Huomenta ihanaiset :heart:
Ansku83 juu mie laitan siut sinne
voi kun tuo kuulostaa hyvältä, samalta kuin mun viime menkat! ne kesti sen päivän
ja nyt mieki alan ihmettelemään omia tuntemuksiani...
"kuumeilija" normisti mie oon tikuttanut oviksen, mutta nyt en vaan jaksanut |O alkaa jotenki vähä tympii jo kun vaikka kuinka hommailtais oviksen aikaan ukon kanssa niin ei käy tärppi, eli se on yks ja sama sit koska ne hommat ajoittaa
mutta mutta.. katotaan sit taas ensi kierrossa
koska limat löytyi kuiteski eilen! kiitos murunen tsempeistäsi :heart: sitä tarvitaan!
Tnya, yleensä tuhruvuoto ei ole vielä KP1, ja niinku Gabi tuolla sanoi niin jos menkat alkaa klo18.00 jälkeen niin sit seuraava päivä ois vasta KP1, mutta se on ihan miten ihan haluaa laskea asian, ite lasken silleen et jos eilen alkoi tuhru ja tänään sit hanat aukeaa (tai yöllä) niin tänään ois KP1! mutta se on tosiaan ihan miten ite haluaa sen asian katsoa
silloin vaan kierto voi mennä päivällä eteenpäin
ja toki ovulaatiolaskurista on apuja, mutta kannattaa muistaa, että kaikilla naisilla se luteaalivaihe ei ole sen 14 päivää (eli siis ovulaatio on 14 päivää ennen seuraavien kuukautisten alkua), ja siksi ovislakurit antaa ne hedelmällisimmät päivät ja niinä sitte eiku peitto heilumaan urakalla
ja samalla sit voi kyttää tuntemuksia koska se ovis mahdollisesti on ja oikein kyttäämällä kytätä laskurin antamaa ovispäivää
Laretzki eka kierto pillereiden lopetettua on ihan kamala
silloin just turvottaa ja tulee kaiken maailman oireita, jopa raskausoireita
siun hormoonitoiminta alkaa heräileen ja siksi tulee jos jonkimoisia turvotuksia ja kipuja yms.. mutta ei sekään ole sanottua, ettei YK1 tärppi kävis ja oireet ois oikeita
isot tsempitykset nyt vielä kerran siulle :heart: toivotaan, että tärppi käy jo YK1 eli tästä kierrosta!
iloksi voi ihanaa kuulla sinusta :heart: mie oon monesti miettinyt kuinka siulla menee! ja nyt muru sit plussaat juhannuksen kunniaksi!
paljon paljon paljon tsemppiä sinulle ja miehellesi :heart: mie lisään siut taustalle, mutta sano heti jos tahdot takas listaan!
niin mie lisään! tuu muru kertoon kuiteski kuulumisiasi
mie ainaski haluun tietää! oikein mukavaa kevättä ja kesän odottelua :heart:
Memelisa oviksen jälkeinen punainen pieni vuoto on minusta ihan normaalia, itselläni sitä tulee joskus
sieltä on varmasti irronnut joku supermunis ja se vuotaa vatsaonteloon vähä verta
eli isot tsempitykset! :heart: +++++++++++
Gabrielle voih voih voih
mie niin toivon, että nuo oireet on ihan sitä itteään! nyt et muru stressaa ja katselet ajan kanssa kuinka käy :heart:mie pidän niin kovin siulle peukkuja, että saan siut laittaa tästä kierrosta plussanneisiin ja kaikki menisi hyvin, ja pikkuinen tuhisisi sylissäsi n. 8kk päästä :heart: limoista sen verran, että ne alkoi tulemaan eilen
ja crohn näyttäis siirtyvän takavasemmalle
jippii!!!!
syysmyrsky on sulla ollut kurja asiakas : / mutta toivotaan, että tänään olisi parempi päivä! ja sittenhän alkaa pieni pääsiäislomakin
ja mie tiiän tuon kiukkuumisen miehelle, ikävä kyllä.. mie se ennen huusin aina pää punaisena ukolle just imuroinnistaja muusta mutta enää en oikein oo jaksanut ja yrittänyt asian antaa olla, eli et sit en imuroi itekkään
koitaha murunen vähä ottaa rennommin :heart: kyllä asiat järjestyy!
Jomi kuinkas siellä jaksellaan? :heart: jokos oot päässy kohti uutta nousua!
ON siis mulla on nyt kaksi päivää ollut ihan älyttömiä menkkajomotteluja ja eilen tuli ovislimat, mutta niissä on verta mukana :Omitä h*lvettiä tää nyt on? tulee pyyhittäessä, ja lima on siis ihan ovislimaa, kirkasta, venyvää.. ku mie oikeesti luulin et se ovis ois mennyt jo, mutta ei kai ovislimaa enää tulis???? ja joo, seksiä ei olla harrasteltu edelleenkään... mie oon vieläki kiukkupussi ukolle
ei se oo anteeks pyytänyt
mie niin toivon, että ovis ois tänään niinku normisti, eli KP11.. mutta en tiiä.. ei se silti taida riittää kun edellisen kerran seksiä harrastettii viime lauantaiaamuna
eli hukkaan meni tää kierto taas.. mut oikeesti, mua koskee tonne alamahaan välillä ihan tajuttomasti ja sit tulee sitä verta valkkarín mukana pyyhittäessä, oliskohan jotain vielä niistä 1 päivän kestävistä menlista
????
*muoks, anteeksi.. lisää omaa napaa mutta pakko hehkuttaa!! :ashamed: crohn on alkanut väistymään takavasemmalle, masu ei ole enää kipeä ja käyn wc sen 5 kertaa päivässä, eilen huomasin muutoksen jo! ihanaa :heart: