<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

tiuhti_ Emmä tiedä miten mut pitäs tohon listaan laittaa, kun ei meillä yritykset vielä oo alkanut :ashamed:

Meidän pikkunen kummityttö oli meillä tänään leikkimässä ja voi että hän on ihana :heart: Mietin koko ajan millasta olis jos olis oma tyttö (tai poika) siinä :) Sitten kun tytsy oli lähteny ni mies kysy, että joko se vauvakuume helpotti.. No, eihän se mitään helpottanu ku paheni vaan! :) :(
Anteeks, mun on nyt pakko valittaa tyhmistä asioista.. joudun huomenna menemään sinne tyhmään työpaikkaan. Aamulla käyn kaupassa hyllyttämässä ja illaks meen sinne kakkapäiden valtakuntaan.. ei yhtään huvita ja ahistus on jo valmiiks! Pakko mennä, että saadaan rahaa.. tosi tiukilla mennään tää kuukausi. Toivottavasti olis vara ostaa edes makaroonia :D :ashamed:
 
Hei tyttöset!

Miut saa siirtää tonne taustailijoihin. Työt vie kaiken ajan, ei tuu hirveesti täällä enää pyörittyä, ja sit ku on muutaman päivän poissa nii on jo iha pihalla asioista. Ja muutenki ollaan nyt päätetty et tulee jos on tullakseen, koitan nyt unohtaa päästä koko homman nii jospa se sieltä.

Mutta pidän peukkuja teille kaikille! Ootte ihania <3
 
Oon tylsä ja kopsaan toisaalta oman napani ihmettelyä...

Mullahan siis jälkivuoto loppu ku seinään lauantai vastaseen yöhön. Lauantaina sit kävi oikealla munasarjan suunnalla, hieman lonkkaluun "takana" kova vihlaisu, joka kesti jonku 30sek. Mikähän se lie voinu olla? Ite vitsailin et voisko se tosiaan olla jo ovis ku jonku verran tuntu et limasuuttaki ois ilmassa. Noh, illanpäälle pitkän tauon saattelemana ku ei enää vuotookaa ollu niin oltiin intiimeissä tunnelmissa tuon miehen kanssa. Mut sit tänään tuliki taas tuota vaaleanpunaista vuotoa. Pikkasen alkaa vilkas mielikuvitus juoksemaan :LOL: . Takokaa nyt mulla järkee päähä et se vaan on edelleen sitä jälkivuotoa tai tulevat menkat... Menkkamaista jomotusta ollu kyllä tän päivän ainakin tiedossa. Mä ihan oikeesti lopetan kohta tän kehoni tarkkailun etten tuu hulluksi

-Memelisa-
 
Iltoja ihmiset! :wave: Vielä naputtelen muutaman rivin ennen kuin käytän koirat pissalla ja painun pehkuihin.

tiuhti_ Kyllä mä oon lukenut positiivisia kokemuksia tuosta jääkaudesta. Ja tosiaan kouluttajan johdolla. Mutta noista koirakouluistahan oli juuri jotain uutista, että osa niistä on hyvinkin kyseenalaisia koulutusmetodeissaan :( Mutta teillä varmasti on asiallinen kouluttaja osunut kohdalle! Ja en mä ihan tosissani ole jääkautta miettinyt, ainakaan varsinaista sellaista, kun ei nää meidän ”pikkupuudelit” semmoista edes handlais. Varmasti on vaikeaa olla huomioimatta, mutta yrität vaan muistaa, että kaikki on koiran parhaaksi!

AnniMu Hyvää taustailua! Toivottavasti rennompi ote tuottaa tulosta :)

Memelisa Kiva kuulla sinustakin taas :heart: Ihmiskroppa on välillä kummallinen – ja mieli vielä kummallisempi… Mut jospa siellä oliskin munasolu irronnut ja kohdannut joukon uimareita :whistle:

ON Tissit on kyllä aikamoisen kipeät. Ja ihan kuumat :confused: Hautuvat jotenkin tuolla rintsikoissa vissiin :LOL: Erehdyin taas lueskelemaan kaiken maailman raskauden ensioireet –keskusteluketjuja, mikä ei tee vauvakuumeisen mielelle oikein hyvää :ashamed: Hirvittää se pyllylleen putoaminen sitten. Äkkiä sitä saa nuo toiveet nostettua korkeelle. Ei pitäis, ei ollenkaan…
 
t84
Huomenta tyttelit!

Eilen oli kyllä niin mahtava ilma! Otettiin kaverin kanssa koirat ja lähdettiin pitkälle lenkille. Matkalla pysähdyttiin terassillakin :D Nojoo kahvit vaan vedettiin mutta oli kyllä tosi mahtavaa, niin lämmin, ihan kesä!

Annimu toivotaan että sullakin taustailu auttaa ja tuut seuraavaks meille plussasta kertomaan :)

Jomi voi hitsi, toi tissikipuhan on tärkein noista mahdollisista oireista! Ja kyllä, mäkin oviksesta lähtien selailen oireita ym... Pitäs laittaa joku lukko noihin ketjuihin ettei pääse niitä jatkuvasti selailemaan...

ON Täällä olis herrajesta jo kp 10 :) Tikkuja ei oo (tilasin kyllä eilen taas uuden satsin...) eikä muutenkaan ovistuntemuksia. Täti oli ihan kummallinen ja tuhru loppu oikeestaan vasta eilen, en todellakaan tajua! Ovisplussa vois olla huomenna tai ylihuomenna, jos se nyt edes tulee kun oli niin ihmeen pitkä vuoto. Tekis mieli vaan antaa olla (niinkun tossa uhkasin) mutta jos noi testit tänään tulis niin varmaan alan taas testaamaan :ashamed: Katotaan nyt.
 
Huomenta neidit :)

AnniMu mie siirrän sut taustailijoihin! toivottavasti se tuottaa teillä tulosta :) tule kertomaan niin saan sitten siirtää sinut plussanneisiin :heart: tsemppiä muru!

Jomi ihania oireita sinulla :) tuo tissikipu on musta se lupaavin oire ;) nyt kyllä on tärppi käyny! mittasitko tänään lämpöjä? +++++++++++:whistle:

Sokruli sinäki siellä ;) nyt siulle iso plussapuhuri! +++++:whistle: tsemppiä sit lauantaihin!

Carne tää tulee vähä myöhässä, jos oot jo töissä, mutta koitahan jaksaa siellä :hug: tiiän ite miltä tuntuu olla paskassa duunipaikassa jossa ei viihdy, mutta rahaa on pakko saada! ja toivotaan että saatte edes makaronia ostettua :D :heart:

Memelisa voiskohan se olla ovis? oisko tikuista mitään hyötyä vai näkyykö raskaus viellä siinä? ihanaa kuulla sinusta :heart: kuinka sinä muuten voit?

t84 KP10 :D toivotaan et tikut tulee ajoissa!!!! :) ja ovis kans! mä luulen että sulla ois voinu olla taas kemiallinen ja siksi vuoto on niin runsasta??

jouduin sit aamulla keskeyttää hetkeks huomioimattomuuden, meille tuli nyt remonttiäijät ja koira oli ihan hullu, haukkui ja murisi ja uhitteli niin jouduin komentamaan, ihme, uskoi ekalla :D ja meni ihan nolona omaan häkkiinsä ja mökötti siellä sit kun komensin :D eli nyt jo on huomioimattomuudella tehoa! :D JES! mut toivotaan, ettei tää silti menny sen takia pilalle..
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 13.4.2011



iloksi...................28............kp 54/30-34.................yv 4,5
Lapanen87..........................kp 54/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 52/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 52/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 45/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 43/32-34................yk 4



Ella83................ 28.............kp 34/26-57.................yk 6



Mikella................19.............kp 27/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 27/40-60.................yk 1?
Jomi....................24............kp 25/30-32..................yk 8
Ansku83..............27.............kp 25/32-37.................yk 4
viida....................25............kp 25/29......................yk 2
Sokruli.................24............kp 24/25-30.................yk 4
Lilli88..................23.............kp 22/26-?...................yk 4
syysmyrsky..........22.............kp 21/?.........................yk 11
Gabrielle..............29.............kp 20/?.......................yk 5/2




Arby...................29..............kp 12/39.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 10/23-27..................yk 5
t84.....................27...............kp 10/26-28.................yv 2,5




Namppis88...........22..............kp 6/28-54..................yk 5
tiuhti_.................21...............kp 2/25....................yk 7


Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Viida
Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia
AnniMu






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
niin ja nyt menee oudoksi, menkat senku lyhenee, eilen tuli ihan kunnolla, yöllä ja tänään ei ole tullut mitään?!?!?!?!?! :O mitä h*lvettiä tää on? :confused: siis oikeesti, tänään ja yöllä ei oo tullut siteeseen ollenkaan mitään!!!!!
 
Kiitoksia vastanneille, tiuhti ja Jomi. Ja anteeksi kaikille, mä oon ihan kauheen huono kirjottelemaan ja kommentoimaan tänne. Käyn kyllä joka päivä lukemassa, mutta en koskaan oo ollu hyvä keskustelemaan keskustelupalstoilla/sähköposteitse. Kasvokkain sit niittenki eestä :p

Täällä voidaan olosuhteisiin nähden erittäin positiivisesti ja paljon on kevään keveyttä jo rinnassa. Keskenmeno tulee aina välillä mieleen ja sitä myötä ikävä, mutta surua se ei enää pahemmin iske päälle. Maanantaina ja eile oli kyllä taas vaihteeks sellanen surupäivä, mut kyllä se taas tästä. Toivon vaan pikaista uutta tärppiä, mulla on kauhee ikävä sitä olotilaa ku on raskaana ja ku masu alkaa kasvamaan. Miehen kanssa vähän sovittiin ettei otettas ovistikkuja tms. käyttöön ollenkaan. mäki vaan ilmottasin sille et millo mulla alkaa menkat ja se pistää ne ite ylös johonki kalenteriin et ite unohtasin millä kiertopäivillä oon. Mut taitaa käyä niin et tänne kans asian ilmotan ni voin täältä sit omaa tilannetta kytätä... ihan miehen mieliks mä tuon teen. Ja toisaalta myös sen etten ihan rupeis stressaamaan asioista. Sen verta pahaksi äity viime syksynä tuo mun stressaaminen ja mullahan oli vähän havaittavissa masennusta :( Toivon tosiaan et tää raskaus ois käynnistäny mun oman hormonitoiminnan ja mitää ongelmia ei enää sen kanssa tulisi.

Tiuhti_: ihanaa et koirat alkaa tottelemaan, jospa se siitä parantus ja saisit todella ihanat tottelevaiset koirulit :)

AnniMu: toivottavasti saat rentoutua "taustailijoissa" ja sen seurauksena saisitte sit tärpin aikaseksi. Tuu nyt aina välillä kertomaan et mitä sulle kuuluu, varsinki ku sen plussan saatte :)

sokrulille isot peukutukset plussan puolesta d:)b
 
t84
tiuhti no mitäs hitto sulla nyt sit tapahtuu? :confused: Mulle on varmaan sit sunkin menkat tullu :D Kauan sulla nyt sit kesti, päivän?? Millon teit sen r-testin viimeks?

memelisa kiva kuulla sustakin :heart: Eikä täällä oikeesti tartte käydä yhtään sen enempää kun tuntuu hyvältä, eli ei tartte huonoa omatuntoa potea siitä ette pitkään aikaan kuulu mitään, tän ei kuulu olla stressaava paikka vaan pelkästään mukava :)
Yritä vaan olla stressaamatta asiasta, tiedän että helppo sanoa, itse oon kans stressaajatyyppiä... Aina tollasen huonon kokemuksen jälkeen toivois kyllä että heti tärppäis uudestaan, tuntuu nin pahalta kun joltain viedään ilouutisen jälkeen se pois :( En voi edes kuvitella miltä tollasen jälkeen tuntuu :hug:
 
Sokruli Mulla on menossa vasta kp 25/30-32 eli ei kannattais oikeasti testata vielä viikkoon… Mutta koska mulla noita tikkuja on varastossa jokunen, niin sunnuntaina olis tarkoitus dipata liuskaa. Toivottavasti pääset testaamaan lauantaina!

t84 Joo, tissikipu vaikuttaa kieltämättä ihan hyvältä, mutta sit samalla mietin, että onko nää nyt tarpeeksi kipeet :LOL: Ihan hullujen hommaahan tää on… Hei, sulla onkin jo kp 10, hienoa! Niin ne päivät kuluu. Kerrohan jos päädyt testaamaan, että mitä ne tikut näyttää :)

tiuhti_ Noooo… Välillä olo on erittäin RKTT ja välillä ei sitten tippaakaan. Vuoristoradassa mennään siis :D Ja niinku tohon ylemmäs kirjoitin, niin mietin, pitäiskö tän tissikivun olla kovempaa. En oo nyt mitannut lämpöjäkään. Mahtavaa, että se huomioimattomuus näyttäis tehoavan! Tuskin se yhdestä kerrasta menee pilalle. Kummaa tuo sun menkkojen niukkuus. Meinasitkos sä kysäistä joltain terkkarilta tms. siitä?

Memelisa Ihana kuulla, että suru alkaa jo helpottaa. Eihän sitä taatusti koskaan unohda eikä ole tarkoituskaan. Toivottavasti onnistutte stressin minimoimisessa! :hug:
 
Memelisa niinkuin t84 sanoi, käyt täällä sen verran kun tuntuu :) ja kerrot/kommentoit sen minkä haluat! no stress :) pääasiana minä pidän, että kerrot itsestäsi ja omista tuntemuksistasi meille!!! :)

Jomi sitä kyllä tulee mietittyä kaikenlaisia asioita, just onko tissit tarpeeksi kipeät vai ei, joillakin ei tuu tissit olleskaan kipeäski raskauden aikana ;) eli ihan hyvältä se tissikipu kyllä kuullostaa, oli se sitten pientä tai suurta :)

t84 ja Jomi, sunnuntaina mie viimeksi dippasin testin ja se oli tyylipuhdas nega! siis en mie usko että tää on raskaudesta, mutta siis ei se limakalvo kohdussa voi kovin paksu olla jos menkat kestää PÄIVÄN!!!!! :O eli ei sinne mikään voi kiinnittyä :( pakko mun on kyl soittaa jonnekki ja kysyä asiasta, jos menkat ei ala kunnolla enään! meinaan nyt oli kyllä tullut vähä, mutta ruskeaa tuhrua!!!!! ja sitki teelusikallisen verran.. eli pikkuhousunsuojalla pärjään.. ja siis KP2 menossa :O
 
Tää on vaan niin tyhmää, ku joka päivä täällä kuitenkin käyn, en osaa oikein kirjotella vaan mitään. Ehkä mä tunnen itteni vähän ulkopuoliseksi. Ei mua tää palstailu sinäänsä stressaa, lähinnä mua pelottaa noitten kiertopäivien kyttäys yms. ettei se mee vaan niitten ympärillä elämiseksi niinku viime syksynä, kierrot ku oli mitä oli. Ehkä tää mun ongelma on just tää ku en oikein osaa kirjottamalla avautua samallailla ku suullisesti, pelkään et mut ymmärretään väärin tms. Kirjottaminen ei vaan koskaan oo oikein ollu mun juttu, teiän juttuja kyllä kovasti kuitenkin seurailen. Katotaan jos mä tästä vähän rohkaistuisin ja kirjottelisin jatkossa vähän enemmänki :)

Mut ehkä mun pitää tätä kirjotustaitookin alkaa harjottelemaan, niin mun on pitäny tehä ihan tuon puhumisenki kanssa, paljon on töitä vaadittu. Oon ehkä turhan ankara itteeni kohtaan ja tuomitsen itteni jo valmiiksi asioissa joita muut ei ees mieti :ashamed:

Mä koitan tsempata, sen verta kivaa porukkaa täällä on et mukavampi saada täältä tietoo ku joutua ettimään ja stressaamaan sen ettimisen & pohtimisen kanssa
 
t84
Tästä taas huomaa miten erilaiset ihmiset on, mun mielestä tänne taas on tosi helppo avautua, ihan sellasista mitä ei todellakaan ääneen kellekään sanois :D

tiuhti sullahan on ainakin parit menkat ollu nyt kummalliset, viimekshän oli kans? Kyllä mä kävisin jo jossai, vaikka ihan perustarkastuksessa ja samalla tosta sanoisin. Mäkään kun en vaan saa aikaseks niin tehdäänkö niin että yhdessä käydään nyt molemmat ja hoidetaan se pois alta :D
Munhan piti kans se pirun aika soittaa mutta se sit jäi kun tosiaan menkat vaan jatku ja jatku... Hyih, emmä haluu että ketään menee alapäähän sörkkimään kun samalla vuodan :O

jomi joo mäkin välillä puristelen tissejä sen verran että ne on varmaan senkin takia kipeet...:LOL:
 
tiuhti_ Juu, olin aamupäivän töissä ja nyt lähden kohta sinne tyhmään paikkaan.. mua ahdistaa niiiiiiiin paljon jo valmiiksi! Tuntuu että pää hajoo.. :ashamed:

Omasta navasta sen verran, että jos tää toka luomukierto yhtään nyt tasaantuis niin ens viikolla pitäs tulla täti..jos se on taas sen 40+ päivää niin sitten menee ensi kuulle. Katotaan nyt miten käy..
 
Pikainen päivitys tilanteeseen ennen koirakouluilua...
Aamulla testattu nega. Viivanpaikan siinä ehkä hyvällä mielikuvituksella näkee,ei muuta. En heitä vielä kirvestä kaivoon koska olot on kaikkea muuta kuin kuviteltuja ja menkkojen alkuunkin on puolisen viikkoa aikaa. Näin kauniilla kelillä ei sitä paitsi edes viitsi murehtia :) Tulen kirjoittelemaan lisää paremmalla ajalla. Hyvää päivän jatkoa kaikille!
 
Laretzki
Mä oon tässä alkanut miettiin, että pistäiskö mun ihan oman mielenrauhan vuoksi tehä rtesti. Meinaa kaikki oireet mitä on on niin raskausoireitea, ettei tässä voi olla miettimättä että onko pillerit pettänyt vielä tässä loppusuoralla. Jatkuva väsy, mikään unimäärä ei auta, jatkuvasti nälkä ja tänään koulun ruokalassa kinkkukiusaus haisi nenään tosi pahalta. Lisäksi mulla on tissit ihan saakelin kipeet ja tuntuu etteivät ne mahu mihinkään rintsikoihin.

Mä toivon, että oikeesti nää johtuu vaan stressistä ja viimesten pillerien lähentymisestä (tissit turvonnut aikasemmin sen takia). Mutta silti siellä takaraivossa naputtaa ajatus, että jos... :headwall:
 
t84
Lare Kyllähän sen r-testin voi tehdä, ei siinä mitään menetä :) Kyllähän pillerit voi pettää, mutta se on kyllä niin harvinaista, niin varaudu negaan ettet kovasti pety. Vai siis oliko se niin ettei vielä olis toivottu...?

Puna-musta vielä on tosiaan kovin aikaista, mutta tuu kertomaan heti kun jotain näkyy! :heart: Toivotaan kovasti että oireet olisi todella niitä ja plussa sieltä tulee!

carne mulla meni vähän ohi, mutta teetkö siis kahta työtä!? Hui kamala, kuullostaa kovin raskaalle, varsinkin jos ei paikasta tykkää...

ON Testit tuli tänään ja toki heti piti testata. Hyvän vahvunen viiva tuli nopeesti :) Odottelen vielä sen kuivumista mutta väittäisin ettei vielä oo ihan plussa vaan luultavasti sit huomenna. Ja sori nyt vähän ällövarotusta, mutta en tiedä mikä taas on mutta mun kusi oli aivan sameeta :confused: Ja haisi tosi voimakkaalle. Mä en jaksa enää, jatkuvasti jotain kusivaivoja. Ei tää nyt mikään tulehdus voi olla, sen verran ab kuureja tullu syötyä, eikä sitäpaitsi kirvele tai mitään. Ihan normaalilta tuntuu kaikki. Voi hohhoijaa...
 
Hei tytöt! :wave:

Päätin palata kuvioihin vaikka tiuhti poistikin jo minut listoilta. Oon käyny täällä useamman kerran lueskelemassa teidän juttuja, mut on ollu niin hiivatin pitkää päivää töissä, ettei oo ehtiny oikein kirjottelemaan. Mutta nyt siis olen täällä taas. :)

Emme eronneet miehen kanssa vaan asiat selvitettiin ja elo jatkuu samaa rataa kuin ennenkin. :) Vauvaa ei ehkä nyt vielä aleta tekemään ennen kuin tilanne taas asettuu uriinsa, mutta kovasti asiasta puhutaan, etenkin mies!? :confused: Ensimmäiset luomumenkatkin tulivat (ovat päällä vieläkin ja erittäin runsaina) tasan 21päivää pillereiden lopetuksesta ja luulen, että ne tissikivut ym.oireet tuossa viikko pillereiden lopetuksen jälkeen olivat ovis. :) Nyt jännityksellä odotan, että mitenköhän pitkä kierto tästä mahtaakaan tulla. :D

En viitsi alkaa erikseen kommentoimaan kaikkien tilanteisiin, mutta toivon kaikille oikein kovasti plussatuulia! +++++++++++ :whistle:

Ja tiuhti, jos laitat minut tuonne taustailijoihin. :)
 
t84
Dremming Ihana kuulla susta! Ja tosi hienoa että homma päättyi noin ja saitte sovittua! :heart: Nyt vaan tosiaan hemmottelette toisianne ja lujitatte suhdettanne, sen jälkeen vauvankin on hyvä sinne tulla :)
 
tiuhti_ No sitähän minäkin ajattelin, että kuulostaa vähän huonolta tuo vuodon niukkuus, jos jatkuvasti on sellaista :( Soittelehan tosiaan johonkin neuvolaan tms. Voishan tuohon limakalvon paksuntamiseen löytyä jotakin konsteja, jos ei tilanne itsestään korjaannu!

Memelisa Täällä käy välillä niin hirmuinen kuhina, että siksikin voi olla hankalaa tulla mukaan keskusteluun. Tuo kiertopäivien tarkka seuraaminen on kyllä omiaan nostamaan stressikertoimet taivaisiin… Jokunen kierto taaksepäin otin etäisyyttä palstaan ja taustailin vain, siitä kierrosta melkein tärppäsikin, mut se jäi sitten kemialliseksi raskaudeksi. Mut uskon, että se vähempi stressaaminen auttoi hedelmöittymisessä. Luultavasti muniksessa tai siinä solurykelmässä vaan oli jotakin vikaa eikä kiinnittyminen onnistunut. Kirjoitustaidon parantumista auttaa tosiaan kirjoittaminen, niin kuin uumoilitkin. Mut jos sulle on ominaisempaa olla enemmän taustalla lueskelemassa, niin voihan niinkin tehdä ihan hyvin :)

Puna-Musta Sulla on kyllä asenne kohdillaan, hieno juttu!

Laretzki Kannattaa se testi tehdä, niin saa ainakin mielenrauhan – ellei siihen sitten plussa pärähdä :D Hyvin epätodennäköistähän se on, mutta ei ne liuskat kalliita ole ostaa. Eipähän tarvitse arpoa omia tuntemuksiaan sitten!

t84 Hyvähyvä, ovis siellä vahvasti tekee tuloaan :p Oon muuten kans huomannut purkkiin pissiessäni, että toisinaan se on jotenkin sameata. Sitten taas seuraavalla kerralla se voikin olla ihan normaalia. Voisko johtua siitä, mitä on juonut? Tai että olisko se pissa sameampaa jos ei kauheesti oo tullut juotua? Who knows. Toivottavasti ei nyt kumminkaan iske mitään kusivaivaa päälle taas!

Dremming Tervetuloa takaisin! Hienoa, että saitte asiat selvitettyä :hug:

ON Huoh, heräsin tuossa vajaa tunti sitten päikkäreiltä. Tuntui ruoan jälkeen väsyttävän niin hirveästi, että kömmin peiton alle. Sitten tuntui kuitenkin siltä, että ei saa unen päästä kiinni, vaikka kuinka yrittää. Varpaat ja sormet oli ja on ihan jäässä, mutta mulla onkin aina ollut todella huono ääreisverenkierto. Mieli paisuttelee kuitenkin näitä ”oireita” ja lisää pökköä pesään :headwall: No, enää neljä päivää ekaan testaamiseen. Vaikka se nega aina onkin yhtä ahdistavaa nähtävää, niin ainakin se hillitsee tätä mielikuvitusta vähäsen.
 
t84
Jomi meinaatko oikeesti malttaa sunnuntaihin odottaa...? ;)
En tosiaan tiedä, mun mielestä oon juonu ihan normaalisti. Tosiaan ei kiitos mitään kusitulehduksia tänne enää, ihan tarpeeks nyt kaikkia saakelin tulehduksia ollu! Ja ihan varmasti, tuli mitä vaan, nyt muutama päivä pupuillaan :D Tänään en olis kyllä jaksanu ollenkaan... :ashamed:

Voi hitto, heitin just makrulootan uuniin ja unohdin munat! Mitäköhän tostakin tulee...
 

Yhteistyössä