kun meillä on isompi asunto. =D

Haltiakummi, Ihanaa!! Toivottavasti tärppäis :) Tuu sitten heti kertomaan tulos ;)

Laretzki
Nyt on miehen paketti haettu :heart:. Mies laittoi tulemaan The Body Shopin Moringa -suihkupaketin: palasaippua, kuorinta-aine, vartalovoi, kylpyvaahto ja pesusieni. Sitten oli Kelloggsin välipalapatukoita. Ja tykkään sinusta kortti. Aaw :heart: Kyllä tuollainen muistaminen antaa jaksamista tähän viimeseen koulurutistukseen ennen kesälomaa.

Jos ei olisi tätä kaikkea stressiä minkä uskon aiheuttavan oireeni, epäilisin todenteolla että olen raskaana :D. Mikään unimäärä ei riitä, mulla on jatkuva nälkä, ja lisäksi oon alkanut himoita appelsiini mehua, jota en normaalisti juo kuin ihan silloin tällöin. Nytkin kaapissa litra sitä, ja pelkään avata sitä kun tiedän että se tulee menemään kerralla! :D

tiuhti_ Ei tosiaan oo mitään turistirysiä nuo paikat! :) Ulkomaalaisia on Kosovossa jonkin verran töissä, koska siellä on EU:n kehitysprojekteja käynnissä. Mutta turisteja siellä käy harvemmin, ainakaan Suomesta ei varmaan kovin moni ole siellä päin matkustellut.
Kaikki oli halpaa: ruoka, juomat, vaatteet, taksilla ajelu..Lentoliput toki on vähän kalliimmat ku ihan normi lomakohteisiin. Suosittelen kaikille! Ihmiset oli erityisesti Kosovossa todella ystävällisiä! :)

Nyt on maailmankirjat sekasin!

Tänään kävin taas lääkärissä ja sain lähetteen naistenpolille. Siellä sitten tutkittiin ja hutkittiin ja ultrattiin jne. Mitään ei tunnu löytyvän syyksi kivuille ja vuodolle. Kaiken maailman verikokeet ja kusinäytteet otettu joka päivä.

Sitten tulee kesken kaiken hoitaja huoneeseen ja hymyilee että hehee kattokaas tätä. Kädessä positiivinen raskaustesti!!! Aloin samantien vollottaa koska ensimmäinen ajatus on että noni se on menossa kesken tai kohdunulkopuolinen. Sitä kuinka se testi voi näyttää plussaa ei osanneet lääkäritkään selittää, koska kiertopäiviä siis nyt vain se 19. Verikokeesta selvis että hcg on 300 tällä hetkellä. Ja ihan ekaks ottivat sillon päivystyksessä tiistaina raskaustestin mikä oletetusti nega. Nyt oon ihan ulalla!

Maanantaina sitten uudestaan labraan ja katotaan onko hcg noussu ja sit jos on niin varataan ultra vähän myöhemmäksi että näkis onko oikeessa paikassa, nyt ei vielä nähny mitään. Että nyt kyllä on kaikki varpaat ja sormet ristissä että pikkuinen ois oikeessa paikassa ja pysyis matkassa :heart:

Larezki: Toi paketti juttu on ihana, miehesi pitää siitä varmasti. Meillä taitaa molemmilla olla samaa vikaa, että stressataan ja funtsitaan ollaanko raskaana? :D Ja oireet johtuu siitä?

Canesîr: Kiitos tsemmauksesta. Tulin paremmalle tuulelle.

Ja Viida: Toivotaan että pikkunen pysyy massussa :p Ihana kuva <3

Kävin tänään kirjastossa, niin oli pakko lainata kirja raskaudesta ja kun tästä mainitsin miehelle niin kyllä tuli noottia. Sanoi että jos ei nyt ala loppumaan höpöttäminen raskaudesta ja vauvoista niin hänellä menee siihen asiaan maku. Kummallisia kapistuksia noi miekkoset.
Nyt otan mieheni kanssa matalan profiilin ja katson mitä tulevan pitää. Onneksi on tämä foorumi jonne voi höpöttää <3

Lare, voi miten ihanaa tuo miehen muistaminen on. :) joku kerta vaikka yhdessä testailette tuotteita, hemmottelette toisianne hyvän viinin seurassa. :D

Viida, noni, mie ainakin jo vähän arvailin itsekseni että kyllä siellä vois kyytiläinen olla matkassa koska tuommosta välivuotoa on tullut! Ja yleensä siihen kohtutulehdukseen tarvitaan se, että jotain ylimääräistä on kohdussa. Paljon onnea, toivottavasti pysyy pieni nyt matkassa. :heart:

Haltiakummi,
no jopas on herkkänahkainen mies teikäläisellä. :D ei tuo minun oma ole ollut moksiskaan kun vauvoista höpöttelen ja tuo jopa itse kyselee aina ovulaatiopäivistä tai kiertopäivistä. :D

Yhteistyössä